iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 13.02.2012 12:16

kolumbs rakstīja:

Bet ja ar īpašnieka pārsūdzību domājat, ka tiks noskaidrots vadītājs - tas to nenozīmē. Tas ir jānosaka likumā, ka policija noskaidro vadītāju vai arī noteiktā termiņā īpašniekam ir jāpaziņo par vadītāju. Ja nepaziņo - sods jāsamaksā pašam īpašniekam. Bet tas ir cits sodīšamas modelis un ar īpašnieka tiesībām pārsūdzēt nav nekāda sakara.

APL neviens nav atcēlis. Tur joprojām ir teikts, ka administratīvajam aktam ir nepieciešams adresāts. Likumā arī jau ir noteikts, ka auto īpašniekam ir jāsniedz ziņas par tā tiesisko valdītāju. Šo likumu neievērošana no varas iestāžu puses jau ir cilvēktiesību pārkāpums - ar pareizu formulējumu policijas atteikšanās noskaidrot vadītāju pārvēršas par ECT lietu... Bet ja vadītājs tiek noskaidrots, tad jau ir tiesības iepazīties ar lietas materiāliem - FR sertifikātu, instrukciju, vietas pasi u.t.t. Atteikšanās atkal uz ECT Ja viss tiek izsniegts un viss ir kārtībā - atliek vien godīgi atzīt savu vainu un doties uz CSDD kasi ar 1s monētu maisiņu.

Seene 10.02.2012 16:29

anonimikis rakstīja:

nav jēgas ķēpāties. EMP jātaisa uzreiz normāls, lai izrubī visu pilsētas centru - bankas, parādnieku reģistrus, visādas datu bāzes.

un sāksies jauna skaista dzīve.

Nu ja uztaisīsi tāda mēroga, tad vari uzreiz sākt sev akmens cirvi gatavot "Dzīvu" elektroniku var diezgan viegli apturēt, bet saglabātie dati nemaz tā nedzēšas. No magnētiskajiem nesējiem vēl varbūt izdoies, bet maz ticams, ka no flashatmiņām un vēl mazāk no optiskajiem nesējiem. Lai gan - diez vai pats izdzīvosi pie tādas elektromagnētiskās jaudas, kas spēj uzcept CD

Seene 10.02.2012 15:59

DekstersFF rakstīja:

nu tev gan pieredze, kurā vietā tu strādā, kur katerpilārus nav redzējuši un tauta jāpieradina 2 nedēļas iepriekš ? Iespējams, tavu rožu ieraugot un traktoristu,kurš mūždien pāļi rauj puskaci, rodas vēlme izsaukt policiju.

www.youtube.com/...

Seene 10.02.2012 15:56

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: plāksterim ir pārsūdzēšanas laiks... Arī neredzētam....

Koroče sazvanījām RPP, sievietes balss atbildēja, ka tad viņiem esot jāskatās savos reģistros, tur viss esot. Pēc brīža atzvanīja- esot sajaukts... viens cipars VN. Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Teorētiski tā tam vajadzētu būt. Bet ir pieredzēts gadījums, kad "sievietes balsij" vienkārši piemirstas izveikt soda atcelšanu. Un rezultātā ir pārsteigums CSDD, kur izrādās ir spēkā liegums, jo sods nav ne atcelts ne pārsūdzēts un savu auto vari likt uz treilera, jo skati iziet neļauj. Un uz ilgu laiku, jo tad jau ir beidzies pārsūdzešanas termiņš. Kamēr pierādi, ka neesi ēzelis, staigā kājām. Un tas viss, jo cilvēkam bija slinkums nosūtīt vienu ierakstītu vēstuli - pa telefonu taču teica, ka viss kārtībā.

Seene 10.02.2012 15:21

Rekur smuki piemēri kā traktori ir palaižami - gan ar starteri, gan striķi. Par pirmo labs citāts no kometāriem: \"ребята молодцы у меня технический вопрос они электро стартер к пускачу сами пределали или был? а то я только видел как со шнура заводят)\"

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

Seene 10.02.2012 15:12

sarashkins rakstīja: Starp citu:

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

Nu tie tik tādi ziediņi. Re kur kārtigi veči ar vieglajiem neniekojas

www.youtube.com/...

Seene 10.02.2012 14:29

Gauss rakstīja:

Kad pļavas vidū vai mežmalā strādā vecs krievu traķis, gandrīz neviens tam nepievērš uzmanību, ķip nu ko mūsdienās ar tādu var vispār vēl izdarīt, u.t.t. Bet tikko tajā pat vietā parādās kāds, piemeºam, cat, tad puspagasts ir klāt. Nu tik būs, atkal nelegāli rok dīķus, grāvjus pamatus. Sauc arā mentus, zemessargus u.t.t.

Ir pieredzēti tādi joki, tāpēc labāk vien ar to raujamo. Ja vēl viņu tur nogādā kādas dažas nedēļas pirms veicamajiem darbiem, ķip lai tauta aprod, tad pavisam labi.

Nu bet tāpat labāk uzlikt šamējam elektrostarteri - tie sen vairs nav deficīts un aķim vietu ar var izdomāt. Būs liels ieguvums uzmanības nepievēršanā.

Seene 10.02.2012 14:27

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tas droši vien kādos dziļos pāķos tagad ar aukliņām kaut ko rausta.

Nu kam vēl ir atlikusi strādājoša vecā tehnika kaut kādu iemeslu dēļ, tie arī rausta. Bet ziemā ir zināmas priekšrocības - gan pašam silti raustot, gan nav jādomā vai aķis spēs pagriezt.

?? man ir atlikusi. Buldozers DT75 un kūdras kaudzôtājs ar MTZ50 dzinēju. Abiem ir puskači, abiem puskačiem stāv virsū starteri un akumulatori, neviens neko nerausta.

Laukos tēvam ir MTZ80 , tam puskacim arī ir starteris.

Varbūt jūs ar gausu kaut ko arī raustiet visu laiku, nezinu.

Nu es arī neraustu - tiem traktoriem, kas ir bijuši ar puskačiem pats esmu salicis vietā starterīšus. Bet dzīvē esmu novērojis vienu līdz galam nesaprotamu lietu - elektrība un viss, kas ar to sasitīts ir milzu bubulis. Traktorists parastais ir gatavs stundām ņemties ar dzelžiem, bet neķersies klāt nekam elektrosistēmā. Ok, saprotu vēl, ka cilvēki baidās no lielajem voltiem, un varbūt labi vien ir, bet 12?

Bet dēļ nomiruša starterīša (un tā laika puskaču starterīšiem ļoti patika nomirt) nav jāstāv traktoram. Ir sanācis pietiekami daudz arī tīt un raustīt striķi. Toties tad, kad vecam T40, kurš elektrību nebija redzējis ilgus gadus, uzmontēju 700W kombaina ģeneratoru, lai nav tumsā ar svecīti jābrauc, zinātāji daudz gudrības sastāstīja. Sākot ar to, ka bez ierosmes (aķa) nestrādās un beidzot ar to, ka bez aķa regulators netiks galā ar spriegumu un nosvils gan lampiņas, gan pats ģenerators. Dzīvē izrādījās, ka ģenerators instrukciju nav lasījis, un viss strādāja bez problēmām līdz traktors aizceļoja rezerves daļās.

Seene 10.02.2012 13:56

DekstersFF rakstīja:

Tas droši vien kādos dziļos pāķos tagad ar aukliņām kaut ko rausta.

Nu kam vēl ir atlikusi strādājoša vecā tehnika kaut kādu iemeslu dēļ, tie arī rausta. Bet ziemā ir zināmas priekšrocības - gan pašam silti raustot, gan nav jādomā vai aķis spēs pagriezt.

Seene 10.02.2012 13:15

Gauss rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Normāla tev vide. Rollera dzinējs

Ja vajag kautko ātri un pa kluso izdarīt, tad nav nekā labāka par vecu krievu traķi. To jau tev vajadzētu zināt...

Pa kluso? Diez vai tas rollera dzinējs ir uzskatāms par klusāku, nekā elektrostarteris. Deviņdesmitajos varēja droši zināt, kad apkārtnes kaimiņi iedarbina traktorus un cik labi kuram pielec

Seene 10.02.2012 12:53

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

To sauc par palaides dzinēju. Iecerētajā aprīkojumā to visu dara no kabīnes ar elektrostarteri. Bet dzīvē visas figņas nestrādā tā, kā konstruktori ir iecerējuši. "Rollera" divtaktnieks negrib pielekt u.t.t. Tapēc lielākoties elektostarteris ir nolikvidēts un efektīvāk ir tīt un raustīt auklu. Nu vismaz traktoram... Jeņisejai ar šo brīnumu ir sanācis daudz nočakarēties. Tur auklu uztīt ir paredzēts, bet raut nav kur - palaides dzinējs atrodas visai šaurā šķirbā starp motoru un bunkuru. Pie tam vēl pats "rollera" dzinējs ir gudri izdomāts ar šķidruma dzesēšanu, kas saslēgta kopējā sistēmā ar lielā dīzeļa sistēmu. Ja lielais nelec, tad var godīgi pārkarsēt, jo nekāda cirkulācija ar tik maziem apgriezieniem nesanāk.

Seene 10.02.2012 12:46

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

Jā. Tiešām. Esmu. Benzīnniekam sveces skrūvēju ārā, lai kompresija netraucē. Dīzelim nav tik viegli kaut ko izskrūvēt.

Kvēlsveces ,piemēram.

Kā jau te msh teica, ja tu pagriez ar atslēgu, tu to dari lēni un visa kompresija iziet caur gredzeniem.

Var skrūvēt ārā kvēlsveces. Var griezt lēni un gaidīt, kamēr kompresija iziet caur gredzeniem. Bet vai tas tavuprāt ir ērtāk nekā atvērt dekompresoru?

Seene 10.02.2012 11:52

DekstersFF rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Seene

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju.

==================

Dīzelim ir vajadzīgs maksimums gaisa, ko saspiest, lai gaiss

iegūtu vajadzīgo temperatūru un degviela uzliesmotu

Jo mazāk gaisa, jo temperatūra zemāka, turklāt pretestība dzinēja griešanai mazāka. Tā ka var izmantot to gaisa vārstu (droseļvārstu) iedarbināšanas atvieglošanai, efekts

ir līdzīgs dekompresoram, tikai nekad dīzeļiem, kuriem tādi ir, neesmu sadūries ar rekomendācijām iedarbināšanas sakarā. Bet to jūs visi jau iepriekš pilnīgi loģiski izsecinājāt Vadāmi droseļvārsti mēdz būt vissmodernāko dīzeļu ieplūdēs, bet nu tur jau lietas notiek smalki - elektronika "seko" gan degvielas, gan gaisa piegādei un dozācijai

Aiztaisot ieplūdi, tiek noslēgta gaisa padeve cilindram.

Savukārt dekompresators atver ieplūdes vārstu, neko nenoslēdzot.

Tomēr atšķiras. Atver ieplūdi, lai degmaisījums pa izplūdi neaizskrien.

Protams, ka atšķiras - aizverot gaisa padevi vispār nav degmaisījuma... Cik nu tāds jedziens kā degmaisījums vispār ir spēkā dzinējiem bez karburatora

Bet attiecībā uz dzinēja iedarbināšanu abi varianti darbojas vienādi - novērš kompresijas radīto pretestību.

Seene 10.02.2012 11:49

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

Jā. Tiešām. Esmu. Benzīnniekam sveces skrūvēju ārā, lai kompresija netraucē. Dīzelim nav tik viegli kaut ko izskrūvēt.

Seene 10.02.2012 11:20

Crankshaft rakstīja: Seene

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju.

==================

Dīzelim ir vajadzīgs maksimums gaisa, ko saspiest, lai gaiss

iegūtu vajadzīgo temperatūru un degviela uzliesmotu

Jo mazāk gaisa, jo temperatūra zemāka, turklāt pretestība dzinēja griešanai mazāka. Tā ka var izmantot to gaisa vārstu (droseļvārstu) iedarbināšanas atvieglošanai, efekts

ir līdzīgs dekompresoram, tikai nekad dīzeļiem, kuriem tādi ir, neesmu sadūries ar rekomendācijām iedarbināšanas sakarā. Bet to jūs visi jau iepriekš pilnīgi loģiski izsecinājāt Vadāmi droseļvārsti mēdz būt vissmodernāko dīzeļu ieplūdēs, bet nu tur jau lietas notiek smalki - elektronika "seko" gan degvielas, gan gaisa piegādei un dozācijai

Nu tieši par to jau ir runa - efekts ir līdzīgs dekompresoram. Viss ir tieši tā, kā to raksti par degvielas aizdegšanos, tikai aizmirsi pievientot to daļu, kurā motoru ir nepieciešams kādu laiku griezt, lai degvielas padeves sistēma sāktu pilnvērtīgi funkcionēt (vajadzīgais spiediens sūknī no pirmā grieziena parādās tikai ideālā pasaulē - reālajā, jo īpaši krievu tehnikai, sistēmā būs arī gaiss) un gredzeni ieeļļotos pietiekami kompresijai. Un šajā laikā ļoti palīdz tevis paša pieminētā samazinātā pretestība dzinēja griešanai. Kad jau dzinēja darbam pietrūkst tikai gaiss, iedodam arī to un spararata inerce vēl piepalīdz starterim pārvarēt kompresijas radīto pretestību.

Seene 10.02.2012 10:17

Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

Seene 10.02.2012 10:16

Pirmais rakstīja:

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

Seene 10.02.2012 10:16

Pirmais rakstīja:

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

Seene 10.02.2012 10:15

msh rakstīja: Paturi ilgāk. Nevar taču būt ka benzīnniekiem, tos ar atslēgu griežot, gaiss izplūst caur gredzeniem, bet dīzeļiem nē...

Nu bet ērtāk tak ir, ja var precīzi grozīt neko ilgāk nepaturot, vai ne? Esjau tikai minēju, ka dekompresators piedāvā zināmas priekšrocības, ne jau ka bez tā nav iespējams motoru regulēt

Seene 09.02.2012 23:44

Pirmais rakstīja:

1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak  neaizgāja

2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????

1. Nu kā uz to paskatās. Commonrail sistēma, manuprāt, atšķiras no klasiskā virzuļsūkņa ne sliktāk, kā karburators no iešprices benzīndzinējā. No otras puses - dīzelis un benzīns jau pēc idejas ar ne ar ko īpaši neatšķiras Un atkal no otras puses - commonrail nav nekāds jaunums - kā nekā izgudrots un sākts izmantot jau pagājušajā gadsimtā.

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Seene 09.02.2012 18:56

DekstersFF rakstīja:

Seene-

1. Vai ļoti sena tehnika ir MTZ82

2. Bišķi ir starpība, vai aiztaisa ieplūdes trubu vai paver ieplūdes vārstus,ne

1. Nu drīzāk jau sena, nekā nē. Tehnoloģiski droši vien būs tuvāka dīzeļa pirmsākumiem, ne mūsdienu dīzeļiem. Bet joprojām dzīva un izmantojama.

2. Ir starpība, tikai kāds tam sakars ar to, ko te mēģini pierādīt? No tā jau nemainās fakts, ka ir dzinēji, kam nav dekompresatora, bet ir šāds ieplūdes gaisa vārsts. Starpība pielietojumā - vienīgi remontā, kad dekompresatoram ir ievērojama priekšrocība, ja vajag motoru grozīt pa druskai.

Seene 09.02.2012 17:48

DekstersFF rakstīja:

Kāpēc kļūdu?? Paņem vēl nosauc savu kalnu, uz kura turi mtz,lai iedarbinātu , par starteri. Un,kad es pateikšu,ka tas nav starteris, pasaki,ka pie jums laukos tā visi darbina.

Normāli ir pielietot lietas tiem mērķiem,kam tās domātas. Nē, nu var jau arī ar cirvja kātu sievu apmierināt..

Kāpēc kļūdu? Tāpēc ka par pielietojumu tu sāki runāt tikai tad, kad pretēji tevis apgalvotajam, izrādījās, ka vārsts esksistē un tu esi tas, kurš sad***a. Un pats vienlaikus piedāvā dekompresatoru lietot iedarbināšanai, lai arī tā arī ir avārijas apturēšanas sistēma, tikai sarežģītāka.

Tavuprāt pareizāk būtu pateikt, ka traktoru ziemā vispār nevar iedarbināt, jo redz vārstam instrukcijā tāds pielietojums nav paredzēts...

Seene 09.02.2012 17:12

DekstersFF rakstīja:

Protams, ka sa*******, jo tas nav iedarbināšanas vārsts.

Kaut kādas jums lauķu metodes.

Parādi to vietu, kur kaut viens ir teicis, ka tas ir "iedarbināšanas vārsts"

Toties tavi apgalvojumi, ka tāds neeksistē, ir kaudzēm. Tiešām nepietiek drosmes atzīt savu kļūdu?

Seene 09.02.2012 16:52

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Pilnīgi vienalga, kādam mērķim kurš ko izmanto. Varbūt tu zupu ēd no gumijas zābakiem un te tagad centīsies ieskaidrot, ka gumijas zābaks ir zupas bļoda.

Instrukcijā ir norādīts, kas tas tāds ir. Ja to lieto kam nebūt citam, tas neko nenozīmē.

Pats vispār saprati, ko uzrakstīji? Instrukcijā ir norādīts, ka tas ir tieši tas, par ko ir šis topiks - \"Nevar noslāpēt dzinēju.\" - vārsts dzinēja ārkārtas apturēšanai. Bet tev tagad par katru cenu jāpierāda, ka tāds neeksistē un vēl nez kas...

Topika nosaukums ir tāds,jā. Bet te tas viss aizgāja tādā virzienā,ka tas ir speciāli vakuuma radīšanai,lai vieglāk iedarbināt.

Varbūt izlasi pats, kādā virzienā tas aizgāja

Šaraškins piedāvājā tādu ieviest dzinēja noslāpēšanai. iEdgars pateica, ka tas nav nekas jauns un to [b]lietoja[/b] dzinēju iedarbināšanai. Un uzreiz pēc tā tu paziņoji, ka \"sadirsa\".

Kad redzēsi kādu savu spečuku, kas zin, ka šāds vārsts neesksistē, pameklē vietā, kas redzama šajā bildītē - foto.inbox.lv/... Speciāli tev sameklēju, piedod par kvalitāti, google labāku vaļēju MTZ80 motoru neizdevās atrast.

Seene 09.02.2012 16:18

DekstersFF rakstīja:

Pilnīgi vienalga, kādam mērķim kurš ko izmanto. Varbūt tu zupu ēd no gumijas zābakiem un te tagad centīsies ieskaidrot, ka gumijas zābaks ir zupas bļoda.

Instrukcijā ir norādīts, kas tas tāds ir. Ja to lieto kam nebūt citam, tas neko nenozīmē.

Pats vispār saprati, ko uzrakstīji? Instrukcijā ir norādīts, ka tas ir tieši tas, par ko ir šis topiks - "Nevar noslāpēt dzinēju." - vārsts dzinēja ārkārtas apturēšanai. Bet tev tagad par katru cenu jāpierāda, ka tāds neeksistē un vēl nez kas...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti