Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
IkdienasViesis 08.05.2014 13:02

izskatās, ka ar nekustīgajiem ratiņiem - visi pagriezieni uz ermoņiku savienojumu konstrukciju rēķina. čehu konstrukcija ar kustīgajiem riteņu ratiņiem tomēr tiek uzskatīta par progresīvāku.

IkdienasViesis 30.04.2014 15:06

Vispār jau labs žurnāliņš, man patika. Intervijās, varbūt, vajadzēja izcelt katra auto plusus un mīnusus. Šobrīd, intervijas izskatījās pārāk virspusīgas. Citādi, viss OK.

Pats lasu autopresi jau kopš skolas gadiem. Kioskos par 10 kap.tolaik varēja dabū demofriču AutoMoto, kur bija daudz smuku bilžu un aprakstu. Tulkojām tekstus ar vārdnicas palīdzību, taisijām "lauku" tjuningus velosipediem...bija interesanti. Atceros, tolaik (70-tajos)arī mans fāterits pasūtīja tolaik smalku čehu autožurnalu"automobil",kur vienmēr tika publicēti rietumu auto jaunumi. Arī krievu Za ruļom ir labs un ilggadējs autožurnals. To kādeiz varēja pasūtīt tikai par lielu blatu. Arī Ata Jansona Auto bija "leģendari" labs.

No pašreizējiem vienmēr lasu mūsējo Auto bild un krievu Auto revju. Pārskatu arī Za ruļom. Bet, tas Gāzi grīdā latviešu žurnaliņš gan man neptīk - tie trīs iedomīgie tipiņi laiž tur tādu lažu...riebjas pat lasīt.

IkdienasViesis 29.04.2014 12:29

Vakar redzēju jauno dīzeļtroļļuku uz lidostas viadukta..ar pasažieriem. Vai kāds jauns maršruts izveidots ?

IkdienasViesis 23.04.2014 11:45

Tas tramvajs jau pašlaik tur kursē reti. Šorīt biju pie āgenskalntirgus, pavēroju situaciju. 15 minūtes nemanīju nevienu tramvaju, bet abās pieturās par to laiku bija katrā vismaz par 20 cilvēkiem....

IkdienasViesis 16.04.2014 12:12

Mans viedoklis būtu - pagarināt 2 maršrutu līdz Meža kapiem, kā tas bija senākos laikos. Un dienas laikā, kad nav pasažieru uz Tapešu ielas pusi - tramvajam kursēt tikai līdz Zasulauka stacijai. Jebkurā gadījumā, maršruta piepildījums tikai pieaugtu. Bet slēgt šo klasisko Āgenskalna maršrutu gan nebūtu prāta variants.

IkdienasViesis 15.04.2014 12:14

Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.

IkdienasViesis 04.04.2014 14:46

Parasti uz to servisu sūta tieši no TA vietas , kad "izmet" laukā par kaut kādu bojājumu. Cik dzirdēts no tā servisa apmeklētājiem, kuri apmeklējuši to pirms TA, pēc tam TA laikā parasti nekādu probsu neeesot.

IkdienasViesis 02.04.2014 15:40

Domāju, ka pašreizējais risinājums ir optimāls. Pavasarī gaišie vakari ir ļoti patīkams process. Rītos tumsa arī ir garāka, kas ir pozitīvi.

IkdienasViesis 14.03.2014 11:54

Ir jau pilsētas, kur jaunajiem zemās grīdas tramvajiem vadītāja kabīnes ir abos galos un durvis arī abās pusēs. Tad arī galapunktā pietiek ar krustenisko pārmiju un viss. Šķiet, ka kaut kur Bama senāk iesniegtajās bildēs tādi tramvaji šeit jau ir redzami. Vai to dislokācijas vieta nebija kaut kur Francijā, precīzi gan neatceros ?

IkdienasViesis 11.03.2014 15:33

Pie fričiem jau zeme dikti dārga. Lai nebūtu jāmaksā nodoklis par apgriešanās apli galapunktā, tiek izmantots cita veida "aplis". Jāsaka, dīvains, bet neslikts risinājums. Vēl lētāk sanāktu trolejbusss ar vadības kabīnēm abos vagona galos.

IkdienasViesis 19.02.2014 11:07

Es vēl bērnībā paguvu pa čakeni (Suvorova ielu) bērnībā izbraukāties. Senčiem labi paziņas dzīvoja Suvorova/Marksa ielas stūrī, parasti no stacijas līdz turienei braucām ar 4.tramvaju. Vēl šodien atceros vecos MTV tramvajus - ar apkvēpušiem baltu notecējušu krāsu krāsotiem griestiem, koka soliem, apaļām lampām, kas braucot pāri krustojumiem parasti slēdzās laukā....

IkdienasViesis 18.02.2014 15:11

Bamam:

Man interesē, kāda pašlaik situacija depo ar vecajiem restaurējamiem tramvajiem MTV-82 un to

"zilo daugavpilieti" ? Pieļauju, ka tas "zilais" no stāvēšanas depo būs jau tik daudz sarūsējis,ka nebūs vairs izmantojams. Nāksies fiksi D-pilī meklēt citu, kamēr kāds tur vēl atrodams.

IkdienasViesis 13.02.2014 14:05

Tramvaja vadītājus šādās situacijās gan neaizskarsim. Viņiem jau tāpat nervi katru dienu jābojā, cenšoties "nesaplacināt" visādus tur šmig-

kodējus, bomžus, kurlus penšus, sportistus -skrējējus,nedisciplinētus skolēnus - kuri visi gan civilizēti saucas par gājējiem. Un kur nu vēl bezkaunīgie autovadītāji uz baronenes pika laikā !? Neviens vadītājs tīšām gājējam virsū nebrauks. Bremzēšana ar avārijas sliežu bremzi arī diez vai būs risinājums - var aizlidot pa gaisu VISI tramvajā esošie nevainīgie pasžieri...Lai jau vainīgā statusu tomēr uzņemas pats CSN situacijas izraisītājs.

IkdienasViesis 12.02.2014 14:44

Kaut kur lasīju, ka Ēģiptē (Kairā) 60-tajos gados bijuši divstāvu trolejbusi, kas kursējuši pa tuksnesi. Rīgā kaut kā divstāvīgie busi nav modē - populārāki ir pagarinātie vai ar "ermoņiku". Grūti pat pateikt, kāds busu variants ir optimālāks. Berlīnē, Londonā braukts ar divstāvīgājiem - nav nemaz tik slikti. Ja tālāk jābrauc, uzkāp augšā, un mierīgi sēdi - nav vispār jāgrūstās. Tie ir arī īsāki un kompaktāki. Ar pagarināto busu (53, 44, 8 maršrutos)pārdaugavas ieliņās šoferim nemaz nav tik viegli izgrozīties.

IkdienasViesis 10.02.2014 12:02

Metro Rīgā savulaik nebija tas sliktākais projekts. Pats projekts, līniju risinājumi, bija pavisam labi, un būtu pat izmantojami šodienas vajadzībām. BET, neviens negribēja, ka ši iemesla dēl vesels Rīgas mikrorajons(domāta bija Zolitude) tiktu atvēlēts viesstrādniekiem. Būtībā ,PSRS laikā, celtniecība būtu tikai iesākta, varbūt, uzbūvēta tiktu tikai viena līnija (Zasulauks- Teika). Pār pārējo šodien būtu jāļūdzas ES naudiņa. Šodien, kā redzam, bez tā metro iztiekam pavisam labi.

IkdienasViesis 06.02.2014 10:36

Vēl šodien atceros studiju gadu braucienus ar vilcienu uz Ērgļiem(braucām slēpot)...domāju, ka šodienas šaursliežu bānītis no "ērglēniešu" vilciena daudz neatpaliktu. Vairāk nekā TRĪS stundas prasīja brauciens līdz Ērgļiem ar vilcienu - 100km attālums. Un lai tiktu tajā vilcienā, vēl bija jāmēro ceļs uz centrālo staciju,jāpērk biļete, jārāpo augšā uz perona....Tramvajā uz baronenes iekāpt tomēr ir vienkāršāk. Arī Krievijā, pēdējos gados, daudzās vietās tramvaju līnijas ir pagarinātas teju līdz starppilsētu līmenim. Sabiedrībai tiešām dažkārt ir vieglāk, ja vajadzīgā mērķa sasniegšanai nav jāmeklē speciālas stacijas, autoostas, bet var nokļūt vajadzīgajā vietā turpat kaut kur nopilsētas centra....

IkdienasViesis 05.02.2014 12:25

Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

IkdienasViesis 03.02.2014 12:01

Pašam ir gadījies piemirst OCTAS beigy termiņu, un nobraukt vēl pāris nedēļas. Laimīgā kārtā - veiksmīgi. Bet,tas bija senāk. Pašlaik jau apdrošinātāji ar īsziņām par polises beigu datumiem brīdina vairākkārt. Domāju, ka visi. CP vienmēr braukšanu bez OCTAs ir vērtējuši kā ļoti smagu. To nevajadzētu aizmirst. Nāksies vien samaksāt šo soda naudu un vienoties ar apdrošinātājiem, lai turpmāk sūta atgādinājumus.

IkdienasViesis 31.01.2014 10:32

Malači harkovieši - labs darbs. Tramvajs tieši kā no konveijera fabrikā. Iespējams, ka pat labāks, jo ir iebraukts un jau tehnoloģiski uzlabots. reali, labāks risinājums, nekā nodot lūžnos. Uzskatu, ka šī modeļa tramvajs joprojām uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem un glītākajiem tramvajiem t.s. vecajā tramvaju paaudzē. Cerams, ka RS vismaz pāris ši modeļa eksemplārus saglabās vēsturei, lai pēc 20 gadiem nebūtu harkoviešiem jau par 30 000 eirikiem štukā jāpērk atpakaļ. Mūsējiem ari kaut kā neveicās ar restaurācijas darbiem - neko jaunu nedzird ne par MTV-82 ,ne "zilā daugavpilieša" RVR-7 atjaunošanas procesu.

IkdienasViesis 29.01.2014 10:38

Nu jā, pa 11 arī joprojām vairums vecās tatriņas braukā... Savulaik Bams rakstīja, ka jaunajiem esot problēmas ar kaut kādu detaļu ritošajā, ko ražojot Vācijā.

IkdienasViesis 28.01.2014 15:52

Var jau būt, ka tiem jaunajiem modeļiem dizains par pāris gadiem modernāks. Bet, vadītāja kabīne gan kļuvusi krietni mazāka. Ratiņi arī nav kustīgie. Ir pierādīts, ka vagoniem ar kustīgajiem riteņu ratiņiem, ir labaki kinetiskie rādītāji + garāks vagona mūžš.

IkdienasViesis 27.01.2014 12:10

Pa retam vēl kādu labi koptu Sierru ielās var pamanīt. Parasti braucēji ir vecāki onkas, kuri tos auto paņēmuši 90-to vidū. Tā viņi tos garažās katru dienu pucē, pāris reižu mēnesī arī izbrauc. Pārsteidz, ka Skorpji tik ātri izzuda - to taču bija ļoti daudz. Īpaši jau klasiskie hečbeki. Labi auto bija,ja neskaits, ka to, ka galvenā to problēma bija rūsa. Skorpjiem bija ļoti švakas grīdas - bija daudz gadījumu, kad apsēžoties šofera krēslā, vadītājs ar visu krēslu izlūza cauri izrūsējušai grīdai...

IkdienasViesis 23.01.2014 10:55

Noskatījos to video - piekrītu, tiešām glīts tramvajs. Dažās vietās brauc arī ar strāvas padevi no trešās sliedes. Supermoderns dizains. Francijai piestāv. Bet pie mums, vecie vēsturnieki joprojām gaužas, ka jaunās škodas brauc ar pantu, nevis klasisko "štangu". Tā nu tas ir.

IkdienasViesis 22.01.2014 15:31

Labāk aizbrauc uz Skandimotors un paņem jauno i40 wagon uz lizinga. Pašlaik šiem auto tur dod atlaidi 4500 eiro. nav ko tur ar veciem šotvageniem ko ņemties - pec tam būs vienas vienīgas mocības un galvassāpes. Īpaši jau ar fokusiem un franču auto. Nupat viens paziņa paņēma 2005.gada passātu no Vācijas - un dzīvo nepārtrauktos remontos, jo tam auto jūk nost viss pēc kārtas. Hundajiem garantijair 5 gadi, ja daudz brauksi, pirmo ritošās daļas komplektu jau varēsi nomainīt garantijas laikā. labāk tomēr maksāt līzi un braukt ar jaunu auto, nekā visu laiku ieguldīt naudu nolietota hlama remontdarbos.

IkdienasViesis 22.01.2014 11:25

Vispār jau dikti šaurs tas jaunais franču tramvajiņš izskatās. Labākajā gadījumā, katrā pusē pa vienai krēslu rindai, stāvvietās arī platuma zonā knapi pāris cilvēkiem vieta atradīsies....Viss it kā tiek kompensēts uz tramvaja garumu un daudzajām sekcijām. Izskats jau arī pārlieku kosmisks - hromēti paneļi kā boeing lidmašīnām. Rigas škodiņas man patīk labāk.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti