Bams rakstīja:
Tāpēc jau arī lūdzu, lai uzraksti kādu konkrētu virzienu, kur tavuprāt transports trūkst vai ir slikti organizēts.
Un tipisks piemērs ir Skanstes iela, pa kuru piespiedu kārtā pagajušvasar tika norīkots 200 mikriņš, bet pats pārvadātājs lūdza šīs maršruta izmaiņas atcelt, jo nebija, kas ar tiem brauc uz/no Skanstenes...
Man piemēram šī ir diezgan aktuāla problēma apvienojumā. Konkrēti - Grostonas iela-Apskates stacija. Reāli dzīvē šis maršruts ar sabiedrisko/kājām aizņem 1,5-2h atkarībā no tā, kā paveicas ar laiku, kad ir vajadzīgs. Ar auto 3x mazāk... Te jau mēs nonākam pie koka ar diviem galiem - Skansts iela ir rajons, kur lielākoties apgrozās tie, kas ir pieraduši braukt ar auto. Un viņu pārsēdināšanai sabiedriskajā transportā nepietiek vien ar eksperimentāla mikriņa maršruta palaišanu. Bet pilsētas interesēs kopumā būtu svarīgi to panākt. Un te jāatcerās, ka autobraucēji nebūs tie, kas rakstīs ieteikumus - viņiem ir jāpiekļūst savādāk.
















Bams rakstīja:
Un neskatoties uz to, 11 tramvajs nekad nebrauc tukšs arī Mežaparka galā. Pat tad, kad Zoo ir ciet un līst lietus
Un tas nekādi nemaina faktu, ka ļoti daudzi cilvēki no Mežaparka ikdienā brauc uz centru ar auto.