Sretsked rakstīja: Ne visiem ir jābrauc tur,kur meriva nevar izbraukt un atvest trīs merivas. Tas ,ka tev tāds ir, neapšaubāmi ir labi.
Savukārt, nedomāju, ka braukt ar to spaini Merivu ir kas kaifīgs, manuprāt.
Bet es vakar gribēju mašīnu nomazgāt... sanāca ietaupīt vēl vairāk - ieraudzīju garās gaidītāju rindas statoilā un autoringā un noliku mašīnu stāvvietā netīru. Tā luk.
















Bolzens rakstīja: Te man viens teica lai uzmanoties no kruīzkontroles lietošanas, jo lūk kruīzkontroles darbības rezultātā viņa autiņam esot it kā ātri vien nodilušas bremžu uzlikas. Vai tā tas varētu būt, ka kruīzkontrole lai uzturētu vienmērīgu ātrumu piemēram braucot no kalna (kādi nu mums vispār tie kalni Latvijā ir?) lejā, auto gaitas samazināšanai izmanto bremžu spēku? Pats tam īsti neticu un arī braucot šādas izjūtas man nekad nav bijušas. Uzskatu, ka šādos gadījumos automašīnu bremzē ar dzinēju un tādas ir arī manas izjūtas braucot ar ieslēgtu kruīzkontroli. Varbūt kādam ir pilna skaidrība kā tad īsti darbojas kruīzkontrole attiecībā uz auto gaitas samazināšanu nepieciešamības gadījumā.
Visiem auto, kam tādu esmu lietojis, kruīzkontrole tikai kontrolē "gāzi". Automāta gadījumā ļaujot arī pārslēgties kārbai. Ja neizdodas noturēt ātrumu noteiktajā diapazonā, automātiski atslēdzas. Tehniski protams ar ESP aprīkotiem auto (t.i. tādiem, kas spēj bremzēt, nenospiežot pedāli) varētu arī kontrolēt bremzes, bet nav informācijas vai šāds risinājums tiek izmantots.