Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Mizx 26.06.2007 9:20

Neesmu dzirdējis nevienu sliktu vārdu par Virgilija. Bet tā vispār tiem šuvējiem cenas ir pamatīgas, bet attieksme pret klientu ir zem katras kritikas. Tā savulaik viesojos Cardesign, kur meistars tik kruts, ka klientus gatavs pa durvīm izmest, Luxauto paziņa tikko pāršuva salonu par saviem 4500 Ls, bet šie mašīnu atdeva netīru, noputējušu ar kaļķiem un vēl nez ko. Par lētākiem kantorīšiem pat runāt negribas – reklāmas kā mājas, bet taisni šuvi nošūt neprot. Tā kā veiksmi meklējumos un iesaku izvēlēties ko dārgu, kur vismaz labi uztaisa, vai meklē kādu, kurš klusi un mierīgi bez reklāmas taisa labi. Otrs – pats stulbākais ir taupīt uz materiāliem, jo pie sliktas ādas piesvīdīsi pāris minūtēs un discomforts garantēts. Laba āda un pareizi uzšūts salons tādas sajūtas neradīs arī automašīnā bez kondicioniera – tas ir pārbaudīts!

Mizx 02.06.2007 1:34

Kurā posmā? Dažviet pēc Ogres ieteicams pārvietoties pat zem atļautā ātruma, jo ceļš ir slikts, nepārskatāms, pilns un ir ļoti daudz smagā autotransporta. Liela iespēja avarēt ar pat mazliet lielāku ātrumu. Tālāk, pat vēl pirms šosejas ar sadalošo joslu arī 150 km/h ir OK, ja auto tam ir domāts. Lai avarētu, ir jāpārrēķinās savās prasmēs un ceļa situācijā.

P.S. Latgales reģions attīstītos daudz veiksmīgāk, ja Rīgas biznesa cilvēki varētu legāli ātri aizbraukt uz Daugavpili, nokārtot darba lietas, nostrādāt normālas stundas un atbraukt atpakaļ. Ja atļautais ātrums ir 90 km/h, tad paliek maz laika strādāšanai / tai jāziedo vēl otra diena. Atliek vai nu biznesu Latgalē neveidot, vai pārkāpt CSN. Minēto tabulu izveidoju kā reizi pēc pirmā šāda brauciena pa maršrutu Rīga -- Kauguri -- Ogre -- Daugavpils -- Krāslava -- Ogre -- Kauguri -- Rīga. Tā kā bija jānostrādā pilna darba diena uz vietas un braukāšanai netaisījos veltīt atlikušās diennakts stundas, arī pārvietošanās ātrums atbilda prasībām. Un visi bija apmierināti, neviens nebija saguris vai nomocījies no ilgām stundām automašīnā.

Mizx 02.06.2007 1:07

Kur? Pa mežu -- protams. Pa autobāni -- nekad. Tas, ka var droši braukt ātri un ļoti ātri ir pierādīts jau sen. Vienīgā problēma, ka infrastruktūra ne vienmēr tiek līdzi. Un uz to savukārt balstās Korejas autobūve...

Mizx 02.06.2007 0:29

Ātrums viens pats nekad nenozīmē un nenozīmēs avārijas. Ir jābrauc tik ātri, cik konkrētie apstākļi ļauj, cik drīkst un cik vajag. Savulaik biju uztaisījis mazu programmiņu Excel failā, kur biju ievadījis degvielas patēriņu atkarībā no ātruma, iespējamos sodus par ātruma pārsniegšanu, manu algu (stundas likme) un konstatējis, ka pārsniegt ātrumu tiešām nav jēgas izņemot gadījumus, kad jāveic lieli attālumi, teiksim, virs 200 km. Tad "ekonomiskais" ātrums man izauga līdz kādiem 130 km/h paredzot arī sodu par ātruma pārsniegšanu. Statistika bija interesanta un secinājums bija tāds, ka es visvairāk varu nopelnīt braucot ātrāk par atļauto. Un tas nenozīmē, ka pedālis grīdā pie pirmās iespējas, bet tukšākos posmos iekavētais jākompensē. Braucot ar galvu nebūs problēmu ne ar avārijas situācijām, ne CP. Nav man neviena soda punkta un nav gadījuma, kad CP būtu paņēmis naudu neizrakstot čeku / izrakstot "nepareizu". Tā kā katram uz ceļa ir sava argumentācija ātruma izvēlei, kamēr netiek taisītas 3 un 4 joslas 2 vietā, kamēr kāds brutāli netraucē pārējiem, man ir pilnīgi vienalga, kādu ātrumu viņš izvēlas ārpus apdzīvotām vietām.

Mizx 01.06.2007 23:54

tillam visai vājas zināšanas statistikā un matemātikā. Prieks, ka viņš ir tāds optimists, kaut būtu vairāk tādu!

Mizx 26.04.2007 12:54

Tikko paziņa tādu nopirka pilnīgi jaunu par 27000 EUR -- veco krājumu izpārdošanas akcija par godu jaunajai C-klasei. Attiecīgi sanāk, ka cena paaugsta.

Mizx 20.04.2007 23:34

Lēti nebūs. Gumijai vispār cenas nav zemas un droši, ka pašizmaksa vien jau 2 zīmēm rakstāma. Pierēķini starpnieku, veikalu uzcenojumu un tur arī būs gala summa!

Mizx 11.04.2007 12:32

Laikam sen daži nav Gaiziņā bijuši...

No vecā quattro Audi ir palicis tikai vārds. Tā kā tā sistēma jau ir pilnīgi cita, elektroniska un pa šoseju tas tagad ir parasts 2-riteņu piedziņas auto, tad attiecīgi tam konkurenti regulāri ieliek – elektronikai jāslēdzas iekšā / ārā un rezultāts izpaliek. Ideja bija laba, bet līdzekļu taupīšanas un parametru uzlabošanas nolūkos to izcūkoja. Tam pašam 4-matic tiešām visu laiku griežas 4 riteņi un tāpēc ir rezultāts.

Mizx 03.04.2007 19:59

Nozaudēju nosaukumu un interneta adresi, bet vienai firmai akcija līdz aprīļa beigām -- bez maksas savāc vecās autoriepas. Tik vien cik pašam tās viņiem jāaizved. Tas varētu būt labs variants, lai nav jāmet kur pagadās. Gan jau uzziņās to firmu var atrast.

Mizx 15.03.2007 15:01

P.S. Ar tehnisku pamatojumu, spectransportam un valsts struktūrvienību transports var dabūt izņēmuma atļaujas un tonēt, šķiet, jebko jebcik. Diemžēl te par piemēru varēs izmantot tikai viņu privātās automašīnas, ja vien nav konkrēti pierādījumi par nelikumīgu tonēšanu un īpašās atļaujas neesamību. Valsts drošība un blablabla.

Mizx 15.03.2007 14:56

Pirmie 2 punkti mūsu valstī ar augsto intelektu -- tonētie logi tiek izsisti tikai lai paskatītos, vai aiz tiem kas īpašs netiek slēpts, ja reiz notonēts. Biezs saimnieks laikam utt. Ja viss kā uz delnas, tad nesitīs lai paskatītos. Tad izsitīs tāpat aiz gara laika un pat nepaskatīsies... Atšķirības nav.

Mizx 15.03.2007 14:02

CSN: „175. Latvijas teritorijā ceļu satiksmē atļauts izmantot noteiktā kārtībā reģistrētus transportlīdzekļus, kuru konstrukcija, tehniskais stāvoklis un aprīkojums atbilst Latvijā obligāto standartu un normatīvo aktu prasībām, kuriem ir veikta valsts tehniskā apskate un attiecībā uz kuriem ir izdarīta to īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana. Valsts tehniskā apskate jāveic piecu dienu laikā pēc transportlīdzekļa pirmreizējās reģistrācijas Ceļu satiksmes drošības direkcijā.”

Ja strīdēsies pretī, brauksi uz TA un tur paņems pie dziesmas līdzīgi kā ar pūšanu trubiņā. CP veic tikai kontrolmērījumus, kurus drīksti apšaubīt tā kā nekur nekas nav pārkāpts. Ja pats vainu atzīsti, tad vari nekur nebraukt. Atcerēsimies, ka līdzīgas \"kontroles\" veic robežsargi -- kaut kā ar tiem maz kas lecas, bet reāls rekets ir tieši tur, kad par LV uzlīmi prasa 3-5 Ls. Pret to kaut kā neviens neprotestē, jo ir ieinteresēts ātrāk tikt uz priekšu.

Es atbalstu šo plēvju likvidēšanu -- LV nav tā valsts, kur automašīnām šāds defekts ko dotu satiksmes drošībai, atšķirībā no tām arābu valstīm, kur rūpnīcas notonē pat priekšējo logu, lai mazāk žilbtu: www.mbclub.lv/...

Mizx 05.02.2007 18:19

Neticīgajiem teikšu, ka tā lieta ar datumiem strādā labi un praksē tiek bieži pārbaudīta. Maza atšķirība ir maza atšķirība, bet pat ja stikliņš vien ir bijis sists un tam ir +/- 2 gadi vai vairāk no auto ražošanas, tad kāpēc lai viss buferis nebūtu mainīts? Un spārns? varbūt vēl kas? Piemēram, mātes Volvo pārbaudīju, ka visi lukturu stikli bija pat vienā mēnesī ražoti, izņemot viens, kas bija 1,5 gadus jaunāks. Un pie tā motortelpā vēl pāris plastmasām bija 1,5 gadus jaunāki datumi, bet tikai dažām. Secināju, ka avārija nebija stipra un remonti veikti kā pieklājas jaunam auto droši vien pie oficiālā pārstāvja saliekot atpakaļ pilnīgi visus štruntus, bez kā praktiskie latvieši dzīvotu un nemaz nenojaustu, ka tādiem tur jābūt. Un naudu droši vien, ka maksāja apdrošinātājs, ja reiz salika atpakaļ līdz pēdējam vāciņam. Ražošanas datumi ir ļoti uzticams rādītājs, jo tiem būtu jābūt max ar 1/2 gada nobīdi, ja izjauktu pilnīgi visu automašīnu. Pats strādāju firmā, kas ražo jaunas detaļas automašīnām un šīs lietas ražotāji kontrolē ļoti uzcītīgi -- nebūs iebūvēti nekādi "vecie krājumi", to varu garantēt.

Mizx 05.02.2007 12:38

Visu bija slinkums pārlasīt, bet visām detaļām jābūt ar ražošanas datumu. Varbūt visām tas nebūs redzamā vietā, bet ļoti daudzām būs. Attiecīgi var izpētīt, vai visi lukturi ir vienalicīgi uzstādīti, vai līdzīgā laikā citas detaļas motortelpā, bagāžniekā utt. 15 min laikā iespējams atrast pietiekami daudz datumu, lai rastos viedoklis un aizdomas par kādām mainītām detaļām. Uzstādīt "pareizos" datumus ir praktiski neiespējami.

Mizx 29.01.2007 13:57

Par ūdens "izmešanu" -- tām lielajām laivām 4 trubas aizmugurē (stāvot) virs ūdens. Cik atceros, tie nav izpūtēji, bet gan tieši ūdemin domāti...

Mizx 29.01.2007 13:55

Te man dažas bildes no lielajām laivām: www.mbclub.lv/...

Mani visvairāk piesaistīja privātās ātrumlaivas (bildes no ostas, mērogam var salīdzināt ar cilvēkiem tām blakus), turpat aplūkoju dārgāko jahtu Skandināvijā. Miljonāru prieciņš -- man ir aizdomas, ka šajos sporta veidos ir paši lielākie degvielas patēriņi. Vairāk laikam varētu iztērēt tikai lidojumā uz Mēnesi.

Mizx 21.01.2007 19:49

Ķivere = saulesbrilles tā kā par to aizmirsti. Plēves aizliedz tāpēc, lai visiem šoferiem būtu pēc iespējas pārredzamāka apkārtējā satiksme t.sk. cauri citu auto logiem, kam konstrukcija pieļauj šādas iespējas. Būtiskākais tas ir braucot lielos ātrumos pa šosejām, mainot joslas utt. tā kā argumenti par visādiem busiem netur kritiku. Visā Eiropā jau gadiem tas ir aizliegts, tā kā spriedelēt, ka "šie visi ir stulbi, tik mēs tie gudrie" arī neko labu par mums pašiem neliecina. Konkrētajā lietā pat mūsu 100 jampampiņiem nav nekādas teikšanas, jo viņus par normu nepildīšanu drā* ES jampampiņi, par kuriem savukārt paši nemaz ne tik sen nobalsojām utt..

Mizx 21.01.2007 13:20

Esmu redzējis. Tāds puļķis no vienas puses un laikam mazs spogulītis, ko pieliek pretējā pusē. Mērīja TA pašos sākumos, kad mēģināju izšmaukt ar plēvēm un pirms kāda laba laika vienu reizi arī CP uz ielas. Vispār CP rīcībā jau šobrīd esot 2 plēvju mērīšanai, bet tā kā tie ir tikai 2, tad tiek izsniegti atsevišķiem "reidiem". Un tā kā sods mazs + Cp par to īpaši nesatraucas, tad tie reidi reāli laikam nav pamanāmi -- slinkums organizēt dažu auto tvarstīšanai.

Mizx 29.12.2006 15:55

Interesanti gan. Jo ar kompi tika izmēģināts pilnīgi viss, iztestēts ko vien var iztestēt, bet šitai lietai klāt tikt nevarēja... OK, paldies par to pašu!

Mizx 28.12.2006 17:17

1998.g V40 2,0l benzīns ar turbīnu... Ja nav grūti, tad atmet arī man to ziņu, citādi SERVICE lampiņa kaitina... cerēju nodzēst pieslēdzot kompi, bet neatradās tāda iespēja... mikusz@one.lv

Mizx 22.12.2006 13:37

Manuprāt ļoti labi un ne tie lētākie. Pašam gadījās 2 ziemas tos sasaldēt -- tukšs un tāds arī palika ārā salā. Pat pēc pagājušā gada -30 pavasarī pielādēju un braucu bez bēdu. Domāju, ka normāli ekspluatējot 4-5 gadus un ilgāk kalpos bez mazākajām problēmām. Iesaku. Pats nākamo noteikti pirkšu DETA.

Mizx 29.05.2006 19:54

Man izrādījušās liekas 15" Continental Sport Contact 215/60. No protektora atlicis nav gandrīz nekas (mans ieskats), kaut gan TA iziet var bez aizķeršanās -- pārbaudīts tieši pirms noņemšanas, ~4mm vēl sanāk. Tā kā par simbolisku cenu varētu ar tām padalīties. Pašam pagājušajā rudenī pašam bija vajadzība dabūt riepas par minimālu cenu un arī par protektoru praktiski bija vienalga, tāpēc piedāvāju -- varbūt vēl kādam līdzīga vajadzība.

Otrs pāris, ko varu piedāvāt, jau ir sakarīgāks -- Pirelli P600 225/60/R15, ar to var braukt jau nopietnāk. Cena, nu, piemēram, par visām 4 -- 35 Ls.

mikusz att one lv

Mizx 05.12.2005 11:36

Eh... Es tā braucu, tā braucu nodot jums sveicienus jubilejā no savējiem, bet visādu aizķēršanos dēļ nonācu tik vēlu, ka pa ceļam sastapu vien prombraucošus pasākuma dalībniekus... Tad nu pieņemat apsveikumus šodien!

Mizx 29.11.2005 12:44

Iedomājos iemest ziņu, varbūt senos laikos ta jau te bija, ja nu kādam noder...

Mētājas liekas baltas 740 universāla (~1987? un līdz kuram tur gadam pašiem labāk zināms...) pakaļējās durvis bez stikla. Durvīm nav nekādas vainas, ja neskaita tilpumu, ko aizņem šķūnītī... Interesentus -- mikusz ett one.lv

Mizx 08.11.2005 19:07

Laiks kārtējam MB Club.lv pasākumam - šoreiz - pirtij! Un labprāt mūsu pulciņā redzētu arī kādus no Skandināvijas automarku lietotājiem!

Pasākums notiks 2005. gada 18. novembrī, pirtī, kura atrodas Rīgas rajonā, Baložos, pasākuma sākums plānots plkst. 18 un ilgs līdz nākamās dienas plkst. 12.

Dalības maksa 14 Ls, kurā ietilpst aukstais galds, alkohols, ja vien nav kādas ļoti specifiskas prasības, mūzika ar īstu DJ, dejas, kas vēlēsies padejot, karaoke un protams pirtošanās.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 11.11.2005.

Vairāk informācijas te: www.mbclub.lv/...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti