par visu veidu kamerām var konsultēt šitie
p.n.
pļā un tas āzis vēl stāstīja, ka spēj gūgli lietot ![]()
![]()
![]()
par visu veidu kamerām var konsultēt šitie
p.n.
pļā un tas āzis vēl stāstīja, ka spēj gūgli lietot ![]()
![]()
![]()
DekstersFF rakstīja: Pirmais labāk lai pastāsta man, kādu IP kameru man vajag āra lietošanai un kur to nopirkt.
PS. Google es māku lietot.
ja tu pastāstīsi Pirmajam, kas ir IP kamera, tad moš šis tev kautko tādu pārdos ![]()
es jau labu laiku apakaļ rakstīju, ka bezdarbs ir mīts....
normālu strādnieku huj var ar atrast... visi grib saņemt kosmosu, bet ņiuhjā negrib darīt....
jau pirms gadiem, kad šķībpamatus vaidzēja ieliet... dižmeistari gribēja saņemt naudu katru dienu....
otrajā dienā aizbraucu šiem pakaļ, izmeimuro viens un saka, ka otrs esot slims utttt....
airbaltiks varētu atraut reisu - zilupe-sebeža un pieņemt likumu, ka ar baltiku čangaļi var legāli lidināties un vest cīgas un šņabi pēc patikas bieži...
manā bērnībā vecmāmiņas laukos kaimiņš bija uzbūvējis kāpurnieku
puskača motors un ķēdes ar katrā posmā uzskrūvētu stieņa gabalu no sūdu ārdītāja....
gāja jau nu kruta
taisni
un pārdesmit metrus.....
pagriezt varēja ar lielām mokām. locījās tās transportiera kuiņas un trakākais motora dzesēšana praktiski nekāda
farruhs rakstīja:
Pirmais rakstīja: labāk vajadzētu ieviest valsts monopolu šņabim un valūtas tirdzniecībai
par valūtu nezinu, bet OCTA toč vajag.
un visiem regresu nakui
stap citu....
ja tavam latgales germanam ir aita, šķūnis un vēl zeme, tad maznodrošinājums jamam nemaz nepienākas....
vēl jo vairāk, ja tu esi "uzņēmējs" ķipa pašnodarbinātais....
maznodrošinātā statusu nevar saņemt ja tev ir sija
karoče tas pajolis tur var zāģēt jumtā
man te vieni īrnieki gribēja dabūt maznodrošitā statusu... viņiem tur visādas problēmas - bērns nomira ar vēzi, pašiem nav īsti labi tagad utttt. īsāk sakot tur vecmāmiņa vēl dzīvo.... tantuks tāds un gadiem 80... knapi kust uttt. uz viņas vārda skaitās doļā kautkāda siā.... par kuru pati jamā neko nezina....
maznodrošinātā statusu nepiešķir....
jamā esot aigājusi un paprasījusi lai hakuj jamo noreģistrē nost, jo neko par to kantori nezina... šai pateica, ka nevar tā, kai iet uz mentūru.... raksta zajavu....
jamā uzrakstīja.... mentīra atšuva, jo neesot nozieguma satāva.... kā nav sastāva??? kaukādus papīrus rādīja, ko jamā itkā parakstījusi - jamā saka, ka viņai pavisam savādāks paraksts.... pokui visiem
labāk vajadzētu ieviest valsts monopolu šņabim un valūtas tirdzniecībai
DekstersFF rakstīja:
Seene rakstīja:
2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...
Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?
moš tie kurinātāji griež ar aizdedzes atslēgām
traktoram (pieminētājam 82niekam) kakraz ir priekšgalā skrūve ieskrūvēta, kurai uzliek uzgriežņu atslēgu un griež pēc patikas
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk
nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal *******u
Nebrien dziļās auzās un nespriedelē par lietām no kurām nav ne vismazākās sajēgas!
Pat tikko noslāpētu dīzeli nav iespējams iedarbināt ar kurbuli, nemaz nerunājot ar par uzgriežņu atslēgu! Un kur nu vēl aukstu. Praktiski jebkuram dīzelim ir nepieciešami garantētie minimālie apgriezieni pie kuriem gaiss ir spējīgs uzsilt tik daudz lai spētu aizdedzināt degvielu. Pārāk lēnu griežot, it sevišķi aukstu dzinēju šo temperatūru nav iespējams sasniegt.
Vēl ir ierobežojums pašā augspiediena sūknī. Rotācijas sūkņi (Lukas, Bošs, utml) un komonroil sistēmas sūkņi faktiski ir centrbēdzes sūķņi. Ja apgriezieni ir par mazu, tad tie nav spējīgi radīt spiedienu pietiekamu, lai izspiestu degvielu caur sprauslu.
Ieplūdes vārsts palīdz radīt apgriezienus, un strauji to atverot dzinēja inerce neļauj apgriezieniem nokristies un motors tiek iedarbināts!!
hai septiņpagastu kurinātāj -
pārcilā savu krāsaino sertifikātu kaudzīti un pameklē pamatskolas diplomu
tev laikam ir iemācījuši tikai rakstīt, līdz lasīšanai neesi vēl ticis
sarashkins rakstīja: Pastarpināti (finansiāli) esmu iesaistīts visdažādākajās jomās.
esi ieguldījis naudu Penziju Fondā ![]()
![]()
un tagad tev liekas, ka finansē visu biznesu....
p.n.
vispār dīvaina tā bāleliņlande ar visādiem caurkrituša biznesa ekonomikas ministreļiem vadoņčomiem....
valsts kasē ir (bija) penziju nauda.... tā redz pēc pareizo atkatu saņemšanas bija jāatdod \"privātajiem\" ķipa tie nodrošinās lielākus %tus.... tagad privātie nodrošina tikai mīnusus
tajā pašā laikā valsts pati aizņemas piķi..... kas traucēja valstij paraut pašai savuiu penziju kāpostu?
Avots: FKTK ( www.fktk.lv/...
)
Valsts fondēto pensiju shēmas vidējais ieguldījumu plānu ienesīgums5 2011. gada trīs ceturkšņos bija -4.6% (2010. gada trīs ceturkšņos tas bija 6.6%), atsevišķiem ieguldījumu plāniem ienesīgums bija robežās no -12.7% līdz 3.2%
dimiteram vaidzēja tēmēt augstāk - lai atlaiž visas latvijas parādus... nevis tikai pareizticīgās latvietes ![]()
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak neaizgāja
2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????
1. Nu kā uz to paskatās. Commonrail sistēma, manuprāt, atšķiras no klasiskā virzuļsūkņa ne sliktāk, kā karburators no iešprices benzīndzinējā. No otras puses - dīzelis un benzīns jau pēc idejas ar ne ar ko īpaši neatšķiras Un atkal no otras puses - commonrail nav nekāds jaunums - kā nekā izgudrots un sākts izmantot jau pagājušajā gadsimtā.
2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...
1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50
un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība
gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....
2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi
atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)
a man sanāk?
Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk
nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal huiņu
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak neaizgāja
2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????
1. Nu kā uz to paskatās. Commonrail sistēma, manuprāt, atšķiras no klasiskā virzuļsūkņa ne sliktāk, kā karburators no iešprices benzīndzinējā. No otras puses - dīzelis un benzīns jau pēc idejas ar ne ar ko īpaši neatšķiras Un atkal no otras puses - commonrail nav nekāds jaunums - kā nekā izgudrots un sākts izmantot jau pagājušajā gadsimtā.
2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...
1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50
un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība
gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....
2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi
atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)
latvijas dzinējs
lai āboltiņa sūdz tos lôtgaļus tajā pašā tiesā, kas izskatas dienvidu tilta pazudušo ļimonu lietu ![]()
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Seene-
1. Vai ļoti sena tehnika ir MTZ82
2. Bišķi ir starpība, vai aiztaisa ieplūdes trubu vai paver ieplūdes vārstus,ne
1. Nu drīzāk jau sena, nekā nē. Tehnoloģiski droši vien būs tuvāka dīzeļa pirmsākumiem, ne mūsdienu dīzeļiem. Bet joprojām dzīva un izmantojama.
2. Ir starpība, tikai kāds tam sakars ar to, ko te mēģini pierādīt? No tā jau nemainās fakts, ka ir dzinēji, kam nav dekompresatora, bet ir šāds ieplūdes gaisa vārsts. Starpība pielietojumā - vienīgi remontā, kad dekompresatoram ir ievērojama priekšrocība, ja vajag motoru grozīt pa druskai.
1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak neaizgāja
2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????
tu zaibal ar tiem saviem pornosaita linkiem...
Kazimirs_Skuja rakstīja: es vot nesaprotu tik taja Saab pasāķumā to pēdējo teikumu
"Saab visas lapsas ir laipni aicināti oficiālo diagnozi viņa slimību, lai saņemtu ārstēšanu"
kā to saprast
nu pļā, tas vispār ir visskaidrākais teikums tajā vēstījumā ![]()
tā poza, kas ir redzama kadrā, kas ir ~1:00 minūtē gan laikam ir iemācīšanas vērta....
apvienojumā ar pasaku par vilku un lapsu, kas ar asti ķēra zivis varētu būt ok
uz sābistu pasākumiem ar katru gadu ir arvien grūtāk nokļūt....
Kazimirs_Skuja rakstīja:
Pirmais rakstīja: davaj labāk sakrāj kāpostu lai aizbraucot uz turieni varētu atļauties vairāk par 3 "numuriem"
ja jau Tu būsi līdz, tad kādas problēmas?
Parausim piķi uz krītu, kā ķīlu var tad iegrūst Tavu škibbūdu , ikauņi tak laimes pļava naf bijuši, nezin ka tas vigvams ir bez jumta..
varbūtība, ka sanāks ir minimāla... tad vajag lai Vadonis neizpļukstās pa dzērumam... būs jaņem līdzi 2 rituļi ar plato makgaivereni...
Bams rakstīja:
i_edgars rakstīja: Tas būtu apmēram kā paģībušam cilvēkas elektrošoku pievienot, tip lai sirds sāktu strādāt!
Ja benzīnnieku starta gāze tad pilnīgi nekādas ietekmes. Benzīnniekiem pietiek ar propāna porciju (starta gāzi), dīzeļiem vajag ētri saturošo. Bet tā tiešām pamatīgi kaitē. No pāris pielietojuma reizēm gadā nekas nenotiks, bet ja sāks lietot regulāri tad mēsli var būt lieli... jeb kas, līdz pat izdedzinātiem virzuļiem, izdrupinātām forkamerām utt.
P.s. lietojot ēteri vispār kvēlsveces aizliegts ieslēgt!!
Skaidrs. Tagad nevaru saprast- līdz šim apm. līdz -20 diselis leca labi, tad pa lielajiem saliem nedēļu nostāvēja, nevarēja vairs pielaist ne ar krokodīliem, ne velkot. Aizvilkām līdz sevisam, tur pielika pie 220 un sapūta to herņu, pieleca uzreiz, divas dienas pabraucu, šodien nelec, pat neklepo, vienu reizi nošķaudijās un viss. Aķis griež, bet jau sāk palikt gurdens. Soļara Nestes. HWZ, kas nu ir. Tāpēc domāju, ka moška tā gāze...
ja netur slodzi/apfriezienus vai vēl jo vairāk nevar ievilkt, tad pie vainas viennozīmīgi ir degvielas sistēma
vari provēt ieliet bākā litru spirta. tas savāks ūdeni, bet tik un tā vaidzēs siltu boksu lai atkūst