iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 19.04.2010 22:09

zhuks rakstīja:

Pirmais rakstīja: ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....

1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.

2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara

3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...

ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi

ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk

Eļļas līmenis ir tāds pats, kā visu laiku, un krāsa ar tāda pati kā vienmēr.

Vienīgās izmaiņas bija tā bēšā masa uz vāciņa, nedaudz zili dūmi iedarbinot(iepriekš netika novēroti) un nedaudz pazudis dzesēšanas šķidruma līmenis.

parasti tosols ir salds... pagaršo izpūtēja galu (nebaidies, nenomirsi), ja izteikti salds, tad arī meklēsi pa kurieni viņš nonāk tur kur viņam nav jābūt...

ja viņs ir izpūtējā, tad līdz eļļai parasti ir tikai laika jautājums

Pirmais 19.04.2010 18:26

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: es apgalvoju, ka jebkurš drošības aprīkojums ir vienreizējs....

kautkā visi motobraucēji piekrīt, ka pēc avārijas ar moci, ķivere ir jāpērk jauna.....

interesanti vai mocim kasko iekļauj arī ķiveri? un ja jā, tad kādu? lētāko podiņu no šrota vai ko krutāku?

bet drošības jostas visi apdirsinātāji atstāj vecās

un pat pēc iespējas izvairās pat spriegotājus mainīt

ķivere nav moča sastāvdaļa, bet apģērbs. varbūt arī par saplēstām biksēm pieprasīsi KASKO?

1) drošības jostas ir mašīnas sastāvdaļa

2) jebkurš ražotājs atzīst, ka drošības aprīkojums ir vienreizējs.... ja nostrādā jostas spriegotājs ir jāmaina ne tikai piropatrona, bet visa josta.... jostāk klāt ir tāda maziņa drēbes ļipiņa, kura pēc avārijas tiek normālā gadījumā nogriezta.... ķipa josta nav derīga

bet klientam tiek izsniegta tačka, kura skaitās atbilstoša likumam ķipa saremontēta kā bija pirms avārijas

kāds apdrošinātājam ar to sakars, tu vari paskaidrot? ja apdrošinātājs akceptē tāmi, kurā ir ierakstīta drošības jostu maiņa, bet serviss kaut ko nomuhļī un to neizdara, tad jādārž serviss, nevis apdrošinātājs. tā lūk. vai tiešām to ir tik grūti saprast?

reku tepat augstāk viens sūdzējās, ka tāmi viņam neviens nerāda.... un serviss viņu vispār nauhj sūta....

no vienas puses pasūtītājs ir apdirsinātājs, serviss ir izpildītājs.... viņi savā starpā vienojas par kautkādu abām pusēm izdevīgu risinājumu.... bet ķerpila var vai nu iet hakuj vai piekrist uzspiestajiem noteikumiem....

un kā viņs varēja zināt, ka tāmi viņam būtu parādījuši, vakadzēja tikai aizbraukt uz pareizo vietu un uzrakstīt pareizi adresētu iesniegumu

reku viens taisīja tačku par savu naudu, jo tā bija ērtāk...

man paziņa pats krāsoja buferi, jo apdirsinātājs iebāza viņam degunā papīru, kur viņš bija parakstījis, ka viņa tačka ir saremontēta un viņam nav iebildumu, bet serviss pasūtīja nauhj, jo servisa klients taču ir apdirsinātājs....

un tādu gadījumu ir dakujā....

protams dauhjā ir arī apdirsinātāju krāpšanas mēģinājumu, bet tas jau ir cits stāsts....

Pirmais 19.04.2010 18:15

nav bazara par patronu vai spilvenu

es jau no paša sākuma runāju par drošības jostām

tas ir aprīkojums, kas pēc avārijas ir jāmaina.... viņam ir klāt birciņa.... paskaties vai tavam auto tā nav nogriezta....

ja tā ir nogriezta, tad tu esi nopircis sistu lūzni, kas nav sataisīts atbilstoši priekšstatam par sataisītu mašīnu likuma izpratnē

ķipa pirms avārijas man birciņa bija, tagad nav....

kaukādā amērikā tu pat kuj dabūtu dzīvības apdirsināšanu, ja apsistos ar tačku kurai uz jostas tāda birciņa nebūtu.... tev ja ne piešūtu pašnāvību, tad konkrēti iespringtu uz to.....

un jostas salīdzinājums ar ķiveri ir piesaukts tikai un vienīgi tāpēc lai pasažieriem būtu skaidrs par ko ir bazars.... pie tam ja ar ķiveri nav īsti skaidrs cik stipri novelkot uz acīm tā ir jāmaina, tad ar jostām ir bikuc savādāk tā lieta

vēlreiz uzsveru - neesmu redzējis nevienu, kam būtu mainītas jostas

Pirmais 19.04.2010 18:03

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tur jau tā lieta, ka vēlos ieraudzīt, bet tu paziņo, ka to nedarīsi.

Kad būs precedenti tad iestumšu jums izglītošanai gan apdirsinātāju tekstus gan pacienta sāpi.

Un ja kas tad nobrauktas riepas vasarā nav iemesls apdrošināšanas atteikšanai tikai tāpēc ka protektora dziļums vienā punktā ir par 0.2 mm zem atļautā minimālā.

tu tagad gribi pabāzt to nodilumu vienā punktā zem ekstrēmas bremzēšanas????

ja tev būs pārāk nodilušas (no tehapskates viedokļa) riepas, tad apdirsināšanas atteikums ir tikai un vienīgi loģisks...

tāpat kā ja tu mauksi pāli

Pirmais 19.04.2010 17:55

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: es apgalvoju, ka jebkurš drošības aprīkojums ir vienreizējs....

kautkā visi motobraucēji piekrīt, ka pēc avārijas ar moci, ķivere ir jāpērk jauna.....

interesanti vai mocim kasko iekļauj arī ķiveri? un ja jā, tad kādu? lētāko podiņu no šrota vai ko krutāku?

bet drošības jostas visi apdirsinātāji atstāj vecās

un pat pēc iespējas izvairās pat spriegotājus mainīt

ķivere nav moča sastāvdaļa, bet apģērbs. varbūt arī par saplēstām biksēm pieprasīsi KASKO?

1) drošības jostas ir mašīnas sastāvdaļa

2) jebkurš ražotājs atzīst, ka drošības aprīkojums ir vienreizējs.... ja nostrādā jostas spriegotājs ir jāmaina ne tikai piropatrona, bet visa josta.... jostāk klāt ir tāda maziņa drēbes ļipiņa, kura pēc avārijas tiek normālā gadījumā nogriezta.... ķipa josta nav derīga

bet klientam tiek izsniegta tačka, kura skaitās atbilstoša likumam ķipa saremontēta kā bija pirms avārijas

Pirmais 19.04.2010 17:48

ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....

1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.

2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara

3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...

ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi

ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk

Pirmais 19.04.2010 14:13

es apgalvoju, ka jebkurš drošības aprīkojums ir vienreizējs....

kautkā visi motobraucēji piekrīt, ka pēc avārijas ar moci, ķivere ir jāpērk jauna.....

interesanti vai mocim kasko iekļauj arī ķiveri? un ja jā, tad kādu? lētāko podiņu no šrota vai ko krutāku?

bet drošības jostas visi apdirsinātāji atstāj vecās

un pat pēc iespējas izvairās pat spriegotājus mainīt

Pirmais 19.04.2010 13:37

interesants sludinājums laikrakstā Kaleidoskops #641 2010. gada 15. aprīlī, 4 lapā

"Atvars Zariņs pārdod jebkurai partijai savu personīgo balsi 10.Saeimas vēlēšanām. Cena pēc vienošanās. T.26608430"

Pirmais 19.04.2010 0:39

VWfans rakstīja:

TDIOTS rakstīja: to ka vediis ar max 83,4km/h , to gan neraksta

Esmu gatavs braukt ar 96 km/h (100 pēc spidometra), bet Lietuvā, kur aiz Panevežys bānis - ar 130 km/h.

a kas, ātrāk tā miza neiet?

Pirmais 19.04.2010 0:37

Sviestnesis rakstīja: Nē, nu fakts, ka ne visiem vaig plašu salonu...

man , piemērām, ar savu Saab 900 salonu pietiek..

bet nu es nekad neatļautos pubiski apgavot ka tas ir " plašs"

es nesan biju pie sviestca garāžā.... viņam virs garāžas ir tāds nu kā otrais stāvs.... citi tur sakrāmē vecus žurnālus, nodilušās riepas un nestrādājošu ledusskapi....

bet Sviestcs tur bija izvietojis dermantīna krāslus no sava vecā sāba.... nu jāatzīst, ka tas bija gan plašs, gan garš sāba salons

Pirmais 19.04.2010 0:33

o pļa, skatos apdalītie atkal sarosījušies

Pirmais 19.04.2010 0:28

gribu redzēt kādu notociklistu, kas pēc apdrošinātāja pavēles stīvēs galvā podiņu, kurā vēl redzamas iepriekšējā donora smadzeņu paliekas

Pirmais 19.04.2010 0:24

recluse rakstīja: Jostas itkā vēl funkcionē, bet par nolietojuma procentu airbag esmu gatavs tiesāties. Lietotam kapotam vai bamperim es ticu, bet lietotam airbag gan ne.

pēc kraša jostas teorētiski ir jāmaina.... tāpat ķivere motocikliesiem

Pirmais 18.04.2010 9:18

recluse rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

bet kas traucē ņemt savu servisu? lielākā daļa apdrošinātāju to ļauj. ja tāme saprātīga, protams.

Ko nozīmē saprātīga tāme? Pašlaik gaidu atbildi no vainīgās puses octa. Zinu, ka jauni airbag ar sensoriem manam auto vien sastāda vismaz 2/3 no auto cenas. Tāpat zinu, ka apdirsinātājiem ir dziļi pie pakaļas, ka salikta jauna piekare, jauns izpūtējs ar zondēm, visi bremžu diski, sajūga komplekts utt. Novērtēs tikpat pēc lētākā atrodamā piedāvājuma ss.lv ...

vooot. reku reāls keiss, kur visi brokerīši var izcelties

saderam uz kasti konjaka, ka airbagam tiks noskaitīts "nolietojuma procents" gadījumā ja cietušais izvēlēsies "ņemt naudā"

tāpat jaunas drošības jostas 100% tāmē iekšā nebūs

Pirmais 17.04.2010 22:11

apdirsinātājiem ir savas servīzes, kas tās drošības jostas nemaz tāmē iekšā neraksta

ķipa lai apdirsinātājam nebūtu jāsvītro ārā....

jebkurš brokerītis man var pacensties pierādīt pretējo.... tiklīdz kāds pazīstam uzsitīs tačku.... paskatīsimies

Pirmais 17.04.2010 10:11

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: tāpat man džekam priekšējo buferi uzlika jaunu un nokrāsoja...

a pēc mēneša visa krāsa nolupa nost..... papīru parakstīji - pats vainīgs

Nav jau gluži tā – var braukt pie apdirsinātāja un kačāt prāvas, jo krāsai arī ir garantija kā minimums 12 mēneši…

vi`n`s aizbrauca.... neko nedabūja

Pirmais 16.04.2010 16:12

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

7924 rakstīja: nu te atradu bumeram pamācību.

www.louv.tv/...

Pašam līkas rokas

tur tak viss ir uzrakstīts

ja viņš nestrādā, tad varbūt var atdzīvināt izmazgājot un/vai notīrot kontaktus tā vietā lai liktu jaunu....

bet ja jamais nestrādā, tad iespējams ir noklājies un nekāda mazgāšana visticamāk nepalīdzēs....

nu lūk, tāpēc sākumā izmazgāšu, ne pats, jo teicu, rokas līkas, un tad skatīsies, ja nestrādā, tad liekam jaunu!

samaksā vispirms kādai servīzei lašus 100 par jaukšanu un "mazgāšanu" un tad liec jaunu

kāpēc tu domā, ka vaina nav vienkārši kautkādos kontaktos?

Pirmais 16.04.2010 12:48

ja tev nav īsti tāda poņa par to kā tam lūznim tehniski ir jāizskatās, tad tu paraksti papīrus bez visām kapota izolācijām.... un tad pēc tam brīnies, ka tajā vietā kur jābūt siltumizolācijai pie izpūtēja, tev nodeg krāsa (maina toni) no kapota...

tāpat man džekam priekšējo buferi uzlika jaunu un nokrāsoja...

a pēc mēneša visa krāsa nolupa nost..... papīru parakstīji - pats vainīgs

Pirmais 16.04.2010 12:24

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Kā tu zini, ka tā ir? Viens tevi kaut kad izdupsēja? Un tad nu tagad tev visās malās jāpasmird, ka kaut kāds x tavai miskastei kaut kādu šķūningelementu nav sedzis, par ko, varu derēt, ieraksta polisē nebija.

Pļē vot īstens parazitējoša elementa teksts…

Polisē nav jāraksta ka motora pārsegam obligāti jāmaina skaņas izolācija un ka nedrīkst likt pliku bleķi…

Polisē nav vēlreiz jāraksta Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās

apdrošināšanas likuma 26. pants…

vispār jau tev ir iespēja neparakstīt to aktu, kur tu atzīsti, ka tačka ir atbilstoši izremontēta un tev nav pretenziju pret apdirsinātājkantori....

bet to lietu izmanto tikai tie, kas vismaz vienu reizi ir uzkāpuši uz šī grābekļa....

p.n.

es arī vairs nekad neparakstīšu nevienu apdirsinātāja pamestu papīrīti, kamēr viss nebūs kārtībā

Pirmais 16.04.2010 12:16

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tu vispār zini, kas ir apdrošināšana, ka tādu tuftu te nes? Apdrošināšana nekad un nekur nav nozīmējusi, ka vari darīt, ko gribi, bet citam tik jāmaksā. Arī pienākumi kaut kādi ir.

Apdrošināšana ir – visi samet kāpostu vienā katlā un tad kad kādam slikti tas paņem no katla.

Bet ja apdrošināšana ir balstīta nevis uz zaudējumu segšanu bet uz principa – izmaksāt pēc iespējas mazāk un retāk lai pašiem peļņa būtu lielāka tad sorry – tu pats laikam nezini kas tad īsti ir apdrošināšana…

tu baigi precīzi aprakstīji apdrošināšanas būtību, tikai izlaidi vienu niansīti - no kopējā katla tiek maksātas arī aldziņas visiem papīru čubinātājiem kā arī Galvenajam Apdrošinātājam regulāri tiek iepirkts svaigs džips, Viņa Sievai kažoks un Viņa Mīļākajai mazais sunītis

no vienas puses sunīšu padarīšana to katlu ievērojami patukšo, no otras puses tirgus konkurence neļauj to katlu piebērt pilnu... klāt vēl nāk tie, kam slikti ir nevis negadījuma, bet plānotu darbību rezultātā - kopumā sanāk, ka priekš visiem tiem, kam slikti, katla satura nepietiek

Tu tā raksti, it kā apdrošināšana būtu vienīgā nozare, kur Galvenajam tiek svaigs džips, sievai kažoks un mīļākajai čihuahuahua pirkti. Tad nu mosties - tā ir visur, jo binesa mērķis ir pelnīt. Kāpēc tu nebļauj, ka tāpat ir autoritgoņiem, celtniekiem, baņķieriem utt.utjp.?

es tak tev par to pašu

apdirsināšana ir Bizness

tev pašam ir iespēja griezt sev matus un labot zobus....

tu vari maizi cept pats, mašīnu pirkt no ražotāja, māju celt pats...

bet visvienkāršāk ir apdrošināt pašam sevi - tobiš nepirkt nekādas apdirsināšnas (ja vien tas nav pretrunā ar likumu)

jo kautkādu kasko apdrošināšanu pirkt jēga ir tikai tad, ja tu jau skaidri zini, ka negadījums būs

Pirmais 16.04.2010 12:10

jugasvilli rakstīja:

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: kopumā sanāk, ka priekš visiem tiem, kam slikti, katla satura nepietiek

Tur jau tas stāsts ka izmaksātājiem ir pajāt ka tavam auto ir bijis normāls pakojums skaņas izolācijai – punkts ka apdirsinātāji atjauno autosu iepriekšējā stāvoklī pirms kraša 75% gadījumu nestrādā…

A kur problēma? Ja uzskati, ka esi apčakarēts, kāpēc negriezies ar depešu? Protams, ja vien pats neesi losis un esi līgumu izlasījis.

parādi man vienu reālu kompaktklases tačku, kurai pēc kraša ir NOMAINĪTAS drošības jostas???

Pirmais 16.04.2010 11:38

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tu vispār zini, kas ir apdrošināšana, ka tādu tuftu te nes? Apdrošināšana nekad un nekur nav nozīmējusi, ka vari darīt, ko gribi, bet citam tik jāmaksā. Arī pienākumi kaut kādi ir.

Apdrošināšana ir – visi samet kāpostu vienā katlā un tad kad kādam slikti tas paņem no katla.

Bet ja apdrošināšana ir balstīta nevis uz zaudējumu segšanu bet uz principa – izmaksāt pēc iespējas mazāk un retāk lai pašiem peļņa būtu lielāka tad sorry – tu pats laikam nezini kas tad īsti ir apdrošināšana…

tu baigi precīzi aprakstīji apdrošināšanas būtību, tikai izlaidi vienu niansīti - no kopējā katla tiek maksātas arī aldziņas visiem papīru čubinātājiem kā arī Galvenajam Apdrošinātājam regulāri tiek iepirkts svaigs džips, Viņa Sievai kažoks un Viņa Mīļākajai mazais sunītis

no vienas puses sunīšu padarīšana to katlu ievērojami patukšo, no otras puses tirgus konkurence neļauj to katlu piebērt pilnu... klāt vēl nāk tie, kam slikti ir nevis negadījuma, bet plānotu darbību rezultātā - kopumā sanāk, ka priekš visiem tiem, kam slikti, katla satura nepietiek

Pirmais 16.04.2010 11:32

7924 rakstīja: nu te atradu bumeram pamācību.

www.louv.tv/...

Pašam līkas rokas

tur tak viss ir uzrakstīts

ja viņš nestrādā, tad varbūt var atdzīvināt izmazgājot un/vai notīrot kontaktus tā vietā lai liktu jaunu....

bet ja jamais nestrādā, tad iespējams ir noklājies un nekāda mazgāšana visticamāk nepalīdzēs....

Pirmais 16.04.2010 11:15

7924 rakstīja: Kur lai ford focus 1.6TDC iztīra gaisa masas mērītāju (MAF)?

a kas tur gaisa masas mērītājā būtu jātīra? optiskā ass?

Pirmais 16.04.2010 1:11

a nakui visādi brokeri ir vaidzīgi???

piepašī to pašu džugiņu, dārksaids arī laikam bija kaukāc brokerelis....

pasaki ka vaig lēti un ja būs slikti, tad ej iespļauj viņam purnā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti