iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 11.02.2012 0:00

Bams rakstīja:

i_edgars rakstīja: Tas būtu apmēram kā paģībušam cilvēkas elektrošoku pievienot, tip lai sirds sāktu strādāt!

Ja benzīnnieku starta gāze tad pilnīgi nekādas ietekmes. Benzīnniekiem pietiek ar propāna porciju (starta gāzi), dīzeļiem vajag ētri saturošo. Bet tā tiešām pamatīgi kaitē. No pāris pielietojuma reizēm gadā nekas nenotiks, bet ja sāks lietot regulāri tad mēsli var būt lieli... jeb kas, līdz pat izdedzinātiem virzuļiem, izdrupinātām forkamerām utt.

P.s. lietojot ēteri vispār kvēlsveces aizliegts ieslēgt!!

Skaidrs. Tagad nevaru saprast- līdz šim apm. līdz -20 diselis leca labi, tad pa lielajiem saliem nedēļu nostāvēja, nevarēja vairs pielaist ne ar krokodīliem, ne velkot. Aizvilkām līdz sevisam, tur pielika pie 220 un sapūta to herņu, pieleca uzreiz, divas dienas pabraucu, šodien nelec, pat neklepo, vienu reizi nošķaudijās un viss. Aķis griež, bet jau sāk palikt gurdens. Soļara Nestes. HWZ, kas nu ir. Tāpēc domāju, ka moška tā gāze...

ja netur slodzi/apfriezienus vai vēl jo vairāk nevar ievilkt, tad pie vainas viennozīmīgi ir degvielas sistēma

vari provēt ieliet bākā litru spirta. tas savāks ūdeni, bet tik un tā vaidzēs siltu boksu lai atkūst

Pirmais 10.02.2012 16:30

par visu veidu kamerām var konsultēt šitie

www.ievp.gov.lv/...

p.n.

pļā un tas āzis vēl stāstīja, ka spēj gūgli lietot

Pirmais 10.02.2012 16:18

DekstersFF rakstīja: Pirmais labāk lai pastāsta man, kādu IP kameru man vajag āra lietošanai un kur to nopirkt.

PS. Google es māku lietot.

ja tu pastāstīsi Pirmajam, kas ir IP kamera, tad moš šis tev kautko tādu pārdos

Pirmais 10.02.2012 14:35

es jau labu laiku apakaļ rakstīju, ka bezdarbs ir mīts....

normālu strādnieku huj var ar atrast... visi grib saņemt kosmosu, bet ņiuhjā negrib darīt....

jau pirms gadiem, kad šķībpamatus vaidzēja ieliet... dižmeistari gribēja saņemt naudu katru dienu....

otrajā dienā aizbraucu šiem pakaļ, izmeimuro viens un saka, ka otrs esot slims utttt....

Pirmais 10.02.2012 13:41

airbaltiks varētu atraut reisu - zilupe-sebeža un pieņemt likumu, ka ar baltiku čangaļi var legāli lidināties un vest cīgas un šņabi pēc patikas bieži...

Pirmais 10.02.2012 13:35

manā bērnībā vecmāmiņas laukos kaimiņš bija uzbūvējis kāpurnieku

puskača motors un ķēdes ar katrā posmā uzskrūvētu stieņa gabalu no sūdu ārdītāja....

gāja jau nu kruta taisni un pārdesmit metrus.....

pagriezt varēja ar lielām mokām. locījās tās transportiera kuiņas un trakākais motora dzesēšana praktiski nekāda

Pirmais 10.02.2012 13:12

farruhs rakstīja:

Pirmais rakstīja: labāk vajadzētu ieviest valsts monopolu šņabim un valūtas tirdzniecībai

par valūtu nezinu, bet OCTA toč vajag.

un visiem regresu nakui

Pirmais 10.02.2012 13:05

stap citu....

ja tavam latgales germanam ir aita, šķūnis un vēl zeme, tad maznodrošinājums jamam nemaz nepienākas....

vēl jo vairāk, ja tu esi "uzņēmējs" ķipa pašnodarbinātais....

maznodrošinātā statusu nevar saņemt ja tev ir sija

karoče tas pajolis tur var zāģēt jumtā

man te vieni īrnieki gribēja dabūt maznodrošitā statusu... viņiem tur visādas problēmas - bērns nomira ar vēzi, pašiem nav īsti labi tagad utttt. īsāk sakot tur vecmāmiņa vēl dzīvo.... tantuks tāds un gadiem 80... knapi kust uttt. uz viņas vārda skaitās doļā kautkāda siā.... par kuru pati jamā neko nezina....

maznodrošinātā statusu nepiešķir....

jamā esot aigājusi un paprasījusi lai hakuj jamo noreģistrē nost, jo neko par to kantori nezina... šai pateica, ka nevar tā, kai iet uz mentūru.... raksta zajavu....

jamā uzrakstīja.... mentīra atšuva, jo neesot nozieguma satāva.... kā nav sastāva??? kaukādus papīrus rādīja, ko jamā itkā parakstījusi - jamā saka, ka viņai pavisam savādāks paraksts.... pokui visiem

Pirmais 10.02.2012 12:38

labāk vajadzētu ieviest valsts monopolu šņabim un valūtas tirdzniecībai

Pirmais 10.02.2012 12:36

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

moš tie kurinātāji griež ar aizdedzes atslēgām

traktoram (pieminētājam 82niekam) kakraz ir priekšgalā skrūve ieskrūvēta, kurai uzliek uzgriežņu atslēgu un griež pēc patikas

Pirmais 10.02.2012 12:22

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal *******u

Nebrien dziļās auzās un nespriedelē par lietām no kurām nav ne vismazākās sajēgas!

Pat tikko noslāpētu dīzeli nav iespējams iedarbināt ar kurbuli, nemaz nerunājot ar par uzgriežņu atslēgu! Un kur nu vēl aukstu. Praktiski jebkuram dīzelim ir nepieciešami garantētie minimālie apgriezieni pie kuriem gaiss ir spējīgs uzsilt tik daudz lai spētu aizdedzināt degvielu. Pārāk lēnu griežot, it sevišķi aukstu dzinēju šo temperatūru nav iespējams sasniegt.

Vēl ir ierobežojums pašā augspiediena sūknī. Rotācijas sūkņi (Lukas, Bošs, utml) un komonroil sistēmas sūkņi faktiski ir centrbēdzes sūķņi. Ja apgriezieni ir par mazu, tad tie nav spējīgi radīt spiedienu pietiekamu, lai izspiestu degvielu caur sprauslu.

Ieplūdes vārsts palīdz radīt apgriezienus, un strauji to atverot dzinēja inerce neļauj apgriezieniem nokristies un motors tiek iedarbināts!!

hai septiņpagastu kurinātāj - pārcilā savu krāsaino sertifikātu kaudzīti un pameklē pamatskolas diplomu

tev laikam ir iemācījuši tikai rakstīt, līdz lasīšanai neesi vēl ticis

Pirmais 10.02.2012 12:20

sarashkins rakstīja: Pastarpināti (finansiāli) esmu iesaistīts visdažādākajās jomās.

esi ieguldījis naudu Penziju Fondā un tagad tev liekas, ka finansē visu biznesu....

p.n.

vispār dīvaina tā bāleliņlande ar visādiem caurkrituša biznesa ekonomikas ministreļiem vadoņčomiem....

valsts kasē ir (bija) penziju nauda.... tā redz pēc pareizo atkatu saņemšanas bija jāatdod \"privātajiem\" ķipa tie nodrošinās lielākus %tus.... tagad privātie nodrošina tikai mīnusus

tajā pašā laikā valsts pati aizņemas piķi..... kas traucēja valstij paraut pašai savuiu penziju kāpostu?

Avots: FKTK ( www.fktk.lv/... )

Valsts fondēto pensiju shēmas vidējais ieguldījumu plānu ienesīgums5 2011. gada trīs ceturkšņos bija -4.6% (2010. gada trīs ceturkšņos tas bija 6.6%), atsevišķiem ieguldījumu plāniem ienesīgums bija robežās no -12.7% līdz 3.2%

Pirmais 10.02.2012 12:11

dimiteram vaidzēja tēmēt augstāk - lai atlaiž visas latvijas parādus... nevis tikai pareizticīgās latvietes

Pirmais 10.02.2012 11:15

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak  neaizgāja

2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????

1. Nu kā uz to paskatās. Commonrail sistēma, manuprāt, atšķiras no klasiskā virzuļsūkņa ne sliktāk, kā karburators no iešprices benzīndzinējā. No otras puses - dīzelis un benzīns jau pēc idejas ar ne ar ko īpaši neatšķiras Un atkal no otras puses - commonrail nav nekāds jaunums - kā nekā izgudrots un sākts izmantot jau pagājušajā gadsimtā.

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

a man sanāk?

Pirmais 10.02.2012 10:57

Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal huiņu

Pirmais 10.02.2012 9:44

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak  neaizgāja

2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????

1. Nu kā uz to paskatās. Commonrail sistēma, manuprāt, atšķiras no klasiskā virzuļsūkņa ne sliktāk, kā karburators no iešprices benzīndzinējā. No otras puses - dīzelis un benzīns jau pēc idejas ar ne ar ko īpaši neatšķiras Un atkal no otras puses - commonrail nav nekāds jaunums - kā nekā izgudrots un sākts izmantot jau pagājušajā gadsimtā.

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

Pirmais 10.02.2012 9:44

latvijas dzinējs

Pirmais 10.02.2012 9:16

lai āboltiņa sūdz tos lôtgaļus tajā pašā tiesā, kas izskatas dienvidu tilta pazudušo ļimonu lietu

Pirmais 09.02.2012 23:22

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene-

1. Vai ļoti sena tehnika ir MTZ82

2. Bišķi ir starpība, vai aiztaisa ieplūdes trubu vai paver ieplūdes vārstus,ne

1. Nu drīzāk jau sena, nekā nē. Tehnoloģiski droši vien būs tuvāka dīzeļa pirmsākumiem, ne mūsdienu dīzeļiem. Bet joprojām dzīva un izmantojama.

2. Ir starpība, tikai kāds tam sakars ar to, ko te mēģini pierādīt? No tā jau nemainās fakts, ka ir dzinēji, kam nav dekompresatora, bet ir šāds ieplūdes gaisa vārsts. Starpība pielietojumā - vienīgi remontā, kad dekompresatoram ir ievērojama priekšrocība, ja vajag motoru grozīt pa druskai.

1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak  neaizgāja

2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????

Pirmais 09.02.2012 23:12

tu zaibal ar tiem saviem pornosaita linkiem...

Pirmais 09.02.2012 16:05
Pirmais 09.02.2012 15:48

Kazimirs_Skuja rakstīja: es vot nesaprotu tik taja Saab pasāķumā to pēdējo teikumu

"Saab visas lapsas ir laipni aicināti oficiālo diagnozi viņa slimību, lai saņemtu ārstēšanu"

kā to saprast

nu pļā, tas vispār ir visskaidrākais teikums tajā vēstījumā

Pirmais 09.02.2012 15:23

tā poza, kas ir redzama kadrā, kas ir ~1:00 minūtē gan laikam ir iemācīšanas vērta....

apvienojumā ar pasaku par vilku un lapsu, kas ar asti ķēra zivis varētu būt ok

Pirmais 09.02.2012 14:54

uz sābistu pasākumiem ar katru gadu ir arvien grūtāk nokļūt....

Pirmais 09.02.2012 14:43

Kazimirs_Skuja rakstīja:

Pirmais rakstīja: davaj labāk sakrāj kāpostu lai aizbraucot uz turieni varētu atļauties vairāk par 3 "numuriem"

ja jau Tu būsi līdz, tad kādas problēmas?

Parausim piķi uz krītu, kā ķīlu var tad iegrūst Tavu škibbūdu , ikauņi tak laimes pļava naf bijuši, nezin ka tas vigvams ir bez jumta..

varbūtība, ka sanāks ir minimāla... tad vajag lai Vadonis neizpļukstās pa dzērumam... būs jaņem līdzi 2 rituļi ar plato makgaivereni...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti