20 000 apgriezieni...
normaala turbiina sanaak![]()
20 000 apgriezieni...
normaala turbiina sanaak![]()
Pirmais rakstīja:
WALA rakstīja: Tai "ģeneratoru" (praktiski to vismaz angliski jau kādu laiku sauc par alternator, kas konstruktīvi atšķiras no tā kas ir tiešām ģenerators klasiskais !!!) sajūgšanai ar kaut kādu piedziņu ir jāatceras viena nianse, lai jebkuras mūsdienu auto ģenģeri šādi izmantotu nedrīkst aizmirst ka tam "ģeneratoram" vajag kā to pareizi sauc "ierosmes strāva" vai ??? Ja tās nav tas "ģenerators" neko neražo un attiecīgi arī neko nevar darbināt !!!
vispār mūsdienu ģeneratori (nu tie, kam vajag ierosmi) ir maiņstrāvas...
ja jau pilsonim vajag 220voltu maiņstrāvu, tad noravējot tableti nost un pieliekot atbilstošu transformātoru, to 220 voltu iegūšanai inverteri nevajag....
tikai pašam jāparūpējas par frekvenci
to jau daudz maz jeedziigs upsis maak...
man kkur meetaajas t.s. " stabilizators" ko krievu laikaa lika teļļukam preikšā...
raadaas ka tagad varees andeleet![]()
![]()
nacionaalaas iipatniibas
peec idejas jebkurš elektromotors var razot elektriibu...
kaut kas saistiibaa ar izpluudes gaazeem un to nonaakšanu salona ventilaacijaa...
200. nebija cinkoti, ruuseeja ka vai traks...
" Iconic status :A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever"
to es neizdomaaju![]()
super tačka, tikai ikdienaa ar taadu braukt buutu noziegums.
Pirmais rakstīja:
uupis rakstīja:
Jā un vēl – savā praksē esmu redzējis tikai 7 pēcīšus ar windauzu, kuri normāli krāsas māk attēlot.
priekš tā ir krāsu kalibrēšana
ja tu vispār saproti par ko bazars, tad tev gan vajadzēja zināt, ka monitors nespēj attēlot visas krāsas....arī mac monitors nespēj
arī CMYK druka spēj izdrukāt ne tuvu visas krāsas....
ir izgudroti un tiek ražoti RGBY monotori, jamiem bez sarkanās, zaļās un zilās krāsas ir arī dzeltenā (parastiem motoriem dzeltenā tiek iegūta spīdinot sarkano un zaļo)
bet arī tas tikai nedaudz paplašina attēlojamo apgabalu...
ir taads standarts-DICOM kuram kraasas ir tikai dažādi peleekaa toņi; no balta liidz melnam..toties esot jaabuut speejiigam atteelot vismaz 3000 x 3000 (vairaak nekaa netrenneeta acs speej atšķirt) peleekaa toņus...
tad nu luuk- speciaalie monitori ir speciaali jaakalibree, bet softs un dzelži ir visdažādaakie- no winNT liidz linuxam...
aaboli gan ir tikai taa, starp citu...garaamskrienot;D
Sretsked rakstīja:
Ozz rakstīja: tie 4 cyl motori kas 200, 700, 900 seerijaam nereti ap muljonu noskrien
cik tādus esi nobraucis?
bija man balts 200 tais sedans ar 600 tk km uz šiltes kuram noklaajaas odometrs un kuram bija gaazes iekaarta no origjinaalaa diilera . viss liecinaaja par to ka tur bija nobraukums veel lielaaks jo peekšņi iestaajaas tai mizai totaaa sabrukuma periods kad bruuk nost VISS peec kaartas.
manupraat starp sedaanu un universaali atškiriiba buus pakaltiltos, mošš baakaa un citos siikumos..nelaime taa ka universaalus izmanto kaa kraviniekus pat vairaak nekaa inženieri paredzeejuši.
nu 940 ir tas pats 740tais- izstraadaats un uzticams aparaats bez beernu slimiibaam. B230 dzineejs ir pats par sevi vecs, zinaamaa meeraa deforseets, resurss miilziigs- tie 4 cyl motori kas 200, 700, 900 seerijaam nereti ap muljonu noskrien. tie dzineeji ir labi...zobenei pliistot vaarsti un virzuli nesatiekas, uudenssuuknis un paareejie štrunti ir uz ķīļsiksnaam- zobene griež tikai sadaleni.
neņem 2.0 motori- švakaaks buus un varkas nekaadas...
skaties lai neiebirsti uz rex-regina aizdedzi/šprici- buus suudi.. meklee bošu.
mans uzskats ir ka jaaņem gēteborgas ražojumi, holandieti labaak nee, sborkas kvalitaate klibo...
nenem 960to , tas ir neizdevies volvo atbildes gaajiens mersim, vieniigais kas tur buus liidziigi- apkopes un uztureešanas izmaksas![]()
![]()
kuzavi 900 ir cinkoti, ekstras- viss kas ir iespeejams, gan kondieris gan klima, bet ne obligaati.
nenokautu 940 universaali buus gruuti atrast, daargi maksaa
turbomotori- nav viedokļa...
ziemaa labi uzvedas
pagaajušziem 2x tik vajadzeeja paliidziibu no zaales- dziivoju aarpilseetaa.
meedz buut dažādi bloki pakaltiltos, t.sk diizeliem bija " lockers" - uzparikte kas teelo bloķi liidz 40 km/h... bet pilseetaa man bija biku bail ar taadu braukt- stumj taisni pagriezienaa...![]()
imho tas ir muuzhiigais striids ķipa kaa audī vs bmw
![]()
![]()
čõms straadaa par maketeetaaju- saka maks ir kaka- šamam pietiek ar Win PC
a kas tur ir ar to maku? kaut kaa labaak raada pornosaitus?
vot tur buutu darbiņš EP
interesants skats paveras skajandmorē ap 10tiem datumiem... pie swedbank iemaksu bankomaata...rinda ne mazaaka par 5 cilveekiem...
kaut kaa jau tas glamuurs jaakačā...
un izraadaas ka datortomograafs speej kusteeties arii ar kaut kaadu mikroupsi...zili briinumi![]()
raadaas ka mani varees satikt arii gaiļezeraa... ja vienosimies...
es runaaju par volvo liidz 940. modelim...
850 un paareejie ir cic staasts.
nu tas volvo ar fofaagena diizeli nekaada ogumaize nav- un padaargs ekspluataacijaa arii sanaak. bet benziinam nau ne vainas. un nav tur nekas daargs, siikumi maksaa taapat, bet lielaas lietas ir pilnas miskastes.
skatoties kas par autiņu....
taapeec es saku ka man ir maņstraavas stabilizators- taada smaga kaste ar tinumiem iekšā kas stabilizee gan spriegumu gan frekvenci.
devaiss ir no 50-60 gadiem, kad spriegumi meedza leekaat zem 180V un lampu TV vairs nestraadaaja...

muusdienu teļļuki iet arii no zemaakiem voltiem
lampiņas nedeg, bet TV raada...