iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 29.12.2011 11:19

Palaidniex rakstīja:

Tikai viens koments - PARĀDI to PROTOKOLU, kur ir fotogrāfēts par 49 vai kaut pa to 51, kas JAU IR PĀRKĀPUMS!

Par 49 nebūs, būs tikai 51 - kad budžets nepildīsies, kā plānots.

Seene 29.12.2011 11:15

Gauss rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja: Ja esi pārkāpis, maksā, ņekuj te umņičīt.

Un īpašniekam vienmēr pastāv iespēja piedzīt sodu no pārkāpēja, ja viņam nepietiek prāta uzticēt auto visādiem tirliņiem.

Un ja nu neesi pārkāpis? Un ja nu ir pierādījumi tam? Pēc policijas izpratnes šo lēmumu vispār nav atļauts parsūdzēt! Tas visiem liekas ok?

Ja tev uz ielas ir rokās atvērts aliņš, bet tu to nedzer, arī tas ir pārkāpums.

p.s. kā var ātrumu nepārkāpušam atsūtīt paziņojumu (foto) par pārkāpumu? Tur strādā automātika, kas praktiski nekļūdās. Ir tikai tupa, dzelžaina loģika, nekāda cilvēciskā faktora.

Kā? Ir tupa dzelžaina datu tabula, kurā fiksētajam ātrumam pieskaitīt vajadzīgos km/h, lai atbilstu plānam, vajag viena cilvēka sekundēs mērāmu piepūli. Un iespēja, ka pēc četriem pretlikumīgajiem mēnešiem tu atcerēsies un varēsi pierādīt, ka brauci ar 49, nevis 51, ir praktiski neeksistējoša.

Seene 29.12.2011 10:56

Gauss rakstīja: Ja esi pārkāpis, maksā, ņekuj te umņičīt.

Un īpašniekam vienmēr pastāv iespēja piedzīt sodu no pārkāpēja, ja viņam nepietiek prāta uzticēt auto visādiem tirliņiem.

Un ja nu neesi pārkāpis? Un ja nu ir pierādījumi tam? Pēc policijas izpratnes šo lēmumu vispār nav atļauts parsūdzēt! Tas visiem liekas ok?

Seene 29.12.2011 10:15

Palaidniex rakstīja: Seene... Es nebeidzu apbrīnot Tavu enerģiju cepties.

No vienas puses smieklīgi - sienies pie sīkumiem, kuru argumentācija sāk apsīkt. No otras puses cepoties šeit forumā Tu patiešām par problēmu uzskatāmās lietas nekādi neliec valstiski sakārtot.

Jautājums - kur Tu rauj tās nepārprotami spēcīgas pīpējamās sēnes?

Kur rauju? www.likumi.lv, un Zivtiņš šad tad padalās.

Tev liekas liekas, ka valsts policijas mājas lapā publicēts viedoklis, ka "sodīs vadītāju, bet maksās īpašnieks, bez tiesībām pārsūdzēt" ir sīkums?

Cepoties šeit forumā, ceru, ka izlasīs kāds, kam tad noderēs. Kamēr nav tieši aizskartas manas personīgās tiesības, nevienai iestādei nav pienākums izskatīt manu viedokli par vispārīgām problēmām.

Un vislielāko problēmu nav iespējams sakārtot ar iestāžu palīdzību. Viss šīs ir iespējams tādēļ, ka aunu bars to pieļauj.

Seene 28.12.2011 20:50

rudens68 rakstīja:

Kanibaals rakstīja: tas ir atstarojums no taviem auto lukturiem, nākošreiz nobrauc garām ar izlēgtām lampām un redzēsi, ka nekas nestiklojas.

Bildē no +20km/h un reālu zibspuldzi nevar sajaukt ar to ko tu tur stāsti.

Sākumā jau zive runāja par tiem +20 km/h . Bet tad par dažādiem tolerances sliekšņiem ....pie skolām jau no pirmā km virs normas . Nemaz nebūšu izbrīnīts ,ka arī pilsēta (jebkurā vietā ) būs īpaša zona un ķers jau no pirmā km

Palasies labāk šo - www.vp.gov.lv/...

Baisi paliek...

\"Radaru izvietošanā ģeogrāfiskie kritēriji nebūs galvenie – radari tiks izvietoti tā saucamajos „melnajos punktos”\" - kur ir?

\"Kad pārkāpums fiksēts, pie administratīvās atbildības tiek saukts transportlīdzekļa vadītājs. \" - interesanti kā gan... ja vadītājs nav zināms?

\"LAPK 279.pantā noteikts, ka: „Lēmumu administratīvā pārkāpuma lietā var pārsūdzēt persona, par kuru tas pieņemts, kā arī cietušais.” Tātad transportlīdzekļa īpašnieks lēmumu var pārsūdzēt tikai tajā gadījumā, ja pārkāpuma izdarīšanas brīdī pats ir bijis vadītājs.\" - tātad kopsavilkums - sods īpašniekam, bez tiesībām pārsūdzēt, jo fotoradara bildē būs redzams, ka pie stūres esošais nemaz neizskatās līdzīgs īpašniekam

Seene 27.12.2011 15:29

smaidiigais rakstīja: pac taču propogandēji, ka vitroniks esot briesmās, ka no viņiem datus paņemt esot viegli, tik rociņu pastiept vajagot, a tagad man te uzkūdīšanu mēģini pieštepselēt...

ja paskatīsi atpakaļ, tad atradīsi, ka es jau biju tas, kas mēģināja bilst vārdiņu, ka datu zaglis ir zaglis...

Cilvēku nogalināt arī ir viegli. Un nešaubos pat, ka tu zini kā. Bet vai tādēļ tu to dari? Vai aicini citus to darīt? Un neko nemēģinu tev "pieštepselēt" - padomā vien kārtīgi par savu rīcību. Es tikai pateicu, ka dati nav pietiekamā drošībā, bet tu tiešā veidā aicini izdarīt noziegumu, tos nozogot.

Ja pats paskatīsi atpakaļ, nekur neatradīsi, ka es kādu būtu aicinājis datus zagt. Tikai laikam neesi sapratis, ka Vitronic problēma ir tajā, ka par nepienācīgu datu glabāšanu līdzatbildība iestājas neatkarīgi no tā, vai tie ir atdoti vai nozagti.

Seene 27.12.2011 13:24

smaidiigais rakstīja:

nu tak nozodz tos datus un apsties, kas tur!

Krimināllikumu esi lasījis?

20.pants. Līdzdalība

(3) Par uzkūdītāju uzskatāma persona, kas pamudinājusi citu personu izdarīt noziedzīgu nodarījumu.

241.pants. Patvaļīga piekļūšana automatizētai datu apstrādes sistēmai

(1) Par patvaļīgu (bez attiecīgas atļaujas vai izmantojot citai personai piešķirtas tiesības) piekļūšanu automatizētai datu apstrādes sistēmai vai tās daļai, ja tas saistīts ar datu apstrādes sistēmas aizsardzības līdzekļu pārvarēšanu un ja ar to radīts būtisks kaitējums, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz piecdesmit minimālajām mēnešalgām.

Seene 27.12.2011 10:48

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pēkšņi sāki lipināt visādus atsmērejumus...

Un ko darīsi:

a) atsūtīs laikā?

b) neatsūtīs nemaz?

Nesapratu, ko ar šo gribēji pateikt. Šķiet Ziemassvētki tev ir bijuši smagi.

Kas i - grūti atbildēt?

Vienkārši interesē, ko pēc tik grandioza cepiena iesāksi.

1-kārt nozodz tos "sensitīvos" datus, kam bez citas datubāzes un stūrētāja atpazīšanas nav nekāda labuma

2-kārt, ko darīsi ja Tev neko neatsūtīs - nobildējuši būs tikai igauni

3-kārt, ko darīsi ja "būs piesējuši" igauņa ātrumu? Un ko būtu darījis ja tur to pašu darītu nevis vitron kaste, bet i/u "ceļu policists?

1) Zodz pats, ja ir vēlēšanās to darīt.

2) Neko.

3) Ja, tad... Es vispār tikai par redzamo zibspuldzi dienas laikā atbildēju. Un ja i/u kaut ko piesien, tad pašam arī nākas atbildēt.

Seene 27.12.2011 10:08

Palaidniex rakstīja: Pēkšņi sāki lipināt visādus atsmērejumus...

Un ko darīsi:

a) atsūtīs laikā?

b) neatsūtīs nemaz?

Nesapratu, ko ar šo gribēji pateikt. Šķiet Ziemassvētki tev ir bijuši smagi.

Seene 27.12.2011 9:55

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vai dienas laikā fotoradars arī izmanto zibspuldzi piefiksēšanas brīdī ?

Nu ja vien nezibsnīja uzrauga acis, tad brīvdienās redzēju ļoti skaidru sarkanu zibsni. Tagad jāskatās, kā radaram iet ar joslu atšķiršanu, jo biju tieši blakus igauņu BMW, kam mana braukšana šķita par lēnu.

nu tak nozodz tos datus un apsties, kas tur!

Esi gatavs par šo joku samaksāt?

Tu tak ieinteresēta persona, vajadzētu pašam sev uzsaukt datus, kā arī pierādīt, ka nozagt var...

Tik jautajums, ja nozagsi no CP/CSDD arī Vitronics būs nenosargājuši?

Neesmu tik ieinteresēta, cik tas prieks izmaksā. Man pietiks arī ar citām Zivtiņa aizmāršībām attiecībā uz likumu.

Seene 27.12.2011 9:49

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vai dienas laikā fotoradars arī izmanto zibspuldzi piefiksēšanas brīdī ?

Nu ja vien nezibsnīja uzrauga acis, tad brīvdienās redzēju ļoti skaidru sarkanu zibsni. Tagad jāskatās, kā radaram iet ar joslu atšķiršanu, jo biju tieši blakus igauņu BMW, kam mana braukšana šķita par lēnu.

nu tak nozodz tos datus un apsties, kas tur!

Esi gatavs par šo joku samaksāt?

Seene 27.12.2011 8:43

rudens68 rakstīja: Vai dienas laikā fotoradars arī izmanto zibspuldzi piefiksēšanas brīdī ?

Nu ja vien nezibsnīja uzrauga acis, tad brīvdienās redzēju ļoti skaidru sarkanu zibsni. Tagad jāskatās, kā radaram iet ar joslu atšķiršanu, jo biju tieši blakus igauņu BMW, kam mana braukšana šķita par lēnu.

Seene 24.12.2011 16:15

Velomens rakstīja: Jautājums expertiem.

Atrisiniet strīdu - Vai ar konkrēto auto (laikam jau vienalga ar kādu marku) drīkst/var/ir droši braukt bez stūres pastiprinātāja eļļas? Vnk sanāca diskusija par šo tēmu un izskanēja viedoklis,ka var stūre vispār nobloķēties un vēl visādi brīnumi notikt.

Attiecībā uz braukšanu - iespējams, ka ne tikai sūknim, bet arī otram galam var iestāties kirdiks. Un tad jau var arī kaut kas iestrēgt, bet ar diezgan mazu iespējamību.

Attiecībā uz sekam vispār - ir diezgan maza iespējamība, ka izdzīvos pastiprinātāja sūknis.

Seene 23.12.2011 17:49

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Es šito joku uzzināju jau agrā bērnībā, kad vecākie puikas pie ciema veikala izjokoja onku, kas ar mopēdu uz veikalu pēc polša bija atbraucis. Paprasīja, lai iedod pabraukāties, kamēr šis veikalā, un iestūma atpakaļgaitā, atdeva rūcošu...

Un kā?

Tā neko - jautrība visiem. Onka vesels, polšs vesels un liels izbrīns onkam par to, ka tas ir iespējams - arī mehanizatoram ar lielu pieredzi šāda iespēja bija pārsteigums Uzrāviens jau mopēdam nekāds, tik pārsteigums, ka sāk vilkt atpakaļ.

Bet nu pašam sagadījās ieripināt no kalniņa T40 ar aizmirstu reversu. Pieleca uzreiz un pats spēja uzrāpties atpakaļ kalnā vēlreizējai ieripināšanai pareizajā virzienā.

Un to, ka "puskača" starterīši mēdz būt divu virzienu, uzzināju tikai tad, kad divtaktnieks jau bija pieregulēts un strādājo godam, tikai lielais kombaina dīzelis negribēja darboties Žēl... Citādi varbūt būtu sanācis uzzināt, ka kāds no Jeņiseja agregātiem nav sajūsmā par otrādu griešanos

Seene 23.12.2011 10:59

sarashkins rakstīja:

Jā, atceros pārsteigumu, ko piedzīvoju savulaik, kad iegādājos lietotu IŽ planeta sport krosinieku - kad beidzot to biju iedarbinjis ar kurbuli, pēc ilgām pūlēm un beņdžas pilināšanas caur sveces caurumu - liku robā, un... atmuguriski gar zemi!

Es šito joku uzzināju jau agrā bērnībā, kad vecākie puikas pie ciema veikala izjokoja onku, kas ar mopēdu uz veikalu pēc polša bija atbraucis. Paprasīja, lai iedod pabraukāties, kamēr šis veikalā, un iestūma atpakaļgaitā, atdeva rūcošu...

Seene 23.12.2011 9:13

kojjots rakstīja: vai kādam nau aizķēries starpgabals reduktors sniega putejam mf 70.baigi vajag.putējs ir traķīts ar bet saliekot kopā iet pretējā viržienā.tas reduktors nomaina griešanās virzienu.sutiet mailus zirups@inbox.lv paldies...

Vajag vienkāºši motoru uz otru pusi iedarbināt. Divtaktnieku tak var Nu labi - ja ļoti grib, var arī četrtaktnieku... Man 1x ir izdevies

Seene 19.12.2011 14:50

HIPPY rakstīja: GM nobremzēja

Ar ko tad tagad lai sacenšas atmosfēriskais dzinējs pret TURBO?

Subaru - Turbobokseri laikam nav manīti nevienam citam

Seene 16.12.2011 11:44

Gauss rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Bams

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.

--------------------------------

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli

bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...

Nekas nereāls tas nav, standarta T3 spidometrs ir graduēts līdz 70 (iespējams ka pat kautkur šķūnī mētājās no prakses laikiem). Pilnu pulksteni pamanījās atvilkt pat mūsu pašu vietējās voģilas.

Nez kā pēdējā laikā ar tiem ierobežotājiem... Ganību dambī ne reizi vien ir sanācis noskatīties, kā tramvajs aizvelk garām, lai arī pašam spidometrā 70.

Un auto, kurš no Sāremas ielas "pārbrauktuves" tika aizsviests pāri zālājam un virsū bērnam uz visai attālā gājēju celiņa, noteikti tur nevarēja nokļūt, ja tramvaja ātrums būtu 50km/h.

Seene 15.12.2011 10:02

sarashkins rakstīja:

Totāls bulšits! Klīrings notiek 2x dienā, darbadienās - no rīta un pēcpusdienā, process aizņem vairākas stundas, pēc kā maksājumi ir izpildīti. Maksājumu iesniegšanas limits ir 5 min pirms 9 un 14. Ja kas kaut kur kavējās, var gadīties, ka saņēmēja bankai bija problēmas ar maksājumu apstrādes procesu, vai arī maksājums bijis aizdomīgs un ticis papildu pētīts.

Nuja... Droši vien, ka pētīts - "nah tev brīvdienās nauda?!" Neko jaunu šeit neuzrakstīji. Cipari man ir labi zināmi un ar citām bankām tā arī notiek. Bet ja nu tomēr tev ir taisnība, tad jau jāsāk aizdomāties, kādēļ visas citas bankas tik bieži pārbauda aizdomīgus maksājumus no Swed

Seene 15.12.2011 9:59

Pirmais rakstīja:

palasi likumu par latvijas banku

tur ir aprakstīts kā notiek klīrings

hanzene starp citu ļoti ātri apstrādā ienākošo kļīringa ziņojumu...

Ienākošo nešaubīgi Par to man nav šaubu. Bet ar izejošajiem gan ir zināmas "grūtības".

Seene 14.12.2011 16:35

uupis rakstīja: Panka drīkst operēt tik ar depozītiem un investīcijām, bet kā izrādās notiek vārīšanās arī ar kāpostu, kuru pīpls praktiskais drīkst noņemt visu un vienā reizē, jo panka ir tikai starpnieks (servisa pakalpojums) un kāpostam ir jābūt bai defolt… Un ko mums stāsta Kapteinis Acīmredzamība?

Swedpanka jau šajā ziņā ir neapšaubāms līderis. Viņu filigrānā māksla "pieturēt" naudiņu vispār ir noriebusies. Ja kāds skaita naudu no Swed, tad vari būt drošs, ka to saņemsi tikai pēc laiciņa - ne tad, kad pēc idejas būtu jānotiek starpbanku norēķiniem. Ja priekšā garās brīvdienas, tad noteikti naudiņu saņemsi tikai pēc tām. Bet tam, kurš pārskaitījis, nauda jau ar vairs nav pieejama. Lielisks īstermiņa "aizņēmums"

Seene 13.12.2011 20:11

aizvermuti rakstīja:

uupis rakstīja: Preventīvā drošības nauda pilsoņiem, ko iemaksā jebkurš, gadījumam, ja nu tomēr izrādās likumpārkāpējs…

Principā analoģiski banku garantijas fondam, bet vajadzētu iztikt ar vienu - šo vai octu.

Kāpēc tad ar vienu. Auto OCTA jau arī ir garantijas fonds. Attiecīgi tādu par arī personīgajai

Seene 13.12.2011 14:06

aizvermuti rakstīja: Šitais ir kaut kur līdzīgs Dr.schiz. i_edgaram www.db.lv/...

Zināma taisnība jau ir - Latvijas ekonomiskajai neatkarībai beigas jau ir. Viss pieder zviedriem.

Un nelielā Antonova draugu atriebības akcija nav nekas vairāk, kā pliķis pretiniekam pēc nokauta

Seene 11.12.2011 13:24

sarashkins rakstīja:

ValdisM rakstīja:

upuris rakstīja: Skatos lielākai daļai baigi patīk paņirgāties pat citu neveiksmi. Doršvien pašiem šaizes sanākušas vairāk kā saprašanas....

kāda neveiksme, .... tie idioti, kas tur saliek pa vidu auto, reāli traucē iebraukt un izbraukt tiem kas saliek auto gar malu.

Policija tos vidū licējus drāz un pareizi dara.

ķipsala nav ņujorka, kur nav kur nolikt auto.

Tur ir desmitiem citu vietu kur ap fakultāti nolikt auto, bet nē ir kadri kam gribas likt akurāt pie pašam durvīm.

Risinājums ir ļoti vienkāršs - savilkt placī svītras, kur un kā jānovieto auto. Turklāt, ja gar malām auto liks nedaudz ieslīpi, tad gan varēs viegli iebraukt/izbraukt un arī pa vidu novietotie auto netraucēs. Atliek ieinteresētajai personai uzrakstīt iesniegumu laukuma īpašniekam ar lūgumu to īstenot, domaju, pašam īpašniekam tas varētu pat nebūt ienācis prātā.

ja gar malām auto liks ieslīpi, vietu skaits malās samazināsies apmēram tikpat, cik palielināsies vietu skaits vidū... kautkātā.

Seene 09.12.2011 16:44

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: kā? gan jau ka var veikt bruņotu laupīšanu un nozagt?

Dīvaisn gan sēne Tu esi. Sanāk ka ja dati slikti ir piesieti, tad var tos zagt, un šantažēt Vitronic?

Tieši tā - VAR. Un tā ir būtiska atšķirība no drīkst. Ja tev nozags tavu īpašumu - būsi cietušais. Ja svešu, kas tev ir uzticēts - būsi vainīgais.

tas taču nemaina lietas būtību, ka datu zaglis ir zaglis! Vai arī ir Piokāna gadījums, ka dati ir brīvi pieejami www?

Protams, ka zaglis ir zaglis... Bet neatkarīgi no tā vai zagli noķer vai ne, par datu noplūdi ir jāatbild.

Salīdzinājumam tev nomas auto - ja to nozags, tu (vai tavs apdrošinātājs) segs zaudējumus īpašniekam. Un zaglis jau būs tava problēma.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti