iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 11.03.2010 11:58

vispār apdirsināšanas pīzdness ir viens liels lohatrons, ko sarīkojuši pāris kantori, kas nodarbojas ar pārapdirsināšanu....

pēc likuma apdirsinātājs drīkst paturēt tikai noteiktu daļu riska, pārējais obligāti ir jāpārapdirsina.....

līdz ar to sanāk, ka pa lielam apdirsinātāji ir tādi sīki pārapdirsinātāju brokerīši...

Pirmais 11.03.2010 11:56

un ja jau par apdirsināšanas brokerīši atzīst, ka apdirsinātājs ir laimīgs, ka 50% naudas aiziet viņa peļņā, tad man jāprasa kur tolks vispār kautko apdirsināt???

vienkārši krāj kaudzītē visu piķi, ko tu skaiti apdrisinātājam un ņem no tās kaudzes remontiem.... rezultātā tajā kaudzē vienmēr būs nauda.....

katrs pats sev apdirsinātājs..... un rezultātā katrs pats pelna uz sava rēķina....

Pirmais 11.03.2010 11:53

džugāšu vilītis varētu nokārtot to lietu ar baltu līdz galam

es varētu jamo pilnvarot

Pirmais 11.03.2010 11:51

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: ....arī tu negribētu sadarboties ar klientiem, kas nes zaudējumus. Neesam vairs padomju savienībā, jebkura biznesa mērķis ir pelnīt. Līdz ar to, loģiski, ja tu apdrošinātājam nodari zaudējumus, viņiem ir risks ar tevi sadarboties, jo ir iespēja, ka tu arī nākotnē nesīsi zaudējumus. Parasti apdrošinātāji neprotestē, ja vidēji klientam tiek izmaksāts 50% no iemaksātā. ....

es apdirsinātājam 4 gadus nesu tīru peļņu un sagaidīju pretī tādu pašu attieksmi no viņa brīdī, kad izgadījās apdirsināts negadījums....

es neprasīju naudu, tikai lai sataisa to lūzni kāds bija pirms negadījuma..... un man bija pofig kas taisa, kautvai viņu sektertāre.... es uzskatu, ka mašīnas drošības sitēmas, kā spilveni un jostas tomēr arī ir mašīnas sastāvdaļa....

p.n. es viņiem neprasu maiņīt bremžu klučus

Kā jau minēju, var jau būt, neredzot konkrēto gadījumu, nevaru spriest. Bet, atkal jautājums, ko mēģināji darīt? Vari šeit neatbildēt, tāpat zinu, ka atbilde būs - biju tur un tur, bet viņi ar apdirsinātājiem vienu roku vnk., padomā, vai no savas puses izdarīji visu, iesniedzi rakstisku depešu, pasūtīji to pašu ekspertīzi, ar sūdzību griezies, piedraudēji ar tiesu darbiem, griezies PTAC u.tml iestādēs?

neko es nedarīju, vienkārši neapdrošinu vairs pie viņiem neko.... un arī citiem neiesaku....

dēļ pāris simtiem ko es VARBŪT tādā veidā varētu ieekonomēt, man nāktos izčakarēt pārāk daudz sava laika.....

Pirmais 11.03.2010 11:48

bļē, akal šaize www.apollo.lv/...

Pirmais 11.03.2010 11:17

No date provided

Reitings:

Pirmais 11.03.2010 11:16

jugasvilli rakstīja: ....arī tu negribētu sadarboties ar klientiem, kas nes zaudējumus. Neesam vairs padomju savienībā, jebkura biznesa mērķis ir pelnīt. Līdz ar to, loģiski, ja tu apdrošinātājam nodari zaudējumus, viņiem ir risks ar tevi sadarboties, jo ir iespēja, ka tu arī nākotnē nesīsi zaudējumus. Parasti apdrošinātāji neprotestē, ja vidēji klientam tiek izmaksāts 50% no iemaksātā. ....

es apdirsinātājam 4 gadus nesu tīru peļņu un sagaidīju pretī tādu pašu attieksmi no viņa brīdī, kad izgadījās apdirsināts negadījums....

es neprasīju naudu, tikai lai sataisa to lūzni kāds bija pirms negadījuma..... un man bija pofig kas taisa, kautvai viņu sektertāre.... es uzskatu, ka mašīnas drošības sitēmas, kā spilveni un jostas tomēr arī ir mašīnas sastāvdaļa....

p.n. es viņiem neprasu maiņīt bremžu klučus

Pirmais 11.03.2010 10:54

un izmaksu politika nav draudzīga nevienam kantorim

iedomājies apdirsinātāju, kurš iet pa ielu un visiem apskrāpētajiem autiņiem zem ščotkas bāž piedāvājumu par nieka 200latiem pārkrāsot mizu jau rīt un tad vēl gadu mainīt sasistos stiklus

Pirmais 11.03.2010 10:51

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

Kāda starpība vai pie dīlera vai citā servisā, apdrošinātātju galvenais uzdevums izmaksāt pēc iespējas mazāku atlīdzību. Mana pieredze ar BTA, vēl 2006.g., pēc negadījuma BTA eksperts sarakstīja konstatētos defektus tai skaitā, ka motora pārsegs nav remontējams un ir jāmaina, bet kad saņēma servisa tāmi (190Ls bez krāsošanas) tad kapots pēkšņi kļuva remontējams par 40Ls. Apbraukāju vairākus servisus un visi atzina, ka saremontēt jau var, bet rezultāts būs pilnīgi nekāds un pa gabalu būs redzams, ka sists. Rezultātā pats no savas kabatas piemaksāju starpību par kauna kapota uzlikšanu un vairs nepērku kasko

Nu, par BTA jāsaka gan, ka izmaksu politika viņiem, īpaši pēdējā laikā, ir ļoti nedraudzīga. Noteikumi OK, cenas lielā daļā gadījumu arī. BTA izmaksas gadījumā rīko cenu aptauju starp servisiem, kurš iedos zemāko cenu, pie tā arī norīkos labot. Paši gan saka, ka kvalitāti tas neietekmē, bet praksē ir bijuši pretēji gadījumi.

man darba kolēģim uzlika jaunu buferi un nokrāsoja kautkādā kaktu servīzītē (if)

kad mašņu saņēma viss bija smuki un čikiniekā jamais parakstīja papīru, ka viss ir kulē, pēc mēneša buferim nakuj nolupa nost krāsa..... protams ne apdirsinātājs, ne kaktu servīze nekādu savu vainu nesaskatīja

Pirmais 11.03.2010 10:47

precizējums

tikai dēļ līzingistiem.....

Pirmais 11.03.2010 10:45

jugasvilli rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

beidz te džugašvili sev spalvas spodrināt

ko tad domā - neparakstīt ko nesaproti - bet vai ir daudz gadījumu kad klients - KLIENTS - iebilst pret kādu punktu un tad tas tiek mainīts?

Man šķiet ka ne vella. Apdirsinātājiem ir juristu bars, a klientam parastajam tikai aptuvena nojausma par juridiskajām finesēm.

a palaidnieka parakstu pastijies? Tur viņš skaidri pasaka kāds pepelacs viņam ir.

Tu man kaut ko aizliegt gatavojies? Tikat labi es tev varu pateikt - beidz te čīkstēt. Nu ko, paklausīsi? No tā jau arī daudzi pārpratumi rodas, ka TEV ŠĶIET. Kā jau rakstīju - kņigu ņečital, no mņeņija imeju.

Priekš tam ir citi apdrošinātāji. Par remontu pie dīlera arī sarunāt jau var, ja dīleris uztaisa normālu tāmi. Šobrīd, kad daudzi dīleri ir nolaiduši cenas un ir speciāli ar apdrošinātājiem sarunājuši, ka dos normālas tāmes, arī daudzors gadījumos pēcgarantijas autiņiem tiek apstiprinātas dīleru tāmes. Starp citu, Ergo var izvēlēties arī dīlera remontu pēc garantijas, tikai tas maksā tādu naudu, ka neviens normāls cilvēks to neizvēlēsies.

Kas attiecas uz punktu maiņu, gadījumu daudz nav bijis, bet ir, vēl pagājušajā nedēļā izrakstīju polisi, kurā speciāli iekļāvu risku, par ko standarta noteikumos bija paredzēts, ka neviens apdrošinātājs nemaksā. Tie ir atsevišķi jāsaskaņo un, protams, par to arī jāpiemaksā ir. Saprāta robežās var daudz ko sarunāt. Un, protams, normālam klientam jābūt, nevis bomzim, kam patīk par kingu izlikties vai jūzerim, kas uzskata, ka, ja viņš maksā apdrošinātājam, tad obligāti 3x jādabū atpakaļ.

mormāls klients ir tāds, kas dzīves laikā nepiesaka nevienu gadījumu, bet apdirsina visu pēc pilnas programmas

p.n.

kopš tā mana atgadījuma ar baltu, es taisu kasko tikai dēļ apdrošinātājiem un pa minimu, jo tāpat no kasko nekādas dižās jēgas nav.....

Pirmais 11.03.2010 10:42

jaaanis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

Kāda starpība vai pie dīlera vai citā servisā, apdrošinātātju galvenais uzdevums izmaksāt pēc iespējas mazāku atlīdzību. Mana pieredze ar BTA, vēl 2006.g., pēc negadījuma BTA eksperts sarakstīja konstatētos defektus tai skaitā, ka motora pārsegs nav remontējams un ir jāmaina, bet kad saņēma servisa tāmi (190Ls bez krāsošanas) tad kapots pēkšņi kļuva remontējams par 40Ls. Apbraukāju vairākus servisus un visi atzina, ka saremontēt jau var, bet rezultāts būs pilnīgi nekāds un pa gabalu būs redzams, ka sists. Rezultātā pats no savas kabatas piemaksāju starpību par kauna kapota uzlikšanu un vairs nepērku kasko

man ar bta ir pieredze ar octa.... man pakaļā iebrauca mazda ar bta apdrošināšanu, aizbraucu pie viņiem, mašīnai bija garantijas laiks, tāpēc aizsūtīja pie dīlera.... jamie esot izkaukuši apmaksu pat par slēptajiem defektiem

Pirmais 11.03.2010 10:38

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

5. gads, tātad, ja nav korejietis, garantija beigusies bija. Un visām, vēlreiz atkārtoju - VISĀM kompānijām noteikumi paredz, ka pēc garantijas nekādi dīleri vairs, arī šeit ne reizi vien ir runāts, kā dīleri skrūvē cenas augšā. Tā kā nevaino apdrošinātājus pie tā, ka pats nevīžo noteikumus izlasīt un paraksti to, ko nesaproti vai nelasi.

3 gadi bija viena mašīna un tad pusotru gadu bija cita....

un man bija pokuj vai remontē dīleris vai vasja.... man vajadzēja lai mašiņu saremontē.... bet KUJU

viņi saremontēja daļēji.... par atlikušo daļu viņu ekspertelis (~18gadīgs džeks uzrakstīja protokolā, ka viņs nevar noteikt bojājuma cēloni, kau tas bija acīmredzams - sadursme ar šķērsli)

un pēc tam man bāza acīs, ka es pats esot parakstījies zem protokola, ka eksperts neesot bijis pietiekami gudrs.....

man toreiz bija gada maksājums sadalīts 2 daļās..... viņi (balta) nepakautrējās man pēc tam rēķinu atsūtīt par otro maksājumu

ja vēlies par to parunāt varu izstāstīt detaļas

ieteikums - nekad neparakstīt nevienu papīru līdz viss ir saremontēts.....

Pirmais 10.03.2010 19:27

jugasvilli rakstīja: blablabla

apdrošināt vini grib.....

tobiš piķi kāst....

a kad sāsāk maksāt, tad izdomā visādas atmazkas..... reāla pieredze ar apdirsināšanas kantorīti "balta".... 4 gadi bija ok (kamēr nebija izmaksu)

5tajā gadā neliels notikums (~600ls pie dīlera) pie tam neprasīju naudu, prasīju lai saremontē to lūzni kā bija pirms notikuma....

tur es neko nedrošināšu arī ja tas būs pēdējais kantoris uz zemes....

un ļoooti rūpīgi padomāšu vai vispār ir jēga kauko kautkur drošināt....

Pirmais 10.03.2010 13:21

autoss rakstīja:

Pirmais rakstīja: eu, nu kā palika ar tām buksēm????

Atsūties, lūdzu, savu e-pasta adresi vai tālruņa numuru. Menedžeris ar Jums sazināsies, lai vienotos par piegādi.

Vai arī sazinieties ar mums pats.

pļā, tas gumijas džeris nevar te ierakstīt vai viņš piekrīt rakstīt man pavadzīmi un atvest kopā ar buksēm uz pēcmaksu....

ja jā, tad es uzrakstīšu rekvizītus un lai viņš ved....

Pirmais 10.03.2010 13:21

ja akurāt nevar, tad lai zvana 29365064

Pirmais 10.03.2010 11:51

eu, nu kā palika ar tām buksēm????

Pirmais 10.03.2010 9:01

autoss rakstīja: Kā ar Jums sazināties?

kān­āl­ā, kur­ā ienāca pieprasījums

Pirmais 10.03.2010 0:14

man ideālākais variants

ja tu piekrīti, es tev iedodu rekvizītus, tu izraksti pavadzīmi un kopā ar buksēm atved man.... es tev samaksāju kautkad pāris dienu laikā

Pirmais 10.03.2010 0:05

autoss rakstīja: Šķērssviras ("plaukta") bukse:

1) VAG, Ls 13,14

2) Lemforder, Ls 1,63

3) Swag, Ls 1,26

Piegāde Rīgā - Ls 1,65.

atved man 4 swag bukses - pārējo nevajag - dārgi....

kā tev samaksāt? priekšapmaksu gribi vai dosi uz pēcmaksu?

Pirmais 08.03.2010 22:03

jā un viena nianse

tik traki es neesmu sasities krītot no šūpolēm lai tam lūznim liktu "oriģinālo" šaru

Pirmais 08.03.2010 20:22

autoss rakstīja: Pirmais, neteresim viens otra laiku. Paldies.

buksēm cenu pasaki...

un piegādes noteikumus tam visam kopā, kur man jābrauc pakaļ vai man pievadīs klāt?

un cik tas maksās?

p.n.

nedomāju, ka tās tavas cenas ir tik liels meganoslēpums, ka arī citi viņas nedrīkst redzēt....

Pirmais 08.03.2010 19:48

autoss rakstīja: Pameginaju nosutit PM!

tev intensīvajos marketinga kursos nemācīja, ka klientam ir jāatbild tādā pašā veidā, ka ir atnācis pieprasījums (ja klients nav īpaši palūdzis atbildēt savādāk)....

ja tev pa faksu atsūta pieprasījumu, tad atbilde ir jāsūta faksu, nevis jāpublicē Latvijas Vēstnesī...

--------v-e-c-ā---z-i-ņ-a----------

>

Pirmais rakstīja:

autoss rakstīja: Tiesam ir PM! Biju meklejis, bet neatradu. Paldies!

>

>Ja, runajot par ellam, ir ari pieejami citi brendi. Un protams ari autodalas.

>cik maksā audī 80 quattro 91gada 2.8 priekšas bukses (4 gab), viena šara (pr. kreisā), īsā bremžu šļauciņa (pr. kreisā) un viens pakaļējais bremžu cilindra remkomplekts (rocene ieķērusies - trosi nevajag)?

>

>Lodbalsts:

>

>1) VAG, Ls 45,38

>2) Lemforder, Ls 18,75

>3) RTS, Ls 7,38

>

>Bremzu caurule:

>

>1) VAG, Ls 11,01

>2) Bosch, Ls 4,18

>3) NK, Ls 3,39

>

>Aizmugureja suporta remkomplekts:

>

>1) VAG, Ls 9,56

>2) Bosch, Ls 7,94

>3) Topran, Ls 4,76

>

>Kuras bukses ir domatas - skerssviru?

>

>Ja rokas bremze ir iekerusies, visticamak, ka troses del. Var meginat to ieellot, vai nomainit, atkariba no stavokla un velmes.

te ir atbilde

1)bukses ir domātas plaukta - tie gumijas gabaliņi ar dzezīšiem, ar kuru palīdzību piestiprina "plauktus" pie "balkas"

2) trosi man nevajag, es jau to rakstīju - es tev prasīju cenu, nevis diagnosticēt to lūzni no attāluma

Pirmais 08.03.2010 18:06

autoss rakstīja: Tiesam ir PM! Biju meklejis, bet neatradu. Paldies!

Ja, runajot par ellam, ir ari pieejami citi brendi. Un protams ari autodalas.

cik maksā audī 80 quattro 91gada 2.8 priekšas bukses (4 gab), viena šara (pr. kreisā), īsā bremžu šļauciņa (pr. kreisā) un viens pakaļējais bremžu cilindra remkomplekts (rocene ieķērusies - trosi nevajag)?

Pirmais 08.03.2010 17:44

Palaidniex rakstīja:

Līzpaņemto ninnēt nedrīxt...

vispār nav zolīdi..... es taču neeju uz ļopeni kost, bet gan lidot....

tāpat uz krogu es eju kost, nevis lidot

Lasītākie raksti

Jaunie raksti