iAuto rallija kausa dalībnieku ierašanās un reģistrācija bāzē Bērzkrogā sestdien, plkst. 10:00
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
iAuto rallija kausa dalībnieku ierašanās un reģistrācija bāzē Bērzkrogā sestdien, plkst. 10:00
Dorisa rakstīja:
Kuram te vēl nav skaidrs, ka tās naudas vairs NAV!!!?????
acīmredzot, tikai Tev!
loģiski, ka TĀS naudas vairs nav, jo TĀ tika iztērēta strādājot pie pēdējā posma, kurš, diemžēl, vairs nenotika.
jebšu to vajadzētu zeķē glabāt?
attiecīgi - ieskaitīs reklāmdevējs, tiks izskaitīts dalībniekiem.
vai jums patiešām patiešām šķiet, ka kādam tā nauda netiks atmaksāta?
Graafs rakstīja: Tomēr derētu kāds info!!!
top
nav tik viegli un vienkārši
atkal offtopic
nuhajs rakstīja: Hā!!! Kārtējais nikolajs uzlikts,yessssssss.
Jūs viņam vēl ticat?
deksīt, ko nu plosies kā pievilta līgava
Tu solīji pamest šo interneta nostūri - arī Tev 'edz nevar ticēt
Redaktors rakstīja: un visbeidzot - vai deksters visās savās klona izpausmēs nesolīja pazust no iauto?
!
neviens taču neliedz Tev turpināt taisīt "publiski nepieejamus" pasākumus - ir taču jau bijuši.
iauto labāk pieturēsies pie labām attiecībām ar lafiem un citām "instancēm".
siamriP rakstīja:
tad nu lapsa atbildi man lūdzu...... kāpēc ir vajadzība pēc saskaņošanas ar pagastiem un lafiem?
nu tad es Tev atbildu - man šķistu pazemojoši katrā zīmīgākajā vietā trīcēt un drebēt, ka tik kāds neuzjautā - ko jūs te darat, kas to ir atļāvis utt.
tas viens.
un otrs, tīri cilvēciski - es justos ļoti slikti, ja morāli būtu vainīga un atbildīga kaut vai par to pašu suni. par māsasdēliem nemaz nerunājot.
ja apakšā ir visas formalitātes, cilvēks ir parakstījies par to, kas par ko atbild - tas viss ir savādāk.
so, patiešām nenovēlu Tev nekad saskarties ar šādu te "nejaušu pasākumu" tumšo pusi...
arī tad, ja viss ir kārtībā, bet kas notiek - nav patīkami.
es runāju par apdrošināšanu pret trešajām personām
nezinu, cik kruta ir piedalīties "pagrīdes" pasākumos, bet nu - dažiem tā varētu būt īstā vieta
siamriP rakstīja:
Bazhix rakstīja:
nuhajs rakstīja: Pirmais, izlasi tak Nolikumu- pasākums saskaņots LAF un notiek pēc LAF priekšrakstiem.
Kāds nesaskaņotais dragreiss vēl?
Izlasi tak visu, ko Pirmais raksta
Shim ir plaans paarnjemt iauto ralliju organizeeshanu bez visaadu LAF, izlaidumu un Norveegjijas apmekleejumu jaukshanaas pa vidu. Un taadeejaadi garanteet, ka posmi buus tieshi tajos datumos, kas noraadiiti sastaadot kalendaaru.
Ja nemaldos, tad NSNF pasaakumos tak nekas netika saskanjots un katrs par savu kuuleni atbildeeja pats
da tu nepareizi saprati.... nevis Pirmais ko organizēt taisās, bet PAŠI DALĪBNIEKI NEORGANIZĒTI STIHISKI IZVEIDO PASĀKUMU....
tiklīdz kāds ir organizators tā kādam ir ko paņemt aiz pakaļas
viss jau ir jauki, bet kāda "čēpē" gadījumā cilvēki noteikti gribēs, lai kāds samaksā par bojāto sētu, nobraukto suni vai nosisto māsasdēlu...
un tad gluži "nejauši" organizātors var tikt "uzmests"
Yukki rakstīja: Nu, ko,- gribi tici, negribi netici, bet ienācās šitāds spams, tas gan nekādi nepalīdzēs no izvairīties:
Netrafarētās Policijas mašīnas:
Hyndai Getz
GG4031 GG4051 GG4066
GG4032 GG4052 GG4069
GG4033 GG4053 GG4070
GG4035 GG4054 GG4071
GG4036 GG4056 GG4072
GG4037 GG4056 GG4073
GG4038 GG4057 GG4074
GG4039 GG4058 GG4075
GG4042 GG4060 GG4077
GG4043 GG4061 GG4078
GG4035 GG4062 GG4080
GG4036 GG4063 GG4081
GG4048 GG4064 GG4083
GG4049 GG4065
Volvo
S40 GG4044 GG4084 GG4085 GG4087
V50 GG4076 GG4079
S80 GG4047
XC90 GG4088
aha - man ar šitāds ienācās
Kolēģe iesūtīja auto modeļus un numurus, no kuriem vajadzētu uzmanīties - netraferētās policijas mašīnas.
Hyndai Getz
GG4031 GG4051 GG4066
GG4032 GG4052 GG4069
GG4033 GG4053 GG4070
GG4035 GG4054 GG4071
GG4036 GG4056 GG4072
GG4037 GG4056 GG4073
GG4038 GG4057 GG4074
GG4039 GG4058 GG4075
GG4042 GG4060 GG4077
GG4043 GG4061 GG4078
GG4035 GG4062 GG4080
GG4036 GG4063 GG4081
GG4048 GG4064 GG4083
GG4049 GG4065
Volvo
S40 GG4044 GG4084 GG4085 GG4087
V50 GG4076 GG4079
S80 GG4047
XC90 GG4088
Vienu vārdu sakot, GG40XX!
(c) glupais
nuhajs rakstīja: Savu nevarēšanu sakārtot lietas tu jau parādīji, izmetot mani no rallija. Tagad vari parādīt atkal, izmetot vēl kaut ko.
tā kā tāda slikta slimība - nevar un nevar tikt vaļā
nuhajs rakstīja:
lapsa rakstīja: lai nebūtu pārmetumu, ka netiek ņemta vērā "iniciatīva", mēs tur bijām, "atķeksējāmies" un beigta balle.
Lūk, ļoti patiesa un atklāta portāla veidotāju attieksme, labi,ka pietiek drosmes atzīt, ka 'atķeksējāmies'
nu ja - varēji jau pacitēt arī tālāk - par prioritātēm
uupis rakstīja: A cik tad apmeklēts bija pasākums?
pasākums bija tepat kāda no pašiem forumā rakstītājiem ierosināts. lai nebūtu pārmetumu, ka netiek ņemta vērā "iniciatīva", mēs tur bijām, "atķeksējāmies" un beigta balle.
kā jau te kāds minēja - vasarā vīkendi sen taču visiem jau ir saplānoti
un būtu naivi cerēt, ka iauto formāts sešu gadu laikā saglabāsies tāds pats kā sākumā, kad apjomi, lasītāji, informācija, reklāmdevēji, saistības utt utjpr. - viss bija daudz mazāks un personiskāks.
prioritātes mainās. visiem.
nuhajs rakstīja: Kā tas nākas, ka no statistiskajiem tūkstošiem apmeklētāju šo portālu ciena un uz tā izsludināto kopīgo pasākumu ierodas 3 auto ??
Apskatot to pašu Bieles piesaukto top.lv , ir redzams, ka iauto popularitāte krītas,pieaug delfi.auto un bmwpower.
Tas jau,laikam,izskaidro neizskaidrojamo.
ir jau labi
ir diezgan daudz un dažādi parametri un kritēriji pēc kā vērtēt, salīdzināt un spriest, dažādas ir prioritātes
ne tuvu nesūdzamies
kājāmgājēju klasifikators.
Kājāmgājējs ir būtne ar kāju skaitu no divām līdz četrām, kura atrodas uz ceļa ārpus transporta līdzekļa un neveic uz tā nekādu algotu darbu. Sākotnēji kājāmgājējus var iedalīt divās lielās grupās: NEKAITĪGAJOS KĀJĀMGĀJĒJOS (pazemes kājāmgājēji, apmācītie kājāmgājēji, iebiedētie kājāmgājēji u.t.t.) un BĪSTAMAJOS KĀJĀMGĀJĒJOS (aprakstīti dotajā klasifikatorā).
1. Kājāmgājēji dullie humanoidālie
1.1 Tantuks - bezjēdzīgais
Nenosakāma vecuma, sieviešu dzimtas būtne nereti ar vienu vai vairākām somām un tīkliņiem rokās. Braucamo daļu šķērso vienmērīgā ātrumā, letarģiskā dvēseles un miesas stāvoklī, nevēršot savu skatienu nekur - ne pa labi, ne pa kreisi, pat ne taisni uz priekšu. Izplatība neierobežota, populārākās spietošanas stundas no 17 līdz 20 vakarā. Bīstamības pakāpe – 3 (5 punktu sistēmā).
Ieteicamā rīcība sastopot augšminēto būtni uz ceļa.
Nekādā gadījumā neizmantot skaļu lamāšanos tantuka - bezjēdzīgā iebiedēšanai, ja vien nevēlaties panākt, ka šī būtne sāk bezjēdzīgi nēsāties šurpu turpu pa ceļa braucamo daļu! Labāk nometiet ātrumu, aprēķiniet distanci un trajektoriju, un drošā ātrumā apbrauciet šo šķērsli.
Cīņas metodes
a) „Audzinošais pūtiens no aizmugures" – ātruma samazināšana, klusa piebraukšana no aizmugures un gara, nepārtraukta signāla raidīšana. Šī metode tiek atkārtota ik reiz sastopot uz ceļa tantuku – bezjēdzīgo, līdz drošības tehnika šķērsojot ceļu šim kājāmgājējam iestrādājas instinktu līmenī.
b) Braukšana ar noņemtu izpūtēju
c) Braukšana ar uz jumta uzmontētu prožektoru
1.3 Tantuks – nenovēršamais
Pensijas vecuma, sieviešu dzimtas būtne, nereti bruņota ar spieķi. Ceļa braucamo daļu šķērso bez jel kādiem kompromisiem, ar misijas apziņu sejā, skatoties taisni uz priekšu, ātrā vienmērīgā vai aizvien pieaugošā ātrumā. Biežākās dislokācijas vietas – ceļi, kas atrodas tirgu, tirdziņu un „humpalbožu" tuvumā. Bīstamības pakāpe – 3.
Ieteicamā rīcība sastopot augšminēto būtni uz ceļa.
Viennozīmīgi un nepārprotami izvēlēties vienu tālākās rīcības variantu. Vai nu nobremzēt un pagaidīt, kamēr Nenovēršamā šķērso ceļu, vai arī, nesamazinot ātrumu un nepārtraukti signalizējot, turpināt ceļu.
Cīņas metodes
a) „Audzinošais pūtiens no aizmugures"
b) Braukšana ar noņemtu izpūtēju
1.2 Trakais pensis
Pārsvarā pēcpensijas vecuma, jebkura dzimuma būtne. Izceļas ar paranoidāli haotisku uzvedību šķērsojot ceļa braucamo daļu. Uz ceļa parādās negaidot, visneiedomājamākajās vietās un veidos. Tur nokļuvis, kļūst absolūti neprognozējams. Maina kustības virzienus un ātrumu neatkarīgi no situācijas uz ceļa. Bīstamības pakāpe – 5.
Ieteicamā rīcība sastopot augšminēto būtni uz ceļa.
Apstāties un pagaidīt, kamēr šis haosa murskulis pazūd no redzesloka.
Cīņas metodes
Neuzvarams. Nepārmācāms.
1.4 Alkonauts - miglainais
Nošņurkuša paskata, nenosakāma vecuma, sociālā stāvokļa un vecuma, vīriešu dzimtas būtne. Raksturīgākā iezīme – galīgā tūtā. Ceļa braucamo daļu šķērso ar mainīgu ātrumu, pa savdabīgu, neprognozējamu trajektoriju. Notiekošajam uz ceļa nepievērš ne mazāko uzmanību. Skatiens miglains, vērsts sazin kur. Dažkārt mēdz klejot baros ar sev līdzīgajiem, jau tā apgrūtināto iespēju izvairīties no sadursmes, padarot par neiespējamu. Iecienītākais paņēmiens – nosvempties uz ceļa braucamās daļas un tā tur arī palikt. Iespējamākais sastapšanās laiks – vēli vakari. Biežākās dislokācijas vietas – ceļa posmi, kas atrodas krogu tuvumā. Bīstamības pakāpe 5 baļļu sistēmā – 4.
Ieteicamā rīcība sastopot augšminēto būtni uz ceļa.
Pie neierobežota brīvā laika iespējām – novākt nekustoni no ceļa un veikt izskaidrošanas darbus ( viegli/vidēji miesas bojājumi). Pretējā gadījumā nomest ātrumu un pēc rūpīgas trajektorijas izpētes lēnītēm apbraukt drošā attālumā.
Cīņas metodes
Triviāla fiziska pārmācīšana.
1.5 Bērni – parastie.
Mazgadīgas, kā likums, vīriešu dzimtas būtnes. Raksturīgākā iezīme – pilnīga bezrūpība. Uz ceļa braucamās daļās parādās baros. Mēdz to šķērsot kur un kad pagadās, vai vispār nešķērsot, bet iet pretimbraucošo mašīnu virzienā, spēlēt uz ceļa futbolu, „sunīšus", vārdu sakot darīt visu kas vien tobrīd iešaujas prātā. Par kādas nebūt zīmīgas trajektorijas ievērošanu, protams, nevar būt ne runas. Pilnībā neeksistē pašsaglabāšanās instinkts, ceļu satiksmes noteikumu zināšana, par izveidojušās situācijas analīzi nemaz nerunājot. Biežākās dislokācijas vietas – praktiski jebkur, bet lielāka varbūtība sastapt uz ceļa šos pašnāvniekus ir skolu un māju pagalmu tuvumā. Bīstamības pakāpe 5 baļļu sistēmā – 6.
Ieteicamā rīcība sastopot augšminēto būtni uz ceļa.
Apstāties un palaist garām.
Cīņas metodes
a) Globālā – padarīt pieejamus bez maksas visus iespējamos kontracepcijas līdzekļus.
b) Lokāli – audzināšana: apstāties, parunāties, uzcienāt ar alu, pavizināt, apskaidrot šo to no drošas ceļu šķērsošanas noteikumiem un konstatēt, ka šī sistēma darbojas.
1.6 Ceļu policists - paranoidālais.
Šai kategorijai pieskaitāmi ceļu policijas darbinieki, kas atrodas uz ceļa braucamās daļas ārpus transporta līdzekļa, bruņojušies ar zižļiem, radariem un zaļām vestēm. Raksturīgākā pazīme – iedomas, ka viņš uz ceļa veic kādu nebūt noderīgu darbu. Šī apgalvojuma pierādījumu trūkuma dēļ tiek pieskaitīts pie kājāmgājējiem. Biežākās sastapšanās vietas – ceļu krustojumi, slikti redzamas ceļazīmes, ceļa posmi ar straujiem ātruma ierobežojumiem, ceļmalas krūmi. Bīstamības pakāpe – 2.
Ieteicamā rīcība sastopot augšminēto būtni uz ceļa.
Apstāšanās brīdī būt skaidrā, ar autovadītāja tiesībām, ar nokārtotu auto tehnisko apskati, apdrošināšanu u.t.t., vai arī ar atbilstošu naudas summu makā.
Cīņas metodes
Censties izvairīties no augšminētās kājāmgājēju kategorijas, slēpjoties kreisajā rindā, maskējoties aiz „fūrēm", izvēloties citus braukšanas ceļus, bet noķeršanas gadījumā mēģināt izlīdzēties ar pēc iespējas mazāku naudas summu.
Graafs rakstīja: Foto no 4.posma
www.elkorfoto.lv/...
kapēc manis nav nevienā bildē?
aapsis rakstīja: hallo!!! raksta, bilzhu, rezultaatu nebuus???
protams, ka būs.
nē nu - var jau tais pašās apbalvošanās balsot par izmaiņām nākošā gada nolikumā un tā...
farruhs rakstīja: Kur palika Yonasa SAAB pirkšanas topics... sāka jau palikt interesanti...
Kā es tagad savu notirgošu?
sadaļā Vieta pļāpām - kur tam arī jābūt
farruhs rakstīja:
Ja mēs nebijām pie Robčika,tad noteikti bijām kaut kur citur... svarigākas ģēlas bija...
priekā! ;)