Jā, man jau arī tā liekas, ka 1.3 ir par mazu tie motori. Pie tam domāju, ka ekanomija nekāda lielā nesanāk braucot ielākoties pa šoseju,
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, man jau arī tā liekas, ka 1.3 ir par mazu tie motori. Pie tam domāju, ka ekanomija nekāda lielā nesanāk braucot ielākoties pa šoseju,
japcar rakstīja: Ja vel neesi iepircis auto- paskaties ari Mitsubishi COLTkā opciju. (Kāds no iAuto jau šo auto te pieminēja iepriekš)
80% tas pats Mitsubishi Lancer, tikai hečbeks.
+ 1996-2001/2 gadam izlaida diezgan smukus.
+ Motori mūžīgi, ekonomiski- griežas labi. Dinamiski.
+ Vadāmiba, stabilitāte uz ceļa- super.
+ Auto super kompakts un meitenei būs tieši piemērots.
+ Salons simpātisks, sēdekļi ērti.
+ Visas nepieciešamās elektro fīčas (el spoguli, logi, kondicionieris).
+ Grabažniekā bērnu ratus var ielikt, par ikdienas somām pat nerunājot.
+ Piekare vienkārša, izturīga, komfortabla.
+ Detaļas pieejamas visos +/- normālos servisos.
+ Mazie ceļa nodokļi (pašmasa krietni zem tonnas)
Mīnusi:
- Skaņas izolāciju varētu vēlēties labāku. Lai gan ne vienam japānim neesmu redzējis īpaši labu skaņas izolāciju. Ar Lexusiem, Land cruizeriem nesalīdzināšu protams)
- tikai 3 durvju hečbeki (tikai jaunie no kaut kāda nāk ar 5 durvīm)
- 1.3 motori- nekam neder. Ja apskatīsi COLT kā iespējamo opciju- izvēlies 1.6 16V.
- Manis lietotais auto bija krietni sists - tapēc bija problēmas ar vadiem/elektro sīkām vainām.
Rekur ir apraksts uz manu Ex Colt (1992-1996 gada paaudze). www.iauto.lv/...
Nobraucu kādus 40 000 - nekādu problēmu vai negatīvu iespaidu.
Bračka savulaik ar 1997 gada Lanceri novizinājās kādus 140 000. Tā ka ja ir interese par šiem Micukiem - dod ziņu.
Rekur pāris no SS.lv:
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
Colts tiek diezgan nopietni apsvērts, kā viena no ņemamākajām mašīnām, Tikai man drusku negribētos tos viņu standarta 1.3 motorus, jo katru dienu jābrauc būs pa šoseju ~ 100km. Man liekas, ka tas mazais motorīts nebūs diez ko ekanomisks braucot pa šoseju uz 100. Jāskatās vienīgi kāds ar 1.6.
šodien brauksim skatīties Opel Vectra. 97 gads.
Man jau dikti iepatikās VW polo, sedans
izskatās tāda smuka un kopta mašīna.
Kādam ir info vai SEAT arī vecāka gada tika taisīti no VW detaļām?
Gachs rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Šajā ziņā Tev piekrītu, bet tomēr portāla saimnieks ir tas, kurš te nosaka kārtību, un ja viņam labpatīk, ka dažas darvas karotes sabojā medus podu, tad tā arī te turpinās smirdēt daži subjekti, un labākais, ko tu vari darīt, ir tos ignorēt.
vajag "igonre" pogu.
nav brīnums, ka šo mūldētāju, murgotāju, renault/citro/pego fanu, rupekļu un šī bērnudārza dēļ iauto tiek apsmiets visos auto vortaalu forumos.
Tie daži useri visiem jau ir apnikuši ar savām teorijām, plātišanos ar neko, jēlībām un preteklībām, un savu praidošanu
vissnavslikti.lv jo ir volvoklubs 4rati japcar 200sx bmwpower saabclub mpower
tas nu tā nost no tēmas.
autor kā iet ar auto pirkšānu?
Nu, kad rakstīju, ka būs spams uz vairākām lappusēm, nedomāju, ka aizies līdz dzīvokļa jautājumam, bet nu ir o.k. Pagaidām, esam vēl meklējumos, jo lēdijai pavelk smukas mašīnītes, bet zinot, ka jāremontē būs man, tad es skatos uz cenām.
Kā saka, meklējumi turpinās...
brmbrmm rakstīja:
STALINS rakstīja:
VWBraucejs rakstīja: Nu pagaidām liekas, ka esam apstājušies pie civika vai colta.
Smuks jau vēl ir tas Fiat caupe, bet mani biedē šitie itāļu autobūves brīnumi.
Iespējams gan, ka biedē tikai tāpēc, ka nekad nav bijis. Visas tikai vācu mašīnas ir bijušas īpašumā vai kā pareizi tagad saka, pārvaldījumā
Kāpēc uzliec sev rāmi?
Meklē auto labā stāvoklī par labu cenu, JEBKURAS markas auto var būt gan nojāts, gan labā kārtībā. Protams, ja nauda kabatu nespiež, no pie mums mazplatītiem auto vajadzētu atturēties.
Laikam, šis ir visprātīgākais ieteikums, ja gribi auto, kas tuvākā laikā nesagādās kādas tehniskas problēmas pats no sevis. Tik vecam autiņam, praktiski pieejot, tehniskais stāvoklis varētu būt pirmajā vietā, otrajā vietā - modeļa izplatība, lai var detaļas pa šrotiem salasīt vai kur citur viegli iegūt.
Padomā, cik izmaksās, piem., Tigrai atrast bagāžnieka vāku, ja ziemā kāds ledus gabals no jumta uz tā uzvelsies, vai arī kādai citai mazāk izplatītai markai (kā man vienam paziņam) autozaglis izraus maģi ar visu viduskonsoli?
No tāda aspekta, laikam, vislabākā izvēle ir kkāds 2. golfs, bet te jau cilvēkam vajag netikai transportlīdzekli no A uz B, bet arī lai puslīdz patiktu meitenei pēc formas un krāsas, lai būtu neliels, droši vien benzīna un ar manuālo kārbu, nebūtu no aizpriedumainām markām utt.
Vārdu sakot, izvēle nav viegla, tomēr manuprāt, šajos laikos vislabāko variantu varētu meklēt, kur kāds apstākļu spiests mēģina tikt pie naudas, pārdodot tiešām labu, nenojātu automobīli.
Tā jau arī tiks darīts. Tikai man liekas, ka labāks būs dīzelis, jo dienā beibe nobrauc vidēji 100km darba dienās.
Bet pārsvarā jau pa šoseju.
Man liekas, ka visoptimālākais un eksplutācijā vislētākais auto varētu būt labi kopts 3 golfs. Cena rezerves daļā ir ļoti pieņemama, pie tam pilni veikali ar tām.
Nu pagaidām liekas, ka esam apstājušies pie civika vai colta.
Smuks jau vēl ir tas Fiat caupe, bet mani biedē šitie itāļu autobūves brīnumi.
Iespējams gan, ka biedē tikai tāpēc, ka nekad nav bijis. Visas tikai vācu mašīnas ir bijušas īpašumā vai kā pareizi tagad saka, pārvaldījumā
Sretsked rakstīja:
VWBraucejs rakstīja:
Ozz rakstīja: Fordu es neņemtu par savu naudu,opeli ar nē.man patīk lielas rwd mašīnas,bet meituškai gan jau ka alfa būtu ok,bet par tām man viedokļa nav.var kādu seat vai škoda lūkoties,kā nekā tie paši fofāgeni vien ir.
Kaut kā man drusku bail no tām alfām, zini kā ir ar veciem auto, kuri jālabo un detaļas nav katrā veikalā...
Seat un škoda jau tajā laikā vēl nebija tik labas kā tagad, škodas vispār šajā cenā nav, būtu ņemtu škodu, jo mana pieredze ar škodu ir ļoti laba
Nu nezinu gan, vecu skodu,seatu vai alfu var pirkt Ozz, viņam piestāvēs. Ja nav kur likt naudu, var to iepiļīt problēmās ar vecām,nojātām eksotikas mašīnām, tipa citroeniem...
Nu man jau arī drusku nepatīk tās visas eksotiskās mašīnas. Tāpēc jau domāju vai nu vācieti vai japāni, kaut gan japānim tās detaļas ir dārgākas kā 3 golfam. Tai pašai hondai.
Vēl jau skatās mazdu MX3 bet man tik liekas, ka ar nav kāds ekskluzīvs pasāciens
Sretsked rakstīja: Palūkojies te www.inserviss.lv/...
Paldies. vienai Mazdai piedāvāju cenu.
Redzēs vai atzvanīs
Ozz rakstīja: Fordu es neņemtu par savu naudu,opeli ar nē.man patīk lielas rwd mašīnas,bet meituškai gan jau ka alfa būtu ok,bet par tām man viedokļa nav.var kādu seat vai škoda lūkoties,kā nekā tie paši fofāgeni vien ir.
Kaut kā man drusku bail no tām alfām, zini kā ir ar veciem auto, kuri jālabo un detaļas nav katrā veikalā...
Seat un škoda jau tajā laikā vēl nebija tik labas kā tagad, škodas vispār šajā cenā nav, būtu ņemtu škodu, jo mana pieredze ar škodu ir ļoti laba
brmbrmm rakstīja:
VWBraucejs rakstīja:
Sretsked rakstīja: Zini ko, jebkurš auto ,kurš patīk konkrētam cilvēkam, ir labs. Tikpat pērkot lietotu, ir ļoti jāskatās un arī tad var iegrābties.
Patīk Fiats, pērc. Aizbrauc, iesēdies, pabrauc, ja patīk-pērc.
Pirmajam patīk renis, šis laimīgs ar to brauc...Sviestam patīk sābs, vel kādam žigulis.
PS. Reno ir sūds.
Nu redzies, te jau sākas, ka meitenei gribas smuku auto, es vairāk velku uz praktisko pusi. Tāpēc jau notiek tāda interesanta lēkāšana pa visām markām. Jo viņai patīk vizuāli, bet es domāju par praktisko pusi.
Šitas saudcas, darba dalīšana
Ja meitenei ir pašai piķis, ko krāmēt pēc tam remontos, lai ņem ko grib! Teiksim, lai vispirms atliek vienu štuku uz remontiem un pēc tam jau diezgan droši var pirkt jebkuru +/- labā stāvoklī esošu marku.
Nē, remontēšu visticamāk jau es, tāpēc ir tāda interese par tehnisko, kā arī gribētos dzirdēt, ja kādam līdzīgs aparāts ir bijis
Shiirs rakstīja: tak pa 1000 latiem tagad var normalu auto nopirkt, prieks kam tu vispar skaties uz shitiem visiem suudiem?
Nu iesaki, kādu, mazu, smuku auto pa 1000ls
Ja ir ko piedāvāt, piedāvā
brmbrmm rakstīja:
VWBraucejs rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Opeli labāk aizmirsti, vismaz par tādu cenu (lasi- to gadu).
Pa to naudiņu tu vari dabūt tikai Astra F/ Corsa B laiku opeļus, kam pašvaki ar rūsas aizsardzību un tehnika ar'laikam nebija tā labākā (lai eksperti komentē), vismaz, cik zinu, šiem bija čakars ar iesprūstošiem bremžu suportiem utt. Motori arī tādi - nekādi, un jaunakajiem nāca ecoteci ar palielinātu eļļas apetīti.
Zinu, ka sievišķiem tā tigra liekas pievilcīga, bet tehnikas ziņā labāks tomēr būs japānis, un kā kaut kur lasīju - to laiku nissani ir diezgan uzticami auto, jo tehnika diezgan vienkārša un kvalitatīva. Gan jau to pašu var teikt arī par Hondu, tikai tā būs dārgāka, jo nissana vārds nav tik populārs.
es gan neesmu redzējis nevienu sarūsē'jušu Tigra. Bet tas nu tā, iespējams, ka neesmu skatījies vērīgi.
Man liekas, ka Opel ap kādu 96 gadu jau saķa domāt par rūsu.
Tikai nesaprotu,kā viena gada Tigra var maksāt 600 un 1600ls, tā otra, ko ir zeltīta vai?
Opelis par rūsu sāka domāt kaut kur ap 97. gadu.
Bet ne par to runa - man ir čuijs, ka to gadu japāņu tehnika varētu būt labāka par to gadu opeļiem (tas sava un kolēģu pieredzes iespaidā), protams, kā jau te iepriekš minēja - neviens no tiem nebūs jauns auto, tāpēc galvenais pie šī pirkuma ir novērtēt auto reālo stāvokli - ja gadās atrast tip-top stāvoklī opeli, tad, pienācīgi kopjot to auto, lielas problēmas nebūs.
Accord un 626 gan ir jau citas klases auto, lielāki un domājams drošāki par piem, Tigru, bet tad jautājums, vai ir vajadzība pēc tāda? Pa pilsētu tomēr ir ērtāk ar mazu auto.
Ja interesē "tīģerveidīgie", tad ir vēl viens, mazliet dārgāks variants - ford puma, piem- www.ss.lv/... Tik derētu ar dinamiskāko 1.7 motoru.
Zini, par vecāka gadagājuma fordiem man gan ir izveidojies iespaids, ka viņu nekad nevar dabūt gatavu, gluži kā Rīgu, kura nekad nebūs gatava
Jo ir bijusi saskarsme ar Escortiem, gan parastajiem gan Coswortd un visiem visu laiku bija kādi elektrības gļuki
Sretsked rakstīja: Zini ko, jebkurš auto ,kurš patīk konkrētam cilvēkam, ir labs. Tikpat pērkot lietotu, ir ļoti jāskatās un arī tad var iegrābties.
Patīk Fiats, pērc. Aizbrauc, iesēdies, pabrauc, ja patīk-pērc.
Pirmajam patīk renis, šis laimīgs ar to brauc...Sviestam patīk sābs, vel kādam žigulis.
PS. Reno ir sūds.
Nu redzies, te jau sākas, ka meitenei gribas smuku auto, es vairāk velku uz praktisko pusi. Tāpēc jau notiek tāda interesanta lēkāšana pa visām markām. Jo viņai patīk vizuāli, bet es domāju par praktisko pusi.
Šitas saudcas, darba dalīšana
gacss rakstīja: Vai var maksāt 600 Ls par ALPINA diskiem R18 ar riepām, forši jau izskatās!
Ja atbild uz uzdoto jautājumu, tad atbildes ir divas
1. var maksāt
2. var nemaksāt
Nē, bet tur bija kādas 2 cenās ap 600, tad drusku dārgākas un tad kaut kādas pāris par kosmisku 1600
nu nevar tik ļoti atšķirties 12 gadu veci auto lai atšķirība būtu štuka pie tādas cenas. man liekas, ka vienkārši ir cilvēki kuri rēķina, ka ir kosmosu ielicis iekš auto, jo mainījis taču 3 detaļas 2 gadu laikā
brmbrmm rakstīja: Opeli labāk aizmirsti, vismaz par tādu cenu (lasi- to gadu).
Pa to naudiņu tu vari dabūt tikai Astra F/ Corsa B laiku opeļus, kam pašvaki ar rūsas aizsardzību un tehnika ar'laikam nebija tā labākā (lai eksperti komentē), vismaz, cik zinu, šiem bija čakars ar iesprūstošiem bremžu suportiem utt. Motori arī tādi - nekādi, un jaunakajiem nāca ecoteci ar palielinātu eļļas apetīti.
Zinu, ka sievišķiem tā tigra liekas pievilcīga, bet tehnikas ziņā labāks tomēr būs japānis, un kā kaut kur lasīju - to laiku nissani ir diezgan uzticami auto, jo tehnika diezgan vienkārša un kvalitatīva. Gan jau to pašu var teikt arī par Hondu, tikai tā būs dārgāka, jo nissana vārds nav tik populārs.
es gan neesmu redzējis nevienu sarūsē'jušu Tigra. Bet tas nu tā, iespējams, ka neesmu skatījies vērīgi.
Man liekas, ka Opel ap kādu 96 gadu jau saķa domāt par rūsu.
Tikai nesaprotu,kā viena gada Tigra var maksāt 600 un 1600ls, tā otra, ko ir zeltīta vai?
Nu pagaidām drusku izdomāju, ka varētu arī nepirkt reni. Tagad sākam skatīties uz Opel Tigra piem
šitas aparāts.
Es tikai nesaprotu, kāpēc tām tigrām tāda cenu starpība no 600-1600ls par vienādām mašīnām.
Vēl doma ir kādu vw polo.
3 golfs tika atmests, jo pastiprināti pūst
tagad izvēle paliek Opel tigra, honda civic, mitsubisi colt vai nisan almera.
Kādas domas?
anonimikis rakstīja: daudz ekstras par mazu cenu nozīmē, ka lielākā daļa no tām gļukos vai nestrādās.
Tā jau nu gluži nebūs, jo man jau nu liekas, ka vienkārši tādi 2 golfi vienkārši tiek pārvērtēti un kaut kādi audi un bmw
es pirms 5 gadi pirku golfu pa tādu cenu kā tagad identisku piedāvā
nu nav tas normāli
Gachs rakstīja: Uz pacēlaja neesmu vēl redzējis +- tehniski normālu un lv piemērotu renaultu, nu izņemot kaujamo aparātu kangoo dīzeli.
Visi traffici, meganes, clio, utt uttj ir ļoti tehniski slikti automobiļi. Sīkumos neizplūdīšu. Piekare netur lv ceļus, motors ir neekonomisks un gurdens. Salons lēts un pretīgs. Kā jau ren. Ir problēmas ar detaļām jaunākam meganēm.
Bet galvenais - pirkt šādu auto meitenei ir kā minimums apvainojums, diez vai tu pats ar tādu gribētu braukt
Cena meganei nav lēta, remonti tam autosam ir dārgi un bieži, tiek kas apgalvo pretējo, nevēlas atzīt, ka iegrābušies uz renault/pego/citroen.
Paskaties kaut vai a3, vw golf 3,polo, hondu, mazdu ,bmw 3er vai kaut ko līdzīgu.
User pirmais stāstīs pretējo
Lai veicas nopirkt labu auto!
A3 ir cenās no kaut kādiem tur 1500ls. Polo ir kosmiski dārgi, nesaprotu kāpēc, bet tā ir.
Ozz rakstīja:
Gachs rakstīja: Bet galvenais - pirkt šādu auto meitenei ir kā minimums apvainojums, diez vai tu pats ar tādu gribētu braukt
Lai veicas nopirkt labu auto!
varbuut no saakuma paprasiit meitenei
daamas parasti neizveelas to pašu ko džeki
Meitene, teica, ka vajag mazu un smuku auto līdz 1000ls
Nu kādas ir tās izvēles iespējas?
Megane iepatikās, tāpēc, ka salīdzinoši daudz ekstru, par tādu mazu cenu.
Vēl skatījāmies, Opel Tigra, Vectra, Astra
No vw mk3
Vairāk nekas tāds nenāk prātā, nu tāds prātīgs
brmbrmm rakstīja: Varbūt kaut ko tādu paskaties: www.ss.lv/...
šitas izskatās tāds labs aperāts.
Tikai atrodas Jēkabpilī un droši vien jau pa mēnesi ir pārdots pa to krīzes cenu.
Bet mani fascinēja, cik maksā 2 golfi
ursis rakstīja: ir paaris pazinjas(garazaas) ar shaam vecajaam brauc(1.6 dzineeji laikam) un nesuudzas. pat iisti ruusu neredz.
bet Pirmais tev visu izstaastiis.
nu jā, man jau agrāk arī bija aizspriedumi pret franču auto, bet tagad skatos, ka pa tādu cenu jau var dabūt normālas komplektācijas megani, kamēr piem, 3 golfu galīgi pliku
Kādos ciparos ir rez daļas? Nav kosmos? Viegli dabūt?
Vēl ir tāda
man liekas, ka šitā priekš savas cenas ir nenormāli nopakota ar visādām fīčām.
P.S. ne pa tēmu, bet vakar pētor sludinājumus, konstatēju, ka piem 2 golfi lai cik tas dīvaini nebūtu, bet maksā dārgāk nekā 3 golfi
Cik nopratu, tad ar MK 2 braukā turīgi tautieši, ja reiz tik dārgas mašīnas
Kāds var tomēr pastāstīt, kas tas ir par zvēru un ko viņš ziemā ēd?
Izklausās jau interesanti
msh rakstīja: P.N. Nesaprotu tādus cilvēkus kā tofika autors - pirkt padsmit gadus vecu mašīnu pēc principa "visām mašīnām ir četri riteņi, trīs pedāļi, mešalka un stūre, tātad tās visas ir vienādas" - tā var pirkt tikai jaunu mašīnu ar garantiju.
Kas tur dīvains?
Es jau skatos auto, kurš būtu labs un lēts eksplotācijā, tāpēc tiek izskatīti visādi varianti.