kārlīc esot izlaists
izskatās, ka neesot vainīgs ![]()
kārlīc esot izlaists
izskatās, ka neesot vainīgs ![]()
Sviestnesis rakstīja:
Pirmais rakstīja: biju veikalā, salīdzināju vertu ar nokiju.....
neapšaubāmi vertu ārējais noformējums ir nedaudz bagātīgāk izrotās ar dimantiem..... bet nokijai tomēr ir dažas tehniskas priekšrocības
tomēr parāvu nokiju.... tagad man palika nauda 2 sābiem un kādam nekustamajam īpašumam centrā....
kas jums ir ko piedāvāt?
Reku varu verty piedāvāt bez nieres tirgošanas....
maksā 75 Ls un bez maksas atvedīsim...
www.reklama.lv/...
![]()
![]()
tā ir ķīnīzeru padjobka... tak uzreiz var redzēt, ka korpuss nav no pareizās krāsas zelta ![]()
biju veikalā, salīdzināju vertu ar nokiju.....
neapšaubāmi vertu ārējais noformējums ir nedaudz bagātīgāk izrotās ar dimantiem..... bet nokijai tomēr ir dažas tehniskas priekšrocības
tomēr parāvu nokiju.... tagad man palika nauda 2 sābiem un kādam nekustamajam īpašumam centrā....
kas jums ir ko piedāvāt?
Sviestnesis rakstīja: Izskatās ka jūs abi ira dumi...
Vai tad tas, ka Saab salonā naf Saabu, uzreiz nozīmē ka tos neražo
Tak ir izķerti visi.... rinda stāv!!!
Un vispār, tagad Saab ražotne ir optimizējusi izdevumus un ražošanas process ir drusku savādāks nekā Mersedesu, VW un vēll tur visādu Fiatu konveijeru princips.
Jā, vecās tehnoloģijas un iekārtas tika pārdodat ķitajozi, bet pats ražošanas angārs tak Trolhetenā palika.
Nu tad pie tā angāra uz soliņa sēž gudri vīri-Saab ražotāji, pīpē un grauž praņnikus...
a kam vaig Saabu, tas piebrauc, iedod večiem ķešas naudu un uzzīmē kādu Saabu gribi....
Tad arī Veči saspļauj plaukstās un iet iekšā angārā ražot o Saabu.
Klients tikmēr var uzklāt pie angāra telti un paspēlēt pie tās badmintonu ar teritorijas apsargu.
Kad Saab gatavs, to izstumj ārā un samaksājo atlikušo daļu, Pārlaimīgais Saabpircējs var saslaucīt to uz šaufeles doties mājup.
Tā lūk, nekāds tur sūda konveijers, bet īsts roku darbs.
Labrītt!
ej nu ej.... man gan liekas, ka tie sābi jau nu tik traki nerūsē ![]()
![]()
tie jau nav nekādi opeļi
stāsta, ka tie, kas pārdevuši nieri, tie nedrīkst dzert šņabi...
te jau nav tālu līdz Padomam - "kā kodēties lai nebūtu jādzer"
![]()
![]()
![]()
visapkārt vieni vienīgi skauģi ![]()
![]()
![]()
vai tad sābu joprojām var nopirkt???
aizbraucu, variet atkal droši iziet ielās
savos praida gājienos
uzmanās
braucu ielās ar audī ![]()
pļā, kādi te biezie....
ne jau katram ir nauda benzīnam ![]()
ja vakarā apēd 10kg arbūzu un saskatās prostamol uno reklāmu, tad var nogulēt līdz rītam
es jau arī saku, ka forši, ka ir fūristi, kas maksā ķepā kukuļus vai sodus un man var 3 fūres ar blokiem atvest par štuku lētāk kā konkurenti, kas kārto visas atļaujas ![]()
![]()
tāpat kad man vajadzēja atvest pārseguma paneļus.... tur arī uz robežas sanāca pēc svara.... 1 fūre veda divpusēji stiegrotos apmēram no ostas rajona un 2 fūre nāca tepat apmēram no TECa
un vedēji visos gadījumos bija latvieši
bet nu par Pirmo skaidrs.... jamais jau ir gatavs noblēdīt katru nodokļu santīmu, bet kā gan var vispatvijas vienīgie pareizie nodokļu maksātāji spēlēt negodīgas spēlītes???? ![]()
Trakākais ir tas, ka Pirmā apgalvojumiem jau īsti tā neviens pretī nekādus citus argumentus jau nav piesaucis ![]()
![]()
![]()
vai par 100kg smagāka fūre ir pārkrauta?
vai par 1000kg smagāka ir pārkrauta?
un par 10000???
ja par 5 cm uz katru pusi ir ok, tad vai 6 ari būs ok??? a 7???? a 48???
kur ir tā robeža?
no likuma viedokļa ir precīzi definēts - ja tev ir par matu platāka fūre, kā atļauts (ievērojot noteiktu mērīšanas standartu, piemēram sēra saturu degvielā mēra pēc konkrētas metodes) tātad tu pārkāp noteikumus, tāpat ja par gramu smagāka kā var būt.... tāpat ātruma pārkāpšana vai alkohola saturs asinīs....
Pirmais jau sākumā teica, ka jamais parunāja ar reāliem dzīviem fūristiem, kas pelna maizi ar to cik reāli izdosies nozagt.... šajā gadījumā cik mentus izdosies piekukuļot un kautkā savādāk ietaupīt....
vai par 5 kilogramiem smagāka, kā maksimāli atļautais IR pārkrauta fūre???
incanti, ja leišu mašīna (ar visu to ekskavatoru) tiktu arestēta par kravas pārvadāšanas noteikumu pārkāpumiem, kurš tad būtu ļaunais???
es jau saprotu, ka tās ir pārvadātāja problēmas.... bet tā ir biki negodīga konkurence... normāls pārvadātājs izkārtos visas nepieciešamās atļaujas uttt. kamēr cits riskēs, uzskatot, ka samaksāt sodu taču ir lētāk....
ja jau ir izgudroti noteikumi, kas reglamentē kravu pārvadājumus, tad tajos ierakstītie cipari no kautkurienes ir ņemti, tajā skaitā kravas platums un arī maksimāli pieļaujamais svars
tas pats ar pārkrautām fūrēm.... kāpēc jābrauc 2 reiz, ja reisa izmaksa ir 100ls, bet pārkrauto fūri noķers vidēji katrā 4tajā reizē un sods par to būs 200ls???
pouhj ceļi, galvenais nopelnīt šodien....
tāpat celtniecībā.... kā var konkurēt piemēram firma A, kas maksā visus nodokļus, ievēro tur visādas darba drošības prasības uttttt ar firmu B, kas strādniekiem pat cimdus nenopērk, algas maksā aploksnēs un par tualetēm objektā vispār ir tikai vakara pasaciņā dzirdējuši????
p.n.
lai būtu reālajai nedaudz tuvāka situācija, liela firma B vinnē konkursu, bet pati celtniecības darbus neveic, paņem kā apakškontraktoru firmu, kas nodokļus nekad nemaksās....
altuss rakstīja:
Tāda diezgan trula demagoģija. Puspiekabē var likt apmēram 24 tonnas kravas, ielikām 16 t ekskavatoru, par 5 cm pārsniedzot kravas izmērus uz katru pusi,kas pat neizvirzās ārpus spoguļu gabarītiem,kravas nodaļa tika aizvērta, nebija nekas redzams,kas tur ir iekšā. Pirmais, tev spiež galvaskausā ?
Risks lielākais ir, ka tie 5 cm pārvēršas krietni lielākos ciparos - pašam bija gadījums ka traktors izrādījās nevis 2.52, kas vēl iet OK, bet 2.65, kad jau nepieciešamas atļaujas (no 2.55 vajag) un kas jau ir pamanāms ar aci.
Diezgan bieži noraidu šādus piedāvājumus, kas ir uz robežas ar atļauto, jo pietiek jau piedzīvojumu ar leišu un transportņikiem, plus vēl tā kā aktīvi izmantoju prāmjus tie ļoti seko līdzi lai mašīnas nav platākas.
a es tev par ko???
ja ir noteikumos norādīts, ka no 2.55 vajag atļauju, tad to vajag un pokui, ka neizlien ārpus spoguļu gabarītiem....
vot fascinē šitā fiška, ka viens skraida fočīdams pārkrautus baļķiniekus, bet "savu" fūri nofočīt aizmirst ![]()
![]()
![]()
![]()
tāpat kā sūdz tiesā mentus, kas uzlikuši sodiņu, bet tajā pašā laikā tiem pašiem mentiem raksta zajavas ![]()
![]()
![]()
![]()
WALA rakstīja:
Pirmais rakstīja:
...
kautvai tas, ka pēc papīriem tā gāzbetona svars ir 400kilogrami kubā, bet reāli, ja tie ir pielijuši tad sver visus 800
...
Bet šo man ir grūti saprast - kas nevar iegādāt ietinamo plēvi ??? vai likt fūrā ar tentu ?!?!? JO nu ja tev 100+ km jāved 400 kg vietā 800 kg uz katru kubu - šôferim bezmaz pašam atmaksājas plēvi iegādāt un ietīt.
es par to, ka pavaddokumentos rakstītais svars ne vienmēr atbilst reālajam
bloki (protams) ir iepakoti zavodā.... tur viņi stāv lielā placī zem klajas debess...
ne jau visās pakās līst iekšā... man atvestajos tikai 2 pakās bija "sūce", tie bija smagāki kā pārējie.... nu labi, ne 2 reizes, bet manāmi smagāki...
vēl jau arī bija pretējais efekts - 2 gadus atpakaļ ražotie bija pat vieglāki par svaigajiem... ja no augšas nelīst virsū, jamie tomēr žūst no apakšas....
Bazhix rakstīja: Lai pirmais akmeni met tas, kurš pats bez grēka..
Es atceros vienu lietotāju, kurš solīja iauto neko nerakstīt...
tas lietotājs, kas to solīja, jau neko arī neraksta ![]()
![]()
![]()
![]()
Bucefals rakstīja:
Pirmais rakstīja: Pirmais vēl nav sasniedzis tādu līmeni, lai varētu sēdēt pārkarsušā konteinerā un ar binokli lūrēt kā ar ekaskavatoriem otrā purva galā rok "simtlatnieki" no laukiem
Pirmajam nekas cits neatliek kā rakt pašam
Trotilu paņem. Trotilu!
atved, vispirms paņemsim ekskavatoru un tad izraksim tranšejas pēc tavas metodes ![]()
vispābā kur it lielais ekskavatoru speciālists, kas juglā kanālu raka?
nebūs apprecējies ar to juglas meiteni, kas atšuva vadoni?
Pirmais vēl nav sasniedzis tādu līmeni, lai varētu sēdēt pārkarsušā konteinerā un ar binokli lūrēt kā ar ekaskavatoriem otrā purva galā rok "simtlatnieki" no laukiem
Pirmajam nekas cits neatliek kā rakt pašam ![]()
Bucefals rakstīja: Ck novērots tad Pirmajam ir manā skatā vērtīgas zināšanas ļoti daudzos jautājumos. Tomer arī tas neatbrīvo viņu no kļūdām. Gan reālajā gan virtuālajā vidē. Viņam tomēr nav zināšanu VISOS jautājumos.
Tomēr bieži vien arī tajos jautājumos, kuros viņam nav zināšanu, viņam ir Viedoklis.
Kā jau mums visiem.
Tev šķiet, ka Pirmā zināšanu paušana un viedokļa izteikšana ir ne tikai nevēlama, bet pat nosodāma un apkarojama?
Kas tad Tavuprāt ir foruma būtība? Piedevām muļķību (šeit saukta Spama) topika būtība, ja ne visādu iespejamo viedokļu izteikšana?
Par kļūdām - pamanītas kļūdas veido pieredzi, to labošana padziļina zināšanas.
netirz
ko tu vispār zini par Pirmā kļūdām..... ehhhhhhh... ![]()
No date provided
Reitings:
bet atgriežoties pie Padoma...
kādi ir ekskavatora būtiskie parametri? nu bez kausa platuma un rakšanas max dziļuma.
vai ir svarīgs tas vai ir slēgta kabīne? nu man tikai vienu dienu viņu vaidzēs
un kāds būs vidējais degvielas patēriņš? cik var tāds divtonnīgs ekskavators motorstundā nosvilināt soļaras?
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: biju veikalā, salīdzināju vertu ar nokiju.....
neapšaubāmi vertu ārējais noformējums ir nedaudz bagātīgāk izrotās ar dimantiem..... bet nokijai tomēr ir dažas tehniskas priekšrocības
tomēr parāvu nokiju.... tagad man palika nauda 2 sābiem un kādam nekustamajam īpašumam centrā....
kas jums ir ko piedāvāt?
Bet sava pritona jumtam palika?
a ja tu esi dušā pieliecies, vai tev nav pofig ir jumts vai nav???