iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 14.09.2009 9:35

Dark_Side rakstīja: 150 000 ir pietiekami liels cipars, lai autoss buutu noriebies liidz kaklam... tapeec 2x izbriina fakts, ka 1200 Ls tiek guldiiti ne tikai vecaa bet ariii nobrauktaa mizaa...

Laikam jau tāpat tevi izbrīna fakts, ka nebūt ne visi metas pirkt jaunus Getzus un Dacītes. Mans auto arī ar patreizējo 205k nobraukumu ir nesalīdzināmi labāks par tām konservbundžām.

Seene 11.09.2009 23:20

Sretsked rakstīja:

UUSA rakstīja:

Sretsked rakstīja: Šajā gadījumā pensiki ārpus interešu loka. Ir tā,ka tikai mūsu spēkos ir ko mainīt. Grūti, ļoti...bet ne bezcerīgi.

Optimismu zaudējis neesmu, domāju, nezaudēšu arī.

Kad kādreiz(nedod,Dievs) saskarsies ar tiesu kā cietušais,optimisms pazudīs kā nebijis...

Un tagad dēļ tā visa nokārtu galvu sagaidīt katru atlikušo mūža dienu ??? Samierinamies ar visu...ko līdzpilsoņi atļaujas mums uzkraut.

Kad reiz runāju ar vienu CP priekšnieku, uzvārdu nezinu, viņš atzina, ka vēlas lielāku saiki ar sabiedrību, tagadējā CP vadītāja taču arī vēlas celt policijas prestižu un kaut kāda tur autobiedrība arī. Kas tur slikts ????

Nu tad lai sāk ar kompensāciju par līdz šim nodarītajiem nepelnītajiem sodiem. Ja tas neiet cauri, tad PN. Nodokļus maksāšu tur, kur par to pasaka paldies...

Seene 11.09.2009 22:46

Sretsked rakstīja: Šajā gadījumā pensiki ārpus interešu loka. Ir tā,ka tikai mūsu spēkos ir ko mainīt. Grūti, ļoti...bet ne bezcerīgi.

Optimismu zaudējis neesmu, domāju, nezaudēšu arī.

Kam interesē interešu loks. Visu tak nosaka tauta. Vai tad tā nav demokrātijas brīnišķīgā laime?

Seene 11.09.2009 20:55

Dark_Side rakstīja:

un ja jau tu guldi 1200 Ls apkopēs, tad apdrošinātājs tev arī iedos tādu pašu mizu un turpini guldīt jaunajā mizā kāda starpība?

1200 izmaksā "lielā" apkope pie 150000. Pēc tās var atkal tikpat ilgi braukt bez ieguldīšanas. Bet šī cipara dēļ ļoti daudzi auto pārdod PIRMS šīs apkopes. Un gads un modelis vai ziniet, tas pats...

Seene 11.09.2009 20:44

Sretsked rakstīja: Iespējams, ka tā megaeļļa kaut ko arī dos, to tu vari saprast tikai tad, ja ar divām identiskām mašīnām nobrauksi 200 000 km vienādos apstākļos , vienā lejot sint, otrā min eļļas. Un tad aplūkot,kas iekšā.

Ko es gribēju pateikt. Man agrāk bija auto detaļu veikals, bija jautri dzirdēt visādu dorņu viedokļus par to, ka viņa askonai un sierai vajag sintētisko eļļu. Viņš neskatījās, vajag vai ne, viņam vajag SINTĒTIKU, jo par to kaut kur dzirdējis,ka tā baisi labā esot

Protams, tu par savu naudu ko gribi, to dari, kaut no F1 pērc to eļļu. Tā teikt, ja gribas, nu tad tur neko... bet vai vajag.

Nevajag 200 000km. Pietiks arī ar vienu eļļas maiņas intervālu un izlietās eļļas salīdzinājumu. Diez vai tu gribēsi vēlreiz sava auto motorā redzēt kaut ko tādu, kāda pēc pusgada ziemas īsajiem izbraucieniem izskatās minerāleļļa.

Un piekrītu tev par askonām un sierām. Tur tiešām sintētika nedos neko vairāk, kā nedaudz vieglāku startēšanu ziemā. Vai arī nenormālu eļļas patēriņu, ja ir izdilis motors...

Seene 11.09.2009 19:56

Sretsked rakstīja:

Mefistofels rakstīja: Viss ir vienas lielas muļķības. Varbūt braucot rallija režīmā eļļai ir nozīme, bet braucot uz darbu točna nav nozīmes.

Es vienmēr leju pašu lētāko izlejamo pusintētiku (~ 2Ls litrā), kas servisā ir un viss. Nekad mūžā nekādu problēmu nav bijis. Ar tagadējo māšīnu esmu jau nobraucis 120 tk un nekādu problēmu, ne ēd, ne grab, ne dilst, motors iet kā pulkstenis.

+1

Bet nu Sēne piedalās kaut kādās F1 sacīkstēs ar sābu, viņam vajag DĀRGO eļļu.

Laikam nekad nesapratīsi atšķirību starp sacensībām, un biežu braukāšanu ar aukstu dzinēju. Ar karburatorkadetu ar braukāju eļļu nemainot - pēc vajadzības pielēju lētāko minerāleļļu un kaut kad arī filtru nomainīju. Bet maksāt par VGT maiņu liekas daudz nesaprātīgāk, nekā mainot eļļu neiesipt padsmit latiņus.

Seene 11.09.2009 19:51

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti,

Tā nu gan nav. Paskaties eļļas kvalitātes līkni sintētikai un minerālenei, minerāleļļai tā ir garāka un iet uz leju lēzeni, bet sintētika vienkārši vienā mirklī izbeidzas...pirms tam gan , pie kaut kādas puses no laika saglabājot labākus rādītājus nekā minerālis.

Nu tak izlien no purva... Tā līkne ir SLODZES izturībai, nevis čakarēšanai ar aukstu motoru, kur jārēķina kondensāta ietekme. Vēlreiz, īpaši neattapīgiem - lielām slodzēm minerāleļļa ir labāka.

nez kāpēc manam Aprilia 1000 cm3 dzinējam iesaka TIKAI sintētiku...laikam tur mazas slodzes

Ir jau ar mazas slodzes. Tavai aprilijai ganjauka motors sver tikpat, cik iepriekš pieminētajai tehnikas vienībai viens virzulis. Bet apgriezieni lieli - attiecīgi vajag eļļu, kas ir pietiekami šķidra, lai vajadzīgajā ātrumā varētu cirkulēt sistēmā.

Seene 11.09.2009 11:01

Sretsked rakstīja:

Ko gan tas var redzēt...48 km/h pa pilsētu un 87 km/h ārpusē... tādam noteikti vajag visdārgāko sintētiku

Atceries,imīt, VISDĀRGĀKO

Tieši tā - kā reiz šādiem gadījumiem vajag, jo ziemā šādi braucot, motors vispār gandrīz nekad neuzsilst līdz normālai darba temperatūrai.

Seene 11.09.2009 11:00

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti,

Tā nu gan nav. Paskaties eļļas kvalitātes līkni sintētikai un minerālenei, minerāleļļai tā ir garāka un iet uz leju lēzeni, bet sintētika vienkārši vienā mirklī izbeidzas...pirms tam gan , pie kaut kādas puses no laika saglabājot labākus rādītājus nekā minerālis.

Nu tak izlien no purva... Tā līkne ir SLODZES izturībai, nevis čakarēšanai ar aukstu motoru, kur jārēķina kondensāta ietekme. Vēlreiz, īpaši neattapīgiem - lielām slodzēm minerāleļļa ir labāka.

Seene 11.09.2009 10:58

sarashkins rakstīja:

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti, kā arī daudz labāka eļļošana aukstam dzinējam. Un tieši biežu braukšanu ar aukstu dzinēju nākas pārciest ielas mašīnām.

Ja nav noslēpums, cik bieži Tu savam Sābam maini eļļu un kādu?

Kā skaties uz jaunajām longlife sintētikām?

Mainu pēc paredzētajiem 15000. Pilno sintētiku no Castrol (iemesls ražotāja izvēlei - servisā, kur kopju auto tāda ir). Papildināšanai (vajag ~0,5l starp maiņā ja sanāk vairāk pa bāņiem pavizināties) Statoil, lai nav tālu jāmeklē. Longlife nemeklēju, jo pie mana nobraukuma tāpat sanāk eļļu mainīt tikai ~2x gadā.

Seene 11.09.2009 9:47

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tā sintētika tev pēc būtības ir vajadzīga tikpat cik zaķim stopsignāls

Man prieks par tevi. Ej aprīko zaķus. Pārāk daudz tādi gudrīši ir dzirdēti, kam turbīnas ir sliktas un remonti dārgi...

Tev tārps smadzenēs ? Kur esmu teicis,ka turbīnas slikas un dārgas ?? Man darbojas 3 tehnikas vienības ar turbīnām, isām minerāleļļas Laikam jau jāskrej pēc megaeļļām

Laikam jau neesi spējīgs saprast elementāras lietas. Un vienīgais ko sajēdz no eļļu atšķirībām ir cena. Nešaubīgi tavai smagajai tehnikai labāka ir minerāleļļa - ka jau iepriekš cilvēks rakstīja par sporta auto, tai ir labākas eļļojošās īpašības. Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti, kā arī daudz labāka eļļošana aukstam dzinējam. Un tieši biežu braukšanu ar aukstu dzinēju nākas pārciest ielas mašīnām, nevis tavai smagajai tehnikai. Bet neko vairāk par "megamēslu" pie argumentiem jau nespēj izdomāt... Nevajag sēdēt pie spoguļa, tad varbūt arī kaut kas cits ienāks prātā.

Seene 10.09.2009 23:43

Sretsked rakstīja: Tad izvēlies tādu apdrošinātāju, kurš izmaksā naudu.

Neviens no apdrošinātājiem nav bijis ar mieru šo punktu izsvītrot.

Seene 10.09.2009 23:14

Sretsked rakstīja:

Pagaidi, ko tu tagad centies iestāstīt ?? Tas,ko tu tagad sarakstīji, tas ir kaut kāda loša auto, tipa Pirmā renis, kuru tas nekad nemazgā. Un kā redzi, viņam kasko atsaka.

Normāls cilvēks ar tādu tarataiku nepārvietojas, beidz ostīt terpentīnu.

Normāls cilvēks ar tādu nepārvietojas, bet pārdod par lētu naudu. Un apdrošinātājs tādu nopērk un piešķir kā līdzvērtīgu. Jo līgumos skaidri un gaiši ir ierakstīts, ka APDROŠINĀTĀJS, nevis cietušais, izvēlas vai izmaksāt naudu, vai "līdzvērtīgu" auto. Un tieši tāpat definīcija - modelis, gads un komplektācija. Nekāda cita vērtējuma.

Seene 10.09.2009 23:08

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Ideots rakstīja: tu kļūdies.

Nemaz ar ne. pamēģini kādreiz apdrošināt koptu auto. Par līdzvērtīgu jebkurā gadījumā tiks uzskatīts tā paša gada un komplektācijas auto, kaut pilnīgi nojāts...

Apdrošināts tiek auto,kuram ir tehniskā apskate. Kurš ir braucams, tātad-kopts.

Sēne, tev ko, iebarojuši kaut kādu zapti,ka pēdējā laikā jocīgi runā ??

Pļē... Manam auto tirgus vērtība ir šobrīd ~5000, bet pilna apkope ~1200, neskaitot ritošo, ko arī visticamāk vajadzēs pārlasīt. Diezgan liela atšķirība priekš diviem auto, kas abi var iziet skati. Tieši tāpat skati var iziet ar apskrāpētu izbalējušu krāsojumu. Un salāpītiem sēdekļiem. Arī cauru kondicionieri un gļukainu klimatkontroli neviens skatē nepārbauda. Šādu sarakstu var visai gari turpināt, nepieminot neko no tā, ko pārbauda skatē. Un arī skate nav nekāds rādītājs uz tajā pārbaudāmajiem elementiem - bremžu stendā var dabūt 0 arī ar diskiem, kas tūlīt jāmaina.

Seene 10.09.2009 22:33

Ideots rakstīja: tu kļūdies.

Nemaz ar ne. pamēģini kādreiz apdrošināt koptu auto. Par līdzvērtīgu jebkurā gadījumā tiks uzskatīts tā paša gada un komplektācijas auto, kaut pilnīgi nojāts...

Seene 10.09.2009 22:24

Sretsked rakstīja: Tā sintētika tev pēc būtības ir vajadzīga tikpat cik zaķim stopsignāls

Man prieks par tevi. Ej aprīko zaķus. Pārāk daudz tādi gudrīši ir dzirdēti, kam turbīnas ir sliktas un remonti dārgi...

Seene 10.09.2009 22:08

Sretsked rakstīja:

Vārnas arī var šaut ar zenītlielgabaliem.

Ar to tu laikam gribēji teikt, ka no sintētikas lietošanas nev nekādas jēgas... varbūt tad paskaidrosi, kam vispār tā ir vajadzīga? Ja reiz sporta auto labāk iet ar minerālo, bet ielas auto pie zvirbuļiem pieskaiti?

Seene 10.09.2009 10:54

Ideots rakstīja: nav tik traki, 4 gadus drošinos pie Gjensidige, ja ir bijušas problēmas- viss notiek ātri un bez aizķeršanās.

Tikai viens gan man nepatīk- katalogu sistēma ir drausmīgā kvalitātē, piemēram, netiek izdalītas atsevišķas virsbūves, un tur ir atšķirības gan cenā gan aprīkojumā utt.

Braucu bez KASKO, jo neviens apdrošinātājs nepiekrīt apdrošināt tās problēmas, kas būtu svarīgas. Bet ar lielāko prieku metas piedāvāt dārgas polises, kas apdrošina tikai to, kas saprātīgi braucot ir bez riska.

Seene 10.09.2009 10:51

Crankshaft rakstīja:

Hvz, mums savulaik ~500 ZS turbo saciikshu auto vislabaak "uzvedaas" tieshi pussinteetika 15W-50. Konkurentiem ar sinteetikaam gan meedza buut probleemas. Un tad bija taadas jociigas situaacijas, kad auto noliimeets ar konkurentfirmas uzliimeem, a motoriitii muuseejais 15W-50, un viss notiek

Atradis jau arī ko salīdzināt. Sacīkšu un ielas auto ir pilnīgi atšķirīgi eļļas izvēles kritēriji. Minerāleļla īslaicīgi ir labāka - un sacīkšu auto tas ir būtiski. Ekstrēmas slodzes un bieža eļļas maiņa labi sadzīvo. Bet ikdienas lietošanā slodzes ir daudz mazākas, toties eļļai ir jādzīvo ilgi un ar ļoti daudziem aukstajiem startiem - kas sacīkšu auto gadījumā ir uz vienas rokas pirkstiem sasakitāmi.

Tapēc es joprojām savam turboauto liešu pilno sintētiku un pasmiešos par bieži dzirdēto viedokli, ka turbīnas ir kaprīzas un remonti dārgi...

Seene 09.09.2009 21:50

demo rakstīja:

Kaksis rakstīja:

UUSA rakstīja: Garo Caravellu ir pietiekoši daudz,bet Multivani gan tikai īsie,laikam arī T5 tāpat.

Man bija multivāns ar garo bāzi un paaugstināto jumtu.

Izklausaas peec VW Mobilvagen,jo ruupniica tieshaam nerazo garos multjikus..

Neražo satndartkomplektācijā, bet neviens jau neliedz tādu pasūtīt. Sakrāmēs garajā bundžā Multivannas aprīkojumu un viss. Bāzes auto jau ne ar ko neatšķiras.

Seene 08.09.2009 12:48

kliks rakstīja: Situācija vecrīgā uz Smilšu un Aldara ielas stūra. Sanāk pa retam iet garām un iekrita acīs zaļo darbošanās.

Varēji jau būt uzcītīgāks un pieiet izlasīt plāksterī ierakstīto punktu

Seene 08.09.2009 10:25

Chankaishi rakstīja: Juurniekiem ir taads termins - labas juuras prakses noteikumi. Veerteejot paarkaapumus peec likumiem veertee arii to nerakstiito likumu ieveeroshanu. Un tajaa bildiitee labajaa pusee staavoshaas mashiinas shoferis tos nerakstiitos nav ieveerojis. Gudrs cilveeks taa neapstaatos!

Un tagad pastāsti, kādēļ ne?

Seene 07.09.2009 19:03

sarashkins rakstīja: Man nevajag obligāti D&G tipa produkciju.

Lai gan līdz šim 3,5 gadus lēju Castrol Magnatec, tad tagad salasījos šitādas runas:

"Ja tu no rīta velkot uzvalku pārdzīvo par to, ka "Versace" logo tam ir uzšūts uz IEKŠĒJĀS kabatas, un tu ne pārāk apzinies ko nozīmē SAE un API abreviatūras uz eļļas iepakojumiem, tad tu gribēsi lai tava auto motorā ielej to eļļu, kuras nosaukumu esi dzirdējis visbiežāk, un kurš skan tavuprāt vislabāk. Un tas ir tikai normāli. To sauc par konsjūmerismu." www.yr.lv/...

Un nolēmu, ka jāpaskata, kas cits vēl tirgū ir pieejams atbilstoši 5W40 vajadzībai.

Nu ja tev ar 5W40 pietiek, tad jau vari justies laimīgs. Nezinu par Versace, bet alu gan izvēlos, nevis tikei pēc 5,2% alkohola, bet arī kvalitātes.

Seene 07.09.2009 17:18

Pirmais rakstīja:

normālā gadījumā tur būtu jābūt zīmei, formāli CSN nav pārkāpts, bet sitami ir šitādi piteri, kas tur stāv

Nepiekritīšu gan. Nevienam NAV pienākums meklēt ceļa zīmes ielas otrā pusē. Tādēļ nevar neko pārmest cilvēkam, kurš vienkārši ir atstājis auto vietā kur tas ir atļauts. Un diez vai tu būsi tas, kas spēs atšķirt tos, kas auto novieto, zinot par invalīdu stāvvietas eksistenci.

Seene 07.09.2009 17:05

jugasvilli rakstīja: Izklausīsies pēc reklāmas, bet pirkt kasko letakpasam.lv u.tml. manuprāt ir tas pats, kas lētākpašam arī zobus labot. Pie tam, ne vienmēr tur būs labākais piedāvājums. Par kompābiju - tā gan taisnība, If ir viens no labākajiem, bet arī, piemēram, Baltai nav ne vainas, dažās lietās Balta pat labāka. A parasts cilvēks nekad nevar zināt, kurā brīdī kas labāks, lētāks u.tml.

Protams, ja ir laiks un vēlēšanās studēt noteikumus un mīlēt santīmus, tad tas ir cits stāsts.

Par zobu labosanu gluzi nepiekritisu. Letakpasam ir domāts tiem, kam santīms ir dārgāks par laiku, vai kam nav sava uzticama brokera. Tad var sēdēt netā un studēt piedāvājumus. Pie tam šādā veidā ir pat iespēja rupīgāk pārlasīt visus maziem burtiņiem rakstītos noteikumus, nekā darot to steigā apdrošinātāju birojā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti