Manam jaunākajam auto ir 13 gadi, vecākajam 46. Vispār vecākajam lētāka uzturēšana. Lai gan salīdzinot ar savulaik palietoto piecgadīgo bembi, arī pērnā gadsimta beigām lētākas daļas.
Rezumē - vajag normālu 70-to vai vecāku gadu auto
Manam jaunākajam auto ir 13 gadi, vecākajam 46. Vispār vecākajam lētāka uzturēšana. Lai gan salīdzinot ar savulaik palietoto piecgadīgo bembi, arī pērnā gadsimta beigām lētākas daļas.
Rezumē - vajag normālu 70-to vai vecāku gadu auto
msh rakstīja: ... man ir tikai audī pieredze un interese ir tikai par audī [un citu marku atsevišķām detaļām ko var ielikt audī] , un es par piemēru varu lielākoties nosaukt tikai audī...
Tad sanāk, ka visi Tavi komentāri par jebkuru citu auto (vismaz neizjauktā veidā) ir tukša diršana un mēģinājums paspīdēt ar saviem sakariem ar tantēm, kurām tādi auto ir bijuši vai ir.
Pēc būtības man ir tikai prieks, ka kāds spēj (vēlas) izglābt kādu auto, kaut tādu plaša patēriņa lamatu. Bet ar savu mūžīgo pārgudrību (kā pats atzīsti nepamatotu) Tu atgādini debīlu un pumpaini tīni, kam kaimiņu urlas mopēdu atņēmuši.
DekstersFF rakstīja:
recluse rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Līdz ar ko jāsecina, ka KSI neko nerubī, tikai cepās, jo FR protokolu var pārsūdzēt un novērst pirms tiek pieņemts lēmums lietu nodot tiesu izpildīājam.
Nu šitā var aizrunāties līdz tam ka tev katru rītu jāiegriežas policijā, tiesā, pie tiesu izpildītājiem (noskaidrot vai pret tevi nav ierosīnāta lieta), pie visiem notāriem (apjautāties vai ar tavu īpašumu nav kas pasākts) utt. utjp.
Cik bieži tu to esi piedzīvojis?
Labi sen aizbraucot uz TA uzzināju, ka auto uzlikts liegums no tiesu izpildītājiem, izrādās kāds paņēmis kredītu ar zagtu (jau anulētu) pasi un process risinājies savu gaitu, jo redz nevienu nemulsināja, ka paraksti nesakrīt, jau ir izsniegta cita pase. Uz tiesas izsūtīto aicinājumu neesot atsaucies utt, karoč zudis cilvēks kuru nevarot atrast. Aizejot uz policiju viss tika atrisināts, tikai padirsta diena, kā izrādijās, uzaicinājums nav sūtīts uz deklarēto adresi un vēl daži sīkumi. Tāda mums tā tiesu sistēma.
Es taču neapgalvoju,ka nav kļūdu un ka viss ir perfekti. Bet tā ir MŪSU sistēma, tāda tā ir ,jo tādi mēs visi kopā esam. Es par sevi arī taču nesaku, ka esmu pats pats perfektākais, tāpat CP inspektori, PP darbinieki un likumdevēji.... visi maļamies vienā katliņā un cenšamies palikt labāki.
Bet mēģini iestāstīt, ka viņu kļūdas ir cilvēcīgas un sods par tām ir mutisks rājiens (no dzīves). Reāli par tādas kļūdas labošanu nākas maksāt man, un nevienu nerausta, ka bez TA nedrīkst braukt, a ja man darbs saistīts ar braukšanu? Pat kompensāciju nevar dabūt par savu tērēto laiku un zaudējumiem, kaut apmaksātu darba dienu un ceļu uz atkārtotu TA.
Perfekti vai nē, bet ja uzaicinājumu sūta uz svešu adresi, kur reāli nav mājas (kā vienības, tikai zeme), nevis uz deklarēto adresi, pēcāk pateikt, ka tiesa notikusi bez apsūdzētā klātbūtnes, jo nav atrodams, uzlikt mantai liegumu un viss kedā. Viena izziņa no policijas un viss tas farss anulēts. Kādā dieva pēc jātērē resurss.
Piemēram, ja Tu brauc pālī un Tevi noķer, domā tiksi pie mutiska rājiena?
i_edgars rakstīja:
recluse rakstīja: Un nevajag sākt tagad stāstīt, ka A2 nav normāls auto
A kas tad šis ir?? Konservu bundža! Radio nav vajadzīgs, jo pat vidusmēra japānim ausis ar ceļiem aizspiestas.
Stāsts par trumuļu bremzēm, a Tu sāc par normāls vai ne normāls. Konkrēts personāžs piesauca ražotāju (zīmolu) un konkrētajam zīmolam šajā gadsimtā bija modelis ar trumuļu bremzēm. Piekrītu, nav ģimenes bez kropļa, bet tad lai iemācās rakstīt korekti vai atzīst, ka viņa etalonražotājs arī ražo tādus pašus lētus sū kā korejieši u.c. un tehniskajos risinājumos mēdz izpildīties pietiekami debīli (ne tikai bremzes).
Subjektīvi, ford scorpio arī ir prasta un lēta pagātnes atrauga, lai arī aizmugurē ir stipri ērtāk par jebkuru tā laika un klases audi. Pat Tu vienmēr nepiesauc ford kā etalonu ar vislabākajiem tehniskajiem risinājumiem, kā to dara msh.
msh rakstīja: ...
Tikai nez kādēļ normāli ražotāji mašīnas nokomplektē ar visiem četriem diskiem...
Atkal gribēji paspīdēt ka netaisi normāla ražotāja auto, bet vēstures atraugu. Audi A2 aizmugurē ir trumuļi. Un nevajag sākt tagad stāstīt, ka A2 nav normāls auto vai meklēt citas atrunas. Pats piesauci ražotāju nevis modeli.
Ja sāksi atsaukties uz to, ka vecs modelis, tad neaizmirsti, ka Pirmā piesauktā megane arī nav jauns, par kapeiku vispār nerunājot.
DekstersFF rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Līdz ar ko jāsecina, ka KSI neko nerubī, tikai cepās, jo FR protokolu var pārsūdzēt un novērst pirms tiek pieņemts lēmums lietu nodot tiesu izpildīājam.
Nu šitā var aizrunāties līdz tam ka tev katru rītu jāiegriežas policijā, tiesā, pie tiesu izpildītājiem (noskaidrot vai pret tevi nav ierosīnāta lieta), pie visiem notāriem (apjautāties vai ar tavu īpašumu nav kas pasākts) utt. utjp.
Cik bieži tu to esi piedzīvojis?
Labi sen aizbraucot uz TA uzzināju, ka auto uzlikts liegums no tiesu izpildītājiem, izrādās kāds paņēmis kredītu ar zagtu (jau anulētu) pasi un process risinājies savu gaitu, jo redz nevienu nemulsināja, ka paraksti nesakrīt, jau ir izsniegta cita pase. Uz tiesas izsūtīto aicinājumu neesot atsaucies utt, karoč zudis cilvēks kuru nevarot atrast. Aizejot uz policiju viss tika atrisināts, tikai padirsta diena, kā izrādijās, uzaicinājums nav sūtīts uz deklarēto adresi un vēl daži sīkumi. Tāda mums tā tiesu sistēma.
DekstersFF rakstīja: ...par citiem nezinu, bet pieļauju, ka arī neesat cilvēki, kuri dzīvo izsmalcināti pēc augstākajiem standartiem.
Es arī nedzīvoju pēc izsmalcinātiem standartiem. Patīk periodiski paņemt kādu lamatu un negudri piesties garāžā no sūda mazāku sūdu taisot, nu tādu, lai vismaz nepērkot var TA uzlīmi dabūt. Bet lai es teiktu, ka audi vai jebkurš cits zīmols būtu vienīgais un nepārspējamākais ...
P.S. Jānoceļ no skapja augšas patafons (ar roku uzvelkamais) un jāiebūvē auto, skaļruņus nevajadzēs un ģeneratoru taupīs.
DekstersFF rakstīja:
recluse rakstīja: Man Volvo ielikts neoriģinālais am/fm radio ar jaudu 2x5W, vai man jāsatraucas par ģeneratora kapacitāti, kuram virsū rakstīts 65A?
Ja tas neoriģinālais maģis pēc izmēra ir lielāks par ģeneratoru,tad jāsatraucas noteikti, sadedzināsi ģeneratoru !
Pēc svara vai garuma ar antenu? A tā pēc izmēriem radio mazāks par 1DIN, viņam pat ir viena diode un skalu apgaismo, nopietns verķis, ka tik logus neizbirina.
Man Volvo ielikts neoriģinālais am/fm radio ar jaudu 2x5W, vai man jāsatraucas par ģeneratora kapacitāti, kuram virsū rakstīts 65A?
DekstersFF rakstīja: ... Es saprotu,ka 70 ls gabalā šis gatavs maksāt.
...?
Lasot burtiski - "Lietotiem tirgus cena varetu but ap Ls70", sanāk ka visiem, nevis vienam lietotam.
miksss rakstīja: Man necelas rokas pa tadu summu pirkt, man pat tadas naudas nav, es ta ka lukojos uz lietotiem. Lietotiem tirgus cena varetu but ap Ls70, nu par tadu ciparu vel varetu nemt.
Pats par tādu naudu tirgotu? Negribi savus pašreizējos labos lietos pa 70 LVL man pārdot?
P.S. Sev šādus iepirku www.discountvolvoparts.com/... , tik cena stipri zem tirgus cenas.
P.P.S. Tevis meklējamā diska svars Pirmā linkā norādīts 12 kg, diskus lūžņiem iepērk pa ~0.9 LVL/kg. Sanāk par tiem diskiem jebkādā stāvoklī var virs 40 LVL lūžņos dabūt.
Pirmais rakstīja:
padomjlaikos (laikam pēc angļu parauga) dažās vietās kur bija karstais ūdens bija līdzīgs izpildījums.... tikai tad veikalos varēja iepirkt interesantu pribambasu, kas izskatījās pēc lejkannas uzgaļa ar 2 gumijas trubiņām, ko varēja uzmontēt uz krāniem....
Savulaik vēl apdzīvojot Lauku ielas 3 namu bija tāds pribambass. Kamēr nebija karstais ūdens, bija viens krāns, kad ieviesa karsto, bija divi krāni, atsevišķi, ar pribambasu. Vēlāk gan tika pārtaisīts uz kopējo krānu. Bet lai tagad apzināti liktu divus krānus, tad jau arī ar ladu nostaļģijas vārdā jābrauc
DekstersFF rakstīja: ... šis ir riktīgi baudāms pasākums foto2.inbox.lv/...
Par krānu jautājumu vairums britu arī nemāk atbildēt - tradīcija esot vienu roku saldēt, otru karsēt.
Par baudāmo - V4 summu pilnu uzreiz vai daļās?
msh rakstīja:
... Pēc šitentā tofika lielākās postotāju daļas mērlentas es esmu tas ambiciozais, vēlmēm pilnais cilvēks kas vēlas braukt ar audī kuram ir vismaz piecu katlu motors, pilnpiedziņa un visāds aprīkojums - kamēr te liela daļa jūsmo par jaunāko kia šrotors vai kujdai megarullz limited izlaisto brīnumu ar 1.0 šujmašīnu zem haubes...
Un kas tajā piecu katlu dzinējā tāds īpašs un kas ir tas visādais aprīkojums? Ne jau katlu skaits nosaka dzinēja labumu/sliktumu vai piedziņa braukšanas māku. Par apvidniekiem un traktoriem tak visi zin, tāpēc jau visi nebrauks ar traktoriem.
P.S. Man ir 2 gab volvo ar piecu katlu turbo dzinējiem, bet nevaru atļauties teikt, ka mazāki dzinēji ir sliktāki, sastrēgumā no tiem ponijiem jēgas tāpat nav, tāpat piedziņas atšķirības nav izšķirošais faktors (ir gan awd, gan fwd, gan rwd (ziemai - da best)).
Priekš kam maksāt par to, ko var dabūt pa velti (nu vismaz bez tieša maksāšanas procesa pirms/pēc tās stundas).
Nav Ruta gluži manā gaumē
Tā skaļi pūš un baigi taurē
Ir Rutu mīlējuši daudzi
Tās mīlestība ir ar kaudzi
Tā katram solās dāvāt dēlu,
bet nu jau ir par vēlu
VWfans rakstīja: Vai Jums neshkjiet, ka gards kumosinsh ir jaunais Hyundai-i30, kura tirdznieciiba ir uzsaakta Skandi Motoraa???
Nešķiet.
Bams rakstīja: ... Bet, ja iziet uz tādu principu, a kur nezog vai nešmugulējās? ...
Jāpiekrīt Seene-m, kāda mārutka pēc no manas algas, kaut neliela procenta, tiek dotēts sabiedriskais transports? Personīgi neesmu lietojis jau vismaz 6 gadus (jau bija pacelts uz 20 saņi, par ko nebiju informēts), vispār pēdējo 10 gadu laikā zem 20 reizēm. Pat ja gribētu ar sabiedrisko kur aizbraukt, man netiek dota iespēja iegādāties biļeti ne internetā, ne ar bankas karti, ne sms vai normāla nomināla banknotēm. Tuvākā biļešu tirdzniecība sanāk kādi 6 km, tuvākā vieta kur iegūt sīceni no rīta, naktī vai vēlu vakarā - 4 km. Tam debīlajam etalonam esot derīguma termiņš, sanāk pat iepērkot viņu neparedzētam gadījumam, tāpat var sanākt viņu iespraust kādā tumšā vietā, ja nav Tev pietiekamā daudzumā monētas.
Formāli man tiek piedāvāts pakalpojums, reāli mani apzog no katras algas, jo pakalpojums ir ierobežotas pieejamības.
P.S. No sabiedriskā atteicos pēc neveiksmīga mēģinājuma nokļūt ar tā sūda palīdzību uz nepieciešamo vietu, februārī 40 minūtes neviens neieradās, kaut pēc saraksta vajadzēja būt 5 gab venību ar dažādiem numuriem, nācās iet atpakaļ un ņemt auto.
kasinsh79 rakstīja: ... secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju...
Uzstāda gan, lpg jau industrija jau arī nestāv uz vietas. Zināmi krāni mk2 golpam ar karburatoru tiešo gāzes iešprici pielikuši
DekstersFF rakstīja:
GB12 rakstīja:
anonimikis rakstīja:
GB12 rakstīja: Kāpēc SAAB forumā?
sāps daudzus noved līdz ārprātam ..
Mani nenoveda
Droši zini?
Nekas nav droši. Cerams tuvākajā nākotnē vismaz Tevi izārstēs.
DekstersFF rakstīja:
Un te turpināt diskutēt ar 'sēņveidīgajiem' ir beztolks, tāpat kā mēģināt uzlekt līdz Mēnesim.
Baigās aizdomas, ka līdz Mēnesim varēs aizlekt ātrāk ...
Vajadzēja kā Polijā, pārkāp ātrumu, tālāk iedegas sarkanais un to visu apvienot ar mw2.google.com/...
Nepārkāp un nemaksā, pārkāp - maksā un nečīksti.
Vai tad kādam, izņemot Zivi, vēl ir šaubas, ka fotoradari ir komercprojekts bez ambīcijām uz reālu satiksmes uzlabošanu?
DekstersFF rakstīja:
recluse rakstīja: Šorīt (7:04 pēc radio) jau novērota kases aparāta uzstādīšanas procedūra Maskavas ielā. Brauc abas joslas plūsmā (~55 pirmā un 60 otrā), pēkšņi visi bremzē un pēc kāšanas zonas turpina iepriekšējā ātrumā
Savā veidā tā bremzēšana ir sekas CP paslēpēm iepriekšējos gados, jo nezini, no kura stūra izleks CP inspektorelis ar zizli. Tagad gan tas tā kā ir pārgājis ( izlekšana) bet nu pilsoņi ( daļa) joprojām raustās kā puņķi uz drāts.
Par policiju, aizvakar pazīstamais pa ceļam iebrauca atdot paciņu, braucot prom šo ielas galā sagaida CP, tipa S-pilij uz 107 cauri izbraucis, šamiem viss nofilmēts, protokols par pārkāpumu un mukšanu arī tikai jāparaksta. Pazīstamais padomājis, varbūt 70, bet noteikti ne 107, paprasījis parādīt video, video redzams kā garām viens aizlido - mentu reakcija - nu varbūt ko sajaucām.
Morāle - labāk kases automāts, nevis pajoliņi ar zizli.
Šorīt (7:04 pēc radio) jau novērota kases aparāta uzstādīšanas procedūra Maskavas ielā. Brauc abas joslas plūsmā (~55 pirmā un 60 otrā), pēkšņi visi bremzē un pēc kāšanas zonas turpina iepriekšējā ātrumā
Gauss rakstīja:
recluse rakstīja: Manam jaunākajam auto ir 13 gadi, vecākajam 46. Vispār vecākajam lētāka uzturēšana. Lai gan salīdzinot ar savulaik palietoto piecgadīgo bembi, arī pērnā gadsimta beigām lētākas daļas.
Rezumē - vajag normālu 70-to vai vecāku gadu auto
Un ar visiem šiem auto tu nobrauc vienādu kilometrāžu, identiskos klimatiskajos un braukšanas stila apstākļos???
Vienādos apstākļos jā, vienādā stilā jā (pat aizdomas, ka ar vecāko beidzot bildi saņemšu), kilometrāža - pagaidām nē. Ja domā par to, ka vecākam auto bremžu diski (ne trumuļi) dilst ātrāk, bukses ātrāk beidzas un citādi ar mazāku resursu, tad nāksies apbēdināt, tā nenotiek. Protams, vadāmība ir sliktāka, kondiķis nav (vismaz manam konkrētajam) un crash testā arī būs skumīgs iznākums, un dabu atgāzes labāk bojā