iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 28.11.2011 19:47

Gauss rakstīja:

Pirmais rakstīja: patērētājs balso ar savu maciņu

es reiz nopirku veikalā kautkādus vistas medaljonus vai kautko tamlīdzīgu... vairāk nepirkšu...

domāju, ka tamlīdzīgi ir ar beļašiem - cilvēks nopērk, pagaršo un vairs nepērk, jo garša nav pareizā

Belašiem viss ir pareizi!!! Netirgo viņu tādēļ, ka neesot piedienīgi Rīgai. Šaubos vai tagadējiem vafeļu un citu sūdu tirgoņiem apgrozījums ir salīdzināms ar belašu tirgoņiem. Belašs tā bija un ir īsta manta.

Un vispār - kas liedz tirgot ar berlīnerus ar kaķu ievārījumu?

Seene 28.11.2011 19:46

i_edgars rakstīja: Apkārt tirgus paviljoniem reti kad var ieraudzīt kādu kaķi klīstam. Brīnums kādēļ, vai savādāk formulējot - kur viņi ir palikuši!??

Hrenviņzin... Bet faktam piekrītu - svētdienas pasākumā vajadzēja nofotgrafēt vienuviet iespejami daudz kaķus. Likām lielas cerības uz zivju paviljona apkaimi. Bet visā tirgū neredzējām nevienu.

Seene 28.11.2011 15:16

Pirmais rakstīja: neko tu nesaproti....

ja receptē ir rakstīts "kaķis", tad tur ir jābūt kaķim.... citādi neviens jau nepirktu to beļašu pakaļdarinājumus

Kā tad... Kurš tad to kontrolē. Veca cūka garšo tikpat labi

Seene 28.11.2011 14:09

anonimikis rakstīja: belašos drīzāk ir suņi un žurkas.

Nu tak kaķu baru noteikti ir vienkāršāk noķert un izcept, nekā nopirkt noliktavā tonnu cūkgaļas, kam derīguma termiņš pie beigām

Seene 27.11.2011 19:34

msh rakstīja: Bet tu jau pats uzsver, ka viņa pašmasa, kura ir dažus simtus kilo lielāka nekā A6, jau neko neizsaka, un par to jau arī te sākumā tas iecepiens bija, jo dažs labs kaut ko tieši par svaru apgalvoja...

Svars parādās likumos... Un tādēļ tiek pieminēts. Reāli dzīvē tas nozīmē, ka auto ar 3500 pilno masu tomēr atšķirsies no tā, ko reāli māk vadīt liela daļa B kategorijas braucēju. Jo īpaši mašīnām, kuras ir "aiz astes" ievilktas B kategorijā - kā tas pats VW Crafter, kurš faktiski iekļaujas tikai pēc ražotāja datiem - reālie izmēri un kravnesība ļauj arī bez īpašām problēmām pārsniegt svara limitu.

Seene 25.11.2011 15:42

i_edgars rakstīja: Eu Seene, Gauss un Dark_Side - kāds bērnudārzā gaiss?? No puņķutapu vecuma neviens no Jums tā arī nav izaudzis.

Sauc kā to vēlies, bet jā - neesam kļuvuši par šaurpierainiem sausiņiem, kas zin tikai savu šauro iekalto specializāciju un patstāvīgi domāt vairs nemāk.

Seene 25.11.2011 12:16

i_edgars rakstīja:

Dark_Side rakstīja: pašam kauns nesametas?? .

Nē nesametas!! Jo tā es pārbaudīju, ka zināšanu siltumtehnikā nav pilnīgi nekādu un nevienam no lielajiem plātīzeriem, kas kādas 8 lapas sitot pie krūts visu un vienmēr apstrīd (jo redziet guglee -tamborēšanas forumā rakstīts savādāk).

Nuja... pārbaudīji... Nojēga par siltumtehniku pašam tikpat liela, kā par autvadītāju kategorijām un latviešu valodu

Seene 25.11.2011 11:23

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.

Pašmasa kaut kādam LT ir līdzvērtīga nepilnai, teiksim, C5 A6 pašmasai. Nav jau nemaz tik grūti vadīt busu, kurš sver tikpat, cik vieglais.

BE kategorijas apmācības kursi tātad ir domāti dauņiem, ja tajos māca "necentieties izvilkt treileri cauri šaurai vārtu arkai un nevelciet lielu, smagu piekabi ar 1.0 nemotoriņu"?

Izskatās, ka neesi ar LT pašmasu dzīvē saskāries Tak ne jau svars rada problēmas - ar to, kā jau pats teici, lai tiek galā bremzes un motors. Bet interesanti paliek šaurās vietās. Un tas, kā uz ceļa uzvedas tukšs buss ar kravas piekari arī var sagādāt pārsteigumus. Salīdzinājumā ar tavu A6, nepaspēsi attapties, kad būsi jau grāvī - pietiks ar tādu sānvēju, ko tavs A6 pat nejutīs.

Seene 24.11.2011 19:55

msh rakstīja: Sēņotāj, kāds sakars tiem trīs viģikiem ar BE kategoriju? Visos trīs redzams veselā saprāta trūkums, ne jau atbilstošas vadītāja apliecības kategorijas trūkums.

Teksts par tikšanu galā ar kilogramiem joprojām ir pilnīgi bez pamata - man ir C1 kategorija, kuru līdz šim savā mūžā esmu izmantojis dažas reizes, un visas tās reizes man nepatika ne jau svars [joes nepiedalījos ne ar hreņa pašizgāzēju, ne autoskolas LT46, ne kaimiņa lielo garo tranzītu kādā dragreisā.. ], bet gan gabarīti - jo sevišķi ar to hreni. Par laimi neko nenonesu Protams, prakses trūkums.

Bracus, baigie sūdi - ne jau visām mašīnām ir tāda plāksnīte. Manējai, piemēram, nav. Ko nu?

Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.

Seene 24.11.2011 17:52

Seene rakstīja: Re kur vēl viens iemesls, kādēļ vajag BE kategoriju.

www.youtube.com/...

Lai iet arī trešais tēva dēls: www.youtube.com/...

Seene 24.11.2011 17:48

Re kur vēl viens iemesls, kādēļ vajag BE kategoriju.

www.youtube.com/...

Seene 24.11.2011 17:43

msh rakstīja: Vispār pasakiet kāds kāds sods būtu par BE kategorijai atbilstošas kombinācijas vadīšanu ar B kategoriju.

Par likumā paredzēto sodu tev jau atbildēja, bet vienmēr jārēķinās arī ar augstāko spēku sodu

www.youtube.com/...

Seene 24.11.2011 17:39

msh rakstīja:

Seene rakstīja: Daudzi (varētu pat teikt, ka lielākā daļa) B kategorijas vadītāji nav spējīgi tikt galā ar 3500kg bez piekabes, kur nu vēl ar šādu kombināciju.

Ar tiem kilogramiem jau jātiek galā motoram un bremzēm, ne jau vadītājam...

Tie kilogrami tāpat vien neuzrodas. Piesēdini tādu tipisko autoskolas absolventu pie VW Crafter vai kā tamlīdzīga stūres un uzreiz būs skaidrs, ka arī bez piekabes ir auzās Un nekāds tur sakars ar motoru vai bremzēm.

Seene 24.11.2011 12:52

kolumbs rakstīja:

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

kolumbs rakstīja: Tam nav sakara ar vadītāja kategoriju.

Ir jau gan....pastāv tāda BE kategorija.

Jā, ir tāda, ķipa ar B kategorijas tačku var vilkt E kategorijas (fūres) piekabi. Ir pat redzēti pikapi ar sedliem garās piekabes vilkšanai.

Kungi, nevajag jaukt vadītāja apliecībā norādīto kategoriju BE ar to, kāds trasportlīdzeklis drīkst vilkt konkrēto piekabi.

Jautājumā taču skaidri pateikts, ka ir skaidrs, ka vajag BE, bet nav skaidrs, kāda mašīna drīkst vilkt konkrēto piekabi. Kāds drīkst būt vilcējs, tas tiešām nav jatājums par BE kategoriju un CSN pielikumu, kurā norādīts, kādu trasportlīdzekli drīkst vadīt ar attiecīgo kategoriju.

Neviens neko nejauc. Pēc tavas atbildes principā topiku varēja slēgt, jo visu pareizi pateici. Tagad vienkāºši padiskutējam par pietuvinātām tēmām

Seene 24.11.2011 12:11

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja: bet vispār uzskatu,

NU kas ir... neko nezinu, sitot ar kulaku pie krūts bet "Mņeņije imeju"!!

Kādi visi slikti - nu negrib tavu uzskatu atzīt par vienīgo patiesību...

Ja kādam ir šaubas - uzrakstiet mailu CP vadībai vai uzreiz uz satiksmes ministriju... ceru ka šiem ticēsiet!

Viss??

Kurā brīdī kādam manu uzskatu ir jāatzīst par vienīgo patiesību? Pats vispār kaut nedaudz sajēdz, ko tagad uzrakstīji?

Seene 24.11.2011 12:03

i_edgars rakstīja: Diemžēl Latvijā likumi ir rakstīti tik samudžināti un nekonkrēti, ka tos var ne tikai apiet no labās un kreisās puses, bet pat elementāri pārkāpt. Galarezultāts ir atkarīgs tikai no advokāta kompetences un veiklības.

Respektīvi, ja pats likums ir uzrakstīts skolas burtnīcas biezumā, tad skaidrojumi + senāta lēmumi utt būs vismaz Ļeņina kopoto rakstu biezumā.

Nu elementāri - pēc likuma burta Pasāts Pasātu vilkt nedrīkst, jo abiem kopā ir virs šie 3500 kg!

Par pirmo daļu varētu piekrist, bet nu tagad gan beidzot atbildi par saviem vārdiem un pastāsti pēc kura likuma burta tad nu Pasāts Pasātu vilkt nedrīkst? Citātiņu studijā! Tā vien šķiet, ka pats vien atkal esi ķēries pie izdomājumiem.

Seene 24.11.2011 11:55

i_edgars rakstīja: Pardon - kļūda!!

ar B kategorijas tiesībām drīkst.

Seene - atkal sāksi?? Es skaidri un gaiši uzrakstīju , ka bija konkrēts gadījums... Izstāstīt kas un kā un ko!!

Ar Gazeli (pilna masa akurāt 3500 kg, vilka piekabi ar pilnu masu akurāt 750 kg un B kat tiesībām. CP piesējās... Pēc nedēļu garas skaidrošanās pa pašām augstākajām inztancēm šī pati CP ekipāža atveda atpakaļ tiesības uz šofera darba vietu, un dikti ilgi atvainojās, lai tikai nesniegtu tiesā kaitējuma atīdzināšanu.

Kas ir... attkal Tu te sāksi savus izdomājumus pierādīt??

Kurā vietā ir kāds izdomājums? Tas, ka uzrakstīji par C kategoriju (kā tad lai zina, ka atkal neesi apzināti "kļūdījies")? Tas, ka CSN paredz 3500kg IESKAITOT piekabi?

Nemācēšu neko teikt par konkrēto konfliktu un tā atrisinājumu, bet vispār uzskatu, ka šajā gadījumā CP rīcība bija pamatota un CSN nebūt nav kļūda. Daudzi (varētu pat teikt, ka lielākā daļa) B kategorijas vadītāji nav spējīgi tikt galā ar 3500kg bez piekabes, kur nu vēl ar šādu kombināciju.

Seene 24.11.2011 11:36

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja: ja auto + piekabes pilna masa nepārsniedz 3500kg.

Tā patiešām ir kļūdaini ierakstīts CSN, taču eksistē (kā vienmēr Latvijā) skaidrojums, kur ar C kategorijas tiesībām drīkst vadīt auto ar pilno masu kas nepārsniedz 3500 kg + piekabi, ar pilno masu kas nepārsniedz 750 kg.

Bija konkrēts gadījums, tāpēc zinu ko saku. Lieta nonāca līdz CP augstākai vadībai, un šie attaisnojās, ka CSN uzrakstījusi jauna sekretārīte, kurai visdrīzāk pat tiesību nav.

Atkal jau tu kaut ko zini Mēs te vispār par B un BE kategorijām runājam, ne C. Bet jā - visi citi jau iejaucas sarunās, kurās tikai tev ir taisnība.

Seene 24.11.2011 11:27

Pirmais rakstīja: a=-B*c

atrodiet kļūdu formulā

Elementāri - pareizā ir a=P/N

Seene 24.11.2011 10:49

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

kolumbs rakstīja: Tam nav sakara ar vadītāja kategoriju.

Ir jau gan....pastāv tāda BE kategorija.

Jā, ir tāda, ķipa ar B kategorijas tačku var vilkt E kategorijas (fūres) piekabi. Ir pat redzēti pikapi ar sedliem garās piekabes vilkšanai.

Nu vispār jau daudz ātrāk to BE var savajadzēties. Ar B var braukt tikai tad, ja auto + piekabes pilna masa nepārsniedz 3500kg. Un ja grib uz piekabes vest citu auto, šo robežu nemaz nav grūti pārsniegt.

Seene 23.11.2011 21:07

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kā es varu zināt kādu formulu tu vēlējies bez kļūdām uzrakstīt????

M77 zināja gan - laikam ir pietiekamas zināšanas, lai atcerētos kāda ir pamatformula siltumtehnikā. Droši ka tējkannas (čaiņika) formulu ar viņam nesagādās grūtības uzrakstīt, ne tā kā dažam labam, kas 4 lapu garumā kaut ko grib sadomāt un paspīdēt.

Tikai arī M77 aizmirsās tāds sīkums, kā Q un q atšķirība.

Seene 23.11.2011 16:48

i_edgars rakstīja:

Diskusija beidzās 4 lapas atpakaļ, kur cilvēki piedalījās, apsprieda un saņēma sev vēlamo atbildi, mierīgi un bez nekādas "spīdēšanas". Bet Seenem sagribējās paspīdēt ar saviem pieņēmumiem (izdomājumiem), kurus kā izrādās neviens nez kādēļ negrib atzīt! NU nevar cilvēks samierināties ar faktu, ka kāds kaut ko zina vairāk.

Labi parunājies ar sevi? Vienīgais, kas te ar kaut ko nevar samierināties esi tu ar savu absolūto patiesību, kuras apšaubīšana ir noziegums

Seene 23.11.2011 13:52

anonimikis rakstīja: Sāba glābēja Antonova īsā bilance Lietuvā - www.db.lv/...

Ko nu vairs Lietuvā - tak SAAB glābšanai ir latviešu fanu naudiņa pārskaitita

Seene 23.11.2011 13:15

Pirmais rakstīja: es joprojām apgalvoju, ka reālai mājai nevar precīzi izrēķināt siltuma zudumus....

kāpēc nevar? da tāpēc, ka celtnieki ir lohi un nespēj uzbūvēt homogēnu sienu...

piemēram līmējot gāzbetonu varētu būt atstātas neaizlīmētas šķirbas starp gāzbetona blokiem, kuras no iekšpuses ir nosegtas pa taisno ar apmetumu, bet ārpusē līmējot siltinājumu (putuplastu/vati) tas ir uzlikts uz pļekām apakšā un augšā atstājot šķirbas.... rezultātā starp gāzbetonu un putuplastu ir "skurstenis" ar vilkmi un no siltinājuma jēgas praktiski nav...

var izmērīt dažiem kontrollaukumiem un aptuveni piemest tos parametrus mājai....

pie tam tie parametri reālai mājai spēcīgi mainās atkarībā no zurku daudzuma, kas dzīvo dažādos siltinājumos

tāpēc 100vati uz kvadrātmetru vidējai kubikformas mājai joprojām ir gana pietiekams apkures rādītājs....

p.n.

man ir viens paziņa, kurš 100kvadrātmetru māju kurina ar granulu katlu un tura visu laiku vaļā logus, jo deglis nespēj tik lēni degt

Pilnīks apsurds. Tulīt ātnaks inžinieris un abreķinās tef lamdu.

Seene 23.11.2011 12:36

M77 rakstīja:

i_edgars rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Q = lamda X delta T

NU tak kaut viens šajā forumelī kaut ko CĒRT no siltumtehnikas pamatiem... pardon fizikas pamatiem un būs spējīgs sameklēt kļūdu šajā vienīgajā šai topikā uzrakstītajā formulā?

Aºe Seeni ir cauri, tas ir skaidrs, Pirmais jau vairs neatceras kas bija rakstīts akurāt 1 lpp atpakaļ.

Pareizi būtu bijis Q ~ lamda X delta T jeb

Q = lamda X delta T x S /s, kur S virsmas laukums, s - biezums

Un te jau ir varianti...

Lambda šajā izpratnē nav viennozīmīgi fizikas definēts jēdziens - bet gan atkarīga no būvnormatīvu specifikācijas - pieņemu, ka šajā gadījumā ir domāta tā versija, kur lambda jau ietver siltumvadītspēju, laukumu un biezumu. Citādi jau formula ir nevis kļūdaina, bet nereāla.

Savukārt Q ietver sevī laiku, kas formulā iztrūkst - vajadzētu būt q.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti