Es arī piesakos!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es arī piesakos!
Manuprāt Latvija vēl elktro auto nav gatava, jo tad attālāki braucieni ārpus Rīgas ir jāplāno ņemot vērā uzlādes iespējas, un tu kļūsti atkarīgs no tās rozetes, ka beigās nav jāņem līdzi Zubrjonoks ar ģeneratoru ja grib aizbraukt uz laukiem Latgalē. Man nav liela pieredze ar teslu, tik 1 reizi esmu vizināts, bet tai pat reizē pagāja automašīnas lietotājam 3 minūtes kamēr aizslēdza durvis jo auto atslēga kko gļučīja.
Vēl cik sparotu tesla liek pati apdeitus, ts dažādām auto funkcijām un planšetes pogu izvietojums (dizains) var bez saimnieka atļaujas nomainīts.
protams autopilots ir forša funkcija, ja to var pilnvērtīgi izmantot lai pasnaustu vai palasītu kādu labu grāmatu.
No 2006 gada nāk 3.0 V6 OM642 dīzelis ar MB motoru. Motors kopumā ļoti labs, lielākā kaite kā jau rakstīju ir eļļas siltummaiņa blīves.
Un vēl. Ja gribi sakarīgu GC meklē vācijā ar pilnu vesturi, var atrast labus eksemplārus, bet rēķinies ka būs jāatdod vismaz 10k eur vai vairak.
No 2006 gada dīzeļi nāk ar MB motoriem un kārbām, samērā uzticami agregāti, iet ļoti labi, jaudas ziņā alternatīvu nav. Lielākā probza ir eļļas siltummaiņa blīves, pašas blīves maksā neko, bet ar maiņu gan jāpačakarējas. Patēriņš ap 12 litriem.
Offroadam jāskatās lai būtu quadra drive II sistēma - sūdos var dabūt griežamies visus 4 ratus vienlaicīgi, pat ne visiem kruzakiem un patroļiem ir tāda opcija, piekares gājjenj gan īsāki kā kruzakam.
Cik no amerikāņu fb grupām var saprast tad ar 4.7 diezgan daudz problēmu, tad jau labāk 5.7 HEMI ????
Pats lietoju 2006g Comander. Tas pats vien GC ir tik par dažiem cm garāks salons un ķieģeļa izskats, bet man patīk. Pirms tam bija 2011g Pajero, salīdzinot ar komandieri tāda japāņu naglu kaste, neceļos pajero priekšrocības ar nebija.
GC pieejami ari daudz un dažādi lift kiti, detaļas navalam, tik sūdīgi ar rūsu kā japānim nav un nebirst elektronika tik daudz kā LR.
Ja negribi mega offrpadot bet gribi pārvietoties ar komfortu un ar iespēju ielīst saprātīgos sūdos tad ideāls vidusceļš. Patērinš dīzelim ap 11-12 l. Uz bāņa 190 ar var atvilkt!
Tātad sakarā ar to ka tiek lietots Hyndai Santa Fe brālis - Sorento, padalīšos ar savu pieredzi.
Pēdējais feislifta modelis GT line pilnākajā komplektācijā ar 2.2 dīzeli un 8pakāpju automātu. No extrām ko vērts pieminēt- milzīga panorāmas lūka, visi iespējami asistenti, joslu asistents pats groza stūri, automatiskā distances kontrole, hud, info sistēma ar android auto.
Šobrīd jau nobraukti 30 000km pa vidu uztaisīju mazo eļļas maiņu un tikko bija pilnā apkope.
Pagaiām problēmu nav bijis, vidējais patērinš 8.2 litri.
Lietas kas nepatīk: kruīza kontroles algoritms, mitrā laikā auto režīmā logi svīst, lietus sensora darbība, ik pa laikam paprasa lai pielej mīzalu ūdeni.
Lietas kas patīk,: plašums, labi turās uz ceļa, cenas/kvalitātes/extru attiecība.
Neskatoties uz 200 zirgiem auto samerā lēnīgs, paatrinās labi tomēr ļoti vienmērīgi, bez rāvieniem. Pēc 180 kmh paatrinājuma praktiski vairāk nav. Griētos tomēr nedaudz vairāk asuma it sevišķi sport režīmā.
Piekare gan "sportiska" brsucot pa granteni prasītos mazliet mīkstāka, bet varbūt pie vainas 19 diski, ar 18 iespejams butu mikstāk.
Salons ērts, visas iespējamās regulācijas, sēdpozīcija suviski augsta, reizēm gribas nolaist benķi zemāk. Trešajā sēdekļu rinda pat tāds milzis kā es ar saviem 193 var ielīst un nemaz mav tik slikti. Otrā sēdekļu rinda gan bīdās gan regulējās sēdekļu slīpums.
Nevarētu teikt ka auto ar ko īpaši izceļas, manuprāt diezgan konservatīvs dizains.
Ar Hyndai Santa Fe viņus vieno platforma, motori, ātrumkārba, iespējams arī piekare, kā arī dažādi interjera elementi kā pogas.
Manā skatījuma Santa Fe ir tas pats Sorento tik citā kulītē un nezin kapē par lielāku cenu.
Sorento Gt line cena laikam ir ap 45 eiro, bet ja parunā ar dileriem gan jau labu atlaidi var iešķiebt.
Manuprāt labs auto praktiķim kuram patīk komforts.
Pilsētā der, pat rekomendēju! Ņujorkā pie taimskvēra kad uzber riktīgi virsū visi kā zirnīši no ceļa pamuka malā.
AnK rakstīja: Es droši vien tēmētu uz kaut ko šādu:
www.tcm.lv/lv/jauni-auto/dodge/modeli/charger
Vai visātrākais/jaudīgākais nezinu, bet originals un ar V8, 60k iekļaujas.
Bija iespēja amerikā nobraukt, precīzi 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa šveices serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.
Nomā vācījā uz divām dienām piešķīra Ford C-MAX ar 1.0 benzīna dzinēju un 7 vietīgu salonu.
Auto bija pilnīgi jauns ar 11km nobraukumu, tāpēc centos pārāk nespīdzināt un nemocīt.
Kas patika - samerā ērtā šofera vieta, aizmugures vietas neiemēģināju. Bīdāmās sānu durvis arī likās ērtas un praktiskas, it sevišķi ģimenēm ar bērniem. Pārsteidza stop/go režīms viens no retajiem auto, kam strādā ideāli. Piekare diezgan labi slāpēja mazos ceļa nelīdzenumus, nesanāca gan pārbaudīt auto uz lielām bedrēm. neskatoties uz mazo dzinēju, dzinēja skaņa bija patīkama, it seviški pēc 4000apgr/min.
Kas nepatika - dzinēja jauda pilnīgi nekāda. Vidējais degviels patēŗiņš ap 9l/100km. Pēc 160 km/h mašīna sāk peldēt, par 194 ātrāk neiet. Pēc 130km/h dinamika ir ļoti švaka, prinicpā dinamika bija apmierinoša tikai pilsētas robežās.. Nesmukas salaiduma vietas priekšējā paneļa apšuvuma detaļām, vietām milzīgas un šķības šķirbas. Ļoti zemu aizmugurējā bagāžnieka atvēršanas rokuturis - zem nummurzīmes, gara auguma cilvēkam gandrīz vai jāpieliecas, pie mūsu ceļiem iespējams būs regulāri netīrs. Navigācijais adrešu ievadīšana samērā neerta, principā jāievada pilna adrese. neatradu iespēju meklēt ielas vai pilsētas ievadot pirmos burtus.
Uzticību neieviesa arī jauna tipa degvielas bākas korķis-nosegvāciņš ar klapi, līdz ar to uzreiz atvērot ārējo vāku varēja likt iekšā pistoli. Manuprāt tur ir tomēr liels potenciāls tikt bākā gružiem un putekļiem.
Ar auto kopumā tika nobraukti 260km pārsvarā pa bāni un pilsētu, tāpēc bija jau iespējams ar auto malziet aprast. Savā ģimenē es šādam auto neredzu pielietojumu, tomēr kādai nelielai ģimenei labs auto ierobežota budžeta apstākļos ja ikdienā nav jābrauc lieli attālumi un pārsvārā jāpārvietojas pa pilsētu.
Motorolers rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa un ekstru tur nebija vispār.
Mersis nav tā labākā izvēle starp smagajiem! 27L padsmit tonnu kravai nav labs rādītājs! Zem 25 būtu labs. Pilna fūre ir ap 26t kravas, tad vajadzētu būt ap 27-28L
Agrāk kad šajā jomā darbojos pamanīju diezgan lielu atšķirību degvielas patēriņā -zviedri ap 26, mersis 28, Daf 31, Man 32. MAGNUMU kā opciju neizsskatījām jo tad draiverim vienmēr rokas netīras, galva apbintēta un cmrkas ar zobu nospiedumiem.
Mēs izvēlējāmies Daf, jo pērkot jaunu am cenu starpība starp zviedriem bija ap 7000 eur par labu Dafam un Daf principā ir nemainīgs jau no 2006gada, daudz daļas pat no 2001 eur3 modeļa. Daf ir ļoti vienkāršs ekspluatācijā un lēts remontos. Visas mašīnas līdz 400 tkm kalpoja bez īpašiem ieguldījumiem . Bija dažas kaites ko varēja laicīgi novērst.
Daf kabīne ir visplašākā un lielākā, šoferiem patīk. Tomēr principā mašīna diezgan prasta, lēti apdares materiāli, maz dažādu vijebonu. Automāts slēdzas ar skaļu klakšķi, it seviški pirmajā.
Braukšanas komforta un interjera apdares ziņā protams zviedri ir līderi. Labāka kabīnes amortizācija, automāti slēdzas maigi un klusi utt.
Lai saprastu gala ekonomiku jāliek kopā daudz cipari, gan degvielas patēriņš, gan starpība pērkot auto, gan apkopju izmaksas un rez daļas. Līdz ar to ne vienmēr ekonomiskākais var izrādīties izdevīgākais.
Dafam Eur5 liels pluss bija ka varēja atslēgt adblue.
Pajautā Mitau Motors labako piedavajumu, domāju ne GT line bet daudzmaz normala komplektacija ar Sorento varetu iekļauties zem 40000.
Sorento iesaku, pats braucu jau 15 000km.
Kāpēc ne KIA Sportage? Cik saprotu jaunajam Xtrailam vispār nav nekāda sakara ar takām, vai offroudu, lai gan arī agrāk nekāds dižais offroaderis jau nebija, tik cik aizbraukt pie omes uz dāču.
kontradmiral rakstīja: Turpinot meklēt jauno darba auto un mēģinot izdarīt izvēli starp kaut ko ar 7 vietām vai mazo crossoveru, esmu testa braucienā izbraucis ar KIA Sportage. Lai ierakstītos budžetā un korporatīvi noteiktajos izmešos sanāk 1,6dīzeļautomāts. pašas mašīnas dizains ne pārāk, bet salons visnotaļ OK. Dinamika daudz maz OK, uzvedība uz ceļa pieņemama. Izbraucu arī ar forumieša ieteikto SEAT Ateca arī 1,6 automāts. Subjektīvi mašīna patika labāk gan no ārpuses, gan interjerā. Šobrīd ražotājs (līdz marta beigām) ir iedevis tiešām labu cenu un tur var dabūt salīdzinoši ļoti labu komplektāciju (webasto, automātiskā parkošanās, pilnie LED utt). Salīdzinot ar Sportage, Seat dinamikā likās miegaināks. Bet ņemot vērā komplektāciju pie līdzīga budžeta un sajūtas salonā visdrīzāk ņemtu SEATu.
Ar 7 vietīgajiem izbraucu ar jauno Berlingo un Caddy. Berlingo jaunā paaudze ir liels solis uz priekšu salīdzinot ar iepriekšējo, 130zs motors ir visnotaļ dinamisks. Salons ietilpīgs, bet sirdī tomēr tas ir komercvāģis un to var just. Caddy noteikti būs dārgāks, jo pie līdzīgiem budžetiem Berlingo jau būs diezgan pilns un ar automātu, tad caddy pat automāts nesanāks un caddy braucot ir izteiktāka bulku vāģa sajūta nekā Berlingo. No šiem izvēlētos Berlingo.
Pēdējais brīnums,kas nebija shortlistā, bet ar ko izbraucu ir KIA Carens, ko tūlīt ņem nost no pārdošanas. Palikušas pāris mašīnas. Ārējais dizains ne pārāk, bet salons pietiekami patīkams un komfortabls. 1,7 dīzeļautomāts visdinamiskākais no visiem minētajiem auto. Uz ceļa sēž labi, bet ceļa nelīdzenumi ir jūtami, bet nav kritiski. Ja KIA iedos normālu cenu, tad šis šobrīd ir favorīts. Touran pie noteiktā budžeta sanāk diezgan pliks un ar manuālo kārbu.
Par cik nobraukumi ir lieli, tad būtisks ir patēriņs, kas šīm visām mašīnām būs 5-6,5 litru robežās. Tādēļ benzīna alternatīvas neizskatīju.
Ir kādas idejas, ko vēl var ielikt izvēles grozā! Tuvojas lēmuma pieņemšanas termiņi
Ja Sportage, tad nepažēlo pāris eiro un ņem 2.0d, ja tiešām lieli nobraukumi tad var apsvērt pāris eiro dārgāko brāli Tucson, ja nemaldos tad viņiem tagad 7gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma.
VW un līdzīgie krietni atpaliek aprīkojuma/cenas un garantijas ziņā. Protams ir lietas, kas ir labāk nostrādātas. Vēl jau arī Škodas tīri simpātiskas, lai gan ar labu aprīkojjumu būs padārgi.
Bet domāju galvenais vadies pēc savām paša sajūtām, Carens būs diezgan laba un praktiska izvēle, vēlāk gan var rasties grūtības ar auto realizāciju, jo tomēr mūsu tirgum ne pārāk populārs modelis.
martinslusis rakstīja: Par savu jauno auto - vienu brīdi jau ļoti sliecos uz Golf 7 Variant 2014.-15. gada mašīnu un pat gandrīz pasūtīju no Vācijas.
Bet beigās tomēr izvēlējos Renault Kadjar no Mūsa motors. Es gan jau 2. dienu gaidu, kad beidzot konkrētu piedāvājumu atsūtīs, bet nu nekas... Vienīgais škrobe, ka tikai augustā reāli dabūšu auto, jo uz vietas nav benzīna dzinējs ar manuālo kārbu.
Izvēlējos Intens komplektāciju ar drošības paku, ziemas paku un vēl pāris ekstrām.
Negribu Mūsai bojāt bizīti, bet paskaties vai Vācijā nau kāds labs piedāvājums ar 1-2 gadu vecu auto no dīlera ar garantiju un pāris tūkstošu nobraukumu. Reizēm var atrast labus piedāvājumus ar labām komplektācijām. Un parasti dileri dod pagarināto 2 gadu garantiju + jauna apkope.
martinslusis rakstīja: Par savu jauno auto - vienu brīdi jau ļoti sliecos uz Golf 7 Variant 2014.-15. gada mašīnu un pat gandrīz pasūtīju no Vācijas.
Bet beigās tomēr izvēlējos Renault Kadjar no Mūsa motors. Es gan jau 2. dienu gaidu, kad beidzot konkrētu piedāvājumu atsūtīs, bet nu nekas... Vienīgais škrobe, ka tikai augustā reāli dabūšu auto, jo uz vietas nav benzīna dzinējs ar manuālo kārbu.
Izvēlējos Intens komplektāciju ar drošības paku, ziemas paku un vēl pāris ekstrām.
Negribu Mūsai bojāt bizīti, bet paskaties vai Vācijā nau kāds labs piedāvājums ar 1-2 gadu vecu auto no dīlera ar garantiju un pāris tūkstošu nobraukumu. Reizēm var atrast labus piedāvājumus ar labām komplektācijām. Un parasti dileri dod pagarināto 2 gadu garantiju + jauna apkope.
Es arī vienu brīdi izskatīju VW passst gan alltrack versiju, bet normālā komplektācijā ar jaudīgo 240zd dīzeli cena sanāca kosmiska un nebija īsti uzticamība tā dīzeļa ilgmūžibai, kā arī ad blue
Lietot jau var, bet vissliktākais no visiem hands frē kādi ir lietoti. Apetīte 7.5 videjais mērot uz vairakiem tukstosiem km. Ja loti pacenšas ap 7 var iekļauties.
Iesaku paskatīties youtube kanālu Aker mehanik. Krieviņš ļoti interesanti stāsta par dažādiem motoriem, kārbām un to problēmām. Pērkot jaunu auto iesaku paskatīties vai nav viņam kas sakāms par jūsu izvēlēto dzinēju.
Ar Kia Sportage 2.0crdi AT norulēti jau 25000km, nau kur īsti liesieties ja nu vienīgi handsfree ir nelietojams.
Ps vai kāds var pakomentet CSL SB 350 4M, ka vini uzvedas līdz 150 000km?
nomiks rakstīja: mazlietots nu nekādi nevar būt ar 250 t.km un 12 gadiem.
Manā izpratnē mazlietots ir ne vecāks par 3 gadiem un ar nobraukumu līdz 100 000 km
Ja es gadā nobraucu 80tkm, tad man tie 250tkm ir 3 auto lietošanas gadi. Ļoti relatīvs jēdziens mazlietots auto.
tāpēc, ka interesē mazlietots, un gribu dzirdēt atsauksmes no lietotājiem par auto lietošanu no 0-250 tk km.
Ir doma par auto nomaiņu sakarā ar pārcelšanos uz "laukiem". Līdz ar to ir vēlme pēc palielāka universāļa ar paaugstinātu caurgājamību, tai pat laikā lai arī auto ir ērts un jaudīgs, lai var gāzt pa Eiropas bāņiem.
Pagaidām vairāk skatos uz E350 4matic (ir ļoti pozitīva pieredze ar parasto E350), XC70, Alltrack teorētiski arī 530 arī der, par A6 quattro vispār neko nezinu.
Gribētu dzirdēt citu pieredzi, varbūt ir vēl kādi ieteikumi?
Auto skatos ne vecāku par 12 gadu, ar vismaz 180 zs un bez ad-blue.
Tātad par Kia Sportage. Nu jau 4 mēnešus tiek lietots Kia Sportage 2.0d GT AT - principā pilnākā patreiz komplektācija.
Ir nobraukti jau 15000km no tiem 5000km cauri visai Eiropai.
Vidējais patēriņš Latvija + bānis (130-180) un pilsēta 8.1, pa Latviju braucot ikdienas režīmā ap 7.6. Protams pēc 350e ar 231zs reizēm liekas par īsu, tomēr līdz 180 automašīna paātrinās dinamiski, max 208 pēc paneļa, virs 200 mašīna jau paatrinās negribīgi.
Ļoti patika kā auto uzvedās uz Alpu serpentīniem ļoti stabili un pārliecinoši bez liekām virsbūves kustībām, ne mirkli neizjutu understeeru, pagaidām vēl neizdevās saprast mašīnas vadības limitu.
Loti patika navigācija kā arī esmu sajūsmā par lielo panorāmas lūku.
Sēdekļi ērti, sanaca nobraukt vienā rāvienā 1300km, nejutos no sēdēšanas noguris.
Tehniski viss tip top, uz ziemu uzliku 17 ratus, vienīgi Kia atzīst tikai oriģinālos spiediena devejus. Eļļu neēd pat pie salidzinoš aktivas braukšanas.
Arī uz Latvijas grants ceļiem mašīna stabila pat pie 140kmh, elektronika iejaucas reti. Arī pa sasnigišu bāni ar saprātu var braukt uz 140, tik jāuzmanās no lohiem.
Lielākais pluss pret konkurentiem ir dif lock. Spriežot pec krievu auto testiem, kopā ar elektroniku var mašīnu izkarināt pa diognāli. Pats šo dif lock funkciju esmu izmantojis vienreiz lai uzbrauktu pa apledojušu slīpumu. Ļoti patīk aktīvā bremzēšanas funkcija kad mašina pati nobremzē ja pamana lēnāku objektu priekšā.
Par cenu ieteiktu painteresēties pie visiem dīleriem.
Tantes runā ka var dabūt paris tūkstošu atlaidi.
Renault kangoo.
Ekonomiski tavas domas ir pareizas, bet aizmirsi vienu mīnusu Dusteram. Nobraucot 40k gadā ar Dusteru pieskaiti fizioterapijas izmaksas.
Tieši šo pašu ceļu aizgāju gadu atpakal pa 40 paciņam dabūju 17g allroudu ar 3.0BITD motoru 50tkm un vēl gadu garantiju. Audi max aprīkots ar visu ko var un nevar iedomāties t.s night vision. Jauna tada cena bija 100 paciņas.
Nu jau bus tulit 90tkm un vienigais kas nomaintas ir eļļas un brezmžu diski ar klučiem.
Esmu ļoti apmierināts.