VWfans rakstīja: pish iekshaa
vot pļā, ko bēmēvēpauveris dara ar likumpaklausīgiem pilsoņiem ![]()
![]()
![]()
VWfans rakstīja: pish iekshaa
vot pļā, ko bēmēvēpauveris dara ar likumpaklausīgiem pilsoņiem ![]()
![]()
![]()
Palaidniex rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)
Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.
Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.
beidz - tas priekš viņiem ir par grūtu....
otrajā tr līdzeklī moš pacients nobrauc tikai 2 pieturs un izkāpj vēl nosacīti centrā...
jā,ķerpilakatru rītu iečekojas purčikā un pēcpustdienā centrā... nobrauc 2 pieturas un tālāk iet kājām....
bļē, nu neticu, ka točno neviens no viņiem nav skolā gājis.... jebkurš noliktavas deguns sagrozītu to kubu kā vajag...
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: es paredzu, ka sods tāpat būs jāmaksā (es to izlasīju instrukcijā)
bet sēne būs ieguvis slepenu dokumentu
Ja atsūtīsi ieskanētu ievērtēšanai, varu līdz rītdienai izdomāt, ko var un ir vērts darīt. Protams, ja esi izpelnījies mazo sodu, kura nomaksa automātiski nonāks manā pārziņā
papīrs ir centrā, rīt varu aizsūtīt.... sods ir mazais.... tāpēc es pac nesūdzēšu, jo pēc viņu instrukcijas viss ir ok- vienīgā jēga no pārsūdzēšanas ir dabūt palasīt toinstrukciju...
bilde ir no aizmugures, no kreisās puses- mazajā taisnstūrī ir labais aizmugures ritenis un numurs... kreisais ritenis ir ārpus taisnstūra, taisnstūra apakša ir zem abiem riteņiem(ja paturpina līniju)
man viens norvēģu kartupeļu audzētājs ir pazīstams
tupeņi rudenī pa taisno no lauka tiek pirkti ~3 reizes lētāk kā ziemā
kāpēc jākniedē???? iebāz gumijas korķi un brauc uz apskati ![]()
es paredzu, ka sods tāpat būs jāmaksā (es to izlasīju instrukcijā)
bet sēne būs ieguvis slepenu dokumentu
sēne pāri zivtiņam
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Tāpēc arī, ja izveidotu kādus radiālus maršrutus, tam būtu jābūt pamatotam ar nopietniem pētījumiem (pašlaik taču var izsekot, cik etalonu no Purvciema brauc uz Mežaparku?)
Nevar. Lai to uzzinātu, tad arī pie ārā kāpšanas e-tampons būtu jāvalide.
Tā nu gluži nebūs vis. Būtiskā pasažieru daļa brauc abos virzienos un ir iespējams izsekot e-talona maršrutu dienas gaitā. Nevajag validēšanu izkāpjot, bet gan nepaslinkot un paskatīties, kur tas nākamreiz validēts iekāpjot. Vajag tikai gribēt.
beidz - tas priekš viņiem ir par grūtu....
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: palasīju slepeno instrukciju
pēc tās sanāk, ka rāmī ir jābūt numuram un vismaz vienam ritenim, pie kam rāmja apakšai ir jābūt zemāk par riteni
sēne, tu ņemsi to protokolu pārsūdzēšani, vai es maksāju sodu... tev šodien ir jāizdomā
Ja šodien, tad nē. Pašlaik aktuāli ir VID ar savām gadskārtējām prasībām. Visam uzreiz nepietiek laika. Savējo varētu nolikt maliņā un pievērsties, kad būs laiks.
nevis šodien jāpārsūdz, bet šodien jāizdomā...
ja tu saki, ka ņemsi, tad es vēl šodien nemaksāšu...
tev laiks būs ir līdz 20 aprīlim
palasīju slepeno instrukciju
pēc tās sanāk, ka rāmī ir jābūt numuram un vismaz vienam ritenim, pie kam rāmja apakšai ir jābūt zemāk par riteni
sēne, tu ņemsi to protokolu pārsūdzēšani, vai es maksāju sodu... tev šodien ir jāizdomā
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Seene, klau, ar ko tu nodarbojies vispār? Tev ir kas cits bez policijas un FR uzraudzības darāms? Ak jā, RS kritizēšana arī dienas kārtībā un vēl gan jau kādas 93 lietas nav kaut kur sakārtotas pareizi
Rakstu VIDam paskaidrojumus par to, kādēļ krīzes laikā uzņēmumam ir samazinājies apgrozījums. Jo krīze viņiem neliekas pietiekams iemesls - ja samazinājies, tātad esmu sācis krāpties ar nodokļiem...
man viņi katru gadu prasa iemaksāt nodokli avansā... ķipa iepriekšējā gada apmērā
es viņus katru gadu sūtu irst ar apgalvojumu, ka a ja nu nākamgad būs mazāk jāmaksā - šie saka, ka tad es varēšot paprasīt apakal (un automātiski uzprasīties uz pilno pārbaudi, ja arī viņi neko neatradīs, tad tik un tā izčakarēs man pāris dienas)
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: man zivtele atsūtīja fotogrāfiju
rāmītī ir tikai viens pakaļējais ritenis.... vai man ir jēga pārsūdzēt?
Nu skatoties, ko saproti ar jēgu. Es gaidu šādu foto, lai pirms pārsūdzēšanas varētu iepazīties ar lietas materiāliem - t.i. slepeno instrukciju, kuru pašlaik man nav juridiskas tiesības pieprasīt no CP
nu davaj, nāc pēc protokola - tu būsi vadītājs, kurš pārsūdzēs.... uz protokola ir rakstīts, ka pārsūdzēt var vadītājs
man zivtele atsūtīja fotogrāfiju
rāmītī ir tikai viens pakaļējais ritenis.... vai man ir jēga pārsūdzēt?
ņijuhā jūs no alus nejēdzat ;(
p.n.
bļē maita zivitiņš, atsūtīja man fotogrāfiju, piderass bļā
kāpēc jākonstruē halogēnlampu sistēma???? Ieskrūvē virs galda 100nieces vietā 80nieci halogēnu.....
pārdodu mazliet lietotu renaultu..... 12000 eiro.
vajag divreiz
halogēnene ir E27, izskatās kā parasta lampa. Reklāmā saka, ka ekonomē 30%
halogēnene ir E27, izskatās kā parasta lampa. Reklāmā saka, ka ekonomē 30%
padomā pats.... Max 20 saņi par tamponu, laika (2stundu) biļetes par 30 saņiem, vai 10 saņi par nākamo pīkstinājumu stundas laikā... plus parkraidi... Un rīgā sastrēgumu praktiski nebūs.
Tāpat tak jādotē tā kuiņa.....
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: vispār rīgas sabiedriskajā tramsportā kāds tās biļetes arī pērk????
cena 4X-70 saņi, sods 2-5ls varbūtība uzrauties uz kontroles ir zem 0.1.... plika matemātika saka, ka izdevīgāk ir močīt bez biļetes....
Nu nav gan izdevīgāk. Paziņas, kas brauc regulāri, saka, ka kontrole esot teju katru dienu. Protams, jo tālāk no centra, jo retāk kontrole.
ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....
Pagaidi. Uz to neviens neparakstīsies. Kad biļete bija 20 saņi, DD maksāja 40-50saņus/l, savukārt 1kw/st 3-4 saņus.
Mūsējie drīzāk atcels braukšanas maksu vispār, nekā nolaidīs cenu. Tur ir sava matemātika. Ušaks vasarā taisās uz Tallinu. Tur bija referendums un 60% nobalsoja, ka grib braukt par brīvu. Ja bezmaksas braukšanu ieviesīs tur, tad liela iespēja, ka arī Rīgā.
un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....
Izvest no vagona un nošaut uz vietas visu pasažieru acu priekšā. Kā fīrelandē reiz bija. Pāris paraugprāvas un zaķu vairs nebūs kā sugas.
Pirmais savulaik strādāja TTP par biļešu kontrolieri.... un jamais brauc par zaķi.... un pēdējo 2 gadu laikā ir samaksājis 3x2ls pa visu šo laiku....
a ja būtu pircis biļetes, tad kāds sotaks būtu saskrējis točno
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....
un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....
Ne gluži - cenai ir jābūt adekvāti augstai, lai transports būtu rentabls. Neesam mēs gatavi tam, lai uzturētu tikai no dotācijām. Bet ir jādara viss, lai sabiedriskais transports būtu izdevīgs un ērts tiem, kas ir gatavi maksāt par adekvātu pakalpojumu. Nevis pensionāriem aizbraukšanai uz tirgu. Šobrīd tiek dotēts pakalpojums, kas reāli nav izmantojams. Kur ir sen apcerētās Park and Ride autostāvvietas, lai jaunie lieliskie tramvaji derētu tiem, kas šobrīd dzenās centrā ar mašīnām? Daļēji šo funkciju pilda Alfas stāvvieta, bet tas neatrisina transporta plūsmu pārējā posmā līdz Juglai un nav arī īsti korekts risinājums.
Ar šo, tāpat kā Dienvidu tiltu, iecere ir izgāzusies (vismaz pagaidām), jo nav pabeigta līdz galam. Ja tramvaja maršrutu pagarinātu līdz Berģu pļavās ierīkotām autostāvvietām un Dienvidu tiltam pabeigtu trešo kārtu, abu objektu milzīgās investīcijas beidzot sāktu funkcionēt.
tad izlem vienreiz kā ir jābūt?
-tramvajiem jābūt rentabliem
-vai tramvajs ir jādotē....
tās ir divas galējības.... maksātspējīgie brauc ar mašīnu (jo tā ir lētāk)
no juglas līdz stacijai ir ~11km, 22 turpatpakaļ
tas ir teiksim 2 lati degvielā.... jau 2vatā ir izdevīgāk ar mašiņu
nu ja tev mašīna jau ir....
rezultātā ar džimbuli pa zaķi vizinās bomži.... un vajag dotācijas...
vispār rīgas sabiedriskajā tramsportā kāds tās biļetes arī pērk????
cena 4X-70 saņi, sods 2-5ls varbūtība uzrauties uz kontroles ir zem 0.1.... plika matemātika saka, ka izdevīgāk ir močīt bez biļetes....
pasažieri ar vājākiem nerviem var sēdēt tuvāk ētamponizētājam ar kartiņu rokā un skatīties vai nav konrtole ![]()
![]()
ja rīgā grib panākt sabtransa izmantošanu, tad biļetes cena ir jānolaiž.... teiksim 20 saņi tamponā un 60 saņi vienreizējā pie vadītāja - visiem būs tamponi....
un paceļot soda cenu, teiksim uz 20ls par zaķi braukt vairs nebūs izdevīgi....
vadoni tik un tā neviens necienīs arī tad, ja jamais panāks tā lai viss ir sakārtots pareizi ![]()
sēne, nu ko man darīt ar to protokÔlu???
maksāt vai tu pārsūdzēsi?