iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 27.06.2009 10:11

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Nu tad parādi piemēru un pasaki bez demagoģijas - kam traucētu CSN skaidri nodefinēts aizliegums apsteigt pa labo pusi transporta līdzekli, kas ir ieslēdzis labo pagrieziena signālu? Kāds nesamērīgs brīvības ierobežojums rastos sabiedrībai, pieņemot šādu satiksmes drošību veicinošu normu?

Nu tāds aizliegums eksistē, bet tikai ārpus apdzīvotām vietām.

Kas tad nu? Atbildes vietā demagoģija?

Seene 26.06.2009 23:47

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Nu jā bez piepūles gan - tikai tādā attālumā no apmales, ka tur ne tik velosipēdists, bet Mini vai Smarts var ietilpt, nevis 3cm.

UTOPIJA UN DEMAGOĢIJA.

Detskij sad....

Un tu jau ir pendzionars…

Nu tad parādi piemēru un pasaki bez demagoģijas - kam traucētu CSN skaidri nodefinēts aizliegums apsteigt pa labo pusi transporta līdzekli, kas ir ieslēdzis labo pagrieziena signālu? Kāds nesamērīgs brīvības ierobežojums rastos sabiedrībai, pieņemot šādu satiksmes drošību veicinošu normu?

Seene 26.06.2009 23:40

Pirmais rakstīja:

pļā....minī ir lielāks par tavu sābu

Vēl viens, kam skaudība mieru neliek... Varētu vismaz kāds kaut reizi paskaidrot, ar ko tad tas naids pret sābiem ir saistīts. Bet nez kādēļ visi sābu nīdēji māk tikai tukši tirst.

Seene 26.06.2009 23:37

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Ko var vajadzēt LV veikalos vairāk par paiku un degvielu? Tos Bauskā var dabūt bez problēmām. Visa pārēja iegāde LV ir vienkārši izšķērdība.

Bet ir lietas, kas Bauskā nav - biznesa kontaktu, izklaižu u.c. dzīvesveida elementu tuva pieejamība. Vispār jau pat Rīga ir viena provinciāla mazpilsēta. Un ja prom no pilsētas, tad kārtīgi - lai nav par kaimiņu dzīvi piespiedu kārtā jāinteresējas.

Labi, piemērs. Man vajag kaudzīti ar krievu radiodetaļām, kur tādas ārpus latvijas pirkt? Un cik rentabli tas būs?

Un joprojām - kas tev ir pret kaimiņiem? Kaimiņi tevi sit, aptirš tavu sābu?

Nu jā... Krievu radiodetaļas gan labāk Latvijā pirkt. Un vēlams arī zviedru zirgu pļaujmašīnu remontkomplektus.

Un pret kaimiņiem man ir vēlme dzīvot savu dzivi. Nevis domāt, vai netraucēju viņiem gulēt, skatoties vēlu vakarā kādu filmu, jeb pohu rītā klausīties kā kaimiņš jautri svin savam bērnam dzimšanas dienu. Kautkātā.

Seene 26.06.2009 22:40

msh rakstīja: Ķīselis nav benzīnnieks, parastais ne-komonreila ķīselis arī mierīgi uz cepamo eļļu darbojas, benzīnniekam nav tādas normālas alternatīvas šķidrās degvielas

Tāpat visiem labi zināms ka vienīgā valsts, kur etanola lietošana ir finansiāli izdevīga, ir brazīlija

Nu tas tikai tev tā ir zināms. Ja nespēj saprast, ka valstij ekonomiski izdevīgaks var būt pat dārgāks produkts, ja tas nav jāimportē. Un nemaz jau tik dārgas nav arī etanola ražošanas izmaksas. Galvenā nelaime jau ir neesošā tehnikā, kas to normāli mācētu izmantot. Tiem, kas var atļauties nopirkt FFV, ir pie kājas neliela cenas starpība degvielai un attiecīgi var spiest tikai uz "zaļajām jūtām". Etananolu mājas apstākļos iegūt ir daudz vienkāršāk, nekā biodīzeli. Un izejmateriāls ir katram pieejams - jebkādi pūstošie atkritumi.

Seene 26.06.2009 21:15

msh rakstīja: Varbūt tāpēc ka tas palielinās strebienu un kaut kā šaubos, ka bez subsīdijām spirtam būs konkurētspējīgas cenas? Palasi www.carbibles.com/... sadaļu par E85 un E10. Uzsvars uz:

So if the EPA tells you you should be getting 20mpg city and you're only getting 18mpg, even driving with a feather right foot, it's not you, it's the petrol companies. 10% ethanol blend will rob you of about 5% gas mileage, and EPA figures assume a pure non-ethanol petrol.

Palasi vien tālāk, cik objektīva tava tenku lapele ir. Lai salīdzinātu dažādu degvielu efektivitāti, salīdzina Ford Crown Victoria (E85) ar VW Polo (dīzelis) un ar izbrīnu konstatē, ka Fords patērē vairāk... Neticami, vai ne. Tā tak nevarētu būt, ja vien E85 nebūt nekam nederīga degviela.

Palasi labāk neatkarīgos FFV testus, kur ir objektīvi redzama viena dzinēja efektivitātes izmaiņas, izmantojot abus degvielas veidus. 10% starpība ir patiesa tikai salīdzinot abas galējības, bet ne jau pie 10% maisījuma.

Kādu laiku atpakaļ patestēju savu auto pret tādu pašu ar biodīzeli - motora līknēs atšķirība ir manāma, bet degvielas patēriņš necik neatšķiras.

Seene 26.06.2009 20:11

msh rakstīja:

scope rakstīja: Dīzeļdegvielā un 95.markas benzīnā būs 5% biodegviela

www.delfi.lv/...

"No šī gada 1.oktobra ieviesīs 5 % obligāto biodegvielas piejaukumu 95.markas benzīnam un dīzeļdegvielai, to paredz Ministru kabineta ceturtdien akceptētie grozījumi attiecīgajos normatīvajos aktos, informēja Ekonomikas ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļā."

P I D A R I

Praktiski tie 5% etanola pie zupas nozīmē papildus nodokli tam, kas maksā par degvielu

Hmm, kādēļ tev tā liekas? Vai tādēļ, ka biodegvielas ir iegūstamas uz vietas, nevis importējamas? Jeb vairāk baidies par to, ka visu spirtu bākās salies un tev pietrūks?

Seene 26.06.2009 19:27

bogy rakstīja:

..Būtu vairāk par kaut ko painteresējies, zinātu, ka Zviedri bioetanolu ražo no koksnes, kas aug viņu pašu purvos.

Bet nu tici vien vairāk tam, ko redzi TV "reklāmās".

klau Seene, a kā tas izskatās skaitļos, ievests v.s. pašu saražots?

kas tur vēl bija uz tā "raga" bez Zviedriem? kā ar viņiem?

Skaitļos izskatās tas tā, ka pēc plāna Zviedrija līdz 2016 varētu sasniegt pozitīvu eksporta/importa bilanci energonesēju jomā.

Un vēl uz "tā raga" ir Norvēģija, kas bez mazākajām problēmām var nodrošināt atlikušo vajadzību pēc naftas produktiem visai skandināvijai un vēl eksportēt. Tā ka beidz vien satraukties par āfrikas badacietējiem, kas tādi ir sava iedzimtā slinkuma pēc. Esmu redzējis, kā pieaudzis vīrietis spēj dienu pavadīt (cītīgi strādājot, nevis guļot!) četru palmu laistīšanai ar šļūteni - ar tādu darba efektivitāti var tālu tikt.

Seene 26.06.2009 17:53

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Varu pateikt vienu tipisku vietu - iela, kas iet gar ostu un iznāk T-veida krustā pie ganību dambja (nosaukumu nezinu). Neesmu mērījis platumu, bet to, ka pretimbraucošie tur bieži ir divās joslās (lai nogrieztos pa labi un pa kreisi), pa kreisi gribētājiem jau stāvot daļēji otra virziena joslā, vari pats pārbaudīt.

Lugažu iela.

Tur smagie bez īpašas piepūles trāpa. Krust ir kā minimums 6 M.

Nu jā bez piepūles gan - tikai tādā attālumā no apmales, ka tur ne tik velosipēdists, bet Mini vai Smarts var ietilpt, nevis 3cm.

Seene 26.06.2009 17:50

uupis rakstīja: …un vēl kas –> vai tad mēģini iegriezties šaurā ielā ar ātrumu, kas lielāks kā 20 km/h?

Pie tāda ātruma neesi spējīgs paskatīties visapkārt?

Pie tāda ātruuma lisapēdists tevi nepamanīs?

Pie tāda ātruma neapstāsies kā iemiets, pamanot kritisku situāciju?

Defekti abām iesaistītām pusēm būs traģiski?

Nu pag - par kādu tad vispār mēs te runājam, neatkarīgi no ielas platuma? Tak jau mazāku par velobraucēja ātrumu. Problēma jau ir tajā, ka vidusmēra B kategorijas autovadītājam (īpaši sievietēm) ir ļoti švaka gabarītu izjūta un ir ļoti grūti vēl pārskatīt labās puses "aklo zonu" laikā, kad pieplokot pie stikla ir jāmēģina saskatīt, kur pārvietojas priekšējais kreisais stūris.

Ok - dodam "zaļo gaismu" velobraucējiem un paaugstinam B kategorijas iegūšanas prasības - man personīgi nav iebildumu, būs brīvākas ielas. Bet patreizējā situācijā šāds CSN formulējums rada nevajadzīgu bīstamību.

Seene 26.06.2009 17:42

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Un ko darīt krustojumā, kurš NAV platāks par 5m un tajā jau ir pretimbraucošie divās joslās? Gribu redzēt, kā tu iegriezīsies no 3cm attāluma.

Ouououou. Auto platums ir 2 m. Pretimbraucošie 2 joslās. Tas jau ir tīri fiziski 4 m. Iela šaurāka par 5 m.

Un kur tu taisies iegriezties? Gadījumā ne vienvirziena ielā zem ķieģeļa???

Varu pateikt vienu tipisku vietu - iela, kas iet gar ostu un iznāk T-veida krustā pie ganību dambja (nosaukumu nezinu). Neesmu mērījis platumu, bet to, ka pretimbraucošie tur bieži ir divās joslās (lai nogrieztos pa labi un pa kreisi), pa kreisi gribētājiem jau stāvot daļēji otra virziena joslā, vari pats pārbaudīt.

Seene 26.06.2009 17:08

msh rakstīja:

turbopiile rakstīja:

nez kas tāds ir Rīgā, kā ikdienā pietrūktu, Bauskā, Vamierā, Daugavpilī, Jelgavā, Liepājā vai Alūksnē

Veikali, ja vajag ko vairāk par lupatām un paiku

Ko var vajadzēt LV veikalos vairāk par paiku un degvielu? Tos Bauskā var dabūt bez problēmām. Visa pārēja iegāde LV ir vienkārši izšķērdība.

Bet ir lietas, kas Bauskā nav - biznesa kontaktu, izklaižu u.c. dzīvesveida elementu tuva pieejamība. Vispār jau pat Rīga ir viena provinciāla mazpilsēta. Un ja prom no pilsētas, tad kārtīgi - lai nav par kaimiņu dzīvi piespiedu kārtā jāinteresējas.

Seene 26.06.2009 15:58

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Ko esi gatavs likt ķīlā par savu taisnību?

Man nav nevienam nekas jāpierāda. Nav mans mērķis tāds.

Zinu vienu – ar 5. BMW labo pagriezienu var izveikt tā lai aizmugurējais rats nav tālāk par 3 cm no apmales krustojumā, kurš ir platāks par 5 m…

Un ko darīt krustojumā, kurš NAV platāks par 5m un tajā jau ir pretimbraucošie divās joslās? Gribu redzēt, kā tu iegriezīsies no 3cm attāluma.

Seene 26.06.2009 14:43

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Nevar, ja vien nav auto ar abiem stūrējamiem tiltiem.

ups… kas tad tev – 12 metrīgs auto? … jeb slikums stūri grozīt?

Nav ne viens ne otrs. Laikam jau savā dzīvē neesi velokurjeru darbībā redzējis.

Ja vēlies varam izveikt eksperimentu - izmēram vienu šauro krustojumu, un pēc tam sazīmējot to kāda placī pamēģini auto novietot tā, lai līdz apmalei nevarētu iespiesties velosipēds, un pēc tam nogriezies, neuzbraucot uz apmales un neiebraucot pretējā joslā.

Ko esi gatavs likt ķīlā par savu taisnību?

Seene 26.06.2009 13:38

scope rakstīja:

To ceļa došanu velosipēdistiem, nogriežoties pa labi, var apiet - ieņem malējo stāvokli tā, lai lisapēdists pa brauktuvi garām netiek

Nevar, ja vien nav auto ar abiem stūrējamiem tiltiem. Griežoties no attāluma, kurš nodrošina aizmugurējā riteņa neuzbraukšanu uz apmales, pat vieglajam auto paliek pietiekami plata vieta kārtīgam velokurjeram.

Seene 26.06.2009 13:35

Sviestnesis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Vislabāk tur ir uzcelt hauzi un pēc tam tirgot biļetes par 25 santīmiem. Varbūt tā var savakt to vēlamo, par šo zemi, summu.

pie manis var padiristi pa 24 saņiem

Tas ir ar PVN vai bez

Un vai grupām ir atlaides

Mūzikas vai geju grupām?

Seene 26.06.2009 13:24

Centis_Nuudele rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pirmais, dodu par tavu reni 29 latus.

nafiga

par 29 latiem var atrast saimniecībai noderīgākas lietas.

Nu tak viena vīkenda izklaidei ar draugiem noderēs. Un pēc tam vēl var tolmetam notilgot

Seene 26.06.2009 12:20

Pirmais rakstīja:

p.p.n.

dodu 58 santīmus par kvadrātmetru.... izvēlies cik gribi man notirgot

Nu kādus 100ha, ja esi gatavs maksāt, ne tikai runāt

Seene 26.06.2009 10:08

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Nu nez kādēļ visiem liekas grūti saprast, kā "velosipēda vadītājs", tāpat kā "auto vadītājs", NAV "gājējs". Ja visu vajadzētu tik smalki izskaidrot un atsevišķi definēt, tad CSN nāktos izdot kādos 3. sējumos.

Tad kāpēc vairāk kā puse šoferu domā ka velosipēdistam ir obligāti jāstumj velo pie rokas pāri gājēju pārejai???

Kāpēc lielākā daļa vadītāju nogriežoties pa kreisi neuzskata par pienākumu dot ceļu gājējiem un lisapēdistiem??? (pa labi tas kautkā tiek ievērots)…

Kura puse tad tā domā? Es gan te, gan citur esmu tikai dzirdējis (lasījis), ka vadītāji uzskata, ka obligāti jāstumj ir lai būtu priekšroka.

Ceļa došanu velosipēdistam, nogriežoties pa labi, uzskatu par lielāko CSN idiotismu attiecībā uz velosipēdiem - ši norma savā būtībā ir bīstamas situācijas izraisoša. Bet tā vispār - neesmu gan ievērojis, ka būtu kāda atšķirība vadītāju rīcībā, atkarībā no nogriešanās virziena.

Seene 26.06.2009 10:02

turbopiile rakstīja: ai nu nezināja džeks par ko man piesieties..

prasa, kāpēc midžinu, saku, gribu un midžinu, nekur nav aizliegts.. un tad sākās stāsts par apžilbināšanu, tiesu un noziedznieku atbalstīšanu..

Nu vai tad nevarēji pateikt tā kā bija - ka brīdini pretimbraucošos par uz ceļa neparedzami skrienošiem un bīstamas situācijas izraisošiem policistiem? Tak ne jau noziedniekus atbalsti, bet par satiksmes drošību rūpejies

Seene 26.06.2009 9:12

Liepajniex rakstīja: Par iespēju pašam braukt jau domāju. Tik nebūs laika, pluss vēl noteikti kasko vajadzēs pirkt un ēšana visādi papildus izdevumi un tāpē varbūt jā kāds laiž ar treileri pakaļ mašīnām (tur piem. reizi mēnesi) varētu sarunāt kā uz Vāciju aizved mašīnīti par attiecīgo samaksu.

KASKO jau nav noteikti jāpērk. Un kā var ēšanu par papildus izdevumiem nosaukt - Latvijā no svaiga gaisa pārtiec, bet tur nevarēsi?

Seene 26.06.2009 1:04

gguniss rakstīja: nu diemžēl gājēja definīcija, kas skaidri noteica, ka gājējs ir persona kas iet viena vai stumj velosipēdu tikai svītrota no CSN ar šiem noteikumiem: www.likumi.lv/... , senāk tas bija CSN punkts 1.19. nez kāda ideja tam apakšā eksistēja...

Nu nez kādēļ visiem liekas grūti saprast, kā "velosipēda vadītājs", tāpat kā "auto vadītājs", NAV "gājējs". Ja visu vajadzētu tik smalki izskaidrot un atsevišķi definēt, tad CSN nāktos izdot kādos 3. sējumos.

Seene 25.06.2009 21:03

bogy rakstīja:

raimondsm rakstīja: a-utor-it-a-t-īv-a-is- -«Budapest Business Journal» ziņo

Slepenā Pasaules Bankas (PB) ziņojumā konstatēts, ka biodegvielas ietekmē pārtikas cenas pasaulē augušas par 75%, radot šaubas par ASV prezidenta Džordža Buša apgalvojumiem, ka cenu kāpumu izraisījis augošais pieprasījums Indijā un Ķīnā, raksta «Guardian».

apollo.lv/...

..aga pa TV rādīja Āfriku, kur spiež eļļu no palmu "čiekuriem" priekš eļļas ko lieto priekš bio pagatavošanas Eiropā (īpāši "skandināviem, lai viņiem sanāk kvotas, jo atšķurībā no Vācijas un Francijas viņem ta nav kur izaudzēt savu bio, bet Eiropā po, ka tik bio, nu ikas ka no Ā..).

....rezultātā Āfrikā nopirkt "pašu ražoto" eļļu ir kļuvis 4x dārgāk, jo viss iet uz eksportu, bet par cik arvien pieaugoša daļa zemes (..drīz būs visa) apstādīta ar tām palmām (tā paša iemesla dēļ, lai vairāk var eksportēt, vajadzīgas lielākas platības) tad vietējiem nav vairs kur iestādīt pārtiku ēšanai.

Ar palmām apstāda neba jau paši vietējie pēc savas brīvas gribas. Tā zema tiek visai prasti "apgūta" no lielºažotāju kolonizatoriem, tipa Shell vai kā viņus tur sauca...Monsanto līdzīgie, kas "ražo", "ražo", "ražo" tipa all for sale.

Būtu vairāk par kaut ko painteresējies, zinātu, ka Zviedri bioetanolu ražo no koksnes, kas aug viņu pašu purvos.

Bet nu tici vien vairāk tam, ko redzi TV "reklāmās".

Seene 25.06.2009 14:50

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Tas gan nenozīmē, ka ir aizliegts braukt pāri pārejai - vienīgi jāateceras, ka priekšroka būs automašīnām (vai citiem pa ielu braucošiem velosipēdiem)

Esi tik laipns un uzraksti šos punktus. Jo es tiešām neko nevaru atrast…

Punkts par to, ka velosipēda vadītājs NAV gājējs nav atsevišķi izdalīts. Bet ja tev liekas savādāk, vari pamēģināt apdomāt, kādēļ, piemēram, velosipēda vadītājam ir nepieciešama vadītāja apliecība.

Un par otro daļu - 1.21. gājēju pāreja - brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu

un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Domāju, ka nevajadzētu būt grūti ātšķirt šo, no velosipēdu pārbraukšanas.

Seene 25.06.2009 14:10

uupis rakstīja:

mass rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Protams, ka tu biji vainīgs. Šķērsoji krustojumu braucot uz velosipēda, nevis stumjot vai ne?

Jāstumj ir tikai pār neregulējamu gājēju pāreju, gudriniek.

Kur tas ir rakstīts? Es kautkā nevaru atrast un saprast kuri noteikumu punkti tad jāsummē lai izfiltrētu ir vai nav jāstumj velo pa gājēju pāreju, jeb tomēr var mīties.

1) velosipēda vadītājs NAV gājējs

2) uz neregulējamas gājēju pārejas priekšroka ir GĀJĒJIEM

CSN punktus var atlasīt gana daudz citus, kas šo nosaka.

Tas gan nenozīmē, ka ir aizliegts braukt pāri pārejai - vienīgi jāateceras, ka priekšroka būs automašīnām (vai citiem pa ielu braucošiem velosipēdiem)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti