Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
superb 03.11.2007 15:12

Jā šis ir īstais plaču lepnums. Parasti viņi tādus eksemplārus nepārdod mēnešiem ilgi neskatoties pat uz cenu)))

superb 24.11.2007 12:36

manuprat pamatota nominacija - labi izskatās, kompakts, ekonomiski motori, laba pilnpiedzina (tada pat ka X-Trail) un visam klat labakaa cena par tadu izstradajumu

superb 24.11.2007 17:50

2 schizo/tev ir qashqai ka taa saki vai arii no seerijas....Ja patiesi esi ipsanieks tad ludzu informe smalkak kas par vainu utt.

superb 24.11.2007 18:29

lietoju Canon IXUS 800 IS un esmu ljoti apmierinats - bildes prieks ziepenieka cool.

superb 04.12.2007 11:12

2IkdienasViesi

Kuras tad ir tas tehnologijas kuras korejiesi krietni apsteidz Eiropas razotajus? Tadus apgalvojumus ludzu atspekot ...ja vien vari ))

superb 14.12.2007 18:21

Tas no ABilda

Motori un transmisijas regulāri zaudē eļļas. Pirmais uzdos motora kloķvārpstas pakaļējais blīvslēgs (100-150000 km), tad blīvslēgs ātrumkārbai. Lielākoties to cena ir niecīga salīdzinot ar izdevumiem nomaiņai. Manuālās kārbas apgrūtināta pirmā, piektā un atpakaļātruma slēgšanās norāda uz vajadzību mainīt kulisi (sastāv no ~ 11 detaļām), kas nav retums sākot ar ~150000 km. Pat jaunām mašīnām testos novērota sinhronizatoru nepietiekama darbspēja un kulises palielināti darba gājieni. Motori kā tādi ir samērā izturīgas konstrukcijas. Tikai turbomotors tā ierobežotā resursa dēļ (~200000 km) nav ieteicamo kategorijā ko atzīst arī ražotājs. Motoriem netiek ražotas remontizmēru detaļas virzuļgrupai, kas izvēloties auto liek uzmanīties jo īpaši. Ja motora vibrācijas jūtamas salonā vai grūdieni uzsākot braukšanu, tad pie vainas motora atbalstspilveni. Automātiskās ātrumkārbas divu veidu – četrpakāpju un no 2000.g. piecpakāpju adaptīvā. Tās tāpat kā lielajos modeļos 850/S70 ir izturīgas, ja vien neesat sportists vai ikdienā nevelkat smagas piekabes. Eļļa automātiskajās kārbās ir tikai jāpapildina, jo ražotājs resursu paredzējis visam auto kalpošanas laikam. Sajūga mūžs 150-180000 km. Veicot testa braucienu pa bruģi ieklausieties stūres iekārtas trokšņos. Klabēšanā visticamāk vainīgs stūres zobstienis, kurš nav remontējams. Balstiekārta tagad ir neatkarīgā abiem tiltiem. Tai var būt dažādas stingrības pakāpes, ko nosaka komplektācija un motora jauda. Kopumā ierindas modifikācijās atsperojums ir komfortabls un tikai lielākas bedres vai dziļa trepe var likt nostrādāt līdz atdurei. Atteikumi nav retums abiem tiltiem. Pakaļējā Multi-Link vairāksviru piekare palīdz mašīnu labāk vadīt un padara gaitu līganāku, taču tai periodiski (~70-80000 km) jāmaina stabilizatora bukses, atsaites, šarnīri un tilta atbalstspilveni. Priekšējam tiltam apakšējais plaukts mainās kopā ar lodšarnīru. Līdz pat modeļu nomaiņai neizdevās likvidēt nepietiekamo stūres izjūtu (neizteikts viduspunkts, maz informācijas no ceļa klātnes). Pēc 2000.g. izmainot statņu sagāzumu vadīšanas izjūtas kļuva adekvātākas. Nokavēta bremžu kluču nomaiņa (~50-60000 km), pirmos sabeidz pakaļējos bremžu diskus. Nevienmērīgi ņemošas darba un rokas bremzes nav retums. TA var saņemt aizrādījumus par priekšējo lukturu regulējumu (optiku turošo kronšteinu nolūšana). Salona elektrība samērā izturīga, ko nevar teikt par lukturu un universāla aizmugures durvju stikla tīrītāju motoriņiem. Tie maksā daudz. Arī sedana un universāla aizmugurējie stikli nav lēti (Ls 400-500). Ja izvēlēties, tad mašīnu pēc face-lift un bez turbomotora.

superb 10.01.2008 9:37

Nu kaa saka VWfans tad Tiguan ir loti baudaams auto. Cena ir atbilstosa kvalitatei un brauksanas spejam. Saliidzini ar kaut tiem pasiem Rav4 vai C-RV un ja no autinjiem ir ponja pats sapratisi kas par mantu. Turklat pedejos testos ABilda un AutoZeitungaa Tiguan uzvar parliecinosi - pat BMW X3!!

superb 10.01.2008 16:51

Par 6000 eerikiem janem pec iespejas vienkarsaks un izplatitaks modelis. Minetais Passat B5 ir labaka izvele - ekonomisks, kluss, ietilpigs, labi buveets un ar mazu vertibas kritumu. Par automatu vajag padomat, jo tad 1,5 l/100 km ir klaat. Piekares krenkji ir nieks pret motora vai transmisijas remontiem. Pratigi braucot prieksa nebus jāparlasa biezak ka 70-80000 km.

superb 16.01.2008 13:40

1,9 dīzelis ar 120ZS iet sliktāk kā VW 1,9TDI ar 105 ZS un par gandrīiz 24 tk eeriku pirkt AR ir

superb 16.01.2008 14:33

Master_D kur tev tada secret info par februara klubu?

superb 16.01.2008 19:25

Ar Tiguan Trend&Fun 1,4 TSI norullēti turpat 500 km pa dažāda seguma ceļiem un apvidu un man ir šādi secinājumi

Mīnusi

Standarta gaismas (tuvās un tālās), kā arī miglas lukturi krietni par vājiem

Nav motora kartera aizsega (standartā tikai Track&Field)

Nav pietiekami piesegta motortelpa no ceļa netīrumiem

Bagāžas nodalījuma organizēšana (kabatas, nišas, āķi, nodalījumi nav)

Motora pārsega atbalststiba un tās kretīniskā fiksēšana

5 un 6 ātruma ieslēgšana (kulisē lielāka pretestība kā pārējiem ātrumiem)

Par tuvu gāzes pedālis bremzei, bet sajūga par tālu no plaukta kreisajai kājai (tāpat kā visiem uz Golf V platformas)

Roku atbalsts aizmugurē atsedz bagāžas nodalījumu

Mašīnas vizuālais tēls par daudz konservatīvs

Paklājiņu fiksēšana pie grīdas uz tapiņām nav pietiekami efektīva (priekšā)

Dārgs papildaprīkojums

Apgriešanās diametrs 12 m ir lielāks kā vairumam kompakto SUV

Degvielas patēriņš lielāks kā tehniskajos datos minētais (vidēji 8,8 l/100 km; pilsētā 10,6)

Plusi

vadāmība (adaptīvais elektriskais stūres pastiprinātājs fantastisks)

trokšņu līmenis salonā

ESP un ABS darbība

Piekares komforts un energoietilpība (īpaši slavējama) uz nežēlīgas trepes

Pārskatāmība parkojoties un kopumā

Ceļa reakcijas uz stūres un ātrumkloķa (pilnīgs miers jebkuros apstākļos)

Virsbūves stingrība

Salona apdares un pielietoto materiālu kvalitāte

Caurgājība apvidū un pilnpiedziņas darbība (nemanāma)

Durvju ailu tīrība (pārdomāta blīvēšana)

Salona ietilpība un iekāpšanas ērtums

Salona transformēšanas iespējas

Visu vadības ierīču ergonomika

Kabatu, nišu un dažādu kastīšu daudzums salonā (par 1,5 l pudeles vietu durvīs +)

klīrenss, apakšas apdare un noformējums (paraugs visiem auto būvētājiem)

1,4 motors (griezes moments un kopējais sniegums) ar 150 ZS

Bremzes (gan darba, gan elektroniskā rocene un slīpumā noturēšana autohold)

superb 17.01.2008 9:39

2 Opelis

Ja tu runa par gaitu un salidzini to ar Nivu, tad es izdaru secinajumu par tavu vertesanas un spriesanas limeni, kas atbilt nikam - Opelis

superb 18.01.2008 9:35

Paskaties šeit data.idnes.cz/...

un netici nevienam par to ka Touran ir s..ds

superb 18.01.2008 10:24

Tie nav AutoBild bet TUV dati (vācu tehniskā apskate), kuru katru gadu iziet ~30 milj.auto un zinot, ka viņi apskatēs katram auto pārbauda 100 p-tus (ieskaitot komforta ierīču darbību) un NAV uzpērkami nav pamata apšaubīt

superb 29.01.2008 14:44

Pirmkart kam tu to auto atdod - dilerim vai citam tirgonim. Man piem. VW Jetta 2006.g. (Comfortline ;1,9TDI) ar 25000 km nobraukumu Volvo dīleris noverteja par ~14000 EUR, kaut tirgus vertiba ir ~17500 EUR. Jauna maksāja 24200 EUR.

superb 29.01.2008 15:36

2 Shiirs

Un ko BRC strada supermenji vai labdari - viniem tapat ir monopols izdarit vertesanu un atskiriba metodikaa tikpat apstridama.

superb 01.02.2008 15:03

Motors vecā labā konstrukcija. Bez kurināšanas nav skrējējs, pie 100 km/h piektajā 3000 apgr., kas jau akustiski traucē vairāk kā vējš un riepas. Pilsētā zem 10 l/100 nepalīdīsi. Sieva brauc ar analogu Golf V un tas tērē 11-12 l/100 km tīri pilsētas režīmā. Pats ņemtu ar 1,9TDI jo braucu ar tādu jauno Jetta. TDI pavisam cits cēliens un pilsētā 6,2 l/100 km.

superb 05.02.2008 15:10

Tak aizejiet uz VW centru un izbrauciet kaut pa maskačkas bruģi un viss būs skaidrs. Citādi te pļ..ī cits par citu vairāk.

superb 25.02.2008 20:23

No šāda gada kompaktajiem SUV ņemtu tikai X-Trail ar 2,2 dīzeli. Par atsauksmēm un testiem te jau adreses minētas.

superb 26.02.2008 11:44

Pareizs jautājums - ja pērk Saab 9-5 ir jāsāk ar vietu noskaidrošanu kur to remontēt.

superb 10.03.2008 19:21

- cieta piekare

- vāja skaņas izolācija (uz grantenes kā konservu bundža)

- uz stūres nonāk ceļa vibrācijas

- motors jāgriež citādi neskrien

- pārskatāmība uz aizmuguri nekāda

- zema (priekšējo daļu traumēsi uz pirmā pampaka vai apmales)

- paneļa un cita apdare no prastas plastmasas kas agri sāk izpagrabēt

- pilsētā zem 10 l/100 km nepalīdīsi

- sēdekļi un ergonomika nepatiks garajiem >190 cm

- dažas tehniski elementāras detaļu nomaiņas nav ērtas (piem.lampiņas lukturos)

rezumājums - nav nekāds cukurs un izskata dēļ uz to tik daudzi uzrāvušies

superb 16.03.2008 17:18

un kur tad taa lielaa vajadziiba to briinumu lietot?

superb 24.03.2008 17:41

un vel kads ar kuru nav 2X menesi jabrauc uz TC Motors servisu vai citu vietu remontet...

superb 23.04.2008 20:14

Nesakiet viss - brendam IR noziime. Pēc vismaz 15 gadu (kops briivaa tirgus utt.) pieredzes esmu nonaacis liidz Castrol. Par ellaam kadreiz bija labs tests AutoRevju un mana pieredze saka to pasu. Tatad nemam razotaja datus pec specifikacijas un no lidzigajiem labakaa izvele ir Castrol. P.S. Nekad neesmu bijis si brenda parstavis vai ipasi pilnvarota persona ))

superb 08.05.2008 13:55

meklē kādā no vecajiem AutoBild

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti