Palaidniex rakstīja:
miera ielā nav tik aktuāla veikalu apgāde...
Kurā vietā Barona ielā šobrīd ir ierīkotas stāvvietas preču piegādei?
Palaidniex rakstīja:
miera ielā nav tik aktuāla veikalu apgāde...
Kurā vietā Barona ielā šobrīd ir ierīkotas stāvvietas preču piegādei?
smaidiigais rakstīja: tiešām diskusija ir manāmi neauglīga.
Atkārtošos, bet tie pārdesmit lati ko uzliek īpašniekam par vadītāja pastrādāto ir tikai mazmazītiņa daļa no visādām citādām ar CP un auto lietām saistītām nejēdzībām, ne un puslikumībām utt.
Tāpēc cepties par to ir liet eļļu ugunī, tikmēr aiz kokiem napamanīsi ka mežs jau nocirsts...
Sūdīgi atkārtojies... Tieši tā jau ir problēma, ka īpašniekam neko NEuzliek! Vien informē un piedāvā brīvprātīgi samaksāt, lai vainīgā persona varētu izvairīties no atbildības.
DekstersFF rakstīja:
Kā FR soda nosūtīšana pa pastu apdraud tavu augstdzimušo personu ar ieroci ??
Uzliec cepuri, toč radiācija ir liela.
Nevis nosūtīšana pa pastu, bet nosūtīšana un sankciju piemērošana personai, kura netiek sodīta.
Palaidniex rakstīja:
Kāpēc jācīnās par tiesībām pārkāpt noteikumus, nevis padarīt rīcīu par legālu?
Šo tu tiešām varētu paskaidrot. Kādēļ tik dedzīgi aizstāvi pretlikumīgu sodīšanu, tā vietā, lai to padarītu legālu?
Palaidniex rakstīja:
Un cik daudz miliču ir nošāvuši kādu vs wanabī šumaheru rezultāti?
Kaut kā FR nav manīti aprīkoti ar šaujamajiem, kas nomērķēti uz vadītājiem.
Tiesa jaunākie apsargātāji tām kastēm gan ir rēcīgi - vismaz vienu nācās ilgstoši pavērot - tāds ne pārāk inteliģents, toties ļoti vingrs čalīc...
Cik daudz nošāvuši? Droši vien neticēsi - bet procentuāli vairāk.
Bet tas ir tikai piemērs. Pašos pamatos sodīšanas sistēma, kas ir paredzēta likumu ievērošanas nodrošināšanai, nedrīkt būt pretlikumīga.
DekstersFF rakstīja:
Pilnīgi noteikti NĒ, Rīgas ielu sistēmas uzlabošanu neveic Briseles kabinetiņš, nevajag dzīt sviestu. Tas ir RD kompetencē. Tas,. ka šīe piesaista fondu naudas, ir pavisam kas cits.
To, ka fondu pārziņi pasaka, ka attiecīgais fonds ir paredzēts esošo ielu rekonstrukcijai, nevis jaunu būvei, tev laikam nav zināms. Un viņus neinteresē, ka Rīgai daudz svarīgāk ir pabeigt jauno, nevis nekonstruēt kaut ko. RDSD atliek vien ņemt naudu tam, kam dod, lai gan ierēdnim Briselē patiesībā ir vien birokrātiska atšķirība darba nosaukumā.
DekstersFF rakstīja:
Seene rakstīja: Nav gluži policijas kļūda, bet Rīgas ceļu būvētājiem LIELS jautājums. Vakar sanāca braukt pa Krustpils ielu, kur tiek veikta vērienīga rekonstrukcija. Tā jau skaisti, bet... Visi darbi tiek veikti kaut kādā īsā posmā, kas kopējo satiksmes caurlaidību nekādi neuzlabos, tajā pat laikā D-tilta trešā kārta joprojām stāv puspabeigta, jo nav naudas...
Vai tiešām atkal man vienīgajam liekas, ka kaut kas nav pareizi?
Kāpēc te jautājums?? Kāpēc jautājums nav uzdots RDSD ?? NU ka marš rakstīt,saņemt atbildi un te ielīmēt.
Kāpēc nav? Tāpēc, ka atbilde jau ir zināma - citi fondi, jālieto citiem mērķiem. RDSD kompetence ar to arī beidzas. Bet to, kā darīt, nosaka eirobirokrāts siltā Briseles kabinetā, kas Rīgu droši vien nav pat nekad redzējis. Un šādu kārtību atbalsta vēlētāju vairākums. Attiecīgi vienīgais, ko var darīt - mēģināt mainīt vēlētāju domas, izsakot savu viedokli. Tā lūk.
DekstersFF rakstīja: Bet man toties ir tiesības palikt dzīvam un tās man var palīdzēt nodrošināt stingra ātruma kontrole.
Bet man toties ir tiesības palikt dzīvam un tās man var nodrošināt tikai absolūta patvaļas aizliegšana cilvēkiem ar ieroci pie sāniem.
DekstersFF rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
msh rakstīja:
GB12 rakstīja: Eu, kungi, baigais sazvērestības, krāpšanas, viltošanas gadījums... www.tvnet.lv/...
To bildi recluse te bija iemetis 2-3 lapas atpakaļ.
Bet Te skaidri un gaiši tiek rakstīts, ka īpašniekam/vadītājam nekur nav jābrauc un šāds protokols tiek anulēts... Lai vai ko te daži nesludinātu un nebļautu...
Viņi to neredz Jo tad nevarēs bļaustīties.
Nez Seene veikalā pieprasa uzrādīt pierādījumus,ka desā ir tik un tik procenti sojas? Un ka alū ir tieši 5,2 % alkohola?
Ja jau šis tik pareizs. Nedomāju,ka tik pareizi cilvēki drīkst pieļaut kļūdu un iedzert alu ar 5,17 procentiem alko, ja rakstīts,ka ir 5,2%
Kādēļ savas tieksmes man mēģini pierakstīt. Tu jau esi tas, kas brēc, ka arī +1km/h ir sodāms pārkāpums, nevis cilvēciska kļūda. Un tajā pat laikā aizstāvi liela mēroga pretlikumības no ierēdņu un varas pārstāvju puses. Kā tad īsti ir? Pieļaujam, ka visiem ir tiesības saprātīgās robežās kļūdīties, jeb labāk tomēr vadāmies pēc likuma burta?
GB12 rakstīja: Da, kāda stapība, ko soda - īpašnieku vai vadītāju. Ja soda vadītāju, šams nākamreiz domās, kā braukt. Ja soda īpašnieku, šis domās, kam uzticēt mašīnu un neuzticēs tam, kas mīl pārsniegt ātrumu. Abos gadījumos sabiedrība būs tikai ieguvēja.
Starpība ir tieši tāda, kā uzrakstīji. Bet laikam arī tu joprojām nespēja apjēgt elementāru lietu - nedrīkst sodīt vienu, bet naudu piedzīt no otra.
DekstersFF rakstīja:
Yetti rakstīja: Tātad, ja tu veiksi visas augstminētās darbības šautuvē, tad mūža ieslodzījumu dabūs šautuves saimnieks, bet mucējs ar bizdoli - sabiedrisko fui?
Tu samaisi sūdu ar vasku un stāsti, ka tā ir sūdīgs metāns... dzen kaut kādu abrakadabru, kurā viens gluds vārds piesiets otram un liec to visu par teorēmu ar visiem piemēriem... Vienīgo patieso....
Nē nu pēc jūsu te pārgudreļu teiktā sanāk,ka šautuves īpašniekam vispār nekāda atbildība nepienākas.
Tāpat kā mašīnas īpašniekam.
Tas, ka tev ir šautuve vai mašīna, neko neuzliek par pienākumu. Pienākumi ir valstij, jums ir tiesības
Ja uzskati, ka mašīnas īpašniekam pienākas atbildība, tad tai ir jābūt atrunātai likumā. Pagaidām gan tur ir īsi un sakidri rakstīts - sodu uzliek VADĪTĀJAM! Bet īpāšnieku piespiež "brīvprātīgi" to samaksāt. Vēl viens anarhijas piekritējs. Laikam jau tādus kā jūs ar Palaidnieku var izārstēt vien kāds policists, kas savā visvarenībā un visatļautībā izvilks ieroci par nepietiekamu paklanīšanos un apstāstīs ap ko lieta grozās. Vien tad jau būs par vēlu... Varbūt tomēr ir vērts mazliet padomāt savlaicīgi - lai radiem nav dārgiem vainagiem jātērējas.
Bams rakstīja:
Otrais variants paredz abu sliežu ceļu pārlikšanu gar ielas vienu malu. Kā piem. Slokas ielas tālajā galā vai sākumgalā, parkā. Manuprāt sakarīgākais no visiem variantiem, jo līdz ar to arī autobraucēji mazāk tiks ierobežoti savā kustībā un manevros.
Vai sakarīgāk nebūtu abās malās - kā tas ir Miera ielā starp Tallinas un Hospitāļu? Tad nav nepieciešamas nekādas papildus saliņas ielas vidū.
Palaidniex rakstīja:
Nodod vainīgajam un lai tas apstrīd? Kur problēma?
Nav vainīgā. Īpašnieks nekādi nav tiesīgs piemērot administratīvo sodu kādai personai. Protokolā vainīgais nav norādīts. Nekas neliedz tam, kam īpašnieks šo protokolu ir nodevis, izmest to miskastē.
Palaidniex rakstīja:
Pašam Tev slikti - kurš liedz nodot lietu policijā un norādī uz vainīgo? Kurš likums???
Iepriekš tak bļāvi, ka arī citam (ne mašīnas īpašniekam/turētājam) esot pretlikumīgi apmaksāt protokolu...
Kurš liedz? CSL - tas pats likums, ko pieminēji: \"Protokolu–lēmumu var apstrīdēt un pārsūdzēt transportlīdzekļa vadītājs, kurš pārkāpuma fiksēšanas brīdī vadīja transportlīdzekli. \". Un policija nekautrējas to īpaši uzsvērt: www.vp.gov.lv/... \"Tātad transportlīdzekļa īpašnieks lēmumu var pārsūdzēt tikai tajā gadījumā, ja pārkāpuma izdarīšanas brīdī pats ir bijis vadītājs\"
Un ar savu grūto galvu pārlasi manis teikto trīsreiz, ja grūti saprast - pretlikumīgi ir apgalvot, ka esi bijis vadītājs, ja to neesi darījis - kā to piedāvāja Pirmais.
smaidiigais rakstīja: tadjau labāk visas baronielas garumā sliedes iegremdēt. Jo, ja jau bagātā Rīga ir iepirkusi 40 ciktur metrus garus tramvajus...
tas tā, pa smieklam. Bet vispār - labāka un lētāka risinājuma par paaugstinājumu visas joslas platumā diez vai būs. lai blondīne nebrauc nost tur var barjeras salikt - pasažierim jau tik šķirbas pret durvīm vajag!
Bija jau tāds projekts - visā garumā rekonstruēt Barona iela. Tam laikam plānojās tur vispār aizvērt satiksmi uz ~2 gadiem. Un parelēli tika bīdīta ideja par Tērbatas ielas pārtaisīšanu par gājēju ielu. Nezinu, kur un kurā brīdī projekti pazuda, bet labi vien ir ka pazuda...
Crankshaft rakstīja: Seene
Tātad tu apgalvo, ka arī Vācijā īpašniekam sods netiek piemērots?
===================
Tev laikamar redzi pavāji, ka redzi visu par 180 grādiem apgrieztu Tieši ĪPAŠNIEKS pirmais saņem papīru, ka
"ar Jūsu īpašumā esošo transporta līdzekli Nr. xxxxxxx ir
izdarīts pārkāpums blablabla, aicinām samaksāt piespriesto sodu yyyy apmērā". Ja viņš vainīgs pats, maksā, ja nav vainīgs, meklē vainīgo, tāpat firma meklē, kurš brauca ar tās auto. Ja vainīgais liedzas, lieta tiek nodota atpakaļ policijai, kura jau ar savām metodēm rok pakaļ vainīgajam utt.. Beigu beigās valsts pie savas naudas tiek.
Pats tiešām nesaproti atšķirību? Likies nedaudz saprātīgāks, nekā daži citi indivīdi
"Ja vainīgais liedzas, lieta tiek nodota atpakaļ policijai, kura jau ar savām metodēm rok pakaļ vainīgajam utt.. "
Latvijas gadījumā īpašniekam NAV tiesību šadā gadījumā griezties policijā! To spēj aptvert?
Palaidniex rakstīja:
lasi, kamēr slikti paliek
CSL 46.6 Ja šā panta piektās daļas pirmajā, otrajā un trešajā teikumā minētā persona nav vadījusi transportlīdzekli pārkāpuma izdarīšanas brīdī, tā protokolu–lēmumu nodod (nosūta) transportlīdzekļa vadītājam, kurš pārkāpuma fiksēšanas brīdī vadīja transportlīdzekli.
Tev slikti ar redzi vai pēkšņš aklums, vai savas tiepšības aklums?
Tev pašam ir slikti ar redzi - tu šobrīd citē 45. pantu. Ciparus neesi iemācījies atšķirt?
Un tagad lasi pats, kamēr slikti paliek... NODOD! NODOD! NODOD! Nevis piedzen izdevumus, piespiež samaksāt u.t.t. Vienīgais pienākums, ko šī kārtība uzliek īpašniekam, ir NODOT vadītājām šo lēmumu. Un ja nu tas ir dikti dārgi, tad var mēģināt piedzīt izdevumus, ko ir radījusi NODOŠANA. Nekāda sakar ar sodu tur NAV!
Crankshaft rakstīja: Seene
Droši zini, ka Bauskā ar savu vāczemnieku spēji sarunāties abiem saprotamā valodā juridisko terminu līmenī?
Man gan ir zināms, ka Vācijā īpašniekam tiek piemērots sods. Un tas jau IR likumīgs pamats tālākai rīcībai.
==================
Es gana labi pārvaldu vācu valodu, lai spētu sarunāties ar vāczemnieku, kurš, kā jau teicu, dzīvē ārpus autosporta ir galvenais "radarvecis" Šlēzvigas - Holšteinas zemē. Juridiskie termini 100 gadus nebija vajadzīgi, kaut tika arī pieminēti, mani galvenokārt interesēja PROCEDŪRA, īpaši, ja iejaukti ārzemnieki Izrādījās, viss kā visur ...
Tātad tu apgalvo, ka arī Vācijā īpašniekam sods netiek piemērots?
x_rays rakstīja:
Droši zini, ka Bauskā ar savu vāczemnieku spēji sarunāties abiem saprotamā valodā juridisko terminu līmenī?
Vai tik tu neesi no tiem tirlinjiem, kas logjisko domashanau censhas aizstat ar juridisko paargudriibu piesaukshanu vietaa un nevietaa?
Nē, es nestrādāju policijā.
Crankshaft rakstīja: Seene
LIKUMS nosaka ko citu. Īpašniekam nav likumīgu tiesību izvēlēties un noteikt, kas maksās sodu.
=====================
Diemžēl, lai kā tas tev nepatiktu, tāda sistēma ir VISUR!
Primārais, kurš nonāk "zem sitiena" ir ĪPAŠNIEKS, tālākais jau ir viņa problēma Tieši to man Bauskā vāczemnieks apstiprināja Pie viņiem ir identiski!
Droši zini, ka Bauskā ar savu vāczemnieku spēji sarunāties abiem saprotamā valodā juridisko terminu līmenī?
Man gan ir zināms, ka Vācijā īpašniekam tiek piemērots sods. Un tas jau IR likumīgs pamats tālākai rīcībai.
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja: uzskati, ka sods tiek uzlikts tr. līdzeklim - īpašnieka izvēle ir noteikt, kam tas būu jāmaksā...
Uzskatīt tu vari arī, ka saule riņko ap zemi.
LIKUMS nosaka ko citu. Īpašniekam nav likumīgu tiesību izvēlēties un noteikt, kas maksās sodu.
CSL 46.6 tas ir skaidri un gaiši definēts.
Neeksistē tāds CSL 46.6, ja kas...
Ir 46. pants, kuram nav nekādu apakšpunktu
"46.pants. Noteikumu spēks attiecībā uz ārvalstu pilsoņiem un bezvalstniekiem
Šis likums, Ceļu satiksmes noteikumi un citi normatīvie akti, kas regulē attiecības ceļu satiksmes drošības jomā, attiecas arī uz ārvalstīs reģistrētajiem transportlīdzekļiem, kā arī to īpašniekiem, vadītājiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, tiem atrodoties Latvijas teritorijā, ja starptautiskajos līgumos, kuru dalībvalsts ir Latvija, nav paredzēts citādi."
Kas tieši tur ir definēts?
Palaidniex rakstīja: uzskati, ka sods tiek uzlikts tr. līdzeklim - īpašnieka izvēle ir noteikt, kam tas būu jāmaksā...
Uzskatīt tu vari arī, ka saule riņko ap zemi.
LIKUMS nosaka ko citu. Īpašniekam nav likumīgu tiesību izvēlēties un noteikt, kas maksās sodu.
KSI rakstīja:
Nepiekrītu.
Nedomāju, ka viņiem Romā sistēma tikpat stulba, kā pie mums, ka soda ĪPAŠNIEKU.
Vēlreiz - pie mums NESODA īpašnieku. Pie mums INFORMĒ īpašnieku, ka ir sodīta kāda nezināma persona un piedāvā labprātīgi apmaksāt šīs nezināmās personas sodu.
Informēšana nerada nekādas tiesiskas sekas - t.i. tiesības pārsūdzēt, piedzīt zaudējumus vai jebkādā veidā likumīgi risināt šo jautājumu.
Pirmais rakstīja: parakstot nomas līgumu, tu piekrīti tam, ka maksāsi tos sodus
Protams, tikai uz šāda līguma pamata var tiesiskā ceļā piedzīt sodus, kas ir uzlikti īpašniekam.
Bet nekādi nevar piedzīt sodu, kura NAV.
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
miera ielā nav tik aktuāla veikalu apgāde...
Kurā vietā Barona ielā šobrīd ir ierīkotas stāvvietas preču piegādei?
Nav jau ierīkotas, bet stādies priekšā, kā Tavā ģeniālajā idejā par sliedēm uzreiz gar trotuāru būtu no rīta izkraut pārtiku un citas preces, ja atstāts gājējplatuma trotuārs (kā uzbraukt uz tā trotuāra piegādātājam, kā gājējiem tam tikt garām) kam uzreiz blakus sliežu klātne (atstāt uz sliedēm ar tekstu nav tramvajs - apbrauks)?
Vai arī nest visu to pāri sliedēm...
Kolosāli vai ne?
Patreizējā situācijā tevis aprakstītās darbības ir aizliegtas. Izskatās, ka esi satraucies par to, ka pēc rekonstrukcijas likumpārkāmumus vairs fiziski nebūs iespējams izdarīt.