Smagāks, protams, ir stabilāks, bet kuru autosu būtu vieglāk savaldīt, ja notikusi izslīdēšana? Lielajam taču lielāka inerece?!
Vai arī lielie autosi vispār neslīd...
Smagāks, protams, ir stabilāks, bet kuru autosu būtu vieglāk savaldīt, ja notikusi izslīdēšana? Lielajam taču lielāka inerece?!
Vai arī lielie autosi vispār neslīd...
Nesaprotu, par ko jums stress?
Kāds sakars audi-stiem ar sametušamies audi pasažieriem?
Outpost Firewall - un es nesaprotu, par ko jūs runājat
Alberto rakstīja: Liela numuru izvēle ir šeit: numur1.lv/...
...bla...bla...bla...
Tas viss numuru portāls ir reāls 'feiks', jo daļa numuru nemaz neeskistē CSDD datu bāzē. Vienkārši paši portāla veidotāji salikuši 'kreisos' numurs, lai tas viss izskatītos pēr ultra-mega-super populāras pārdošanas vietas.
Seene rakstīja:Cilvēka spēja "pietaisīt" ir liela, bet salīdzinājumā ar dabas spēkiem, joprojām niecīga.
Vai tu ar tādu pašu attieksmi izlietoto motoreļļu izgāz vietējā kanalizācijā?
Šodiem laikam uz mani iedarbojās BB Brokast melnā humora tops, ja jau sanāca tik melni
Piekrītu, ka kokiem vajag co2 fotosintēzes procesam, bet net jau tādos apjomos kā cilvēks var 'pietaisīt'
Ozz rakstīja:un tagad man pastaasti, kaa ciiniities ar to briesmiigo CO2 kas ir tik šausmiigs ka pa gabalu jaamuuk!
sviestc kaut kaads...tad CO vai CO2
Atver kolas pudeli un ieelpo to CO2 un tad redzēsi, kas viņā šausmīgs.
CO ir tvana gāze, kas ir samērā nesatabils savienojums, bet daudz spēcīgāku ietekmi uz veselību, jo tā izvelk no cilvēka asinīm tur esošo skābekli, kā rezultātā tu aizmiedz un mūžu.
Bet ar CO2 cīnīsimies ar pārvietošanos ar mazākiem motoriem.
Ozz rakstīja: interesanti, cik CO2 izdalaas atverot kaarteejo kokakolas pudeli...
Vienā 0.5L kolas pudelē ir apmēram ~1.75 litri CO2, kas pārvēršot gramos ir aptuveni 3.4 grami CO2, kas ir apmēram 50x mazāk, nekā vidēji transportlīdzeklis saražo VIENĀ KILOMETRĀ.
Ozz rakstīja: izgatavotaajs uzraada cik vajadzeetu buut, un jamie njem pa pilnu..laipni luudzam Marasma Karaļvalstī-ES
ja jau ražotaaja uzraadiitais degvielas pateerins reaali dabaa atskjiras par 30% reizeem, tad taas CO gaazes arii reaali buus vairaak....
Nu nevajag tik skeptiski. Īrijā tā ir normāla prakse, ka auto ceļa/gada nodoklis tiek rēķināts no ražotāja notektajiem auto CO2 izmešu daudzuma.
Visi kondicionieru sistēmas aerosoli labākajā gadījumā palīdz tikai uz vienu sezonu. Baktērijas jau viņi nogalina, bet baktērijām labvēlīgā vide (plāna putekļu kārtiņa uz veltilācijas sistēmas sienām) vienalaga paliek. Apkārtējā mitruma ietekmē tās baktērijas atkal ātri vien savairojas un smird atkal.
Topiks smažo pēc lēta spama!
Viņi visi parasti piedāvā paņemt modēmu uz testēšanu ~3 dienas. Nekāds ilgtermiņa līgums nav jāslēdz. LMT jāmaksā tikai par izmantoto traffiku. Bitei vispār viss par brīvu.
Varbūt kāds var padalīties ar info, kas tad tiem ķīniešiem ir tik slikts. Visi tikai tos noliek kā pēdējos mēslus, net neko sīkās nepasaka. Izdeg motors, bremzes sāk sulot, lampas vairs pie stiprinājumiem neturās, aizdedze gļuko, vai kas cits. Kas ir tas sliktais, kas nepatīk visiem ķīniešu lietotājiem.
Vienkārši ir doma Lietuvā uz rudens pusi paņemt kādu jaunu ķīnieti. Jau pašlaik viņi tur maksā tikai 800 ērikus. Uz rudeni varētu būt vēl lētāk.
Kāpēc es to jautāju? Tāpēc, ka arī man tagad visi auto, kuriem nav ādas salons, elektriski regulējami beņķi, automāts un vismaz 8 sekundes līdz simtam, liekas ka ir mēsli
Slinkais rakstīja: ...pat ja saruunaas 20-30 tuukstoshus privatpersonu, kaut vai uz nedelju pildiities citur...
Par šito pat zirgs no smiekliem sāks vārtīties pa zemi
Ja jau latvietis-pacietīgais pacieta i zviedrus, i vāciešus, i krievus, tad paciest tādu statoilu tāds nieks vien būs.
Tas ir pilnīgs pisec!
Vispār es esmu par ziemas un vasaras riepām. Vienīgi braukāju tik maz, ka tā ziemenes ātrāk paliek vecas, nekā ziemā nobraukāju.
Un tagad tā pati problēma ar vasarenēm. Lai gan protektors ir ~7-8mm, gumija palika tik cieta, ka uz slapja asfalta bremzē sliktāk nekā ziemenes. Uz slaja asfalata pat berot grīdā sanāk ar tomātu spolēt (FWD ar dīzeli).
Izskatās, ka visu cauru gadu braukāšu ar ziemenēm.
Mans audi kādus 40 km bļāva, ka braucu jau ar tukšu bāku. ilgāk neriskēju - neste bija pa ceļam.
Nu i fak!
Pārdodu savu 2.5TDI dīzeļa traktoru un meklēju Deawoo Matiz ar 0.9 litra motoru
Ja motors nerij eļļu, tad var jau pieminēto sintētiku 5W-40, ja rij, tad kādu pussintētiku 10W-40.
Domāju, ka brendam (zīmolam) nav īpašas nozīmes.
sleepnis rakstīja: Elektriskie spoguļi tad ir ekstra, ja tie ieslēdzot atpakaļgaitu palaižas nedaudz uz leju tā, lai var pakaļējos riteņus redzēt. Dažiem meršiem ir ievērota tāda padarīšana.
Manam A6 (C4) ir šāda fīča. Jāsaka, ka ļoooti praktiska un patīkama ekstra.
Un elektriski regulējams sēdeklis ar atmiņu ir laba ekstra. Sevišķi, ja auto lieto 2 cilvēki.
Tagad būs man zināt!
Tencinu par info!
Vai kāds var pastāstīt, kas tur notiek.
Man piektdien jādodas tajā virzienā, tāpēc gribētu sagatavoties.
iauto nogļukoja, bet tagad slinkums visu atkārtot.
Vot neticu, ka ar R5 var braukt
Tad uz ziemu būs jāmeklē kāds džipveidīgais, lai neslīdētu pavisam