Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
martinello 28.05.2007 17:27

325 bee mee vee!

foto.inbox.lv/...

martinello 23.05.2007 17:37

kasinsh79 rakstīja: Kāds varbūt zin, kur var nopirkt saules sargus, ko piestiprina sānu logos? Tādus tumšus, tipa kvadrātainus.

Citādi mazajai čiepai saule spīd acīs un no brauciena vairs nekāda kaifa

notonē pakaļ logus un būs viss kulē

martinello 23.05.2007 16:15

sviestdienis rakstīja: un biljardu uzspeeleet varam

shitada laikā tik ārā sēdēt , alu lakt

martinello 23.05.2007 16:11

Ozz rakstīja: Tu domaa uz Jaunciema gatves

A cik tur saslook maksaa

tā ir NIKA, narods tikai vienmēr nekāds labais

martinello 23.05.2007 16:08

sviestdienis rakstīja: shovakar ziemeljblaazmaa vareetu sasliku paeesties?

mierīgi! ņem cūķi, bik gardāks

martinello 12.05.2007 20:49

SWE-RUS 2:4

CAN-FIN 2:3

martinello 11.05.2007 12:52

tā kā hokejā brīvdiena, jābauda basketbõls.

cerams, ka tikpat aizraujošajai kā pirmajai spēlei, šodien LBL finālsērijas otrā spēle starp BK "Ventspils" un "ASK" Rīga, kas pulksten 19.30 sāksies Daugavas Sporta namā. Šobrīd sērijā līdz četrām uzvarām ar 1:0 vadībā ir "ASK". Spēli tiešraidē rādīs LTV7.

+4 ASK

martinello 10.05.2007 13:37

reku jau akcija no uscāriem!

Protesta akcija-nost ar jaunajiem auto nodokļiem miniveniem.

www.uscars.lv/...

Par grozījumiem likumā \"Par vieglo automobiļu un motociklu nodokli\"

Šodien tika iesniegta vairāku organizāciju parakstīta atklāta vēstule Valdībai par paredzamo nodokļu paaugstināšanu vieglajām automašīnām un motocikliem.

Latvijas Republikas Saiemai

Jēkaba 11, Rīga, LV1811

Valsts Kancelejai

Brīvības bulv. 36, Rīga, LV1520

Latvijas Republikas Finanšu ministrijai

Smilšu 1, Rīga, LV1919

Masu medijiem

Atklātā vēstule.

16.03.2007

Par grozījumiem likumā \"Par vieglo automobiļu un motociklu nodokli\"

Ministru kabinets 2007. gada 6. martā ir atbalstījis finanšu ministra Oskara Spurdziņa vadītās darba grupas izstrādāto pasākumu kopumu inflācijas ierobežošanai, kas paredz veikt virkni pasākumu daudzās tautsaimniecības jomās, tai skaitā arī transporta līdzekļu pirmās reģistrācijas nodokļu lieluma izmaiņas atkarībā no dzinēja tilpuma. Šīs darbības, cenu kāpuma apkarošanai, nemaz neliecina par konsekvenci auto tirgus biznesā. Taču ar nožēlu jākonstatē, ka izstrādātās izmaiņas cenu kāpuma apkarošanai ilgstošā laika periodā var radīt neparedzamas sekas LR jau tā novecojušā autoparka attīstībai. Tam nav nekāda sakara ar kopējā valsts pieprasījuma samazināšanos un inflācijas bremzēšanu. Tieši pretēji - uz nodokļu rēķina cenu kāpums tiktu tikai veicināts un līdz tā ieviešanai auto tirgus piedzīvotu tikai papildus ažiotāžu un iedzīvotājiem nāktos vien tērēt papildus summas auto iegādei, jo pēc tam tas vispār lielākajai daļai nebūs iespējams. Latvijā ir vairāk kā 400 lietoto auto tirgotāju, kuri godīgi maksā nodokļus, taču nodokļu paaugstinājums var stipri ietekmēt šo tirgotāju darbību.

Kādas sekas mūsuprāt būtu šādām izmaiņām?

Ņemot vērā 1999. gada 1. aprīlī pieņemto lēmumu aplikt ar papildus nodokli automašīnas, par pamatu ņemot dzinēja tilpuma lielumu, sekas bija katastrofālas Latvijas auto tirgotājiem un ar auto saistīto blakus pakalpojumu sniedzējiem - daudzi stabili strādājošie auto tirdzniecības uzņēmumi, pārvadātāju kompānijas un autoservisi bankrotēja - it sevišķi rajonos;

Latvijā masveidā sāka parādīties automašīnas ar Lietuvas reģistrācijas numuru zīmēm.

Kādas sekas ir šādam reģistrācijas veidam, ja tas tiek pielietots Latvijas iedzīvotāju īpašumā esošajiem auto, lai samazinātu izmaksas auto ekspluatācijai un reģistrācijai?

netiek maksāti ceļa nodokļi, OCTA, u.c.;

viss, kas saistīts ar sodiem un identifikāciju(iespējama bezatbildība un viltošana);

auto tiek pirkti labvēlīgāku nodokļu valstī līdz ar to, protams, samazinās imports, bet nauda pārvietojas uz kaimiņvalstīm, kuras nebaida naudas ieplūšana viņu budžetos;

aizplūst auto tirgotāju peļņa, sociālie nodokļi par algām un citi saistītie ienākumi;

jau 2000. gadā tika konstatēts nevis ieņēmumu pieaugums budžetā, bet gan to iztrūkums miljonos latu;

pazaudējām arī lietoto auto tirgu, kurš pašlaik Lietuvā ir sasniedzis gandrīz 4 miljonus gadā;

pagāja trīs gadi, kamēr atjaunojās normāls auto skaita pieaugums valstī un līdz šim brīdim bija novērojama situācijas stabilizēšanās un kopējā auto parka atjaunošanās.

Ņemot vērā pašreizējo situāciju, kad Latvija ir ES ar vairāk vai mazāk atvieglotām pārvietošanās iespējām gan pilsoņiem, gan viņu līdzekļiem un īpašumam uzskatam, ka sekas būs vēl ļaunākas un zaudējumi lielāki jo arī Igaunijā reģistrēšanas nosacījumi ir daudz labvēlīgāki. Arī attiecībā uz PVN priekšnodokli Lietuva ir sapratusi savu kļūdu un ar 2007. gada 1. septembri atceļ aizliegumu izmantot PVN maksājumu kā priekšnodokli, lai Lietuvas uzņēmēji nedarītu to Latvijā vai Igaunijā reģistrētajos uzņēmumos. Bet Latvija domā par iespēju atcelt šādu kārtību, luksus auto reģistrāciju kompāniju pamatlīdzekļos. Tas būs nākošais lielais grūdiens sākt domāt par auto reģistrāciju kaimiņvalstīs .Un vispār - jēdziens \"luksus auto\" ir ļoti strīdīgs, jo ir ļoti dārgi automobiļi ar neliela tilpuma dzinējiem un ir lēti, vidusmēra pircējam pieejami automobiļi ar lielāka tilpuma dzinējiem. Te vairāk izsaka cena, taču tādus automobiļus, kuru cena pārsniedz vismaz(!) 60 tūkstošus latu, Latvijā gada laikā ieved un reģistrē tikai dažus desmitus.

Varbūt tomēr der atcerēties, ka automašīnas un nauda nav nekustamais īpašums un ir iespēja brīvi pārvietoties Eiropas Savienības teritorijā. Un, ja šāda veida nodokļus pieņemam, tad varbūt to vajadzētu darīt kopā ar pārējām ES valstīm, lai nesanāk tā, ka valsts ar vienu no mazākajām teritorijām un iedzīvotāju skaitu izsludina visnelabvēlīgāko nodokļu nastu un sagaida, ka visi brauks maksāt nodokļus uz Latviju. Jau šobrīd nodokļi LR pirmreizējai automašīnas reģistrācijai ir vairākkārtīgi augstāki nekā Lietuvā un Igaunijā, tāpēc mēģinājums tos vēl vairāk palielināt novedīs pie haosa šobrīd sakārtotajā auto tirgū. Lūdzam neveikt nekādas izmaiņas uz atstāt pašreizējo nodevu apmērus. Atbildi lūdzam nosūtīt uz Lietoto auto tirgotāju asociāciju Biķernieku ielā 58, Rīgā, LV1006.

Ar cieņu:Lietoto auto tirgotāju asociācija Uģis Vītols

SIA Amerikas auto Aldis Sāmītis

SIA Atlas Motors Dāvis Maksiņš

SIA Ameira Edgars Kreicšteins

SIA Auto Statuss Raimonds Īlenāns

SIA Goldauto Agris Kārkliņš

SIA E&S auto Raivo Saļms

Biedrība Amerikāņu auto klubs Dins Ziemelis

Biedrība Latvijas Volvo klubs Ieva Šķēle

Biedrība Latvijas SAAB klubs Normunds Kalvāns

Biedrība Latvijas BMW klubs Jānis Kārkliņš

Biedrība MB Club.lv Valdis Grīnbergs

Biedrība Latvijas Chrysler Voyager klubs Jānis Gaņģis

Viss jau ir nolemts,braucam 18.maijā,tiekamies TC mols,pl 15.00,tas ir piekdien,kluba biedriem būs ielūgumi,nekluba visa braukšanas novirze,būs aprakstīta pasākumos,saprotu ka darba diena,bet svētdienā nav ponta,īstenībā ja jau ļoti grib man liekas izkārtot brīvu piekdienas pēcpusdienu var jebkurš,tad jau redzēsim cik mēs aktīvi Tā ka sākat zīmēt plakātus ko piestiprināt pie vojīša un uz priekšu

vairāk

www.voyagerclub.lv/...

martinello 10.05.2007 13:10

b-mens rakstīja:

b-mens rakstīja: Saab 9000 VS Volvo 940

www.youtube.com/...

mocis foršāks!

martinello 10.05.2007 12:41

kādi večī? www.spoki.lv/...

martinello 10.05.2007 12:17

Ronalds_ rakstīja:

Un ar KASKO arī viss tik rožaini nav - ja nav stāža vadītājam parasti paceļ kasko prēmiju..... (un parezi dara jo risks lielāks)

var jau mašīnu reģistrēt uz veci!

martinello 10.05.2007 12:11

vo, vo trakumSērga! nekas vairāk

martinello 04.05.2007 13:18

Alūksne

filiāle Dārza iela 11 LV-4301

43 22905 / 2 9418323

aluksne@balva.lv

www.balva.lv/...

......gaisa kuģu un kosmisko aparātu apdrošināšana (pilnīga bojāeja un/vai bojājumi); LAAABS

martinello 02.05.2007 14:30

es atvainojos, bet martinello NEpiedalās erudītu konkursā "Uzmini ščotu?"

martinello 01.05.2007 13:34

uz 2-o maiju:

02.05.2007.

ITA - LAT 2:3

NOR- GER 3:2

SWE - SUI 4:2

CAN - SVK 3:4

martinello 28.04.2007 20:09

......biju.

ja nebūtu ielūgumu, tad neietu. ko gribēju apskatīju, bet pietrūka Mitsu un Honda priekš salīdzināšanas

martinello 27.04.2007 19:27

Product Information

Volvo V70 2.4 Bi-fuel (Petrol-CNG) S Estate

Main specs

Long Name: V70 2.4 Bi-fuel (Petrol-CNG) S Estate

Series: V70

Engine Type: 2.4

Manufacturer / Model: Volvo V70

Release Date: 2005

On The Road Car Price: 25708 GBP

Body Style: Estate

Genre: Luxury Car

Driven Wheels: Front (FWD)

Transmission type: 5 Speed - (Man) / 5 Speed - (Auto)

Engine Size (cc): 2435 cc

Cylinders: 5

Power (bhp/rpm): 140@4500/5800 bhp/rpm

Power (bhp): 140 bhp

Torque: 162@3300/141@4500 lb/ft

Maximum Speed (mph): 127 mph

Acceleration (0 - 62 mph): 10.5 seconds

Max Boot Capacity (litres): 1641 L

Fuel Type: Unleaded Petrol / Compressed Natural Gas (CNG)

Fuel Capacity (litres): 29 L

Fuel Capacity (litres/gallons): 29 litres / 6.38 gallons

Combined Fuel Consumption (mpg): 31.4 mpg

Emissions Class: EU4

CO2 Emissions: 215 g/km - (Man) / 240 g/km - (Auto)

Insurance Group: 13

Warranty: 3 years / 60000 miles

Length: 4710 mm

Width: 1804 mm

Height: 1465 mm

Wheel Base (mm): 2755 mm

Kerb Weight: 1567 kg

Towing Limit (kg): 1800 kg

Brake System: ABS

Air Conditioning: with Air Conditioning

Airbags: Driver Airbag; Passenger Airbag; Front Side Airbag

Car Security: Alarm; Immobiliser; Central Locking

Sunroof: Optional Extra of Electric Sunroof

Car Stereo: Radio/CD with RDS

Steering: Power Steering; Cruise Control

Internal Features: Electric Front Windows; Electric Mirrors; Optional Extra of Leather Seats; Optional Extra of Satellite Navigation; Split/Fold Rear Seat; Front Seat Belt Pre-Tensioners

External Features: Alloy Wheels; Optional Extra of Metallic Paint

Manufacturer: Volvo

martinello 27.04.2007 17:30

neiemeta, ščots 6:2 amerikosi sit atreišus

martinello 27.04.2007 17:18

6;2 gan jau iemetīs septītos

martinello 27.04.2007 17:13

Телеканал РТР-Спорт

martinello 27.04.2007 17:02

Sviestnesis rakstīja:

Piektdienis rakstīja: Sviestc atkal liideris peec Otraa perioda USA-AUT 4:2

www.hammers.times.lv/...

kur to spēli inetā var redzēt, vai vismaz dzirdēt

livetv.ru/...

tik vajag TVants

martinello 26.04.2007 6:39

hondas frv priekšējās sēdekļu rindas vidējais krēsls ir kaukāds murgs, nah viņš tur vaidzīgs. būtu normālus divus beņķus ielikuši.

martinello 26.04.2007 6:28

ursis rakstīja: laps riits

meiteeni

un

puiseeni

P.S. sveiciens Gintam Rūsiņam vārda deinā

martinello 26.04.2007 6:26

auto tiks nodots jūsu lietošanai vienu gadu!

www.mitsubishi-motors.lv/...

martinello 25.04.2007 16:58

Esam vel dzīvi?

Dieva dēļ, kā gan ir iespējams, ka mēs, kuri esam dzimuši

50/60/70-tajos gados, esam vēl dzīvi?

Saskaņā ar teorijām, 2004.-2005.-2006. gados mums jau sen vajadzētu

būt mirušiem!

KĀPĒC?

Mēs sēdējām automašīnās bez bērnu sēdeklīšiem, bez drošības siksnām un gaisa spilveniem!

Mūsu gultas un koka rotaļlietas bija nokrāsotas ar veselībai kaitīgām krāsām

Kad Tu pamodies savā gultiņā, neviens Tevi nedzirdēja. Ja kas

atgadījās, tev bija jābrēc no visa spēka, lai vecāki Tevi sadzirdētu

Pudeles ar bīstamām vielām un pat visdažādāko zāļu pudelītes vienkārši ar abām rociņām un visvienkāršākajām motorikas kustībām varēja brīvi atvērt

Durvis un vārtiņi vienkārši aizcirtās un, ja Tu no turienes nepaspēji noņemt savus pirksiņus, tad tiem dikti sāpēja

Tu sēdēji uz velosipēda bagāžnieka un, turoties pie priekšā braucošās automašīnas, centies no tā nenokrist

Ķiveri nevilkām pat braucot ar motociklu, kur nu vēl – ar velosipēdu

Ūdeni mēs dzērām no krāna, nevis no pudelēm

Gan jau arī toreiz bija kā krāsvielas, tā arī aromatizējošās vielas.

Tik sarkanu, zaļu vai dzeltenu limonādi kā tolaik, mūsdienās vairs

neražo

Košļeni vakarā pielīmējām pie naktsskapīša stūra un nākamajā dienā tā atkal tika košļāta tālāk

Skolā mums bija tikai neveselīgi viena izmēra soli un krēsli

Mūsu apavus pirms mums bija jau valkājis brālis, māsa vai kāds cits radinieks. Arī mūsu velosipēdi parasti bija vai nu par lielu vai par mazu priekš mūsu auguma

Velosipēdam nebija vairāku ātrumu un, ja saplīsa riteņa gumija, tēvs ātri vien iemācīja kā pašam to salabot

Agri no rīta izgājām no mājām un atgriezāmies tikai tad, kad jau bija ieslēgts ielu apgaismojums. Daudzreiz neviens pat nenojauta kur mēs esam un mobilo telefonu mums arī nebija

Ne mežā, ne parkos nebija rotaļu laukumu ne arī tusiņu vietu tīņiem

Ja mēs gribējām apciemot draugus, tad vienkārši gājām pie viņiem,iepriekš nevajadzēja viņiem zvanīt un iepriekš norunāt tikšanos. Arī pieaugušie nebija līdzi

Mēs ēdām cepumus un maizi ar biezu sviesta kārtu, taču mēs nekļuvām resni

Mēs ar draugiem dzērām no vienas pudeles un no tā neviens nesaslima

Mums nebija Playstation, 64 televīzijas kanālu, video, DVD, sava

televizora, datora, ne arī interneta pieslēguma.

Mums bija draugi!

Televīzija sāka raidīt plkst 18.00. Tad vesela stunda tika atvēlēta

bērnu raidījumiem un nelaimīgs bija tas, kurš tajā laikā piecēlās un pārslēdza kanālu (visas pogas atradās uz televizora)

Tēvs izlēma ko un cik ilgi skatīties

Mēs iegriezām sev pirkstos, lauzām kaulus, izsitām zobus un dažreiz arī no kāda dabūjām ar kāju pa dibenu

Mēs cīnījāmies, kāvāmies viens ar otru un neviens pieaugušais par to nelikās ne zinis.

Pedagoģiski korektas rotaļlietas sev gatavojām paši, dauzījām ar koku ,bumbas, taisījām imitētas ragaviņas un tikai kalna pakājē konstatējām, ka esam aizmirsuši par bremzēm

Mēs spēlējām uz ielas futbolu un spēlēt varēja tikai tie, kuri to

prata, bet kuri neprata, tiem bija jāvēro no malas un jāpārdzīvo

vilšanās

Skolā bija arī dumji bērni. Viņi nāca un gāja tāpat kā visi un mācījās vienas un tās pašas lietas. Dažreiz viņi palika uz otru gadu un tas netika apspriests, pat ne vecāku sanāksmē.

Skolotājam vienmēr bija taisnība!

Pusdienu sviestmaizes smērējām sev paši un, ja aizmirsām to izdarīt, tad skolā neko nopirkt nebija. Ja maizīte Tev negaršoja, tad vienkārši visu dienu biji mazliet izsalkušāks kā pārējie!

Uz skolu braucām ar velosipēdu, pavisam vieni, arī ziemā

Ja mamma Tev uz atvadām no durvīm pamāja ar roku, Tu biji

“memmesdēliņš” (-meitiņa)

Ja Tu izdarīji palaidnības, vecāki bija vienisprātis ar policiju.

Vecāki atnāca Tev pakaļ, bet Tevi “neizpirka”. Mūsu nedarbiem bija sekas un no tām nebija iespējams paslēpties.

Mēs bijām brīvi, dažreiz nogāja greizi, dažreiz veicās un mēs par to visu paši atbildējām.

Bija jāmācās tikt pašiem ar visu galā!

No mūsu paaudzes nākuši daudzi cilvēki, kuri prot risināt problēmas, radoši strādāt un tā vārdā uzņemties risku-nekaunoties un nebaidoties no sekām

Vai Tu arī piederi pie šiem cilvēkiem?

APSVEICU!

MĒS BIJĀM VAROŅI!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti