iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 04.02.2012 21:08

bļē, sasala

Pirmais 03.02.2012 14:21

Seene rakstīja: LVC nav "daļā" un ....

es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti

un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem

Pirmais 03.02.2012 13:16

un tad nebūs arī "cilvēciskais faktors" radaru slēpšanai ar reklāmas stabiem

Pirmais 03.02.2012 13:15

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

voot šitas mani visvairāk pārsteidz....

lvc ir valsts akciju sabiedrība, lavenergo arī ir valsts īpašumā.

valstij vajag fotoradarus.....

tam tak vajadzētu būt elekmentāri... bet nē - radaroperātoriem jāsēž smirdīgos opeļos

Kāds sakars īpašumam? Tās ir objektīvas prasības. Spuņciemā jau LVC sniega tīrītājs pārvietojamo kasti nonesa. Fotoradara stabs un tā komunikācijas ir jāņem vērā visu ceļa uzturēšanas darbu laikā. Ja krūmos noslēpts FR nebūs LVC kartē un cietīs grāvju tīrīšanas tehnika, Vitronic izmaksas būs ļoti dārgas. Ja būs pārkāpts kaut viens normatīvs attiecībā uz elektroinstalāciju un kāds neuzmanīgs puišelis paliks bez rokām...

es tev ne jau par saskaņojumiem kā tādiem....

īpašumam kāds sakars...

paprasi leišmales centim....

latvenergo lai uzbūvētu līniju piemēram privātam mežam cauri vai valsts mežam....

papīrus vajag vienādus, bet valsts-valsts variantā čakara ir dahujā vairāk (nezkāpēc)

un vēl jo vairāk..... ja jau pārvietojamie fr drīgst būt tikai konkrētās vietās, tad kas traucē uzbūvēt ne tikai sarga būdiņu, bet arī atbilstošu postamentu vai dajebko... uz kā to radaru izvietot tā lai nemaisa šķūrēt ceļu uttt.

Pirmais 03.02.2012 13:10

Yetti rakstīja: kleen-flo ražo piedevu kas kausē vaļā jau aizsalušu dīzeli:

www.kleenflo.com/...

ir iegādājama LV arī...

topex arī

www.topex.pl/...

un arī iegādājama LV

www.amurs.lv/...

Pirmais 03.02.2012 12:22

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja:

Crankshaft rakstīja: CRDI

Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts

un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?

................................

Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......

===================

Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds

pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.

Kā nav jāsaskaņo? Kad rudenī prasīja kur stacionārie, tad tā arī stāstīja, ka neesot saskaņoti prodžekti ar LVC, zemju īpašn. utt. Tu gribi teikt, ka mūsu godīgajā un kristālskaidrajā valstī kāds melot šit neglīti?

Un nedomāju, ka tie radargani gribēs sēdēt prastā būdā, nav nekāds pačots

Ir, ir jāsaskaņo - pirmkārt ar LVC vai jebkuru citu ceļa īpašnieku, kuru apsaimniekojamajā teritorijā tie atradīsies un kuru apkalpojošajai tehnikai būs jārēķinās ar šādiem traucēkļiem. Otrkārt ar zemes īpašnieku - ceļa servitūts nedod tiesības šajā teritorijā būvēties bez atsevišķas atļaujas. Un tad vēl tiem ir nepieciešama elektrība - tur katru projektu ar Latvenergo jāsaskaņo u.t.t.

voot šitas mani visvairāk pārsteidz....

lvc ir valsts akciju sabiedrība, lavenergo arī ir valsts īpašumā.

valstij vajag fotoradarus.....

tam tak vajadzētu būt elekmentāri... bet nē - radaroperātoriem jāsēž smirdīgos opeļos

Pirmais 03.02.2012 11:02

Crankshaft rakstīja: Pirmais

kas ir URAL dzinējs???? motocikla?

=================

Nu dabiski, ka auto, tā paša tevis tālāk piesauktā URAL 375 / ZIL 131 7-litru benzīnnieka

Bija tāda LAZ versija "Tūrists", 699, tam lika 375 dzinējus, tiesa, kas neslinkoja, iebāza arī savos "pilsētas"

LAZos tādus dzinējus Tak jau 93 benzīns lieks neskādēja ...

ja tu domā URAL-375 gruzoviku, tad jamajam ir zil dzinējs... (astoņcilindru zil-375) armijā ar tādu braucu... medusmaize - norakstījās 100litri 93 benzīna uz 100km... ja pareiz atceros bija 72litri + visādi augstkalnu, bezceļu uttt koeficienti.

dēļ lielā parētiņa sāka ražot urālus ar kamaz dīzeļiem...

=================

Vispār tur ne tik daudz patēriņa problēma bija, kā iekš

ZaĻurom rakstīja savulaik viens ex-URALAZ darbonis, kādam Aizsardzības ministrijā bija ienākusi prātā "ģeniāla" doma: a nafig mums vadāt uz karalaukiem i DD i benzīnu? Davai, visu pārtaisīsim uz dīzeļiem Nu tad viņi pārtaisa līdz šai baltai dienai

precizēt vēlējos - nav tāda URAL dzinēja - tajā mašīnā dzinējs ir ZIL-375

par benzīnu/dīzeli

es savulaik dienēju tieši tādā armijas daļā - tolaik dzirdēju šādu variantu

uz bencīnurāla ural-375d (ar zil-375) bāzes ir reaktīvā artilērija. ķipa jaunās kaķušas, jeb bēem-21

kā ierocis jamais ir vienkārši graujošs - 40 šāviņus izbliež 20 sekundēs.... un smuki uzar 10 hektārus.... esmu šāvis tiešā tēmējumā klintī pāris km attālumā - skats ir iespaidīgs...

atbraucis esot bijis kautkāds irāņu dižšeihs un jamai delegācijai tas pasākums esot prezentēts

jamais esot uzreiz gribējis 100 eksemplārus paņemt, bet tad šim padomnieks esot teicis, ka jamais iet uz 93 bencīna, vadonis teicis, ka pohuj, viņiem esot arī benzīns, bet tad padomnieks piebildis, ka patēriņš esot 100litri...

un īsāk sakot tāpēc darījums norāvies

rezultātā tapa urāls ar kamaza 740 dzinēju

Pirmais 03.02.2012 10:46

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

gaz-21 volgas

Nu un tagad paskaties par kādu auto prasīja!!

Umņik!

nu un tagad pilnai laimei - ieliec konkrētā auto kartera ventilācijas rasējumu

Pirmais 03.02.2012 10:44

cik šorīt rīgā bija grādu? precīzi

fotoradari stāvēja kā brieži... incanti vai uz bildes jamie drukā reālo temperatūru?

un ja drukā, tad no kurienes to ņem? varbūt no uzmanītāj opeļa

man mežā bija -28

Pirmais 03.02.2012 10:40

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tu zini tādu latviešu sakāmvārdu ' pirms nogriezt,septiņreiz nomēri' ??

Pirms pārdošanas domāt vajag.

Zinu, bet tad vēl bija laiki, kad priekšapmaksu neviens nemaksāja. Krīzes sākums... Un bija tāda ilūzija, ka parādus var piedzīt sliktākajā gadījumā.

nu var tak piedzīt.... hansabanka tak pat to dabā izpilda (ja var ticēt taviem vārdiem)

Pirmais 03.02.2012 0:44

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Kurā motorā konkrēti pienāk svaigs gaiss kartera daļā??

hei septiņpagastu kurinātāj - nav brīnums, ka ar visiem saviem krāsainajiem sertifikātiem normālu darbu atrast nevari un krievu forumi arī nenāk talkā

Nu kas ir?? Atkal bērnudārzs sākas??

A Tev pagt sakrano sertipikātu navā. Pats pieļurināji muļķības un tagad sāksi citus aizvainot??

Nu tak konkrēti kurā motorā konkrēti pienāk svaigs gaiss kartera daļā??

gaz-21 volgas

Pirmais 03.02.2012 0:35

starp citu - vai valsts nevarētu pieteikt vitronikbaltikas maksātnespēju?

ķipa jamie ir parādā radarus pēc līguma... un cipars ir lielāks par kapitālu.

Pirmais 03.02.2012 0:30

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts

un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?

Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......

un tu gribi teikt, ka tas izmaksās dārgāk kā mašīna?

kautgan pie mums jau neviens nerēķina izdevīgumu

sevišķi, ja maksātājs ir valsts...

Bet kapēc tad nav uzlikti stacionārie? Jo tak vajag prodžektu saskaņošanu utt. Katrs šīs operācijas veicejs gribēs savu % ..... Tagad jau knapi pietiek lai apmierinātu visus gribētājus kuriem ir teikšana šajā sakarā....

stacionārie nav uzlikti jo megakomersantam banāli nav naudas

Pirmais 03.02.2012 0:27

Sviestnesis rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Ta kuiņa ir tas pižiks..

vot zābaks gan rullē!!

content6-foto.inbox.lv/...

kādam gan ir jābūt zābakam lai kurpi mauktu rokā...

Pirmais 03.02.2012 0:24

Crankshaft rakstīja: IkdienasViesis

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs.

======================

Uiiii, šitie dizaini vēl nekas, 1980. beigās, esot Kubā pēc turienes valdības ielūguma, ne šitādus vien nācās redzēt Kronis visam bija cilvēku pārvadāšana pa maršrutu(!)

ārpus pilsētas ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes Izskatījās diezgan baisi, vietējiem tā liekas OK. Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām Pat Moskvičā bij iestutēts kaut kāds divcilindru dīzelis

BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

==================

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

kas ir URAL dzinējs???? motocikla?

p.n.

ja tu domā URAL-375 gruzoviku, tad jamajam ir zil dzinējs... (astoņcilindru zil-375) armijā ar tādu braucu... medusmaize - norakstījās 100litri 93 benzīna uz 100km... ja pareiz atceros bija 72litri + visādi augstkalnu, bezceļu uttt koeficienti.

dēļ lielā parētiņa sāka ražot urālus ar kamaz dīzeļiem... atšķīrās motors, bišķi lampas un vēlāk arī stūres ķepa pieskrūvēta uz 6 špiļkām (benzīna variantā 4... uz dīzeļa tas pasākums neturēja)

Pirmais 02.02.2012 13:38

visos variantos tur kaut kāds Nigeru Cigāru Zelētājs ir iemūžināts

Pirmais 02.02.2012 13:37

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Bankas - arī uzglūn. Piegādāju klientam tehniku, pēc nedēļas saņemu paziņojumu no tiesas, ka ir pieņemts lēmums par ĀTAP un mana tehnika ir bankas īpašums, man no pavadzīmē minētās summas 90% ir jānoraksta zaudējumos, bet atlikušos 10% man apmaksās pēc tiesas noteikta grafika 5 gadu laikā. Banka ir īpašs kreditors, kam pienākas visu parādu atgriešana, pārējiem piga. Kas interesantākais - VID vēl gribēja, lai par šo darījumu samaksāju PVN par visiem 100%, jo pavadzīme taču esot izrakstīta. Kas sanāk kopā? 90% jānoraksta un vēl 22% jāsamaksā VID

Traki tev. Šajā gadījumā:

- vai nu tu esi nejēga

- vai nu tavs jurists ir nejēga

-vai abi

Nu man ir mazāki finanšu resursi nekā bankai juristu algošanai, bet tiesā neuzvar tas, kam ir taisnība. Ne jau mūsu valstī. VID savukārt piekrita, ka nav jāmaksā PVN, bet par to atriebās pilnīgi likumīgi tā, ka man lētāk būtu bijis samaksāt prasīto.

kur tu izrāvi tādus klientus, kuriem visi piegādātāji ir pilnīgi lohi????

Pirmais 02.02.2012 13:20

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts

un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?

Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......

un tu gribi teikt, ka tas izmaksās dārgāk kā mašīna?

kautgan pie mums jau neviens nerēķina izdevīgumu

sevišķi, ja maksātājs ir valsts...

Pirmais 02.02.2012 10:30

radaru iepirkums kavējas, jo nav īsti kāposta tiem "biznesmeņiem" ko ieguldīt... katram radaram komplektā jāpiepērk mašīna (kurai ar ieslēgtiem uguņiem jāstāv radara tuvumā, laikam jau lai kāds nenodara gauži)

sākotnēji bija valsts garantēts (netieši - bija PPP līgums ar valsti, tāpēc arī tādi miljoni ir budžeta ieņēmumos) kredīts krājbankā.... bet krājbanka ņēma un nosprāga.... nepaspējusi samaksāt par visiem radariem un automašīnām...

vispār interesanti kāpēc mašīnas bija jāpērk katram radaram komplektā? tāpat visas vietas, kur tās drīkst stāvēt ir apzinātas un ietiktas kartē - vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts

un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?

Pirmais 02.02.2012 10:21

Sviestnesis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Katram solīdam Juglas Aldim ir jāielaiž savā dzīvoklī šajos aukstajos laikos pāris bomži.

Sviest, sasmērē maizītes un ej,uzaicini !

Ah tad Tu tur grabinājies nupat gar durvīm,ja

Skuj..

man tās maizītes ir maz un tik maziņas, ka bez brillēm pat saredzēt nevaru, kur nu vēl dalīties....

Aizej iegrūd lombardā savu Camelpižiku, un nopērc sev maizītes pats!

kurš tur jums kuram gar kurieni grabinās?

Pirmais 02.02.2012 10:04

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu pietiek tak irst.... tu esi redzējis tā konkrētā forda skrūvi????

Konkrēti Tev var rakstīt ko un kā grib, vienmēr būsi pret!

nav bazara....

vienkārši uzraksti tās forda skrūves maksimāli pieļaujamo garumu un visi tev bučos rokas tā vietā lai sūtītu ratā - jo kā tajā topicā mēs secinājām, tad tieši to max garumu iņženieri norāda citām mašīnu markām

Pirmais 02.02.2012 10:01

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā

Kurā motorā konkrēti pienāk svaigs gaiss kartera daļā??

Parasti kaut kas gāzveidīgs pienāk caur cilindru un gredzenu neblīvumu.

Ja motora ieplūdes sistēma ir netīra vai kā savādāk ar lielu gaisa pretestību tad no kartera telpas gaiss tiek atsūkts vairāk kā vajadzētu.

hei septiņpagastu kurinātāj - nav brīnums, ka ar visiem saviem krāsainajiem sertifikātiem normālu darbu atrast nevari un krievu forumi arī nenāk talkā

atsūkšnas sistēmā ir "šaurā vieta" - tas nozīmē restriktoru jeb kalibrētu caurumu caur kuru var atsūkt tikai tik cik var atsūkt....

ja kāds šķūneris to ir izsitis - tad nav ko brīnīties... ja tas mezgls ir kārtībā, tad tikai svaigā gaisa

Pirmais 01.02.2012 17:57

kaķis, kas bija apmeties uz dzīvi tajā dzīpā aprija to zvirbuli, kas tur čivināja...

Pirmais 01.02.2012 17:57

QQQ

Pirmais 01.02.2012 17:55

ak rakstīja: Nu, paņem un iztīri to "resīveriņu" sākumā, un tad skaties tālāk, vai tas dos kādas izmaiņas

kāpēc jātīra izsūkšanas sadaļa, ja tāpat jau tiek sasūkts parāk stipri?

Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti