jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: es apgalvoju, ka jebkurš drošības aprīkojums ir vienreizējs....
kautkā visi motobraucēji piekrīt, ka pēc avārijas ar moci, ķivere ir jāpērk jauna.....
interesanti vai mocim kasko iekļauj arī ķiveri? un ja jā, tad kādu? lētāko podiņu no šrota vai ko krutāku?
bet drošības jostas visi apdirsinātāji atstāj vecās
un pat pēc iespējas izvairās pat spriegotājus mainīt
ķivere nav moča sastāvdaļa, bet apģērbs. varbūt arī par saplēstām biksēm pieprasīsi KASKO?
1) drošības jostas ir mašīnas sastāvdaļa
2) jebkurš ražotājs atzīst, ka drošības aprīkojums ir vienreizējs.... ja nostrādā jostas spriegotājs ir jāmaina ne tikai piropatrona, bet visa josta.... jostāk klāt ir tāda maziņa drēbes ļipiņa, kura pēc avārijas tiek normālā gadījumā nogriezta.... ķipa josta nav derīga
bet klientam tiek izsniegta tačka, kura skaitās atbilstoša likumam ķipa saremontēta kā bija pirms avārijas
kāds apdrošinātājam ar to sakars, tu vari paskaidrot? ja apdrošinātājs akceptē tāmi, kurā ir ierakstīta drošības jostu maiņa, bet serviss kaut ko nomuhļī un to neizdara, tad jādārž serviss, nevis apdrošinātājs. tā lūk. vai tiešām to ir tik grūti saprast?
reku tepat augstāk viens sūdzējās, ka tāmi viņam neviens nerāda....
un serviss viņu vispār nauhj sūta....
no vienas puses pasūtītājs ir apdirsinātājs, serviss ir izpildītājs.... viņi savā starpā vienojas par kautkādu abām pusēm izdevīgu risinājumu.... bet ķerpila var vai nu iet hakuj vai piekrist uzspiestajiem noteikumiem....
un kā viņs varēja zināt, ka tāmi viņam būtu parādījuši, vakadzēja tikai aizbraukt uz pareizo vietu un uzrakstīt pareizi adresētu iesniegumu ![]()
![]()
reku viens taisīja tačku par savu naudu, jo tā bija ērtāk...
man paziņa pats krāsoja buferi, jo apdirsinātājs iebāza viņam degunā papīru, kur viņš bija parakstījis, ka viņa tačka ir saremontēta un viņam nav iebildumu, bet serviss pasūtīja nauhj, jo servisa klients taču ir apdirsinātājs....
un tādu gadījumu ir dakujā....
protams dauhjā ir arī apdirsinātāju krāpšanas mēģinājumu, bet tas jau ir cits stāsts....


















zhuks rakstīja:
Pirmais rakstīja: ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....
1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.
2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara
3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...
ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi
ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk
Eļļas līmenis ir tāds pats, kā visu laiku, un krāsa ar tāda pati kā vienmēr.
Vienīgās izmaiņas bija tā bēšā masa uz vāciņa, nedaudz zili dūmi iedarbinot(iepriekš netika novēroti) un nedaudz pazudis dzesēšanas šķidruma līmenis.
parasti tosols ir salds... pagaršo izpūtēja galu (nebaidies, nenomirsi), ja izteikti salds, tad arī meklēsi pa kurieni viņš nonāk tur kur viņam nav jābūt...
ja viņs ir izpūtējā, tad līdz eļļai parasti ir tikai laika jautājums