šīrim droši vien arī ABIDAS kedas ir pirktas par 162, barinielas veikalā līdzīgas adidas var dabūt par 179 latiem
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
šīrim droši vien arī ABIDAS kedas ir pirktas par 162, barinielas veikalā līdzīgas adidas var dabūt par 179 latiem
iAutolv rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Deksterim arī 1. jūnijā dzd.
Tev kaut kā baigi viss ap iAuto dzīvē vijās
vispār ir otrādi - viss īauto vijās ap Bauskas Pāķi
jamais pamanījās piedzimt 010669 - tas ir vismaz pāris dienas pirms īauto redaktors tika vests pie buļļa (nu vai vetārsta)
anonimikis rakstīja: kāpēc jāpērk kaut kāds sūda urlu bmw vai mercedess, ja var paņemt kadiljaku vai porše?
kadiljaks ir tas pats žopelis (ģenerālis motors)
un poršs jau tagad pēc būtības ir fofāgens
tas apmēram tāpat kā apgalvojums, ka franči nemāk taisīt labas mašīnas.... tad man jāprasa - vai Bugatti Veyron ir nav nav laba mašīna
hēi Pēteri, davaj iedod izgāzt ar savu merivu.... teiksim pa 333 trasi
VWfans rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.
Veltīgi nenoskatījies līdz galam! Sākot ar 30.minūti, testam tiek pieaicināta sieviete Tatjana, un tad vietām ir pavisam pikanta papļāpāšana...
nopērc moku - tad arī tu varēsi uzzināt ar ko un cik pikanti kniebjas Tajana
VWfans rakstīja: Moka ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru nemaz nav ēdelīga - pēc ražotāja datiem vidējais benzīna patēriņš pa šoseju ir 5,3 litri uz 100 km, pilsētā 8,6 litri uz 100 km, bet vidēji - 6,5 litri uz 100 km. Ņemot vērā to, ka ražotāja sniegtos datus ir grūti sasniegt, piemetam klāt 10%. Tad patēriņš sanāk 5,83 litri pa šoseju, 9,46 litri pilsētā un 7,15 litri vidēji uz 100 km.
man bija 1.6 litru 112 zirgu benzīna renaults.... vidējais patēriņš bija 8-10litri
ar tavu braukšanu (gāzes pedāli vadājot bagāžniekā) varbūt varētu tam bezmotoram dabūt 7 litri pa šoseju
šīri, kas ir jāpīpē lai pirktu bērnam ķebli par 162 latiem
un vēl jo vairāk - kādas sēnes ir jāēd lai lielītos, ka neesi to sūdu nopircis par 179 latiem
e46 rakstīja:
anonimikis rakstīja: un tādu lietotu ECU, kuru tu vari mierīgi iespraust vecā vietā tu šitajam bembim nekad nedabūsi. tas ir vai nu jāpiekodē ar īpašu softu vai jāmaina kopā ar imobilaizera bloku un atslēgām.
Un ja nav mašīnai imobilaizera, vai ir iespējams pieslēgt ECU bez programēšanas?
a kur tu liki imobilaizeri?
e46 rakstīja: par kādu atkārtošanu iet runa?
droši vien arī bloki ir vajadzīgi divi
atkārtošana ir zināšanu mātīte
DekstersFF rakstīja: Jebkurā gadījumā es uzskatu, ka nozares profesionāļiem ir nevis jāuzveļ vaina vienam uz otru, bet kopā jāatrod risinājums, lai ceļi neizjūk. Lai spaida viens otru. Mani neinteresē, kāpēc izjūk. Mani interesē tas, ka par manu naudu taisa sūdu.
viņs taču skaidri uz bez aplinkiem pasaka, ka vainīgi sēž LVC....
tagad tu vcarētu paprasīt jamajiem un ja šie kaķīs bočkas uz ceļu būvniekiem, tad savest jamos kopā par katru konkrētu objektu.....
kā tur šīris teica - imprezas vāja parodija...
DekstersFF rakstīja:
Par to karti. Esto izdarīt nevaru, cerēju, ka te kāds palīdzēs.
inglišu saproti???
eddyyss rakstīja: mirgo 5 reizes pēc kārtas un tad 1 sekundi ir pauze un tā atkal..
Kāpēc tā?
5 dienas atpakaļ bija viens aizdzīšanas mēģinājums
GB12 rakstīja:
Shiirs rakstīja: ta mashiina ir vienkarshi tehniski labaaka par juke
Kas tavā skatījumā ir "tehniski labāks"?
izjūk jau salônā.... nav pārāk tālu jāstiepj uz remontu, ieekonomējas nauda par treileri
nu
kāds progress????
ar kūdru tak nevar nopelnīt ekskavātora remontam
vispār purvā jau sen bija laiks atvērt dažādu tehnikas marku autorizēto servisu....
varētu spiest uz reklāmas saukli "mēs sataisīsim pat to, ko dīleris sačakarēja"
audī tak ir normāli, ka viss tek un nekas nestrādā....
na netek eļļa, tad tas nozīmē, ka jamās tur nemaz vairs nav.... līdzīgi ir ar tosolu, tikai tad vasarā ir grūti vilkt tālus gabalus...
Sviestcs
man vajag 2 riepas... sāksim ar to, ka jamām jābūt 16 collīgām
varētu būt 70/75/16.. pirmais cīpars varētu būt no 60 līdz 90 galvenais, ka 16 collas....
bobcat rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bobcat rakstīja:
Uij cik es varētu sapostēt reālus stāstus par šitiem baložu tipa cilvēkiem (es protu es protu).
Cik daudz laika pēc tam meham ir jāpavada lai saprastu ko "lohs" nav pareizi salicis vai savienojis. Finālā klients ir padirsis laiku un naudu.
Protams ka ir arī tev līdzīgi veiksmes stāsti, bet kā jau esmu minējis iepriekš, tehnika ir tehnika un 100% garantēt kaut ko nekad nevar.
tad kā rue palika? tu proti nomainīt drošinātājus mājā?
p.n.
te (šajā topikā) pilnīgi visi (izņemot tevi) raksta stāstus no personīgās pieredzes kā tad nu kuram ir sanācis ar vairāk vai mazāk "sertificētiem" meistariem - tas tev kautkā neliek nojaust, ka *******s ir ar tiem līkročiem....
labi, es saprotu, ka normālos meistarus te neviens nepiemin - tas liekas pašsaprotami, ja ja jau jams ir dīlera meistars, tad prot lampiņu nomainīt
un vai šeit ir kāds, kuram dīleris ir kompensējis līkroča meistara sačakarēto?
Protu gan nomainīt, tagad gan ir nomainīta līnija, pacelta jauda un salikti automāti.
Jā, esam palīdzējuši cilvēkiem bez maksas novērst kāda cita nedarbus. Jautājums ir tikai attieksmē.
nu vot... A vadons prot remontēt ekskavātôrus... Un pat gatavs bez maksas saremonēt dīlera sačakarēto....
Attieksme
bobcat rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Par tiem papīriem.
Man bija reiz viens ekskavators, protams, ka ļoti vecs, 9 gadīgs. Es toreiz neko no tā nerubīju, bet kaut kas nebija labi ar hidrauliku, bija ļoti lēns darbībā. Izsaucu dīlera pNopietni, dīlera meistars matom deva vaļā ne pa jokam.
Tā arī notinās neko nesataisījis. Bet rēķinu atsūtīja gana smuku. Par tokašķējos, beigās nometa cenu un vienojāmies draudzīgi.
Tāds lūk māsķers ar sertifikātu.
Uij cik es varētu sapostēt reālus stāstus par šitiem baložu tipa cilvēkiem (es protu es protu).
Cik daudz laika pēc tam meham ir jāpavada lai saprastu ko "lohs" nav pareizi salicis vai savienojis. Finālā klients ir padirsis laiku un naudu.
Protams ka ir arī tev līdzīgi veiksmes stāsti, bet kā jau esmu minējis iepriekš, tehnika ir tehnika un 100% garantēt kaut ko nekad nevar.
tad kā rue palika? tu proti nomainīt drošinātājus mājā?
p.n.
te (šajā topikā) pilnīgi visi (izņemot tevi) raksta stāstus no personīgās pieredzes kā tad nu kuram ir sanācis ar vairāk vai mazāk "sertificētiem" meistariem - tas tev kautkā neliek nojaust, ka pizģecs ir ar tiem līkročiem....
labi, es saprotu, ka normālos meistarus te neviens nepiemin - tas liekas pašsaprotami, ja ja jau jams ir dīlera meistars, tad prot lampiņu nomainīt
un vai šeit ir kāds, kuram dīleris ir kompensējis līkroča maistara sačakarēto?
dīleris pāri visam
purva āzis vismaz lielās ar to, ka žopeli ir dabūjis apmēram par cenu, ko šīris samaksājis par divām šlipsēm un bēbjukrēslu