iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 31.05.2009 23:39

Vajag 2x gadā. Bet ar 0 vērtējumu bez maksas. Savukārt defektus jānorāda konkrēti, apstiprinot "diagnozi" ar savu sertificētā speciālista parakstu. Un par autorizētajā servisā 2x konstatētu nepatiesu bojājumu sertifikātu nost. Būtu kārtība gan uz ceļiem gan skatē. Bet CSDD peļņa gan ne...

Bet kamēr šis process ir bezjēdzīgs un neko nejedzoši darbinieki māk tikai 5x palaist dīzeli brīvā paātrinajumā, lai beidzot konstatetu, ka ar atgāzēm viss ir kartībā, kamēr otrs pat nepamana, ka auto ir dažādas riepas (iepriekšējā diena saplēsu), neredzu jēgu šim procesam un drizāk atbalstītu Gruzijas lēmumu pirms pāris gadiem - atcelt apskates vispār un atstāt kārtibu apdrošinātaju ziņā - neatbilstošs auto stāvoklis ir iemesls regresam, ja būsi izraisījis avāriju.

Seene 29.05.2009 23:05

Sretsked rakstīja: Aizgāju klusi klusi paskatījos, audis pagalmā guļ. Neko neēd.

labs...

Seene 29.05.2009 18:29

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"

noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...

atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses

Cik nu man zināms (varbūt arī kaut ko jaucu) - šis patiešām ir "vspomogāķeļnij tormoz", nevis motora noslāpēšanai paredzēta ierīce. Domāta, lai efektīvāk varētu bremzēt ar dzinēju, braucot no kalna. Āvārijas noslāpēšanai tā varētu būt pat ļoti bīstama - palielinot pretspiedienu izpūtējā, palielinās arī kompresija, kas tikai uzlabo eļļas degšanas apstākļus. Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.

pouhj kam tie šīberi ir domāti.... es tev apgalvoju, ka aizverot tos, motorā vairs neieplūdīs skābeklis un nekāda eļļa nedegs... neskatoties uz "kompresijas pieaugumu", ko tu te piesauc.... tā vot.....

p.n.

tas (tie, jo viņi ir divi) šīberi jau automātiski neaizverās, kad motors iet raznosā... karoče, es esmu taustījis kamaza motoru ar caurumu sānos... to izsita klanis

Kādēļ gan lai motorā vairs neieplūstu skābeklis, ja gaisa trubu nenoslēdz? Protams, tas ieplūdīs mazāk, jo pretspiediena dēļ izplūdes fāzē no cilindra visas atgāzes neizplūdīs, bet tik un tā ieplūdes fāzē spiediens cilindrā un spiediens iepludes kolektorā izlīdzināsies tikai tad, kad spiediens izpūtējā sasniegs kompresijas spiedienu, kas, kā mēs labi zinām, spēj pat benzīnniekam izšaut sveces ar pajātu vītni.

Attiecīgi ar šo vārstu var mēģināt ātrāk apstādināt dzineju ar pārtrauktu degvielas padevi, bet ne jau dīzeli, kam degviela (eļļa) tiek piegādāta.

Seene 29.05.2009 15:59

Pirmais rakstīja:

atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"

noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...

atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses

Cik nu man zināms (varbūt arī kaut ko jaucu) - šis patiešām ir "vspomogāķeļnij tormoz", nevis motora noslāpēšanai paredzēta ierīce. Domāta, lai efektīvāk varētu bremzēt ar dzinēju, braucot no kalna. Āvārijas noslāpēšanai tā varētu būt pat ļoti bīstama - palielinot pretspiedienu izpūtējā, palielinās arī kompresija, kas tikai uzlabo eļļas degšanas apstākļus. Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.

Seene 29.05.2009 13:48

Pirmais rakstīja:

dažām dīzeļmašīnām (vieglajām neesmu redzējis) ir speciāla veida bremze, kas neļauj dzinējam griezties - izpildījums jamai ir šīberis izpūtējā

Izpūtējā??? Vai tomēr ieplūdes sistēmā??? Kādu spiedienu tad tam izpūtējam ir paredzēts izturēt?

Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.

Seene 29.05.2009 12:19

uupis rakstīja: Es tikko iedomājoesskatu: Shatls ar dīzeļmotoru un melniem nosmulējušamies kosmonautiem, kārtējo reizi skrūvējot dīzeli lai var atgriezties uz zemes…

tikai slims cilvēks spēj piesieties pēdiņās neieliktam vārdam, pats uzrakstot šādu ģeniālu frāzi: "Es tikko iedomājoesskatu"

Seene 29.05.2009 11:29

dakteris rakstīja: www.ipmart-forum.com/...

Ja gribat nopietnas kartes un arī kastītēm tad šite....arī jaregistrējas!

Par cik te daži izklauss nopietni braucēji,tad gribēju pavisam īsi pajautāt kā ir ar to auto ledusskapi..ir vērts pirkt vai nē, cenā līdz 100 EUR..ar parasto aukstum somu..tomēr vakarā aukstu vīnu iedzert nevar..

Manuprāt nē - ņemot vērā bagātās Latvijas cenas, ļoti labprāt pieturos pie principa baudīt ārzemju vietējo pārtiku. Attiecīgi austu alu/vīnu labāk nopirkt no vietējā ledusskapja un neaizņemt vietu mašīnā. Tas gan attiecas uz ceļošanu pa pilsētām, auto ledusskapis gan varētu būt aktuāls braucot atpūsties pie dabas.

Seene 29.05.2009 11:19

uupis rakstīja: Tas jau sāk pavilkgt uz plakanajiem okeāniem un sporta tosola metināšanu…

Sāk gan. Kopš kura laika skābeklis cilindros nonak kopā ar degvielu? Es līdz šim esmu redzējis tikai dīzeļus, kas izmanto gaisā esošo skābekli...

Seene 28.05.2009 19:36

Slinkais rakstīja: nez kapeec eljas apetiite te ir pielidzinata dzineja bojaejai??? tik elementaras lietas kaa turbiinas defekts, un sakaltushi varstu blivslegi tachu ir ikdiena auto kam vairaak par 8 gadiem. viss elementari labojams un bez bedas var braukt talaak.

Piemirsi gredzenu nomaiņu. Labi izdilis zemapgriezienu dīzelis ar no cilindru sieniņām nenoslaucīto eļļu var pārtikt un griezties kosmosā pat ar pārtrauktu degvielas padevi

Seene 28.05.2009 16:22

Pirmais rakstīja:

sausais atlikums no šīs diskusijas ir tāds

1) audī netērē eļļu, tāpēc, ka audī netērē eļļu - tērē visādi sābi un pārējie opeļi

2) mašīnas eļļas apetīte nokrītās pirms pārdošanas tāpēc, ka eļļu rojošu mašīnu ir grūtāk pārdot

3) eļļas apetīte nokrītās uzreiz pēc mašīnas nopirkšanas, jo kurš gan gribētu lai pārējie viņu uzskatra par losi, kas nopircis lūzni :

arī taisnība. katrs jau atrod to, kas viņu interesē

Seene 28.05.2009 16:15

Raacens rakstīja:

Seene rakstīja:

Raacens rakstīja: Bet tak vienalga labāk nekā sēdet pie tukša ekrāna, it sevišķi tuneļos kur ir nobrauktuves.

Nu tak jā - iebildu jau tikai par "dārgo galu". Manuprāt tāda fīča ir jebkuram TomTomam. Atšķirība jau patiesībā ir tikai papildus funkcijās, kas nav tieši saistītas ar navigāciju. Pats softs ir vienāds visiem TomTomiem.

Nav gan tikai 9.. sērijai.

Nu tādā gadījumā 9.. sērijai un PDA.

Seene 28.05.2009 16:14

argis rakstīja: Kā ir ar mob.tel.? Tie modeļi, kuriem ir GPS. Nav ērtāk tādu uzreiz pirkt, var gan pa telefonu parunāt, gan pie auto loga pielipināt un pa nezināmām vietām braukāt, gan, izkāpjot no auto, ar kājām atrast kādu vecpilsētas objektu?

Var. Man arī mobilajā ir tomtoms. Bet tālajiem auto braucieniem tik un tā izmantoju PDA - ekrāna izmēra dēļ. Telefona versija ļoti noder kad ikdienā ir uz kādu nezināmu adresi jānokļūst.

Seene 28.05.2009 15:56

Raacens rakstīja: Bet tak vienalga labāk nekā sēdet pie tukša ekrāna, it sevišķi tuneļos kur ir nobrauktuves.

Nu tak jā - iebildu jau tikai par "dārgo galu". Manuprāt tāda fīča ir jebkuram TomTomam. Atšķirība jau patiesībā ir tikai papildus funkcijās, kas nav tieši saistītas ar navigāciju. Pats softs ir vienāds visiem TomTomiem.

Seene 28.05.2009 15:52

Raacens rakstīja:

Seene rakstīja:

Raacens rakstīja: Vēl manuprāt baigi labā fīča GO dārgā gala modeļiem ir, ka tuneļos vai pazūdot sat signālam nekas neapstājas bet turpina rādīt tavu kustību līdz atkal parādas signāls, ļoti palīdz ja piem.tunelī ir jānobrauc nost.

Dārgā gala??? Neesmu redzējis TomTomu, kas tā nedarītu. Bet pa īstam to var tikai iebūvētas auto navigācijas sistēmas, kas papildus GPS vēl izmanto žiroskopu un auto odometru. Ar tādu draugam ir izdevies nobraukt >500km pa pilsētu ar mirušu GPS antenu, pirms sistēma ir pazaudējusi atrašanās vietu.

TomTom tas saucas Enhanced Positioning Technology nu nav tur nekāds žiroskops vienkārši, pēc izjūtas, tas bīda to karti tālāk ar aptuveni to ārtumu kādu tu brauci pirms signāla pazušanas. Neesmu mēģinājis tunelī apstāties bet liekas ka tajā gadījumā tomtom virzītu to bildi uz priekšu vienalga. Lietoju GO920 kādu 1,5 gadu un tam tā fīča ir.

Tak sauc kā gribi. Tā ir vienkārši prognoze, pieņemot ka nemainīsi ātrumu un iesākto maršrutu. Tapēc jau arī saku, ka atsķiras no iebūvētajām sistēmām, kas izmanto papildus datus un spēj noteikt reālo atrašanās vietu arī bez GPS palīdzības.

Seene 28.05.2009 15:29

Pirmais rakstīja: bļjāģ, nu ko var spamot????

es tak paprasīju atbildēt audī īpašniekus....

vēlams tādus, kas netaisās savu mizu notirgot tuvākajā laikā

kā zināms pirms auto pārdošanas jebkurš īpašnieks būs gatavs zvērēt uz bībeles, ka tačka eļļu netērē..... neapdomīgākie pat vēl pateiks, ka eļļas paliek vairāk

Nu tak vai nav vienalga audī vai neaudī....

Ja izlasa sauso atlikumu no visa spama (esi kaut vienu diskusiju šeit redžejis bez tā?), sanāk skaidra aina.

- jebkurš auto patērē kaut kādu daudzumu eļļas

- ja brauc mierīgi, starp nomaiņām pielišana nebūtu vajadzīga

- ja brauc pilnā slodzē, tad tik un tā eļļa nebūtu jāpielej katru reizi uzpildot bāku

precīzāk tak neviens nepateiks - ir pārak daudz faktoru, kas ietekmē eļļas patēriņu

Seene 28.05.2009 15:20

Ronalds_ rakstīja:

Seene rakstīja:

mana auto motors arī bez problēmām nolieto 500-700gramus uz vienu tālāku izbraucienu (4-5kkm) pa bāņiem tajā pat laikā LV režimā eļļu nepatērējot praktiski nemaz.

Nu bet parēķini - ja uz 5000 km tiek patērēts 700 grami, tad cik būs patēriņš uz 10 000 km ? Pietiek ar 1 klases matemātiku - 1.4 l uz 10 000 km, kas ir normas robežās!

te tika minēti 1.5 litri starp eļļas maiņām. manā gadījumā ar elementāru matemātiku tas sanāk 2,1litrs - eļļas maiņas intervāls ir 15000km. Un vēl jo vairāk par eļļas (ne)pieliešanu - min-max starpība ir 0,75litri. Attiecīgi strap nomaiņām ir jāpielej pat 2x

Seene 28.05.2009 15:16

Raacens rakstīja: Vēl manuprāt baigi labā fīča GO dārgā gala modeļiem ir, ka tuneļos vai pazūdot sat signālam nekas neapstājas bet turpina rādīt tavu kustību līdz atkal parādas signāls, ļoti palīdz ja piem.tunelī ir jānobrauc nost.

Dārgā gala??? Neesmu redzējis TomTomu, kas tā nedarītu. Bet pa īstam to var tikai iebūvētas auto navigācijas sistēmas, kas papildus GPS vēl izmanto žiroskopu un auto odometru. Ar tādu draugam ir izdevies nobraukt >500km pa pilsētu ar mirušu GPS antenu, pirms sistēma ir pazaudējusi atrašanās vietu.

Seene 28.05.2009 14:21

windy rakstīja:

TomTom strādā pietiekami ātri, ja ir atjaunoti quickGPSfix dati (jāatjauno ne retāk par reizi 7 dienās. )

Nu gan iebrauci auzās. Šie dati vienīgi paātrina sākotnējo pozīcijas atrašanu. Pretējā gadījumā čipam pašam nākas tos ievākt no satelītiem, kas var aizņemt diezgan ilgu laiku. Bet navigācijas programmas (TomTom vai jebkādas citas) darbības ātrumu, t.i. spēju rēķināt un pārrēķināt maršrutus, tas nekādi neitekmē.

Seene 28.05.2009 14:08

i_edgars rakstīja: Seene > Izlasi ko prasa topika autors? Viņš neprasa cik eļļas noēd Dakāras rallijreidos. Pie normālas braukšanas starp eļļas maiņas reizēm vispār nav jāpielej eļļa - ir jāpietiek tai kas ir ielieta t.i. virs min atzīmes.

Te Latvijā nedzīvo bagātnieki un katrus 5 gadus nepērk jaunu auto, bet ja līdz eļļas maiņai pa starpu ir jālej vairāk kā 1,5 litri klāt (pie normālas braukšanas) tad motoram jau ir tuvu pēdējā stunda.

Un pareizi pateici - manuālī ir patēriņš pie pieļaujamajām slodzēm. A te dažs grib iestāstīt ka eļļas daudzums kas ir līdzvērtīgs divtaktu dzinēja eļļas daudzumam ko lej pie benzīna ir normāla parādība.

Pieļaujamo slodzi nemaz tik grūti nav izmantot līdz galam. Kaut vai vedot kartupeļu maisus piekabē ar mazlitrāžas auto, ko grūti nosaukt par nenormālu vai bagātnieku braukšanas stilu. mana auto motors arī bez problēmām nolieto 500-700gramus uz vienu tālāku izbraucienu (4-5kkm) pa bāņiem tajā pat laikā LV režimā eļļu nepatērējot praktiski nemaz.

Seene 28.05.2009 13:33

Ronalds_ rakstīja: Es nezinu nevienu jaunu vai normālā stāvoklī esošu auto, kuram būtu jāpapildina eļļa starp eļļas maiņas reizēm.

Eļļas patēriņš bija norma tikai padomju tehnikai.

Un neticu ka vācieši, kas ātri brauc pa bāni vadā līdzi eļļas kanniņu....

Ja kādam ir informācija par pretējo - lūdzu linkus, ieskanētus manuāļus studijā!!!! (Pretējā gadījumā - tukša muldēšana...)

Protams, ka nevadā. Iebrauc tankštellē un palūdz papildināt. Kad gribēju nopirkt un pats nomainīt izdegušo lampiņu, šamējie bija ļoti izbrīnīti un divreiz pārjautāja vai tiešām pats mācešu. Ja jau nevienam auto nevajag papildināt eļļu, tad kādēļ visos benzīntankos tirgo visu veidu eļlas 1l iesaiņojumā?

Seene 28.05.2009 12:46

i_edgars rakstīja: Tas ka šeit apmetušies tikai skribelētāji, kas pat ne tuvu neko nejēdz no tehnikas, tas man ir jau sen skaidrs!

Esmu braucis, un droši ka vairāk par Tevi!

Ir te redzēti arī tādi, kas ar putām uz lūpām brēc ka 1,5 litri esot rakstīts auto manuālī, bet tikai tā auto manuāļa lapas kopiju nekādi nevar ieskanēt un uzlikt apskatei.

Nē - ja autiņam ir jāpielej klāt eļļa - nepietiek no maiņas līdz maiņai... ir zem min līmeņa, tad nopietni jāskatās uz motora remontu!

Tai pat retromoto arī diemžēl ir ļoti maz tehniski zinošu cilvēku - ir vesels lērums skribelētāju, kas ar putām uz lūpām brēc ka ir balts, un pat netaisās dzirdēt ka citi saka melns.

Neesi jau nu pats arī pārāk zinošs. Ir gana normāli, ja eļļa starp maiņām ir jāpapildina motoram, kas tiek ekspluatēts kārtīgā slodzē. Taisnība tev varētu būt ar piebildi, ja auto tiek izmantots vienīgi savas pakaļas aizvešanai uz darbu, ievērojot Latvijas CSN.

Un manuāļos rakstītais ir max pieļaujamais patēriņš, ekspluatējot motoru uz tā spēju robežām.

Seene 28.05.2009 11:58

japcar rakstīja: Ir protams EKO variants--> PDA + Bluetooth GPS adapteris.

+

Vari sainstalēt visas krakotās kartes PDA,

PDA var no čomiem aižnemties

-

čakars ar lādēšanām- tad GPS modulis nobeidzas, tad PDA --> pabraukāju pa Baltiju ar šādu salikumu- sanāca pietiekami daudz pārslēgties piepītētājā jo arī telefons nosēdās un paralēli vajadzēja ķert momentu kurš devaisis (Telefons, GPS, PDA) ir jālādē.

-

PDA nostiprināšana gadījumā ja nenāk līdz pie loga stiprināmais lipeklis. Manā gadījumā tāds nebija un braucot it in bieži bremzējot, līkumos PDA nokrita uz grīdiņas.

Tas jau ir nevis EKO, bet jājamvariants. Ārējs GPS modulis ir arhaisms laikā, kad katrā otrajā mobilajā jau tāds ir integrēts. Jāņem vienu no daudzajiem PDA, kam tāds ir iebūvēts un automātiski komplektā nāk stiprinājums pie stikla.

Seene 28.05.2009 11:55

anonimikis rakstīja: TomTom kartēs (TeleAtlas) Latvija esot pasūdīga. Sola tik uz 2010.gadu normālu karti. Labākas kartes esot iGO8 un citiem, kas neizmanto TeleAtlas.

Reāli jau tas GPS ir mazs kabatas kompīts, kuram iekšā softs. Pats paņēmu no Ķīnas lēto pa 80 usd un tajā var iebāzt kādu softu gribas - vai TomTom, vai Route66 vai jebko kas iet uz WinCE. Atmiņas karte 2GB komplektā.

Manuprāt tu runā par novecojušu informāciju. Nu jau kādu laiku TeleAtlas ir apdzinis NavTeq LV pārklājuma ziņā - galvenokārt pateicoties sadarbībai ar Google (Google Maps = TeleAtlas). Un jebkurā gadījumā tā nav problēma - TomTomam var sameklēt uz abu piegādātāju datiem veidotas kartes. Pats braukāju ar TeleAtlas un esmu gana apmierināts. Izmantoju viennozīmīgi PDA, nevis dzelzisko TomTomu. Tikko dabūju jaunākās kartes, kur jau visi jaunumi, ieskaitot Dienvidu tiltu ir iekšā.

Patiesībā jau ar to arī izvēle beidzas. Vairāk nopietnu karšu zīmētāju pasaulē nav. Navigācijas softa izvēle lielākoties ir neatkarīga izvēle, jo nosaka tikai veidu, kā karte tiks pasniegta lietošanas brīdī.

Seene 26.05.2009 13:46

Nav audi, bet vari salīdzinājumam pierakstīt. ~300ml / 15000 ar ātrumu līdz 110. Vai ~1,5l / 15000, ja ātrums tuvojas 200.

Seene 24.05.2009 23:32

STALINS rakstīja:

gonzalless rakstīja: Nu, nezinu... Ja firmais vajag liizi 96.gada autinja iegaadei, tad manupraat, ir jaapdomaa par firmas likvidaaciju... Tas jau nav nopietni.

Kā tad ir nopietni?

Teiksim ...mazam konditorejas ceham?(Vai tūkstošiem dažnedažādu mazu biznesu)

Cik mazam ir jābūt biznesam, lai tas būtu nopietni? Nav brīnums, ka ar tādu attieksmi esam bankrotējuši valsts līmenī. Cik var barot augļotājus?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti