riebeklis rakstīja: Pirms cheko apdroshinaataaju ineta kalkulatorus, ir veerts apmekleet csdd elektronisko pakalpojumu - tas tomeer droshaaks, uzticamaaks informaacijas avots...
Muļķības. Mēnesi pirms iepriekšējās polises beigām (re kāds es apzinīgs ) nopirku jaunu polisi. Nākamajā dienā iegāju CSDD e-pakalpojumos un ieraudzīju, ka manam autiņam polise uzrādās, bet tikai jaunā. Respektīvi pēc datubāzes parādās, ka es mēnesi braukāšu bez polises un tikai tad būšu apdrošināts Vienīgā vieta netā kur parādijās mana vēl esošā polise bija LTAB datubāze, bet arī tur viņa bija tikai meklējot pēc polises nummura...
Ja nemaldos tad atkarībā no vecuma un veselības stāvokļa varēja būt dažādi medicīniskas izziņas derīguma termiņi.
Plus vēl arī tas, ka tika mainītas tiesības no LV uz EU paraugu ar vēl derīgu medicīnisko, tiesības jaunās uz 10 gadi a medicīniskā ta mainīta/pagarināta netika
Ir preces, kuras mēs šeit neražojam. Nevajag jaukt siltu ar mīkstu.
Un kādēļ? Tieši šo preču ražošanai tad arī jāsniedz iespējami lielu atbalstu, nevis to importētājiem.
Piedāvā laikā, kad ekonomiski daudz spēcīgākās valstīs autoražotāji cīnās par izdzīvošanu, atvērt Latvijā savu autoražotni? Nu, ja tev ir idejas, kā latvijā sākt ražot dacijas konkurentus - uz priekšu, raksti projektu un ver vaļā rūpnīcu
Liela daļa jauno auto tiek pārdota tieši firmām. Ja šis variants tiek pieņemts - firmai ir izdevīgāk kompensēt privātā auto izmantošanu un apmaksāt degvielu. Dzīšanai darba vajadzībām tiks izmantoti nedārgi lietoti autiņi. Kā rezultāts - valsts netiks pie savas kārotās nodokļu naudiņas, bet spēcīgs sitiens būs pa tā jau knapi dzīvajiem jauno auto pārdevējiem.
Njā... Ja valsts iestādes darbinieks izmantoja dienesta auto privātajām vajadzībām, tad iestāde viņam sponsorēja amortizāciju un degvielu. Jaunajā redakcijā iestādes darbinieks turpina izmantot dienesta auto, iestāde sponsorē amortizāciju un degvielu un piemaksā valstij vēl 1000 naudiņas gadā. Darbiniekam no tā ne silts, ne auksts, iestādei iespēja palielināt budžetu (jo izdevumi tak lielāki) un nodokļu naudiņas tiek tērētas vēl vairāk. Plus, lai to visu administrētu gan jau ka atkal tiks tērēti vieni pārsimts kilo latu gadā...
Kā vienmēr - zaudētāji būs privātie uzņēmumi, it sevišķi mazie...
Kādam ir info vai SEAT arī vecāka gada tika taisīti no VW detaļām?
Nepateikšu 100%, bet pēc man zināmā - Seat pārgāja vw īpašumā no 1996 gada. Līdz 1981 gadam tur saimniekoja Fiat, no 1981 līdz 1996 spāņi paši kaut ko mēģināja darīt.
Tā ir hondas reklāma tipa tik laba mašīna, ja jau zagļi tā iekāro
Bet, ja nopietni, tad autorizētais serviss drīzāk ir vieta pie kura tiek novērota un noskatīta konkrētās markas mašīna. A pašai aizdzīšanai prof zagļu ekipējums ir stipri labāks nekā daudzi domā... visādi skaneri un citas palīgierīces...
modena rakstīja: tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...
citāts no Tvneta par luksaforiem Tēriņu un Bramberģes krustā:
[i]"Tomēr, kā TVNET atklāja tā pārstāvis Mareks Ivans, automašīnu pārvietošanās intensitātes uzskaite nav veikta: "Izstrādājot šā krustojuma rekonstrukcijas tehnisko projektu, netika dots uzdevums veikt satiksmes intensitātes mērījumus.""[/i]
kā tad īsti ir, mēra to satiksmi pirms uzstādīšanas vai nē?
Ir ok, ja pērk JAUNU autiņu ik pēc 2 gadi Bet, ja pērk lietotu, ir risks ieberzties uz tikpat vai vairāk nojātu autiņu kuram pēc nedēļas noklāsies kaut kas padārgāks un bez nekādiem simptomiem pirkšanas brīdī Tad jau tiešām labāk braukt ar vienu autiņu, kuram tu zini kas un kad darīts...
Teorētiski, apbraucot tādu ekipāžu pārbraucot drošības saliņu/nepārtraukto līniju, ir risks, ka pašu noliks malā un izvālēs par šo pārkāpumu. Sanāk, ka CP provocē pārkāpt noteikumus...
Manas prasības pret auto ir minimālas - lai pārvieto ******* pēc iespējas lētāk. Un lai pacēlāju redz tikai ejot TA. Tas attiecas uz ikdienā braucamajiem auto.
Bet Darksaida loģika ir dzelžaina - tā kā sāps neatbilst nevienai tevis nosauktajai prasībai tad tavs ikdienas auto ir kaka
Apdrošinātāji ir tādi ierāvēji ka nelabi metas, to pašu summu noliekot kontā var apmaksāt gan stāvvietu gan remontu
Kad mašīna ir jāapdrošina - apdrošinātājs vērtību nosaka pēc mistiskiem katalogiem. Kad jāmaksā par skādi - apdrošinatājs pēkšņi atceras par auto tirgus vērtību un to, ka apskādētās daļas tak nav jaunas un var ieturēt nolietojumu
kā es par šito norēcos - tikai gribu zinaat kas visiem stajanku ;ietotaajiem segs zaudeejumus ja nu p[iepeshi kaads iemetiis nozhogojumaa 3litreni ar bendžu un aizsvilinaas vareesiet skraapeet izdedzhus!
Pēc pāris mēnešiem būs jāsāk uzmanīties visādi Darksaidi staigās gar stajankām un tā meģinās piespiest cilvēkus pirkt polises
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Tad jau RD arī samaksās čehiem vēl papildus treileru iegādi Savādāk jau ar vienu treileri viņi tos 20 tramvajus 3 gadus vedīs
Laikam jau tamdēļ tie tramvaji tik dārgi – ka nāk kompletā ar spciālu treileri un atsevišķi speciālo prāmi jārezervē kurš vēl nav uzbūvēts
Kam mums tāds neizdevīgs projekts par ko vēl papildus jāmaksā??
Khm - tu, kad pirki savu mašīnu, tev cenā bija ierīkota arī treļa cena, kas to piegādāja līdz pārdošanas vietai?
pērkot jaunu autiņu gan jau ka tas būs ierēķināts cenā