iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Ozz 12.08.2010 11:25

taapeec es saku ka man ir maņstraavas stabilizators- taada smaga kaste ar tinumiem iekšā kas stabilizee gan spriegumu gan frekvenci.

devaiss ir no 50-60 gadiem, kad spriegumi meedza leekaat zem 180V un lampu TV vairs nestraadaaja...

muusdienu teļļuki iet arii no zemaakiem voltiem lampiņas nedeg, bet TV raada...

Ozz 12.08.2010 11:08

20 000 apgriezieni...

normaala turbiina sanaak

Ozz 12.08.2010 10:43

Pirmais rakstīja:

WALA rakstīja: Tai "ģeneratoru" (praktiski to vismaz angliski jau kādu laiku sauc par alternator, kas konstruktīvi atšķiras no tā kas ir tiešām ģenerators klasiskais !!!) sajūgšanai ar kaut kādu piedziņu ir jāatceras viena nianse, lai jebkuras mūsdienu auto ģenģeri šādi izmantotu nedrīkst aizmirst ka tam "ģeneratoram" vajag kā to pareizi sauc "ierosmes strāva" vai ??? Ja tās nav tas "ģenerators" neko neražo un attiecīgi arī neko nevar darbināt !!!

vispār mūsdienu ģeneratori (nu tie, kam vajag ierosmi) ir maiņstrāvas...

ja jau pilsonim vajag 220voltu maiņstrāvu, tad noravējot tableti nost un pieliekot atbilstošu transformātoru, to 220 voltu iegūšanai inverteri nevajag....

tikai pašam jāparūpējas par frekvenci

to jau daudz maz jeedziigs upsis maak...

Ozz 12.08.2010 10:42

man kkur meetaajas t.s. " stabilizators" ko krievu laikaa lika teļļukam preikšā...

raadaas ka tagad varees andeleet

Ozz 12.08.2010 10:39
Ozz 12.08.2010 10:31

www.mango.lv/...

nacionaalaas iipatniibas

Ozz 12.08.2010 10:23

peec idejas jebkurš elektromotors var razot elektriibu...

Ozz 11.08.2010 16:01

kaut kas saistiibaa ar izpluudes gaazeem un to nonaakšanu salona ventilaacijaa...

200. nebija cinkoti, ruuseeja ka vai traks...

" Iconic status :A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever"

to es neizdomaaju

Ozz 11.08.2010 0:22
Ozz 11.08.2010 0:16

super tačka, tikai ikdienaa ar taadu braukt buutu noziegums.

Ozz 11.08.2010 0:13

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja:

Jā un vēl – savā praksē esmu redzējis tikai 7 pēcīšus ar windauzu, kuri normāli krāsas māk attēlot.

priekš tā ir krāsu kalibrēšana

ja tu vispār saproti par ko bazars, tad tev gan vajadzēja zināt, ka monitors nespēj attēlot visas krāsas....arī mac monitors nespēj

arī CMYK druka spēj izdrukāt ne tuvu visas krāsas....

ir izgudroti un tiek ražoti RGBY monotori, jamiem bez sarkanās, zaļās un zilās krāsas ir arī dzeltenā (parastiem motoriem dzeltenā tiek iegūta spīdinot sarkano un zaļo)

bet arī tas tikai nedaudz paplašina attēlojamo apgabalu...

ir taads standarts-DICOM kuram kraasas ir tikai dažādi peleekaa toņi; no balta liidz melnam..toties esot jaabuut speejiigam atteelot vismaz 3000 x 3000 (vairaak nekaa netrenneeta acs speej atšķirt) peleekaa toņus...

tad nu luuk- speciaalie monitori ir speciaali jaakalibree, bet softs un dzelži ir visdažādaakie- no winNT liidz linuxam...

aaboli gan ir tikai taa, starp citu...garaamskrienot;D

Ozz 10.08.2010 23:58

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: tie 4 cyl motori kas 200, 700, 900 seerijaam nereti ap muljonu noskrien

cik tādus esi nobraucis?

bija man balts 200 tais sedans ar 600 tk km uz šiltes kuram noklaajaas odometrs un kuram bija gaazes iekaarta no origjinaalaa diilera . viss liecinaaja par to ka tur bija nobraukums veel lielaaks jo peekšņi iestaajaas tai mizai totaaa sabrukuma periods kad bruuk nost VISS peec kaartas.

Ozz 10.08.2010 23:53

manupraat starp sedaanu un universaali atškiriiba buus pakaltiltos, mošš baakaa un citos siikumos..nelaime taa ka universaalus izmanto kaa kraviniekus pat vairaak nekaa inženieri paredzeejuši.

Ozz 10.08.2010 20:28

nu 940 ir tas pats 740tais- izstraadaats un uzticams aparaats bez beernu slimiibaam. B230 dzineejs ir pats par sevi vecs, zinaamaa meeraa deforseets, resurss miilziigs- tie 4 cyl motori kas 200, 700, 900 seerijaam nereti ap muljonu noskrien. tie dzineeji ir labi...zobenei pliistot vaarsti un virzuli nesatiekas, uudenssuuknis un paareejie štrunti ir uz ķīļsiksnaam- zobene griež tikai sadaleni.

neņem 2.0 motori- švakaaks buus un varkas nekaadas...

skaties lai neiebirsti uz rex-regina aizdedzi/šprici- buus suudi.. meklee bošu.

mans uzskats ir ka jaaņem gēteborgas ražojumi, holandieti labaak nee, sborkas kvalitaate klibo...

nenem 960to , tas ir neizdevies volvo atbildes gaajiens mersim, vieniigais kas tur buus liidziigi- apkopes un uztureešanas izmaksas

kuzavi 900 ir cinkoti, ekstras- viss kas ir iespeejams, gan kondieris gan klima, bet ne obligaati.

nenokautu 940 universaali buus gruuti atrast, daargi maksaa

turbomotori- nav viedokļa...

ziemaa labi uzvedas pagaajušziem 2x tik vajadzeeja paliidziibu no zaales- dziivoju aarpilseetaa.

meedz buut dažādi bloki pakaltiltos, t.sk diizeliem bija " lockers" - uzparikte kas teelo bloķi liidz 40 km/h... bet pilseetaa man bija biku bail ar taadu braukt- stumj taisni pagriezienaa...

Ozz 10.08.2010 18:11

imho tas ir muuzhiigais striids ķipa kaa audī vs bmw

Ozz 10.08.2010 18:11

čõms straadaa par maketeetaaju- saka maks ir kaka- šamam pietiek ar Win PC

Ozz 10.08.2010 18:00

a kas tur ir ar to maku? kaut kaa labaak raada pornosaitus?

Ozz 10.08.2010 17:57

vot tur buutu darbiņš EP

Ozz 10.08.2010 17:56

interesants skats paveras skajandmorē ap 10tiem datumiem... pie swedbank iemaksu bankomaata...rinda ne mazaaka par 5 cilveekiem...

Ozz 10.08.2010 17:55

kaut kaa jau tas glamuurs jaakačā...

Ozz 10.08.2010 17:47

un izraadaas ka datortomograafs speej kusteeties arii ar kaut kaadu mikroupsi...zili briinumi

Ozz 10.08.2010 17:44

raadaas ka mani varees satikt arii gaiļezeraa... ja vienosimies...

Ozz 10.08.2010 17:19

es runaaju par volvo liidz 940. modelim...

850 un paareejie ir cic staasts.

Ozz 10.08.2010 16:17

nu tas volvo ar fofaagena diizeli nekaada ogumaize nav- un padaargs ekspluataacijaa arii sanaak. bet benziinam nau ne vainas. un nav tur nekas daargs, siikumi maksaa taapat, bet lielaas lietas ir pilnas miskastes.

Ozz 10.08.2010 11:33

skatoties kas par autiņu....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti