iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 13.01.2012 12:05

Palaidniex rakstīja: Kur pensikiem jāskrien rīta agrumā? Miegs nenāk, bet nekas nenotiks, ja viņi uz tirdziņu laidīs, piemēram, no 10:00-15:00. Pārējā laikā pērc biļetīti. Bet to nevar jo Ausaikovs tak necirtīs pa savu uzticamāko elektorātu...

Doma laba un nepieciešama, bet piezīme par elektorātu pavisam vietā. Pašam ir nācies pieredzēt, kā babuļi pirms 8:00 diskutē ko pirks tirgū un mirkli vēlāk bļauj uz skolnieku ar somu, ka tas traucē un viņam vispār nebūtu jāvazājās apkārt...

Seene 12.01.2012 16:31

kolumbs rakstīja: Dienas biļete ir izdevīga, ja gribās braukt, kamēr nelabi metas....

Bet slikti ir tas, ka vienreiz nopīkstināts e-talons neder, lai pārsēstos citā transporta veidā vai citā maršrutāierobežotā laika posmā.

Piemēram, atbraucu ar 5.tramvaju uz centru, bet vajag vēl nedaudz pabraukt uz Maskavas priekšpilsētas pusi ar 7.tramvaju. Jāpīkstinja jauns e-talons.

Rezultātā izdevīgāk ar auto un veidot sastrēgumus un aizpildīt stāvvietas ielu malās.

Jap... Jēdzīgāk būtu, ka "viens brauciens", kā tas ir daudzviet, būtu noteikts laiks (piemēram 1h), nevis viena iekāpšana transportā. Nav mūsu sabiedriskā transporta tīkls ne tuvu tik attīstīts, lai varētu braukt bez pārsēšanās.

Seene 11.01.2012 13:25

Dark_Side rakstīja:

nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...

Laikam arī nekad nesapratīsi, ka līdz šai dienai LV klimatā izdzīvojušam ikarusam jau būtu vēsturiska vērtība.

Seene 10.01.2012 16:36

CRDI rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu redz... Tur jau tā lieta, ka "print form" ir atkarīga no mākslinieciskās gaumes. Un paredzēt "dizainā" datu lauku ar "ātrums+x" nav nekādu problēmu.

Nezinu, nemāku teikt, cik liela ir iespējamība ielikt zoftā datu laukus utt. Varam tevi deleģēt audiencē uz CP, kur pats vari apskatīt kā notiek process un uzdot jautajumus zinošākiem cilvjiem

Un? Kā tu vari garantēt, ka man parādīs īsto procesu? Un zinošākie ir tie, kam nav sodu plāna, bet ar radardetektoriem var nogāzt lidmašīnas?

Seene 10.01.2012 16:12

CRDI rakstīja: Cepiens par cipariņu vietu uz bildes utt. ir nevietā un garām. Tos ciparus izmainīt ir iespējams, bet domāju, ka ar to neviens nenodarbosies, jo vieglāk ir uzlikt pagaidu zīmi ar samazinātu ātrumu, nekā ķēpāties fotožopā. Protams neesmu taustījis, šo vitronika softu, bet domāju, ka tie logi kur ir fiksētais ātrums, laiks, vieta utt. nepakļaujas editēšanai. Vienīgais ko tur var ierakstīt un mainīt ir ierēdņa V.Uzv, čina, pants, bankas rekvizīti utt. Tā vismaz izskatījās tai bukletā.

Tas kur tiek novietoti uz bildes/ protokolā šie rādījumi, tas atkarājas no "print form" veidotāja mākslinieciskās gaumes. Domāju, ka šis variants ir izvēlēts, jo izskatās krutāk un zinātniskāk.

Nu redz... Tur jau tā lieta, ka "print form" ir atkarīga no mākslinieciskās gaumes. Un paredzēt "dizainā" datu lauku ar "ātrums+x" nav nekādu problēmu.

Seene 10.01.2012 16:10

CRDI rakstīja: Cepiens par cipariņu vietu uz bildes utt. ir nevietā un garām. Tos ciparus izmainīt ir iespējams, bet domāju, ka ar to neviens nenodarbosies, jo vieglāk ir uzlikt pagaidu zīmi ar samazinātu ātrumu, nekā ķēpāties fotožopā. Protams neesmu taustījis, šo vitronika softu, bet domāju, ka tie logi kur ir fiksētais ātrums, laiks, vieta utt. nepakļaujas editēšanai. Vienīgais ko tur var ierakstīt un mainīt ir ierēdņa V.Uzv, čina, pants, bankas rekvizīti utt. Tā vismaz izskatījās tai bukletā.

Tas kur tiek novietoti uz bildes/ protokolā šie rādījumi, tas atkarājas no "print form" veidotāja mākslinieciskās gaumes. Domāju, ka šis variants ir izvēlēts, jo izskatās krutāk un zinātniskāk.

Nu ar pagaidu zīmi var nepaveikties - vēl pamanīs un nepārkāps. Bet valsts budžets ir saskaņots ar starptautiskajiem aizdevējiem, kā arī Vitronic jāmaksā kredīti par radaru iegādi. Protams, līdz pēdējam jau cerēs, ka pietiks īsti pārkāpēji - pārkāpumu viltošana ir tikai plāns B, ja nu pēkšņi bizness neiet kā iecerēts.

Seene 10.01.2012 15:19

Raacens rakstīja: Diezgan interesanta bilde tā no pods.lv. Cik saprotu bildēt sāk tas verķis no 50 km/h (car limit; truck limit) datums, laiks virziens, josla OK. Tad apakšā location - gribās domāt ka vietas ir saskaņotas un pēc šī cipara var pateikt ka fotoradars atradās aiz plakāta ar caurumu . Nu pēc limitiem arī skaidrs, būs vajadzīga nauda arī 51 km/h būs pārkāpums, formāli jau nu jā, nu bet. Tā kā 80% autobraucēju ir uz CP āķa. Stulbi par to jau arī liekas cepas Seene.

Nepareizi esi sapratis. Bildē ir tikai atļautais ātrums bildēšanas vietā - radara "pielaide" netiek uzrādīta. Poliscan manuāļos ir skaidri redzams, ka tā ir atsevišķa pozīcija.

Un arī par to, ko cepos, esi pārpratis. Godīgs sods no +1km/h ir nepatīkams, bet likumīgs.

Tas, kas man nepatīk, ir, ka radaru uzstādīšanas motivācija ir budžeta un privātuzņēmēja peļņas plāna pelnīšana, kas notiek atklāti publiski melojošu amatpersonu uzraudzībā, negarantējot nekādu aizsardzību pret datu viltošanu, kā vien šo pašu personu godaprātu.

Seene 10.01.2012 13:57

smaidiigais rakstīja: sēnem nekas nav labi

kam tad lai to hešu dod? Tev? A ja nu Tu izdomā ar to hešu tirgoties, haha.

Nu tad pasaki, kam lai dod. Es, ja nepamanīji, jau teicu, ka tā ir problēma.

Seene 10.01.2012 13:41

anonimikis rakstīja: te par fotogrāfijas ekspertēšanu diezgan bezjēdzīga runa. tajā sistēmā vajadzētu būt tā, ka veicot uzņēmumu tas kopā ar konkrētā auto ātruma datiem un citiem parametriem tiek elektroniski parakstīts, hešs ierakstīts atsevišķi. Līdz ar to pēc tam jebkādas manipulācijas ar attēlu ir izslēgtas jau source līmenī.

Doma nav slikta. Ja pārkāpuma datus "uzliek" uz attēla un pēc tam attēla hešu nodod neatkarīgas personas rokās, tad jau gan viltošana kļūst diezgan neiespējama. tajā pat laikā realitātē diezgan neiespējama ir šī trešā persona un veids, kā dati tiek nodoti.

Seene 10.01.2012 13:37

Palaidniex rakstīja: Sēne, ja nu kas - man ir rados mediķi, tie varētu painteresēties par labākajiem specialistiem totālas paranojas ārstēšanā...

Ja cilvēki vilto drukātos dolārus, taisa specefektus kinofilmās, tad Tu naivi tici, ka ir grūti noviltot tehnisko informāciju uz bildes?

Ko Tu pīpē??? Nav nekādas baisas atšķirības mainīt daus uz raiba vai melna fona. Atšķirība tehniskajās "grūtībās" ir niecīga...

Bet viens ir skaidrs - esi pilnīgi atsaldēts paranoiķis... Nujau Tavos pieņēmumos ir zem procenta patiesības, viss pārējais emocijas, panikas dzīšana un paranoja!

Noviltot informāciju uz bildes ir grūti. Ja šajā gadījumā ir runa par 5Ls/gab, tad varam salīdzināt šo ar manuālu piecīšu zīmēšanu. Ieguldītais darbs ir milzīgs salīdzinājumā ar ieguvumu. Toties noviltot excel ailītē ierakstītus ciparus minūtes laikā var tūkstošiem.

Ja tev šķiet, ka tas ir šausmīgi viegli, varu pat tev piedāvāt eksperimentu - paņem foto, kam ir virsū digitālais datums un uztaisi "viltoto", ar citu datumu. Ja nespēšu pateikt, kura ir īstā, būs iemesls atzīt tavu taisnību. Ja spēšu, padomā pats par savām pārliecībām un naivumu.

Seene 10.01.2012 12:03

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja: Vitronic mājas lapā ir skaidri redzams, ka bilde sistēmā ir tīra, bet cipari blakus.

Reklāmas materiālos viss ir skaistāks un pūkaināks!.

Nu pasaki vienu iemeslu, kādēļ vajag radīt ILŪZIJU, ka cipari ir uz bildes? Nu tak paņemam un izdrukājam, kā ir - bildi un apakšā vai blakus ciparus tekstā... Pasaki man, kas tavuprāt šādā izdrukā \"jebkurā gadījumā ir labāk\"

mnde - par kādiem cipariem ir runa, par a/m numurzīmes cipariem? un kur tiem jābūt? ja nobildē auto ar v/n zīmi - tad gribi negribi burti un cipari būs bildē uz a/m...

Kādi vēl noteikumi - tā ir IMITĀCIJA pierādījumam. Ja cipars tiek \"uzlikts\" uz bildes fotografēšanas brīdī, ir grūti viltot ciparus pat digitālām fotogrāfijām. Ja cipars dzīvo savu dzīvi, tā saistība ar fotogrāfiju ir tikai amatpersonu godaprāta līmenī. Bet šo faktu no sabiedrības grib noslēpt...

Un šito laikam nevar izprast pat smagā reibumā...

Cipars tiek uzlikts uz bildes... wtf? ko tas nozīmē?

Ja fotoradrs ciparus uzreiz uzliek uz bildes - apmēram šādi: www.alternatezone.com/... - tie ir ļoti grūti viltojami, jo jebkuras izmaiņas fotogrāfijā ir gruti noslēpt no ekspertīzes.

Ja fotogrāfija ir tīra un cipari eksistē nesasistīti, tos var brivi mainīt, bez jebkādas iespējas pierādīt pretējo. Lai policijai būtu pavisam liela rīcības brīvība, Vitronic īpaši garante, ka dati netiek dublēti un ir pieejami tikai vienā eksemplārā - nav pat jāuztraucas, ka var kļūdīties un kāds pamanīs nesakritību.

Un reklāmas materiālos šī atšķirība kā reiz ir melnāka un skarbāka. Baltu un pūkainu to grib iztēlot protokolā. Un tieši tas liek aizdomāties - ja jau sirdsapziņā tīra, tad kādēļ tiek veikta tik sarežģīta formāta izdruka, slēpjot patiesību?

Seene 10.01.2012 11:55

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

M77 rakstīja: Ilustrācijai: pods.lv/...

Interesanti, kādēļ tiek imitēta ciparu esamība uz bildes...

Eu paranoiķi, moš paskaidrosi, ko ar šo gribēji pateikt, lasīju 10 reizes, tā arī nesapratu...

P.S Iedomājies, kā ir jācenšās pielasīt burtu un cīparu kombinācijas sodam, lai uz bildes būtu tā spašas markas un modeļa a/m... ?

Šausmīgi jāpacenšas... Nomainot vienu ciparu, kad ir uzņemta bilde, braucot ar ATĻAUTO ātrumu.

Bet tu tik turpini ticēt, ka policists un noziegums ir nesavienojamas lietas... www.tv3.lv/... - nez kādēļ no TvNet ziņa ir pazudusi

Seene 10.01.2012 1:07

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

M77 rakstīja: Ilustrācijai: pods.lv/...

Interesanti, kādēļ tiek imitēta ciparu esamība uz bildes, nevis vienkāºši ierakstīti protokolā. Vitronic mājas lapā ir skaidri redzams, ka bilde sistēmā ir tīra, bet cipari blakus.

Tāpēc ka bukletā bija skats no iekārtas programmas.

Cipari uz bildes - ir galaprodukts. Jebkurā gadījumā tas ir labāk, nekā bildes un ciparus sūtīt atsevišķi. Atsūta tādu bildi - iekš CSDD darbonis sastāda protokolu pamatojoties uz šiem datiem.

Nu pasaki vienu iemeslu, kādēļ vajag radīt ILŪZIJU, ka cipari ir uz bildes? Nu tak paņemam un izdrukājam, kā ir - bildi un apakšā vai blakus ciparus tekstā... Pasaki man, kas tavuprāt šādā izdrukā "jebkurā gadījumā ir labāk"

dokumentālo materiālu noformēšanai ir savi noteikumi.

konkrēti izsūtīts attēls izskatās līdzīgs ka tiek atspoguļota informācija vēsturiskajās bildēs.

Kāpēc viss vienā? Tāpēc ka attēls ar informāciju ir vienas iestādes produkts, savukārt protokols ir citas, un lai nerastos misekļi, viss ir skaidrs ar to, kas un kuru info ir piegādājis.

Protokolu izsūta uz vienas A4 lapas, līdz ar to neredzu jēgu atsevišķi kaut ko drukāt, kas savukārt mazina iespēju ka tiks atsūtīts sveša auto bilde piemēram no cita protokola.

Pieļauju iespēju, ka tādas bildes ir, eksportējot tas no iekārtās.

Ka jau iepriekš teicu, pastāv noteikumi, un būtu labi zināt jebkuram kādi tie ir attiecībā uz šīm iekārtām.

Kādi vēl noteikumi - tā ir IMITĀCIJA pierādījumam. Ja cipars tiek "uzlikts" uz bildes fotografēšanas brīdī, ir grūti viltot ciparus pat digitālām fotogrāfijām. Ja cipars dzīvo savu dzīvi, tā saistība ar fotogrāfiju ir tikai amatpersonu godaprāta līmenī. Bet šo faktu no sabiedrības grib noslēpt...

Seene 10.01.2012 1:05

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Sēne, uzveido šitādu mājas lapu:

ipaidabribe.or.ke/...

Kādā sakarā? Dzīvē ne reizi neesmu nevienam devis kukuli.

nu lai cīnītos ar tiem kukuļiem taču! tu taču gribi cīnīties?

Ar kukuļiem? Nē, tos es varu likumīgi nemaksāt. Laikam neesi pamanījis, ka mani satrauc citas lietas. Bet pret kukuļošanu vari droši cīnīties, ja tas tev liekas svarīgākais. Slikta lieta jebkurā gadījumā.

Seene 09.01.2012 17:18

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

M77 rakstīja: Ilustrācijai: pods.lv/...

Interesanti, kādēļ tiek imitēta ciparu esamība uz bildes, nevis vienkāºši ierakstīti protokolā. Vitronic mājas lapā ir skaidri redzams, ka bilde sistēmā ir tīra, bet cipari blakus.

Tāpēc ka bukletā bija skats no iekārtas programmas.

Cipari uz bildes - ir galaprodukts. Jebkurā gadījumā tas ir labāk, nekā bildes un ciparus sūtīt atsevišķi. Atsūta tādu bildi - iekš CSDD darbonis sastāda protokolu pamatojoties uz šiem datiem.

Nu pasaki vienu iemeslu, kādēļ vajag radīt ILŪZIJU, ka cipari ir uz bildes? Nu tak paņemam un izdrukājam, kā ir - bildi un apakšā vai blakus ciparus tekstā... Pasaki man, kas tavuprāt šādā izdrukā "jebkurā gadījumā ir labāk"

Seene 09.01.2012 14:25

M77 rakstīja: Ilustrācijai: pods.lv/...

Interesanti, kādēļ tiek imitēta ciparu esamība uz bildes, nevis vienkāºši ierakstīti protokolā. Vitronic mājas lapā ir skaidri redzams, ka bilde sistēmā ir tīra, bet cipari blakus.

Seene 09.01.2012 8:46

smaidiigais rakstīja: Sēne, uzveido šitādu mājas lapu:

ipaidabribe.or.ke/...

Kādā sakarā? Dzīvē ne reizi neesmu nevienam devis kukuli.

Seene 05.01.2012 14:18

Bracus rakstīja:

Tā kā lūgums portāla apmeklētājiem cienīt diskusijas autoru un risināt tikai diskusijas jautājumu.

Būtu labāk priecājies... Risinot tikai tavas diskusijas jautājumu, topiks jau sen būt nogrimis aizmirstībā iAuto arhīvos

Seene 04.01.2012 17:00

Kanibaals rakstīja:

Seene rakstīja:

"Tā kaste", tāpat kā jebkurš fotoaparāts, zibspuldzi izmanto noteiktajā režīmā. Palasies ražotāja specifikācijas. Var fotografēt gan ar, gan bez, gan automātiski izvērtējot apgaismojumu.

Nevar viss, sarkanā zibspuldze ir obligāta.

Illumination: Red light flash (650nm),

Alternative: Infra-red, not suitable for driver images

(> 800nm)

For every traffic incidence, the traffic situation is recorded with the vehicle license plate and the driver area. A flash is used to illuminate the captured scene. For every traffic incidence, the traffic situation is recorded with the vehicle license plate and the driver area. A flash is used to illuminate the captured scene.

lai gan "optionally one or two flash unit(s)", bet nav variants none.

Skatos un brīnos... Pats ieraksti, ka ir pieejama infrasarkana, kuras vienīgais ierobežojums (vai no CP skatu punkta priekšrocība) ir nespēja uzņemt vadītāja bildi. Un tā piedevām vēl ir neredzama... Kas gan vēl labāks var būt Zivtiņa uzstādīto mērķu sasniegšanai.

Ai... Sniegs pietrūkst - varētu sataisīt kartona sniegavīrus, kuros radaru noslēpt. Tagad baigi lec acīs

Seene 04.01.2012 16:20

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu tik traki jau arī nav. Ja brauksi lēnām un kārtīgi pa labo maliņu, nekas vairāk par aprunāšānos un pieklājīgu apjautāšanos, kāds tam ir iemesls, nedraud.

Nesaki vis!

Un tā piekrāvām pilnu fūri ar vecām iekārtām braucam ar mersi šim pa priekšu uz muitu, jo šoferis to Vācijas daļu vispār nezin. !! Vēl bija jāmuito, navigācijas vēl tikai štukoja vai būs...) Te uz bāņa zīme smagajiem apdzīt aizliegts un ierobežojums 70 km. Braucam biku pirms mūsu fūres ap 75 km/st pa pirmo joslu. Ne ilgāk par 4 - 5 min mums aizmugurē pielien policija un ar morglakām liek apstāties. Uzreiz bija jautājums, kāpēc braucam tik lēni, jo traucējam satiksmi, un palūdza visus dokumentus... ieskaitot visu pasžieru pases un komandējuma apliecības vai darba apliecības (jo bijām darba drēbēs un redzami nošmulējušies)!! Uz sakāmo, ka pavadām fūri vispār nereaģēja. Viens pārbauda vāģa un pasu datus savā mašīnā, bet otrs uztaisa naturālu kratīšanu pa mūsu mašīnu, ieskaitot bagāzniekā novietoto somu saturu. Pārliecinājies, ka nekā aizdomīga mūsu auto nav, aizgāja pie sava kolēģa. Tikai pēc tam kad šoferis (Merša) aiznesa šiem fūres CMRkas un visus pārējos doķus par kravu, tad atvainojās un atdeva mūsu doķus.

Tā palēnā braukšana mums izmaksāja virs 30 min stāvēšanu un pārbaudi!!

Tas ir par to ka braucām TIKAI + 5 km/st virs atļautā!!

Nu bet es tak saku, ka tikai aprunāšanās Sodu jau neuzlika

Seene 04.01.2012 16:09

Palaidniex rakstīja: mhm, kā tad, ja pirmajā joslām no abām ir fūres ar 90...

Uzreiz sods 80 eur...

nepeliec nu smieklīgs

Tu vispār kaut nedaudz saproti par ko ir runa? Sods ir par iespējami labās pozīcijas neieņemšanu. Ja labajā ir fūre, tā ir pavisam cita situācija. Bet pamēģini pabraukt pa kreiso, ja labā ir brīva.

Seene 04.01.2012 15:57

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un kā sodīsi, kontrolēsi joslas?

Pabrauc Vācijā lēnāk par atļauto ātrumu un vēl kreisajā joslā - uzzināsi. Tikai brīdinu - patīkami tas nebūs.

Nu un kas būs? Ja braukšu pa joslu ar max atļauto neviens man neko nedarīs. Nu apturēs policis (ja vispār turēs) apvaicāsies kas un kā, bet sodu nebūs par ko uzlikt. Ir pieredze.

Nu veiksmīga tev tā pieredze. Par šo joku ir paredzēti 80Eur un viens soda punkts (kas gan pagaidām tikai vietējiem)

Seene 04.01.2012 15:45

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Pabrauc Vācijā lēnāk par atļauto ātrumu un vēl kreisajā joslā - uzzināsi. Tikai brīdinu - patīkami tas nebūs.

Jebkurā joslā!! Ja gribat varu pastāstīt no savas pieredzes.

Nu tik traki jau arī nav. Ja brauksi lēnām un kārtīgi pa labo maliņu, nekas vairāk par aprunāšānos un pieklājīgu apjautāšanos, kāds tam ir iemesls, nedraud. Varbūt arī pastāstīs, kā nokļūt vajadzīgajā vietā, braucot pa ceļiem, kuros spēj ievērot plūsmas ātrumu

Nu ja vien neatbildēsi, ka brauc lēni, jo auto ir bojāts Vai tad, ja pēc ceļa izstāstīšanas iedomāsies, ka pats tomēr ceļu zini labāk...

Seene 04.01.2012 14:10

Palaidniex rakstīja:

Un kā sodīsi, kontrolēsi joslas?

Pabrauc Vācijā lēnāk par atļauto ātrumu un vēl kreisajā joslā - uzzināsi. Tikai brīdinu - patīkami tas nebūs.

Seene 04.01.2012 14:08

Palaidniex rakstīja: Un parādi kurā valstī fotoradara fotogrāfijas apspriež?

Parādi man to valsti, kur NEapspriež. Sāc sevis izglītošanu kaut vai ar šo: www.caradvice.com.au/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti