iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Seene 21.06.2012 13:29

IkdienasViesis rakstīja: Bamam;

A, kas tiem fričiem īsti nepatika Rīgas satiksmes organizacijā ? Man Berlīnē arī diez ko nepatika, ka ap 22 vakarā alexander placī bija vismaz PUSSTUNDU jāgaida 6. maršruta tramvajs, kurš vēl jo vairāk bija totali pārpildīts ...? Pie viņiem vispār tur pašlaik drakoniska kārtība, ka ekskursiju busus centram tuvāk par 5 km nelaiž - nabaga baltiešu tūristiņiem jārullē ar tramvajiem. Un vēl pie tam pārpildītiem.

Kaut ko neesi sapratis par Berlīnes sabiedrisko transportu. No Aleksanderplača ap 22:00 pusstundas laikā var nokļūt gandrīz uz jebkuru vietu Berlīnē, nevis šo laiku gaidīt vienu maršrutu.

Seene 21.06.2012 13:27

Rxx rakstīja:

Otrkārt - tas ir pilsētas centrs un lai gan it kā pieturā apstāties / stāvēt nedrīkst, tas tomēr mēdz notikt. Šobrīd tādas situācijas var elementāri apbraukt pa sliedēm, bet šādā gadījumā tur ir kaut kāda stulba apmale, kas to traucē.

Nu vispār jau nekas īsti netraucē arī šādu paaugstinājumu apbraukt pa sliedēm. Cits jautājums par to, cik bieži atradīsies blondīnes, kas pamēģinās vai no tā paaugstinājuma ar zemu auto var nobraukt vidū.

Seene 21.06.2012 11:57

Palaidniex rakstīja: nubet kāpēc neesi domē, parlamentā?

Pie mums ir demokrātija - TUR ir tie, ko vēlētāji tur vēlas redzēt.

Seene 21.06.2012 11:45

Nav gluži policijas kļūda, bet Rīgas ceļu būvētājiem LIELS jautājums. Vakar sanāca braukt pa Krustpils ielu, kur tiek veikta vērienīga rekonstrukcija. Tā jau skaisti, bet... Visi darbi tiek veikti kaut kādā īsā posmā, kas kopējo satiksmes caurlaidību nekādi neuzlabos, tajā pat laikā D-tilta trešā kārta joprojām stāv puspabeigta, jo nav naudas...

Vai tiešām atkal man vienīgajam liekas, ka kaut kas nav pareizi?

Seene 21.06.2012 11:09

Pirmais rakstīja:

protams, ka TAM autiņam neko netaisa, visi tikai mauc.... taisīts tie persônīgais autiņš.... nodokļu optimizācija kā teikt

Par šo neesmu informēts - ir tā vai nav. Bet kā jau teicu - VID bija pretenzijas, kamēr TAS autiņš bija Astra, bet pazuda, kad tika nomainīts pret Combo. Pilnīgi loģiski un adekvāti?

Seene 21.06.2012 10:40

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Nopirku sev autinju par firmas naudu, piekaasu valsti par vairaakiem tuukstoshiem - nee, tagad prasa maksaat nodokli par autinja lietoshanu. Tas nekas, veelreiz meegjinaashu piekaast, shoreiz VIDu!

Nja... Interesanti, kā tieši nopērkot darba vajadzībām kaut ko šādu www.ss.lv/... , ir iespējams piekāst valsti par vairākiem tūkstošiem?!

Jā, tādus auto uz firmām baigi jau nu pērk...

pērk, tērē tegvielu un remontē par neadekvātām summām

pērk ar skati, neremontē, degvielu lej kā jebkuram auto, pēc gada pārdod tolmetam. izdevumi gada laikā ~viena mēneša līzinga vērtībā salīdzinājumā ar tavu "adekvāto" summu.

Seene 21.06.2012 9:55

Pirmais rakstīja:

iesniedz vidā stāvvietas čekus

Kādus tieši čekus? Ja ir abonenta līgums un rēķins reizi mēnesī?

Seene 21.06.2012 9:38

Chankaishi rakstīja: Nopirku sev autinju par firmas naudu, piekaasu valsti par vairaakiem tuukstoshiem - nee, tagad prasa maksaat nodokli par autinja lietoshanu. Tas nekas, veelreiz meegjinaashu piekaast, shoreiz VIDu!

Nja... Interesanti, kā tieši nopērkot darba vajadzībām kaut ko šādu www.ss.lv/... , ir iespējams piekāst valsti par vairākiem tūkstošiem?!

Seene 21.06.2012 1:26

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: toč izklausās pēc karmas...

Sauc par karmu vai kā vien vēlies. Tu par tādām lietām nezini, jo negribi zināt. Izvēlies noslēpt galvu smiltīs, kā strauss, un domāt, ka viss ir skaisti.

Šo gadījumu arī cilvēks nebūt skaļi neafišēja - norakstīja zaudējumos divkāršu nepelnītu nodokli, nomainīja Astru pret Combo un visi laimīgi. Ja reģistrācijas apliecībā nav rakstīts "vieglā pasažieru", tad VID vairs neuzskata, ka auto tiek izmantots privātām vajadzībām. Tā lūk.

ja tu iebrauc galerijas stāvvietā 1 datumā ap 12:00 un izbrauc 29tajā 17:00, vai arī regulāri katru vakaru "iebrauc" stāvvietā (iekrāmē gāpēesu faradeja būrī) un katru rītu "izbrauc" tad nav brīnums, ka "VIDs piepisās"

bet ja tev galerijā ir kāds klients un tu iebrauc 12:00 un izbrauc tās pašas dienas 16:00, tad nekāds vids tevi neaiztiks

Nu redz situācija tāda, ka birojs netālu un tā ir jēdzīgākā stāvvieta par saprātīgu cenu. Braukāšana pie klientiem arī nav noteikti katru dienu un noteiktos laikos. reizēm autiņš stāv "būrī" vairākas dienas nekustināts. Vai tajā ir kas nelegāls?

Seene 20.06.2012 16:17

Palaidniex rakstīja:

Var likt un var nelikt.

Var likt, ja vēlas, lai zīmi pamanītu un ievērotu...

Var nelikt, ja vajag radīt iespējami daudz pārkāpumus un iekasēt sodus...

Nepašaubāmi tev ir taisnība par to, ka daudzi neskatās uz zīmēm pietiekami uzmanīgi, īpaši ierastos maršrutos. Bet tas nekādi nemaina zīmju izlikšanas principus un to patiesos mērķus.

Seene 20.06.2012 15:47

Palaidniex rakstīja:

no otras puses - bija laiki, kad ārpus pilsētām ātruma ierobežojuma nebija - nu un?

tik pat labi tur kaut kādu iemeslu dēļ uzlikts ķieģelis, nepievēršot ķieģelim uzmanību turpinam braukt tālāk... atkal nelietība?

Intensīvas satiksmes vietās, mainot satiksmes organizāciju, normālā situācijā liek zīmes uz dzeltenās atstarojošas pamatnes. Nu ja vien mērķis ir, lai tās tiktu pamanītas un ievērotas...

Seene 20.06.2012 15:32

Palaidniex rakstīja: toč izklausās pēc karmas...

Sauc par karmu vai kā vien vēlies. Tu par tādām lietām nezini, jo negribi zināt. Izvēlies noslēpt galvu smiltīs, kā strauss, un domāt, ka viss ir skaisti.

Šo gadījumu arī cilvēks nebūt skaļi neafišēja - norakstīja zaudējumos divkāršu nepelnītu nodokli, nomainīja Astru pret Combo un visi laimīgi. Ja reģistrācijas apliecībā nav rakstīts "vieglā pasažieru", tad VID vairs neuzskata, ka auto tiek izmantots privātām vajadzībām. Tā lūk.

Seene 20.06.2012 14:48

Pirmais rakstīja: dienesta mašīnu nodoklis ir mēģinājums iekasēt daļu no nodokļiem, ko likumīgi mēģina nemaksāt privātpersona, reģistrējot savu tačku nevis uz sevi, bet uz savu uzņēmumu....

kaut sākotnēji doma bija neļaut ierēdņiem vizināties privātās darīšanās ar valsts iestāžu tačkām

Pieņemsim, ka šads nodoklis pienākas, ja auto tiek izmantots privātām vajadzībām. Bet VID paziņo, ka nodoklis jāmaksā arī kurjera mašīnai ar GPS, kas NETIEK izmantota ārpus darba - ar argumentu, ka iztrūkst GPS dati par atsevišķiem laika periodiem. Nu jā - pazemes stāvvietā (Galleria Riga) GPS uztveramība nav... Par auto stāvēšanu "privātām vajadzībām" jāmaksā nodokli!

Seene 20.06.2012 10:04

kolumbs rakstīja:

Neizskatās vispār pēc ES kompetences gan.

Neizskatās? Tāpat neizskatās, kā obligāts ESP, vienoti CSN standarti un EURO normas dzinējiem?

Vai vienkāºši tev liekas, ka mēs visu darām pēc savas gribas, nevis Briseles nosacījumiem?

Seene 19.06.2012 22:33

smaidiigais rakstīja: pilnīgi bezjēdzīgi mandomāt ir tie stacionārie skārda skapji ar savām brīdinājumzīmēm. Vajadzēja lai visi 180 FR klīst pa visu valsti, nevis tikai pa fiksētajām vietām, un mainītu vietas 5 x dienā. Tad būtu atdeve - un visi pēkšņi mācētu braukt ievērojot atļauto braukšanas ātrumu.

Piedevām tie stacionārie tač nevar nekādu piķi ne Vitronikam ne budžetam nest, ja visi zina, kur tie ir ir jābūt ārprāc cik lielam bremzem vai ļoti vienaldzīgam lai nesabremzētos.

Tiem, kas nezin - šobrīd top ES direktīva par to, ka pirms VISIEM FR ir jābūt brīdinājuma zīmēm un navigācijām ar iezīmētiem FR jābūt atļautām. Tas ir Eiropas kompromiss šajā jautājumā - atšķirībā no ASV nav padomā tik radikāli mēri, kā FR aizliegšana

Seene 19.06.2012 18:46

GB12 rakstīja:

Kaut kā neesmu redzējis, ka, piemēram, plānojot ieņēmumus no dienesta auto nodokļiem (cik zinu, arī šī prognoze nepildās), tiktu viltoti dati par uzņēmumiem, kuri dod mašīnas privātām vajadzībām vai tiktu spiests uzņēmumiem dot darba mašīnas privātām vajadzībām.

Es gan esmu - ja nemaksā nodokli, jo auto nelieto privātām vajadzībām, tad tev atrod kādu drukas kļūdu GPS uzskaitē un uzrēķina sodu divkāºša nodokļa apjomā. Dot jau nespiež, tikai piespiedu kārtā uzskata, ka dod.

Seene 19.06.2012 18:31

GB12 rakstīja:

Ak tad nu jau pat valsts sāks nodarboties ar FR falsificēšanu? Afigeķ!

Afigeķ, ne?! Itāļu versijā jau aiz restēm sēž, piemēram, Milānas mērs. BET - atkārtoju vēlreiz - viņiem ir institūcija, kas var tikt klāt arī šādiem cilvēkiem. Mums NAV!

Seene 19.06.2012 16:55

Palaidniex rakstīja:

Tikai tad būš otrais cēliens - radaru pārdošana valstij, lai izglābtu pisnesprojektu.

Un sakiet tad vēl, ka tā būšot godīgāk - visi 120 radari piederēs valstij...

Redz tu esi izlaidis savos spriedelējumos būtisku faktu. Grūti ir ne tikai vitronicam, bet arī finanšu ministrijai. Līdz ar to abiem vajag SODUS, nevis kaut ko savstarpēji pārdot. Un šādā situācijā jau tas "otrais cēliens" drīzāk velk uz manis pieminēto scenāriju - lai izglābtu ne vien vitronica, bet arī valsts pisnesprojektu.

Seene 19.06.2012 15:26

Pirmais rakstīja:

kas traucē tiem mentiem lūrēt uz krustojumu??? kāpēc demonstratīvi jāskatās citā virzienā?

Nu es teiktu, ka viņi cenšas pēc iespējas vairāk iekasēt sodus, nevis novērst pārkāpumu izdarīšanu. Bet tūlīt atnāks Deksters un Palaidniex un pateiks, ka man nav taisnība - menti ir labi, pareizi un viņu rīcība ir perfekta.

Seene 19.06.2012 15:21

GB12 rakstīja: Starp citu, ASV ne vienmēr vajadzētu ņemt par piemēru likumu vai normatīvu pieņemšanā, jo viņiem arī dažkārt tiek pieņemti pagalam absurdi lēmumi.

Nu viņi visus absurdus (šajā gadījumā satiskmes kontroli ar automātiskiem līdzekļiem) pirmie ievieš un pirmie saprot, ko ir izdarījuši. Bet mēs gribam mācīties no savām kļūdām un visu izbaudīt uz savas ādas... Kā bija ar to veco teicienu par mācīšanos no citu/savām kļūdām?

Seene 19.06.2012 15:19

Palaidniex rakstīja:

Tātad pārkāpt ātrumu ir labi un pareizi, kā arī nemaksāt sodu ir pareizi?

Un kā pierunāsi nemaksātāju maksāt sodu?

Tātad CSL pārkāpt ir slikti un nepareizi, bet APL pārkāpt ir labi un pareizi? Hroniskais patvaļas un nelikumību aizstāvis Palaidniex atkal ierunājās

Seene 19.06.2012 13:42

Bams rakstīja:

Pa 3 troli nebrauc Solaris troleji. Bet pa A21 un Tb21 brauca.

Tā gan nebija RS iniciatīva kaut ko mainīt.

Šums tika mākslīgi pacelts. Nu varbūt pāris babules aizbrauca nepareizā virzienā. Bet neba nu večas kaut kur tālāķ sūdzējās. Vnk ir pietuvināti cilvēki, kuriem ļoti gribas trolejbusu maršrutiem piešķirt pēc iespējas lielākus numurus

Tāda paša uzpūsta ziloņa dēļ 8. trolis pārtapa par 27

Spēcīgi... Iedomājos babuļus, kas uz soliņa pieturā apspriež busu modeļus... Nu apmēram tāpat, kā mēs te, tikai dzīvajā...

Man zināmie babuļi gan vairāk par lielu zilibaltu kasti uz riteņiem nepazīst. Un tā pārāk labi nezina ar ko Solaris atšķiras no MB. A no TB atšķir pēc ragiem...

Bet joprojām nesaprotu, kas traucē likt klāt burtu, kā to dara citur Eiropā? A3 un T3? Un kāda krāniņa pagarinājuma pēc vajag pēc iespējas lielāku ciparu?!?!?

Seene 19.06.2012 13:36

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ja godīgi tad visas sabiedrības interesēs ir, lai itvisur tiktu ievēroti CSN, ir tur CP ekipāža / FR, vai nav...

Nav jau tā ka ievērot CSN vajag tikai vietās, kur uzstādīti FR, līdz ar to - ir pilnīgi pajāt kur tas uzstādīs.

Kaut kur nepatīk ātruma ierobežojums - jāmaina tas, nevis jāapspriež FR atrašanās tur.

Sabiedrības interesēs ir lai tiktu saprātīgi (un nevis burtiski) ievēroti VISI likumi (nevis tikai CSN). Bet palaidnieks joprojām aizstāv tikai vienvirziena sodīšanu - lai iekasētu no maksātspējīgajiem un nesodītu pie varas tikušos.

kas teica ka uzreiz maksātspējīgie?

domā kājāmgājēji ir mazāk maksātspējīgi?

kāds te vispār sakars ar spēju maksāt?

Liegums, kas tiek uzlikts TL, ir tieši vērsts uz auto īpašnieka maksātspēju un piespiedu vēlmi to izdarīt.

Pretlikumīgais veids, kā šis liegums tiek piemērots, ir vēl tiešāk orientēts uz naudas iekasēšanu, nevis pārkāpēja sodīšanu.

Seene 19.06.2012 13:30

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Itāļi ir pamanījušies tikai vienā "darījumā" apkrāpt vairāk autovadītājus nekā Latvijā vispār ir iedzīvotāju.

Itālija vēl nav visa pasaule...

Protams, ka nav... Itālija tikai tuvāk, tepat, ES... Valsts ar mūsējai apmēram līdzvērtīgu korupcijas indeksu.

Citur pasaulē jau iet tālāk - aizliedzot automātiskās CS kontroles ierīces, jo ir skaidrs, ka tās satiksmes drošību neuzlabo - der vien naudas iekasēšanai ar dažādu legalitātes līmeni.

Tam pašam mūsu Vitronic jau mums pazīstamā laikā pazuda no publiskas pieejamības visas instrukcijas. Vai dēļ mūsu bāleliņu "ģēlām"? Diez vai - paralēli Austrālijā Vitronic ir iesaistīts vēl apšaubāmākos darījumos, kur summas ir lielākas par visu Latvijas budžetu. Vācijā šī pati firmele ir #1 pēc FR datu kļūdainības pakāpes.

Nu, Itālija un Austrija arī vēl nav visa pasaule. Tu teici, ka visā pasaulē tā notiekot. Nedomāju, ka pāris valstis ir rādītājs visai pasaulei. Bet, nu, tev ir tiesības uz savu viedokli.

Tas, ka nav prevencijas (kam gan es nepiekrītu, Rīgā satiksme tiešām ir uzlabojusies), nenozīmē, ka rezultāti tiek falsificēti, tikai norāda uz iespējamo to, ka nav jēgas no tiem aparātiem.

Bai ze vei, kurā konkrēti valstī FR ir aizliegti?

Pierādīji savu lasītspēju... Austriju no Austrālijas nespēj atšķirt. Laikam jau visā tikpat uzmanīgi iedziļinies...

Aizliegti ir ASV/Kanādā - pagaidām gan tikai atsevišķos šatos/provincēs, bet abās valstīs jau šī virzība notiek arī federālajā līmenī. Iemesls - sabiedrības privātuma apdraudējums un masveida krāpšanas sistēmu bāze, kas NEKO neuzlabo satiksmes drošībā kopumā.

Seene 19.06.2012 13:10

Palaidniex rakstīja:

Ja godīgi tad visas sabiedrības interesēs ir, lai itvisur tiktu ievēroti CSN, ir tur CP ekipāža / FR, vai nav...

Nav jau tā ka ievērot CSN vajag tikai vietās, kur uzstādīti FR, līdz ar to - ir pilnīgi pajāt kur tas uzstādīs.

Kaut kur nepatīk ātruma ierobežojums - jāmaina tas, nevis jāapspriež FR atrašanās tur.

Sabiedrības interesēs ir lai tiktu saprātīgi (un nevis burtiski) ievēroti VISI likumi (nevis tikai CSN). Bet palaidnieks joprojām aizstāv tikai vienvirziena sodīšanu - lai iekasētu no maksātspējīgajiem un nesodītu pie varas tikušos.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti