iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 12.04.2012 14:55

Slinkais rakstīja: pofig ar ko lido, tas ir viens mirklis, starpību tapat grūti sajust vai ar rianejru vai pirmo klasi vienu stundu no dzīves

Ryanair ir sūc! Un to saka visi, kam 1h lidojumam vajag komfortu, bet ikdienā brauc ar Nordekas busiem 3-4h

Seene 12.04.2012 14:52

Slinkais rakstīja:

ne visiem patīk traktora tarkšķis, un vibrācijas. ka arī zagt nav labi.

Manai sievai arī nepatīk, bet tikko iegādājās dīzeli. DUS apmeklējumi pārliecināja...

Seene 12.04.2012 14:41

Bams rakstīja:

Stunda tas ir laiks, līdz kuram ir jāpaspēj biļeti validēt. Ja paspēj, tad tālāk iekšā vari braukt kaut 3 stundas. Kā tas jau tagad ir ar 24h biļeti.

Tas jau ir pat par daudz - pēdējā transportā varētu mierīgi braukt tikai līdz galapunktam - t.i. atkārtota validēšana stundas laikā skaitās pie viena brauciena bez papildus izmaksām un ievāc statistiku par pārsēšanos. Bet nevar izmantot tajā pat transportā, lai brauktu atpakaļ no galapunkta.

Ja pavisam nav slinkums programmēt, tad var vispār nepieļaut viena maršruta atkārtotu izmantošanu.

Seene 12.04.2012 13:49

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja: Šeit diskusijā vairākkārt ir izskanējis viedoklis, ka SabTransa biļete ir par dārgu, e-talons neelastīgs un, ka vajag laika biļeti.

Tad visiem ieinteresētajiem jautājums sekojošs:

Cik jūs būtu būtu gatavi maksāt? Piemēram par stundas biļeti.

Pie nosacījuma, ka vienreizējs brauciens maksā Ls 0,50, pie vadītāja - Ls 0,50, bet diennakts (24 stundu) biļete - Ls 1,90 un, ka 12% savāc valsts kā PVN.

Lūdzu Jūsu priekšlikumus.

Arī par tādu variantu, ka ParkRaidiem. Noliec auto, samaksā un ar to čeku brauc. Cik no jums tādu lietotu? Kādās variācijās.

Pirmkārt - daudzu iemeslu dēļ ir grūti pateikt konkrētu ciparu, kādu esmu gatavs maksāt. Ja ļoti vajag kaut kur nokļūt, svarīgs ir laiks - tādēļ pašlaik nākas izvēlēties taksi - attiecīgi sanāk, ka būtu gatavs maksāt krietni lielāku ciparu par 0,50Ls, ja vien man vispār derētu sabiedriskais transports.

Otrkārt - "Park and Ride" stāvvietām būtu jābūt bezmaksas, jo pašvaldībai vajadzētu būt ieinteresētai satiksmes sakārtošanā.

Ok, labi. Kādam varbūt vēl ir kādi konkrēti priekšlikumi/ierosinājumi par manis uzdoto jautājumu? Patlaban ir radusies situācija, ka varbūt kādu sakarīgu ideju izdodas arī realizēt dzīvē.

Gaidu.

Ātrākais un vienkāršākais - viens brauciens ir 1h jebkurā transportā ar neierobežotu pārsēšanos. Pārējie ir ilgtermiņa risinājumi, kur nepieciešama analīze izmantotjot e-talonu datus (ko vajadzēja sākt jau sen) un saskaņotas infrastruktūras izveide.

Seene 12.04.2012 12:28

Bams rakstīja: Šeit diskusijā vairākkārt ir izskanējis viedoklis, ka SabTransa biļete ir par dārgu, e-talons neelastīgs un, ka vajag laika biļeti.

Tad visiem ieinteresētajiem jautājums sekojošs:

Cik jūs būtu būtu gatavi maksāt? Piemēram par stundas biļeti.

Pie nosacījuma, ka vienreizējs brauciens maksā Ls 0,50, pie vadītāja - Ls 0,50, bet diennakts (24 stundu) biļete - Ls 1,90 un, ka 12% savāc valsts kā PVN.

Lūdzu Jūsu priekšlikumus.

Arī par tādu variantu, ka ParkRaidiem. Noliec auto, samaksā un ar to čeku brauc. Cik no jums tādu lietotu? Kādās variācijās.

Pirmkārt - daudzu iemeslu dēļ ir grūti pateikt konkrētu ciparu, kādu esmu gatavs maksāt. Ja ļoti vajag kaut kur nokļūt, svarīgs ir laiks - tādēļ pašlaik nākas izvēlēties taksi - attiecīgi sanāk, ka būtu gatavs maksāt krietni lielāku ciparu par 0,50Ls, ja vien man vispār derētu sabiedriskais transports. Tāpat arī patreizējā situācija degvielas tirgū neļauj novilkt kaut kādu konkrētu striktu robežu, cik būtu pieņemami maksāt biļetei ikdienas braukāšanai (kas gan man personīgi nav aktuāli).

Otrkārt - "Park and Ride" stāvvietām būtu jābūt bezmaksas, jo pašvaldībai vajadzētu būt ieinteresētai satiksmes sakārtošanā. Diemžēl te saskaramies ar citu problēmu - nodokļu sistēmu, kur darbaspēka nodokļi tiek maksāti nevis darba, bet dzīves vietā. Sanāk, ka Rīgā

strādājošie, kas dzīvo citur, ienākuma nodokli maksā tur, kur viņiem darbu neviens nespēj nodrošināt, bet ir tieši tie, kas būtu šādu stāvvietu klienti. Ja reiz ir ieviesta sistēma, ka nodokļi tiek maksāti reģionāli, nevis pārdalīti caur valsts kasi, tad piesaistei jābūt loģiskai - darba algas nodokli darba vietā, īpašuma nodokli tur, kur īpašums atrodas u.t.t. Es personīgi šādu stāvvietu pakalpojumu nelietotu, bet priecātos, ja mani nodokļu maksājumi nonāktu šāda risinājuma izveidē, nevis nekvalitatīva sabiedriskā transporta pakalpojumu tīkla uzturēšanā.

Seene 12.04.2012 11:47

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu re... tač teicu, ka atcels... www.tvnet.lv/...

Atcels... Bet ko teiksi par šo?

"Diemžēl lēmumā ir uzkrītoši redzams mēģinājums slēpt manipulācijas ar numura fotoattēlu."

Tas ir visā šajā projektā ieinteresētā Edgara Džeriņa komentārs bez jebkāda tiesiska seguma. Interesanti gan, ko citu šams vēl var teikt, jo pats jau to pīli palaida par apzināto viltojumu. Nedrīkst taču atzīt, ka feils, citādi pats parādīs, cik nopietns jurists viņš ir.

Tātad tu apgalvo, ka fotogrāfiju ir viltojis Džeriņš un ļoti iecietīgais un saprotošais Zivtiņa kumgs ir atcēlis sodu, nevis ierosinājis lietu par šo noziegumu?

Seene 12.04.2012 10:50

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu re... tač teicu, ka atcels... www.tvnet.lv/...

Atcels... Bet ko teiksi par šo?

"Diemžēl lēmumā ir uzkrītoši redzams mēģinājums slēpt manipulācijas ar numura fotoattēlu."

Tas ir tikai savu bisnesu lobējošā džeriņa komentārs par tēmu. Tik pat labi es palūkojot uz viņa bildi varu apgalvot, ka ir fotošops, jo iespējams ka galvai pa vidu viņam ir caurums.

Ka tik jamo neiesūdz tiesā par nepamatotas neslavas celšanu, jo falsifikāciju tur nesaskatu, Es tur saskatu fototehnisku efektu bildējot ar blici (fotošopa piekritēji paši nav mēģinājuši, bet viedoklis ir dzelžains), OCR kļūdu un kāda darbinieka neprecizitāti un nolaidību.

Sēēne, pirms mēģini ko pretēju apgalvot PAMĒĢINI nofočēt tumsa auto kas brauc ar 50 km/h un aplūko bildīti - ar savu sazvērestības teoriju prizmu tur pat saskatīsi Zivteles kukuli fototehnikas ražotājam, lai tik sanāktu jau gatavs fotošops...

Palaidniex, pirms gudri runā par OCR, fototehniskiem efektiem u.c. lietām, par ko tev ir tikai acīmredzama nojausma, pakonsultējies ar tiem, kas šajā jomā kaut ko sajēdz.

Viss tevis aprakstītais ir slima suņa murgi - bilde ir acīmredzami modificēta attēlu apstrādes programmā, to tev pateiks jebkurš cilvēks, kas ir nodarbojies ar attēlu apstrādi. Ja ir kaut minimālas zināšanas, kas ir OCR, tad tu saprastu, ka šāda kļūda pat teorētiski nav iespējama.

Vienīgais, ko vari apstrīdēt - kurš šo bildi ir viltojis - Zivtiņš vai Džeriņš. Par to nav pieejama tieša informācija. Mana pārliecība šajā gadījumā ir vienkārša - ja viltojums būtu Džeriņa veikts, krimināllieta par viltošanu jau sen būtu ierosināta. Tev ir visas tiesības domāt savādāk.

Seene 12.04.2012 10:00

GB12 rakstīja: Nu re... tač teicu, ka atcels... www.tvnet.lv/...

Atcels... Bet ko teiksi par šo?

"Diemžēl lēmumā ir uzkrītoši redzams mēģinājums slēpt manipulācijas ar numura fotoattēlu."

Seene 12.04.2012 9:58

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja: un kaut ka šaubos, ka vāciešiem FR jau no +4 km/h sāk iekasēt...

Standartlimits ir +10 apdzīvotās vietās un +20 ārpus. Atsevišķās vietās var būt arī savādāk - bet tikai stacionārajiem.

Parādi dokumentu.

Palasi Vācijas policijas info. Tur radari nav valsts noslēpums. Bet pareizi... Tev tak visu vajag ar karotīti mutē ieliet

Seene 12.04.2012 0:19

modena rakstīja: un kaut ka šaubos, ka vāciešiem FR jau no +4 km/h sāk iekasēt...

Standartlimits ir +10 apdzīvotās vietās un +20 ārpus. Atsevišķās vietās var būt arī savādāk - bet tikai stacionārajiem.

Seene 11.04.2012 17:44

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: sēne, nu ko man darīt ar to protokÔlu???

maksāt vai tu pārsūdzēsi?

Neko... Jācīnās ar citiem krāpniekiem Nav tagad laika zivju ķeršanai.

baigais taisnības cīnītājs. Klasiski. Mute kā begemotam, muskuļi kā sliekai. Blā blā un čušs.

Lai cīnītos par taisnību ir vai nu ar to jāpelna, kas pasākumu sačakarē pašos pamatos - kā tas veiksmīgi ir izdevies Džeriņam, vai arī jāatrod kādu sponsoru, kas nodrošina dzīvošanu. Ja piesakies mani sponsorēt varu cīnīties, ja ne - tad diemžēl tikai hobija līmeni, ja ir brīvs laiks. Šobrīd diemžēl nav un kādu laiku nebūs.

Seene 11.04.2012 17:13

CRDI rakstīja: www.db.lv/...

Re kā, citur cilvji ir gatavi maksāt par FR būšanu, a šamiem nedod to prieku

Vācijā atradu līdzīgu gadījumu - kaut kāda miesta iedzīvotāji bija uzrakstījuši Flensburgai lūgumu uzstādīt FR, jo caurbraucēji par ātru braucot. Flensburga atbildēja, ka nav problēmu un FR tiks uzstādīts ar pieprasīto toleranci, kura vienlaikus būs spēkā šī ciema iedzīvotājiem visos valsts FR. Iedzīvotāji izlēma, ka tomēr FR nav nepieciešams...

Seene 11.04.2012 17:09

Pirmais rakstīja: sēne, nu ko man darīt ar to protokÔlu???

maksāt vai tu pārsūdzēsi?

Neko... Jācīnās ar citiem krāpniekiem Nav tagad laika zivju ķeršanai.

Seene 05.04.2012 0:53

Bams rakstīja:

Nu labi. Paskatāmies piedāvāto maršrutu pa Austrumu maģistrāli. Sākot no Slāvu apļa ir Piedrujas iela. Līdz Pildas ielai rūpnieciskā teritorija, pārsvarā kaut kādas noliktavas. Dzīvojamā zona nedaudz tikai līdz Rēzeknes ielai. Daudz cilvēkus tur ikdienā redzi? Tālāk Vietalvas iela/Vestienas iela. Mājas pa vienu pusi. Brauc autobusi 13 un 20. Nemaz nav pilni. Tālāk Braslas iela. Līdz Dominai atkal noliktavu/vecu rūpnīcu rajons. Kur cilvēki? Šodien braucu, pāris visas ielas garumā. Otrā pusē Purčiks ar labu satiksmi pa blakus ielām.

Tālāk Vairoga iela. Nu tur kaut kas varētu būt. Līdz Brīvībenei. Braucam tālāk. Vairoga pārvads, Meža kapi+pamestā armijas daļa ar izeju uz Viestura prospektu- kas tur brauks? Ir pa to posmu, nosacīti 48 buss. Nu jā, tas izņem līkumu caur Mežparku gar Zoodārzu.

Bet tagad atklāti- cik no jums būtu priecīgi, ka pa to Austrumu maģistrāli - nosacīto ātrgaitas ceļu, kad tas būs pabeigts un pa to tiks novirzīts viss kravu transports, kas tagad rullē pa Krasteni un krastmalu, būtu priecīgi, ka vēl tur kaut kādi autobusi klenderē pa priekšu un bremzē ik pa 300-400 metriem? Jo ja būs busi, tad būs pieturas. Ja būs pieturas, noteikti būs gājēju pārejas. Ja būs tās, saliks visur 50 un luksoforus. Forša maģistrāle...

Kas tur brauks? vai tiešām nesaprati, ka šim ir jēga kā savienojošajam lokam, lai varētu starp rajoniem pārvietoties nebraucot uz centru. Ar pārsēšanos...

Aplūko vēlreiz šo en.wikipedia.org/... un palasies - pārpildīti vilcieni kursē reizi 5 minūtēs, lai arī pēc būtības viss loks iet pa diezgan neapdzīvotiem rūpnieciskiem rajoniem.

Seene 05.04.2012 0:49

Bams rakstīja:

Seene rakstīja: Tajā brīdī prasījās ne vien kāds policists, kas regulētu satiksmi krustojumā, bet arī ieviest publisku miesassodu un nopērt tās tramvaja vadītājas Doma laukumā. Jo vidēji krustojumu uz krastmalu šķērsoja pāris mašīnas uz 3-4 luksofora cikliem. Pārējo laiku krustojumā šķersām stāvēja vismaz viens tramvajs uz kuriem acīmredzot vispār neattiecas aizliegums iebraukt krustojumā, ja aiz tā ir izveidojies sastrēgums.

Ja pareizi sapratu, runa ir par 13.Janvāra un Krastmalas krustojumu? Nu protams, ka tramvaji nevar iebraukt krustojumā, ja tajā ir korķis. Es nezinu, kas un kā tur bija un nevienu negrasos aizstāvēt, jo bieži sabiedriskie brauc cūciski, bet! Lieta jau vienkārša: ja tramvajs vai vienalga arī autobuss stāvēs un gaidīs, kad tam aiz krustojuma visā garumā atbrīvosies iela, tad tas tur nostāvēs visu dienu. Mašīnas nāk un katrā ciklā sablīvējas pa maksimumu, kur lai tas sabiedriskais liekās?

Šajā gadījumā tramvajiemm abpus krustojuma traucēja tikai citi tramvaji, kas arī bija sastrēguši. Attiecīgi mašīnu sablīvēšanās nekādi nav arguments tramvajam iebraukt krustojumā un to nobloķēt.

Seene 05.04.2012 0:14

DekstersFF rakstīja: Pārmērīga tiekšanās Vācijas līmeņa virzienā rada nevajadzīgu stresu.

Ko nevar celt, to nevar nest.

Nevajadzīgu stresu rada tas, ka lielākā daļa neredz tālāk par savu degungalu un padomju stila propogandu. Ja reiz Zivtiņš teica, ka visu nelaimju cēlonis ir ātrums, tad ar pārējo satiksmi viss ir kārtībā un doma papildināt valsts budžeta caurumus un personīgās kabatas uz autobraucēju rēķina ir visnotaļ apsveicama.

Ja pareizi noprotu, tev ir kāds sakars ar biznesu. Vai tu kā pasūtītājs jau sen nebūtu lauzis līgumu ar tādu piegādātāju, kā Vitronic? Bet mūsu valsts varoņi to var atļauties, jo tauta jau vēl slavē.

Seene 05.04.2012 0:05

DekstersFF rakstīja: Man reiz bija saruna ar samērā augsta līmeņa CP amatpersonu, kurā viņš lūdza ziņot par ,teiksim tautas valodā-idiotiskiem mentu izgājieniem, lai uzlabotu kopējo situāciju. Es nesaistu katru 'smirnovēnu' ar CP kopumā. Ar nožēlu gan jāatzīst,ka šamo šefiņš rīkotājiņš ir pats tāds pajolītis.

Pag... Tad kā īsti ir? Menti ir tikai cilvēki, kas dara savu darbu un viņu cilvēciskās kļūdas ir jāpiedod vai tomēr par viņu likumpārkāpumiem ir jāziņo, ne vien jānorāda pašam parkāpējam? Tu pats vispār zini, kāds ir tavs viedoklis?

Seene 04.04.2012 23:56

DekstersFF rakstīja: Seene, vēl viens atgadījums.

Braucām reiz ziemā svētdienas rītā slēpot uz Siguldu. Izbraucot no Rīgas aptur CP, pienāk,pasaka 'labrīt' un saka 'ka jāiepūš trubiņā, reids pret dzērājiem ' ( kaut kā tā)

Es saku tā ar smaidu,meklējot dokumentus- inspektora kungs,vai tad nebija jāsaka 'inspektors Bērziņš utt' ?? Viņš iepauzēja, pasmaidīja un atbildēja- ziniet, man tad tik tiešām mute izkaltīs, visiem ik pēc minūtes šito sakot. Pajautāja, vai braucam slēpot, atzina, ka esot skaidrs, ka ar mani viss ok ( šmigas ziņā) , novēlēja jauku dienu un labu atpūtu un šķīrāmies labā noskaņojumā bez kādām tur trubiņām.

Normāls cilvēks bija.

Bet tu te-blā blā, kādi tie menti...normāli,kā teicu, tādi kā mēs-cilvēki. Visādi.

Vai es kaut kad esmu apgalvojis, ka visi ir vienādi? Palasi tepat - esmu pieminējis atšķirības un to, ka ir policisti ar kuriem komunikācijā nav nekā nepatīkama. Kā arī to, ka situācija kopumā ir būtiski uzlabojusies salīdzinājumā ar agrāko.

Seene 04.04.2012 23:54

DekstersFF rakstīja: 1. Es netaisīšu ziloņa izpūšanu no mušas.

2. Viņš taču ir tikai cilvēks.

3. Komunikācijas treniņš ir laba lieta.

4. Nekam netaisos atvainoties un ar lošiem arī formas tērpos ir attiecīga saruna.

Bet, skatīt 1. punktu.

Tevis aprakstītās darbības ir lieliskas, bet ja to izveic kāds cits, tad ir ziloņa izpūšana no mušas? jau otrais esi, kas te īsā brīdī apgalvo, ka visi pārējie ir sīkumaini un piekasīgi, bet redz viņa pretenzijas esot visnotaļ pamatotas

Seene 04.04.2012 23:41

DekstersFF rakstīja: Pag, es tagad nesaprotu,kāds te sakars mums ar Vāciju un viņu bāņiem? Kāpēc Seene visu laiku to D piemin kā kaut kādu piemēru? Piemini Kongo vai Zkoreju.

Vispār jau Eiropā dzīvojam un Vācija varētu būt viens no satiksmes organizācijas piemēriem, ja vien tu negribi apgalvot, ka pie mums viss kārtībā un visa pasaule var mācīties no mums. Tev ir kāds labāks piemērs, kā Vācija, ar ko salīdzināt? Mācīsimies no itāļiem? Nebūs grūti - liela daļa braucēju jau tagad pagriezienus nerāda un CHA neredz.

Seene 04.04.2012 23:36

DekstersFF rakstīja: Šodien tā kaut kā sanāca, ka varu mazliet Seenem piekrist ( tikai šovakar).

...

Kāpēc tā uzvedos? Lūk šoreiz toč bija pilnīgs amplis formā, jaunākais inspektors Smirnovs, runāt vispār nemāk, nesaprotu,kāpēc tādus laiž uz ceļa,lai mācās uzvesties,kauns par tādiem policistiem.

Bet...viņš taču ir sabiedrības spogulis, nekas pārsteidzošs, mūsu policists,savējais. Tā kā, nav stresa.

Šito gan paskaidro... Tikai šodien biji sliktā omā un tādēļ tā uzvedies? Rīt un turpmāk inspektoram Smirnovam šādu uzvedību piedosi un atvainosies par šodienas izgājieniem, ja satiksi?

Seene 04.04.2012 20:08

anonimikis rakstīja:

Kā pierādīt ka tu traucē satiksmi? Ļoti elementāri - ir rindiņa sekotāju - traucē. Pats to nesaproti? Smagās tehnikas vadītāji vismaz pamatā paši saprot kādus sūdus viņi taisa un pēc iespējas palaiž aiz sevis izveidojušos kolonnu garām.

nu nez. es reizēm sekoju, jo vienkārši negribas skriet. vai nu jānogriežas pēc pāris km, vai jāpakasa kājstarpe , vārnas jāpaskaita. Tad man sēņotājs priekšā nemaz netraucē.

Jā, un nešaubīgi tev vienmēr līdzi brauc pavadošais eskorts, kas izveido rindu ar sekojošiem auto

Seene 04.04.2012 18:36

FastKiller rakstīja: Vienreiz vajadzētu mēhāniski nopulēt savu vāģi, savādāk pa 5 gadiem parādījušās švīkas no zariem, nagiem u.c. zvēriem.

Tā kā nekad neesmu pulējis, meklēju, kur to varētu izdarīt kvalitatīvi un arī samērā lēti, tā līdz 50 latiem.

iAuto jau ir pāris topiki, bet baigi vecie, tāpēc gribu atsvaidzināt šo tēmu, varbūt citiem arī noder.

Vēlams Rīgā - Pārdaugavā vai ap Dienvidu tiltu.

Mana izvēle www.salaboauto.lv/... personiskas pazīšanās dēļ. Tādēl nereklamēšu ne kvalitāti ne cenas, bet citu nevēlos

Seene 04.04.2012 16:24

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

Tāpēc, ka tā ir topošā Austrumu maģistrāle, pa kuru Sabtrans nav paredzēts.

Lieliska plānošana... Lūk cik ātri tiek norakts ļoti konkrēts un vajadzīgs priekšlikums.

Tā vietā lai šo Austrumu maģistrāli plānotu kompleksā skatījumā ar pilsētas sabiedriskā transporta attīstību, atbilde ir vienkārša "Sabtrans nav paredzēts" Un tad brīnamies, kādēļ cilvēki brauc ar mašīnām, nevis sabiedrisko transportu.

Seene 04.04.2012 16:14

Bams rakstīja:

M77 rakstīja:

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi -

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Atvaino, bet tas jau nu gan ir bleķis. Nu par stundu -pusotru es vēl varbūt piekristu. Pārāk labi es to maršrutu zinu ar visām apbraukšanas iespējām.

No regulāra braucēja viedokļa visticamāk bleķis. Bet sagadīties var ne tik vien - mans personīgais rekords Katedrāle-Ķīpsala 1:40. Pie Nacionālā teātra bija kautkāda avārija, par ko ziņoja visi radio, tādēļ izlēmu braukt pa 13. janvāra ielu. Un tur arī paliku... Nokavēju visu, kas kavējams. Pārliecinājos par to, cik lieliski cilvēki ir tramvaju vadītāji u.t.t. Tajā brīdī prasījās ne vien kāds policists, kas regulētu satiksmi krustojumā, bet arī ieviest publisku miesassodu un nopērt tās tramvaja vadītājas Doma laukumā. Jo vidēji krustojumu uz krastmalu šķērsoja pāris mašīnas uz 3-4 luksofora cikliem. Pārējo laiku krustojumā šķersām stāvēja vismaz viens tramvajs uz kuriem acīmredzot vispār neattiecas aizliegums iebraukt krustojumā, ja aiz tā ir izveidojies sastrēgums.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti