Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Palaidniex 31.01.2020 11:52

Nocitēsi to CSN punktu, kas paredz 40tonnīgam sastāvam citus CSN. Kur tos var atrast? Un tos CSN punktus, kas īpaši jāievēro pārējiem redzot šķietami 40-tonnīgu sastāvu?

Vienīgas, ko var atrast ir lielgabarīta (ne vienmēr tam taču ir 40 tonnas) transports un tā manevrētspēja, lielāks apgrieziena radiuss apgriežoties, nogriežoties, visā pārējā - neviens punkts nekādas atlaides vai īpašu pienākumu citiem satiksmes dalībniekiem nenosaka.

Tad kā ar to bremzēšanu - bremzē būtiski švakāk vai bremzē +/- līdzīgi parastam auto ar nebūtiskām atkāpēm? Vai tā bremzētspēja tiek "labota" uz vienu vai otru pusi, atkarībā no tā, kam kādā situcijā esi uzmeties par "aizstāvi"?

Palaidniex 31.01.2020 8:12

Lai neceptu jaunu tēmu - ieliekam satiksmes (NE)organizācijas brīnumu pēc būtiskiem ceļa infrastruktūras bojājumiem.

Pa nakti kāds nonesis Luksoforu uz saliņas Brīvības un Palmu krustojumā.

Šādu bojājumu nevarēja nepamanīt Rīgas gaisma, kas to luksoforu apkalpo. Visticamāk arī paši brauca novākt luksofora "līķa" atliekas, bet, kopā ar liuksoforu ir noslaucīti arī visi atstarojoši apzīmējumi, ka tur ir apbraucama saliņa. Līdz ar to un slapjas "tīras" ielas, to saliņu šorīt daudzi nepamanīja un sasita sev priekšējos kreisos riteņus.

Divi jautājumi:

1. Novācot luksofora "līķi" nav iespējams atstāt kaut vai dažus atstarojošos konusus vai pagaidu vertikālo atstarojošo ceļa zīmi?

2. Ja reiz Rīgas ielu apsaimniekotāji, neskatoties uz OCTA sedzamiem dažādu ceļa infrastruktūras objektu bojājumiem tos nespēj laicīgi sakopt, vai nav prātīgi to saliņu apmales pārklāt ar to biezo polmēru, ko izmanto CHA izgatavošanai? Pat ja zīmes nav, vismaz kaut kas mazliet caur dubļiem kaut vai atstarosies un to polimēru pilnībā noskaldīt būtu gauži grūti...

p.s.

Tīri nesen zīmes bija nopļautas ceļā zīmes uz tādas pat saliņas Krustā Ropažu/Brīvības/Biķernieku, pie Circle-K. Lieki teikt - saliņās pamanāmību tas nunekādi neuzlaboja...

Palaidniex 06.01.2020 19:17

Spirtam ir vēl kāda lieliska īpašība, ko uz savas ādas izjuta mazās moto tehnikas - pļāvēju, zemes frēžu utt. īpašnieki - šķīdinātspēja! Tas rezultējās gumijas degvielas sistēmas elementu bojājumos... ne vienam vien bija “izšķīdis” degvielas pumpītis pie karburatora...

Tad pats ar gumijas degvielas šļauciņām utt...

Palaidniex 22.12.2019 8:51

Nu, tad tas ir pamats “mums” braukt augumā, CSNg cietušajiem vai tomēr tiem, kuri nepilda CSN?

Palaidniex 21.12.2019 18:07

Ko mēs mācam?

To uzliek par pienākumu CSL/CSN. Neatkarīgi no tā, ko mēs te rakstam vai nerakstam...

Palaidniex 21.12.2019 16:46

Ātrums katrā konkrētā gadījumā būs atšķirīgs. Nospiedošā vairumā situāciju arī maksimālais atļautais būs gana derīgs. Atkalā tas vat būt vairākas reizes zemāks par atļauto. Tavu itkā (ne)teoretizēšanu nāksies apbēdināt - universālas atbildes nav. To nosaka saprātīga 105. CSN punkta izpilde.

Man- rīcība? Universālu savas rīcības formulu nespēšu uzrakstīt - tādas nav, bet kaut kà skatīšanās tālu uz priekšu, distances ievērošana (lai labāk redzētu, kas notiek aiz pa priekšu braucēja, saprātīgā ātruma izvēle, pārgalvīgu manevru neveikšana, kur nu vēl uz aklo, savlaicīga ātruma samazināšana kaut kā ir rezultējusies tajā, ko te daži pasludināja par neiespējamu šādi rīkojoties - ne tikai neizraisu, bet arī nepiedalos CSNg...

Un - jā, tā nav teorija, bet mana vairāku gadu desmitu prakse.

Palaidniex 21.12.2019 13:06

Skatos jaunu peli esi iegādājies... atkal var klikot

Palaidniex 21.12.2019 11:44

To Tu prasi tiem nerādītājiem...

Palaidniex 21.12.2019 11:43

Nogriežoties krustojumā gan pa labi, gan pa kreisi gājēji ir jālaiž. Tam nav sakara ar galveno ceļu...

No apļa nogriežoties tak ir jālaiž gājēji, vai ne tā?

Palaidniex 20.12.2019 22:21

Braukšana pa galveno ceļu, ja tas maina krustojumā virzienu - nemaina tā “galvenumu” attiecībā pret mazāk svarīgo ceļu, bet pagrieziena rādītāju jāieslēdz tāpat...

Palaidniex 20.12.2019 18:09

Un kur izpalika jautājums?

Kas tieši CSN/CSL izpratnē tur neskaidrs?

Palaidniex 20.12.2019 18:08

Braucot svešā, nepazīstamā vietā DRĪKST BRAUKT LĒNĀK, lai pagūtu noorientēties satiksmes organizācijas sīkumos un īpatnībās!

Kur tā visu laiku jāskrien? Ko uz lēnāku braukšanu “pakāstās” 30 sekundes Tev dos? Kā uzkrāsi?

Palaidniex 20.12.2019 15:42

Vernons rakstīja: Nu un kur ir garantija, ka blakus joslā braucošais Apstāsies un Pārliecināsies, kas kolēģim uz Zebras ptiekšā?

----

klau, 146. CSN punktu taču nav atcēluši... Vismaz nekur nav dzirdēts...

Kā arī uz pa blakus joslu braucošo 145. punkts attiecas jebkurā gadījumā... Vai uz viņu neattiecas tās ceļa zīmes un CHA kurām tuvāk par viņu ir vēl kāds transporta līzeklis? Nocitēsi to CSN atrunu?

Vai nu jau uz pakaļā vai pa blakus joslu braucošie auto vadītāji var nepildīt ne 145., ne 146. CSN punktus...

Tātad kā tur pats saki - noteikumus drīkst nepildīt katrs otrais, proti pakaļā braucējs?

Bet vainīgs pie tā atkal gājējs?

Palaidniex 20.12.2019 12:51

Zīme ":gājēju pāreja" uz ceļa parādās pēkšņi?

Kā tai, saskņā ar CSN, ir jātuvojas?

Ja viens stājās pie pārejas, kas jādara citiem saskņā ar CSN?

Kā jāizvēlās ātrums, ja nav labas redzamības (šķēršļi - kāds aizsedz pārskatāmību) braukšanas virzienā?

Palaidniex 20.12.2019 11:40

Par robiem nestrīdos, bet:

Uzlikts brīdinājums tāpat ir sods, ko ņem vērā, kad nākamreiz nāksies sodīt.

Tas ka ir robi, nekādi neattaisno pārkāpt to, par ko jau tagad pienākās sods...

Palaidniex 20.12.2019 11:38

Bet es vēlos norādīt - ka visa sabiedrība kopumā ir mazliet slimiņa.

Ne jau noteikumos un likumos vai to piemērošanā ir vaina!

Ja citur tādi paši likumi strādā, bet te nestrādā - vaina nav likumos! Vaina ir cilvēku galvās! Nekur citur!

Mums uz ceļa notiek tāds pats bardaks kā ar nodokļu maksāšanu, ārstu algām, politiķu shēmošanām, es jau tik drusku - bet citi skaties kā, pieklājību, iecietību...

Notikumi ceļu satiksmē un noteikumu/likumu ievērošana tur ir tāda pati kā citās sfērās, tas ir kā viens no griezxumiem, kurš atspoguļo to, kas darās cilvēku galvās principā. Tāpēc arī gan satiksmē, gan valstī kopumā, gan dažādās nozarēs katrā atsevišķi esam tur, kur esam...

Palaidniex 20.12.2019 9:41

Nakts, tukša pilsēta, deg sarkanais, sēžam pie stūres. Maucam? Patiešām neskatoties?

Regulējama gājēju pāreja kaut kādiem tur gājējiem, diena - pilns ar cilvēkiem un transportu. Deg sarkanais - maucam?

Regulējams krustojums ar citu ielu, kur brauc mašīnas, diena - pilns ar transportu. Deg sarkanais - maucam? (kas te savādāk ar iepriekšējo?)

Neregulējams krustojums, diena, pilns ar mašīnām. Zīme dodiet ceļu. Maucam?

Neregulējama pāreja, diena (vēl labāk nakts), iespējami gājēji. Labi pa gabaluu saskatāma pārejas zīme. Maucam? (kas pēkšņi savādāk ar iepriekšējo?)

Pilna iela ar mašīnām - gājējiem deg sarkanais - iesim?

Es paskaidrošu, kur atšķirība - pietiekamam skaitam pie stūres esošo, pie pārejas ir "grūtums" vai "nevēlme" bremzēt vai samazināt ātrumu, tā kā pēc tam tas pašam ar savu fizisko spēju būtu atkal jāiestumj - gājējs tak pagaidīs, lai man te nav jāstājās, vēl daļa indivīdu speciāli uzgāzēs - padomā tik man te iet... Tātad APZINĀTI TIEK PĀRKĀPTS, lai tik nebūtu jāsamazina ātrums. Ko? Ar to kasti vairāk jāsteidzās, kā citam ar kājām? Un, parasti cilvēks bez bleķa kastes noraustās, savas ādas žēl , bet bezkauņas turpina braukt. Specializēts gājēju pārejas radars un robs makā varētu krietni vien uzlabot prasības dot ceļu ievērošanu...

Tak šķībās morāles teksti klejo soctīklos - Gājēj, pat smagāko pakaļu var apstādināt ātrāk kā auto. Ar zemtekstu - palaid mašīnu uz gājēju pārejas. Visai šķība tā morālīte. Kamēr tā būs, un tāda domāšana ir visās sfērās - kopumā esam, kur esam... Ceļu satiksme ir tikai viens griezums kopējās sabiedrības morāles atspoguļojumam ar visām izrietošajām...

Palaidniex 20.12.2019 8:46

WALA - vēlreiz izlasi, ko tev mēģina pateikt:

"Argumentācija, kura attiecināma uz abiem satiksmes dalībniekiem nav uzskatāma par vienas puses argumentu par labu otrai.

Tātad smadzenes ir abiem un acis ir abiem, bet vienam vārdiņš AIZLIEGTS ir tukša skaņa un savu izklaidību, neuzmanību un pienākumu nepildīšanu mēģina novelt uz upuri - kāpēc viņš ejot pa zaļo nepārliecinās par drošību? WTF?

Tad jau Zolitūdes maksimas cietušie arī paši vainīgi ka nepārliecinājās par konstrukciju izturību pirms iepirkties.

Tā ir šķība morāle. Ja ir AIZLIEGTS, tad ir. Ja ir JĀDOD CEĻŠ tad tas ir jādara. "

Pie dzelzceļa pārbrauktuves vai krustojumā ar galveno ceļu, kur var atrauties ar vilcienu vai citu transportlīdzekli (lasi pašam gūt traumas), tomēr izklaidība, nezkāpēc, ir būtiski zemāka, jo nu jau sevis pakļaušana briesmām, pašsaglabāšanās instingts, liek daudz labāk atcerēties šādas prasības.

Palaidniex 19.12.2019 14:41

Pareizi - kādreiz Ikarusiem bija liela sarkana lampa panelī, kas bieži bija saslēgta tā, ka iedegoties apliecināja, ka ir nospiestas darba bremzes...

Lūk uz tālākā pulksteņa tieši pa vidu sarkans spīd!

Palaidniex 19.12.2019 14:38

Vārds šoferis ir cēlies no franču valodas ar nozīmi - kurinātājs. Proti - tas cilvēks, kas met tvaika lokomotīves kurtuvē ogles, nevis mašīnists, kurš vada lokomotīvi... Modernā valodā runājot - kurinātājs ir tikai gāzes pedālis...

Palaidniex 19.12.2019 12:04

Tavu nostāju atbalstu un piekrītu, BET, ja kāds, kurš sevi uzskata par pašu gudrāko, sacer romānus un varoņteikas par "leģitīmu" sabraukšanu, "pareizu" CSNg izraisīšanu, putrojas jēdzienos un, atbilstoši izmantotajiem jēdzieniem, stumj galīgu fufeli un demagoģiju, tad jāteic, ka tādam cilvēkam jāiet pie valodniekiem, psihologiem un psihoterapeitiem. Kā arī nākās atzīt totālu disleksiju.

Likumi un dažnedažādi saistošie noteikumi ir uzrakstīti kā uzrakstīti un tajos ir noteikti termini noteiktu lietu un darbību apzīmējumam. Ja tos jauc - tad ir dimbā ar izteikto domu un teicēja galvu.

Nu vārdi "zagt" un "laupīt", "apdzīt" un "apsteigt", "atbilst kaut kam" un "būt kaut kam" - galīgi nav viens un tas pats!

Palaidniex 19.11.2019 18:54

Izbrauc no Rīgas un redzēsi, k daudziem FR ir divi balti bunduļi ar termosprinklerim līdzīgu palaidēji apakšā, potenciālā ugunskura dzēšanai

Palaidniex 19.11.2019 15:22

Bija Facebook video, kurā apakšā deg “konstrukcija” ar labu flammi vērstu augšup. Video kvalitāte bija pašvaka, lai riktīgi saprastu. Vārdu sakot - izcepa. Un te nebija pasīvie termosprinkleri, kā šur-tur uz šosejām...

Palaidniex 18.11.2019 14:59

Laikam kāds nesen saņēmis ļoti dārgu fočeni, jo bijis tik apskaities, ka pa nakti nosvilinājis fotoradaru Brīvības gatvē pie Nestes...

Palaidniex 03.11.2019 22:54

Tev ir problēmas ar, citēšu: “cik garš tas Krāns tev izrādīsies”. Kāda daļa Tev gar to? Es tak Tev ar lineālu neuzmācos! Tev ir kaut kas ko runāt izņemot jēlības??? Vai savā niknumā un nepamatotajā aizkaitinātībā pats vairs nesaproti ko dari/raksti???

Par kādu “izvilkšanu” godīgā sarunā Tu te muldi? TEV PATIEŠĀM VISS IR LABI?

Godīgā saruna? Kad es vai kāds cits uzdod kādam konkrētus jautājumus - atbilžu nav, bet, kad uzdodam tos Tev, lai varbūt Tu paskaidrotu, ko ar to Tavs aizstāvāmais ir domājis, un ko negrib vai nespēj paskaidrot ne loģikas, ne CSN izpratnē - arī no Tevis atbilžu nav, ir tikai lamas un jēlības!

Tāpēc jautājums - Par ko Tu te murgo??? Kāda “godīgā” saruna sanāk? Un vai tā ir kašķa meklēšana???

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti