iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 27.01.2010 13:09

atkārtošu

davaj nav ko spamot beztēmā - šajā topicā ir jārunā par to, ka izpūtējs ir jāmazgā destilētā ūdenī.....

einārs vienmēr pasūtīja pasniedzējiem sava izpūtēja mazgāšanu destilētā ūdenī un ir apmierināts klients

bet izskatās, ka dzintars būs savu izpūtēju mazgājis pats ar parasto krāna ūdeni, jo jamo tagad vēlas rotēt.....

Pirmais 27.01.2010 13:05

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Tas nav nekas jauns...deficīta apstākļos tā darīja ar Žiguļu krustiņiem. Ja iestāsies Lielais Gultņu Deficīts - atzīstams risinājums.

Arī granātas tā ir pārliktas - no labās uz kreiso un otrādi.

vispār man ir aizdomas, ka pie gača servīzē neviens pasniedzējs nemaz nezina, ka gultņi (vai granātas) griežas dažādos virzienos

es protams runāju par tiem gultņiem, kam pēc grāmatas nav pofig kā viņu iebāzt iekšā....

Gribi teikt, ka ieliekot gultni otrādāk, tas griezīsies uz otru pusi un būs kā jauns? Ķip, gultņi dilst atkarībā no griešanās virziena? Kurā skolā to māca?

tev skolā nemācīja salikt kopā cēloņus un sekas?

tad, kad tu maisi olu kulteni, tad arī nedrikst maisīt pretējā virzienā, jo tad olas atkuļās atpakaļ...

Pirmais 27.01.2010 12:30

vispār skolā būtu jāiemāca pamatus..... nevis plikas zināšanas, bet sajēgu kā viņas pielietot.... cēloņu un seku kopā salikšanas spēju....

lai nebūtu jāmazgā izpūtējs ar destilētu ūdeni.... tikai tāpēc, ka klients beigās bija apmierināts...

ja vēl kautkur būtu ķipa saraksts ar katra izdarītajiem darbiem vai pieņemtajiem lēmumiem.....

citādi sanāk tāda tukšdrišana....

ja centis ir pietinis drāti, bet viņa tinums ir pārnācis pušu, tad viņam izraksta pendeli, pieliek pie algas un atlaīz no darba, nakui vajag tādu drāšu tinēju....

a tie tirliņi tur ko dara????

es te jau savulaik prasīju "ko īsti dara ministrs?" kādi ir viņa darba pienākumi? kā mēra viņa padarīto?

Pirmais 27.01.2010 11:54

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Tas nav nekas jauns...deficīta apstākļos tā darīja ar Žiguļu krustiņiem. Ja iestāsies Lielais Gultņu Deficīts - atzīstams risinājums.

Arī granātas tā ir pārliktas - no labās uz kreiso un otrādi.

vispār man ir aizdomas, ka pie gača servīzē neviens pasniedzējs nemaz nezina, ka gultņi (vai granātas) griežas dažādos virzienos

es protams runāju par tiem gultņiem, kam pēc grāmatas nav pofig kā viņu iebāzt iekšā....

Pirmais 27.01.2010 11:40

Kaksis rakstīja: Ā un vēl, pirmais, pirms riepas pumpēšanas, tu izlaidi ārā veco gaisu, un izžāvēji riepu un disku?

es tak nebraucu ar krāsainiem ventīļu kalpaciņiem

Pirmais 27.01.2010 11:39

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Neaizmirsīsim, ka kompresors/pumpis darbojoties sasilst un sasilda arī gaisu.

bremžu kluči tev arī ir stingri paralēli diskiem.... kaut reāli nevienai mašīnai tā nav.... kļūda nav liela, bet paralēli viņi nav....

par klučiem un viena gultņa/amīša/spuldzes maiņu labāk paklusē, nekrīti vēl lielākā kaunā...

par amīšiem es neko īpaši teicis neesmu, BET ir situācijas, kurās neviens nemainīs amortizatorus abās pusēs....

piemēru gribi? lūdzu...

viena amortizators ir galīgi čau... otrs vēl biki kopā turās.... tev tā tačka ir jāpārdod gūstot pēc iespējas lielāku peļņu.... cik amortizatorus tu mainīsi? pareizi - paņemsi šrotā lietotu un nomainīsi vienu salauzto...

bet visu gultņu nomaiņai nav nekāda loģiska pamatojuma... un arī spuldzēm tas pamatojums ir stipri aiz matiem pievilkts... ja tu vienā tuvajā neieliksi zaļu lampu, zilas vietā, xren tu spēsi ar aci atšķirt....

p.n.

gača servīzei vajadzētu sākt sniegt pakalpojumu - "gultņu maiņa vietām"

jo gultnis ir kādus 50000km griezies vienā virzienā un tagad tam ir pienācis laiks griezties uz otru pusi

Pirmais 27.01.2010 11:25

Ear rakstīja: sPs auto iepircis jaunu kurjer auto,piegaade buss aatra un garanteeta !

www.ss.lv/...

šitam ir tie slavenie depo lukturi?

Pirmais 27.01.2010 10:21

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Crankshaft rakstīja: - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas.

Riepas degšanas uzturēšanai pilnīgi pietiks ar to skābekli kas atrodas apkārtējā gaisā.....

nebojā biznesu

Nu beidz, tā gāze kuru tu spēj saražot nemaz neatgādina slāpekli....kāds tev bizness..

vai tad mans ūdens negaršoja gandrīz tāpat kā destilētais?

Pirmais 27.01.2010 10:19

arī zatleram pa lielam tur nav ko darīt..... bet lai brauc...

ceru, ka nevienam no olimpiešiem nebūs vajadzīga traumatologa palīdzība, bet ja nu tomēr

fiziķi un ekonomisti gan diezvai varēs palīdzēt....

Pirmais 27.01.2010 10:12

vajag ziemas gāzes pedāli

Pirmais 27.01.2010 10:11

Centis_Nuudele rakstīja:

Crankshaft rakstīja: - galvenokaart, lai peec iespeejas samazinaatu riepu iespeeju pashaam uztureet degshanu, ja nu taada nelaime gadaas.

Riepas degšanas uzturēšanai pilnīgi pietiks ar to skābekli kas atrodas apkārtējā gaisā.....

nebojā biznesu

Pirmais 27.01.2010 10:04

Kaksis rakstīja: Neaizmirsīsim, ka kompresors/pumpis darbojoties sasilst un sasilda arī gaisu.

izdari eksperimentu..... piepumpē šodien pie -25 riepu, tad uzbrauc uz plakanā okeāna un nosver cik tev riepā būs ūdens un kā tas varētu mainīt spiedienu.....

pieņemsi, ka tev riepas tilpums ir 100 litri, vēlamais spiediens 3

riepā jāiekačā 300litri gaisa

tādos mīnusos kā tagad gaisā nav vairāk par 0.1%... da kautvai 0.2, iekačājot 3 atmosfēras riepā ūdens tvaika daudzums nebūs lielāks par 1%....

tobiš riepā tu iekačāsi 297 litrus ne ūdens un 3 litrus ūdens tvaika

ja tas VISS ūdens sakondensēsies, tad 3 atmosfēru vietā būs nedaudz vairāk par 2.97 kāpēc vairāk? tāpēc, kasakondensējies ūdens samazinās tilpumu, kurā būs gāze.... ar ko tu to izmērīsi????

tāpat jau var teikt par tā saucamo tauriņa efektu..... zemestrīce ir tāpēc, ka taurenis kautkur pavicināja spārnus.....

bremžu kluči tev arī ir stingri paralēli diskiem.... kaut reāli nevienai mašīnai tā nav.... kļūda nav liela, bet paralēli viņi nav....

Pirmais 27.01.2010 9:46

atgriežamies pie izpūtēju mazgāšanas ar destilētu ūdeni

bet nu davaj - ja kādam ir jāveic kārtīga gultņa pārbaude, jāmazgā izpūtējs ar destilētu ūdeni vai jāuzskrūvē ventīļiem krāsainie kalpaciņi..... laipni lūgti servīzē pie gača un pasniedzējiem

Pirmais 27.01.2010 9:36

brmbrmm rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

principā kačājot riepas -25 grādos ar gaisu.... tur iekšā praktiski nav ūdens (vai citi savienojumi, kas varētu iztvaikot un kondensēties spiedienu/temperatūru intervālā)

Kur tad tas ūdens -25 grādos no gaisa palika ?

Kas notiek ar ūdeni mīnusos, var apskatīties, piemēram, ledusskapja saldētavā.

Es arī bērnībā brīnījos, kāpēc vecmāmiņa tādā salā kar palagus ārā žāvēties.. brīnumi notiek.

Pirmajam gan derēja piebilst, ka tas ir spēkā vietās, kur nav jūra tuvumā un vislabāk bezvēja apstākļos, jo vējš to mitrumu tomēr no kaut kurienes var atnest.

aukstumā ūdens tvaiki gaisā ir daudz mazāk kā siltumā... ir tāda lieta kā rasas punkts.... tā ir temperatūras, spiediena un ūdens tvaika daudzuma sakarība....

tātad atdziestot gaisam ir pofig ir jūra tuvumā vai nav.... liekais ūdens no gaisa sakondensēsies, sasals un izkritīs kā sarma vai sniegs

papildus vēl kompresorā spiediena ietekmē ūdens sakondensējas.... galu galā riepā tas praktiski nenonāk....

tobiš ja arī nonāk, tad riepas apstākļos tas tomēr būs gāze....

Pirmais 27.01.2010 9:12

Centis_Nuudele rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tās ir politiskas spēlītes , arī no TP puses. Vienkārši, Jakāns tiek aizstāvēts ,lai gāztu valdību, kuru paši izveidojuši. Tiek darīts viss ,lai JL taisītu pēc iespējas netīrāku.

Bet tu jau to,protams, neredzi....

Nu, ja paklausījies vakar ziņas, tad TP ministri nebija vienīgie kuri balsoja pret vai attturējās jautājumā par Jakāna aizrotēšanu.....

Es uzskati ka neviens cits nepadara JL tik netīru, cik viņu pašu darbības. Ja valstī ir pieņemti likumi - lai arī cik sūdīgi vai kādam neizdevīgi viņi nebūtu - tad tie ir jāievēro visiem, un valstvīriem visupirms. Ja ir likumīgs pamats Jakānu atlaist, tad viņu jāatlaiž. Nevis jātaisa teātri un jābļauj ka koalīcijas partneri pataisa JL netīru. Mazohisti???

bet ja likums ir tik sūdīgs ka aizstāv negodīga darboņa intereses, tad jebkuram ministram ir tiesības ierosināt likuma izmaiņas. Tā tas būtu demokrātiskā valstī - diezgan piņķerīgi, bet likumīgi.

Nu nedraudzējas JL zēni ar likumdošanu - jau divas reizes Satversmes tiesa ir atcēlusi viņu lēmumus. Vai vēl par maz? Kurš saskaitīs cik kopā valstij tas viss izmaksā? Un kurš atlīdzinās? tak ne jau "politiski atbildīgs" ministrs - tādi brīnumi vēl nav pieredzēti.

tev neliekas, ka tu esi pārāk sīkumains?

Pirmais 26.01.2010 19:25

ja tagad kāds ir trāpījis uz bezdarbnieka pabalstu, tad jamam nav nekādas varkas stāties kautkur darbā

tas ir gandrīz kā kļūt par deputātu 9mēnešus pirms vēlēšanām

Pirmais 26.01.2010 19:02

es jau sen piedāvāju bezdarbnieku pabalstu neizmaksāt pa taisno bezdarbniekiem apēšanai, bet dot to komersantam nodokļu atlaides veidā, komersantam ir jānodrošina cilvēks ar darbu, jāmaksā viņam alga....

tur protams ir daudz zemūdens akmeņu.... bet tos var izzvejot.... ideja ir tāda - nedot naudu vienkārši tāpat vien, bet palīdzēt ražošanai....

Pirmais 26.01.2010 18:53

vai tu jau uzpildīji ziemas slāpekli riepās?

Pirmais 26.01.2010 18:24

WALA rakstīja:

uupis rakstīja:

Aber kuri tagad paraksta tos likumprojektus un noteikumus?

Kuri tagad liek visam pīsnesam važas virsū?

Kura ministra paspārnē tagad Darba Devējam jāskrien dienu iepriekš uz VID reģistrēt darbinieks?

Kuru ministru paspārnē tagad nāk tik daudz juridisku brāķu ārā?

Zini tas ar nav tik viennozīmīgi - ja ir daudz jāzidara īsā laika sprīdī - kļūdas ir dabiskas ( un ja runājam par pensiju jautājumu - domāju ka tas bija apzināts {un arī nepieciešams} solis labi zinot iznākumu t.i. apzinoties ka visdrīzāk nāksies pensijas atmaksāt, taču reizēm patiešām ir nepieciešams "nopirkt laiku").

Ja nekas sevišķs netiek darīts arī kļūdīties ir daudz grūtāk !!!

pensionāru epopeja uzlaboja bezdarba statistiku.... dakujā penžu aizgāja no darba un vietā pieņēma nepenžus....

Pirmais 26.01.2010 18:22

Seene rakstīja:

Nu piedāvāt ir tikai normāli, ja jau cilvēki grib... Klientam tak vienmēr taisnība

ak tad tu atzīsti, ka tu brauci uz gača servīzi un liki viņa pasniedzējam izmazgāt izpūtēju ar destilētu ūdeni????

Pirmais 26.01.2010 18:20

brmbrmm rakstīja: Ulbrokas riepu serviss likās normāls kantoris, bet arī piedāvā slāpekli:

www.r1.com.lv/...

Riepā spiediens ir ļoti mainīgs - gaisam uzsilstot tas palielinās, atdziestot samazinās – starpība var būt pat līdz 0.7, 0.8 bar. Kā jau minēts, spiediens riepā būtiski ietekmē riepas nodilumu, kā arī saķeri ar ceļu – pie pārlieku liela vai zema spiediena saķere būtiski samazinās. Attiecīgi tas ietekmē auto vadāmību un braukšanas drošību!

Ir iespēja pildīt riepas ar slāpekli – tam ir daudz mazākas spiediena svārstības atkarībā no temperatūras.

Riepu uzpildīšana ar slāpekli - 1.50Ls/gb - 2.00 Ls/gb.

pļē, ku lēti diez vai kāds pavilksies

principā kačājot riepas -25 grādos ar gaisu.... tur iekšā praktiski nav ūdens (vai citi savienojumi, kas varētu iztvaikot un kondensēties spiedienu/temperatūru intervālā) līdz ar to skolas fizikas kurss pasaka priekšā atbildi uz to vai ir jēga pildīt riepā slāpekli pēc VIŅU SKAIDROJUMA....

jā un ko viņi dara ar riepā pēc uzmontēšanas esošo gaisu??? vai vēl trakāk ūdeni (sniegu)

Pirmais 26.01.2010 18:13

man jau pofig..... lai kaut pirž tajās kalašās.... ja tur iekšā būs gāze, tad spiediena atkarība no temperatūras būs mērījumu kļūdas robežas....

tad jau vajadzētu ņemt vērā arī gāzes difīziju caur riepu (tās dēļ tavs bērnībā piepūstais balons trešajā dienā bija manāmi zaudējis formu)

principā jau var pat viegli izrēķināt kāds būs spiediens kalašā pie 30 grādiem, ja 5 celsija grādos tur ir 2.5 atmosfēras gāzes

pieņemsim, ka riepas tilpums nemainās (varbūt arī mainās, bet nebūtiski)

tas sanāk, ka spiediens/temperatūra ir konstante

30C ~= 303k

5C ~= 278

2.5*278.15/303.15=?

man sanāk, ka tas būs 2.7 atmosfēras... a jums???

tāpat arī var izrēķināt, ka lai no 2.5 dabūtu 3 atmosfēras no 5 grādiem ir jāsakarsē līdz 61

Pirmais 26.01.2010 17:42

brmbrmm rakstīja: Tas jau nekas, ka gaisā tāpat ~4/5 ir slāpekļa..

ei nu ei!

kur tev to teica? lētajā riepu servisā?

Pirmais 26.01.2010 16:18

pļē.... tad jau katrs bālelīņš varētu latvijā ražot piekabes un kļūt stāvus bagāts..... nē.... to noteikti nedrīkst....

Pirmais 26.01.2010 16:12

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Nu šitādu apmēram: "Ar šā gada aprīli mūsu serviss saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu - slāpekļa uzpildi riepās. Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Slāpeklis ir inerta gāze ar palielinātu molekulāro blīvumu salīdzinājumā ar gaisu, kas nemaina spiedienu mainoties temperatūrai. Ko tas nozīmē? Iepumpējot riepā +5 grādu gaisu ar spiedienu 2,5 atmosfēras, vasarā, riepai uzkarstot līdz +30 grādiem, spiediens riepā sasniegs jau 3 atmosfēras. Taču, ja riepā būs slāpeklis, tad spiediens tanī neatkarīgi no temperatūras būs nemainīgs, sevišķi aktuāli tas ir automašīnām ar zemprofila riepām."

slāpekļa spiediens nav atkarīgs no temperatūras??????

nu bļē, vai tad skolā vairs nemāca klapeirona-mendeļejeva vienādojumu????

lai saprastu par ko es tagad runāju - īsumā 1 mols gāzes normālā temperatūrā un spiedienā (par temperatūru neatceros, tas bija vai nu 0 C vai 20C) aizņem 22.4litri tilpumu.... palielinot temperatūru nemainīgā tilpumā spiediens palielinās.... un otrādi....

otra lieta - slāpeklis jau nu gluži nav inerta gāze, vismaz pēc mendeļejeva un citu ķīmiķu domām....

tad kāpēc riepās nepūst argonu? kas tiešam ir pieskaitāma pie inertajām gāzēm?

nu, ka paceļ rokas, kam šito skolā nemācīja?

cik atceros, tad tas vienādojums ir ideālai gāzei.... bet normālos apstākļos gāzēm atškirība bija kautkādā tur entajā ciparā aiz komata...

cik atceros, tad no gaisa vienīgi ūdens tvaiki bija vērā ņemas izņēmums un arī tikai tāpēc, ka kondensējās vai sasala....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti