Lai neceptu jaunu tēmu - ieliekam satiksmes (NE)organizācijas brīnumu pēc būtiskiem ceļa infrastruktūras bojājumiem.
Pa nakti kāds nonesis Luksoforu uz saliņas Brīvības un Palmu krustojumā.
Šādu bojājumu nevarēja nepamanīt Rīgas gaisma, kas to luksoforu apkalpo. Visticamāk arī paši brauca novākt luksofora "līķa" atliekas, bet, kopā ar liuksoforu ir noslaucīti arī visi atstarojoši apzīmējumi, ka tur ir apbraucama saliņa. Līdz ar to un slapjas "tīras" ielas, to saliņu šorīt daudzi nepamanīja un sasita sev priekšējos kreisos riteņus.
Divi jautājumi:
1. Novācot luksofora "līķi" nav iespējams atstāt kaut vai dažus atstarojošos konusus vai pagaidu vertikālo atstarojošo ceļa zīmi?
2. Ja reiz Rīgas ielu apsaimniekotāji, neskatoties uz OCTA sedzamiem dažādu ceļa infrastruktūras objektu bojājumiem tos nespēj laicīgi sakopt, vai nav prātīgi to saliņu apmales pārklāt ar to biezo polmēru, ko izmanto CHA izgatavošanai? Pat ja zīmes nav, vismaz kaut kas mazliet caur dubļiem kaut vai atstarosies un to polimēru pilnībā noskaldīt būtu gauži grūti...
p.s.
Tīri nesen zīmes bija nopļautas ceļā zīmes uz tādas pat saliņas Krustā Ropažu/Brīvības/Biķernieku, pie Circle-K. Lieki teikt - saliņās pamanāmību tas nunekādi neuzlaboja...
Nocitēsi to CSN punktu, kas paredz 40tonnīgam sastāvam citus CSN. Kur tos var atrast? Un tos CSN punktus, kas īpaši jāievēro pārējiem redzot šķietami 40-tonnīgu sastāvu?
Vienīgas, ko var atrast ir lielgabarīta (ne vienmēr tam taču ir 40 tonnas) transports un tā manevrētspēja, lielāks apgrieziena radiuss apgriežoties, nogriežoties, visā pārējā - neviens punkts nekādas atlaides vai īpašu pienākumu citiem satiksmes dalībniekiem nenosaka.
Tad kā ar to bremzēšanu - bremzē būtiski švakāk vai bremzē +/- līdzīgi parastam auto ar nebūtiskām atkāpēm? Vai tā bremzētspēja tiek "labota" uz vienu vai otru pusi, atkarībā no tā, kam kādā situcijā esi uzmeties par "aizstāvi"?