iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 26.01.2010 15:29

Kanibaals rakstīja: Jo par destilētu ūdeni var noplēst piķi. Neviens normāls cilvēks par gaisu riepās naudu nemaksātu, bet par "slāpekli", gan gatavi piķi atlocīt.

par to slāpekli....

interesanti kādu oficiālo skaidrojumu viņi piedāvā?

Pirmais 26.01.2010 15:13

kas tu tāds?

Pirmais 26.01.2010 15:12

joprojām interesē profesionāļu skaidrojums....

kāpēc gača pasniedzēju autorizātajā servisā kvēpu filtrus mazgā ar destilētu ūdeni?

Pirmais 26.01.2010 14:52

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Ne tak... Es par iBio...

pie -25???? a ja nu tu viņu noslāpēsi varšavā?

Pirmais 26.01.2010 14:52

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

Teorētiski vajadzēja... Man gan neviens nekad nav prasījis.

pilnvaru vajag brīdī kad sākas sūdi.... ķipa savāc tavu mizu uz štrafstajanku par neapmaksātu parkingu, apdirsināšanas gadījums utml... ka tev ir tiesības rīkoties ar to lūzni....

lai vienkārši iebrauktu valstī formāli nevajag....

Pirmais 26.01.2010 14:49

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

gačs no tās naudas samaksās 10 lati par apkuri, 10 lati instrumentu un pacēlāju līzingu, 5 lati par telpu nomu, 5 par elektrību, 10 lati pasniedzēja alga, 5 lati meistaram, 3 lati smukajam zaķim pieņemšanā pie datora (kautgan tas jau arī ir gačs), 3 lati sagādniekam, kas atvedīs destilēto ūdeni.... 4 lati par internetu un telefonu... un tikai 5 lati peļņa pa ko braukt poļu panos....

Kā tu nesaprati- šis te salasījies gudrības, paņems to piķi un tīrīšanas nolūkos pacs aizšaus uz poļiem.. tik tur kkādu pilnvaru, laikam, vajadzēja.. nu bet ja nav uz mutes kritis..

tagad sapratu... paldies

p.n.

es arītagad pieņemu dīzeļus tīrīšanā

Pirmais 26.01.2010 14:27

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Te nu par tām naudām piekrītams Pirmajam.

Kaksi,ja par rubļiem, kas tieši tajā Repšes darbībā ar tiem rubļiem bija slikti ?

Slikti bija tas, ka repše sagrāva cerības nopirkt jauno moskviču! Pietrūka tikai nedaudz, bet tad nāca reforma.... to es viņam nekad nepiedošu, kuces dēls!

oj pļā, kamēr es rakstīju pats atzinies.... es noķļudījos bišku

bet to moskviču tu tagad vari nopirkt.... cena jau kautkur uz tiem pašiem 50latiem pavilks

par 0.25 caur krieviju dabūtiem baksiem gan nesanāks

Pirmais 26.01.2010 14:24

kaksis nespēj pieņemt, ka psrs bankrotēja....

viņa vecmāmiņai bija sakrāti 10 000 padomju rubļu, par kuriem gandrīz varēja nopirkt mazlietotu žiguli.... (jauns maksāja ~7000)

un te pēkšņi atnāk repše un par tiem 10000 rubļiem iedod 50 latus, par kuriem vairs žigulis nesanāk....

vot tur tā sāpe.....

bet ja tā padomā, tad lai tā vecmāmiņa priecājās, ka repše vispār tos 100baksus iedeva.... varētu omīte braukt uz krieviju piketēt sarkanajā laukumā.... krievijā, ja nemaldos no tā laika 10000 tagad sanāk 10 rubļi (kautkādā 98 gadā nogrieza 3 nulles)

rubļa kurss pret baksu tagad ir kāds? tavai vecmāmiņai būtu veseli 25 centi

vispār vari palasīt šeit, ka mani apgalvojumi vēl ir optimistiski www.anaga.ru/...

Pirmais 26.01.2010 14:07

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

neražo latvijā dīzeli

Kā nu ne... var tak pa ceļam iecavā uzpildīties

pagapaga.... no polockas trubas latvijas teritorijā nolietais nebūt nav uzskatāms par latvijā saražoto....

Pirmais 26.01.2010 14:05

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Ko tu zini! Ja nu šis izdomā pa to piķi pats aizlaist uz varšavu pēc panu packām?!

gačs no tās naudas samaksās 10 lati par apkuri, 10 lati instrumentu un pacēlāju līzingu, 5 lati par telpu nomu, 5 par elektrību, 10 lati pasniedzēja alga, 5 lati meistaram, 3 lati smukajam zaķim pieņemšanā pie datora (kautgan tas jau arī ir gačs), 3 lati sagādniekam, kas atvedīs destilēto ūdeni.... 4 lati par internetu un telefonu... un tikai 5 lati peļņa pa ko braukt poļu panos....

Pirmais 26.01.2010 13:59

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Nemaz ar ne. var tak degvielu ieliet Latvijā un paņemt kanniņu līdz, ja bāka par mazu. Arī varēs Latvijas ekonomiku sildīt

neražo latvijā dīzeli

Pirmais 26.01.2010 13:58

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: JL droši vien vainīgs arī pie tā, kā teica tas norvēģis,māju būvētājs, ka latviešu uzņēmēji NEVAR nodrošināt garantētu kvalitāti, garantētus pasūtījumus un viņš pasūtījumus veic Igaunijā,Polijā, Somijā.

Mūsu lielas daļas uzņēmēju kultūra ,izpildot solīto, ir vienkārši drausmīga. Ja mašīna ir pasūtīta un saņemts apstiprinājums no mašīnas īpašnieka uz 8:00 , tad tā noteikti ieradīsies ap 11 un paziņos, ka 'ai,man tur vajadzēja bišķi citur iebraukt' Ja logi ir pasūtīti uz 15. datums pulksten 13:00 , tad tos varēs dabūt bišķi apdauzītus ap 25. datumu, un nedaudz mazākus... un ļoti daudz tādu gadījumu, kuru dēļ cieš pārējie. Bet šie bļauj,ka Kampars vainīgs Apmēram tā.

Ir aitas, ir cirpēji...

??? kādas aitas,kādi cirpēji ?? Vienkārši, 'latvietis ' ir pareizs, viņš ir visgudrākais un nekad nepiekā nav vainīgs. Citi, vot tie ļaunie Un tad brīnās,ka nav jau nekā...un kas vainīgs ? Pareizi- Repše

Protams, Repše vainīgs. Un jau no tā brīža kad 200 savus repsēnus iemainīja pret 1Ls.

tipiska tirgussievas cienīga doma.....

a kāda starpība cik repsēnus iemainīja pret cik latiem???? kas mainītos???? vienkārši santīmi jau bija izgatavoti..... un tie būtu vienkārši jāizmet ārā.... bet klāt jāpiedrukā banknotes ar vairāk nullēm....

ja tagad tava pizģītā bliete maksā 50ls un alga ir 500ls, tad pie cita kursa tava alga būtu 500000 un bliete maksātu 50000.... baltmaize veikalā 500, benzīns 700

Un vēl lielāka afēra bija krievu rubļu maiņa pret repsēniem. Tu arī repše izpildījās...

kur tu saskati tur afēru? starp citu ļoti pieņemams risinājums 1:1 ieviest pagaidu rubļus.... jo krievu rubļus (papīrīšus naļikā) jau bija neiespējami dabūt.... papīra naudai vispār ir tāda īpašība, ka tā nolietojas.... nolietojas pat austrālijas baksi, kas ir no plastmasas....

un lata ieviešana vienkārši pēc kautkāda koeficienta arī bija loģiska....

un apgalvojums, ka lata kurss ir pārvērtēts iespējams arī atbilst patiesībai.... bet tas nekādi nav saistīts ar to, ka vienā latā ir ~2 baksi.... nav starpības tie ir 2 vai 200, ja kurss nemainās, tad nav starpības kāds ir kurss....

vispār jau ja tas nebūtu izdarīts, tad mēs tagad veikalā maksātu ar krievu rubļiem vai dolāriem

pizģīta bliete maksātu 100$ un maize 1$

Pirmais 26.01.2010 13:47

izpūtēja noņemšana, mazgāšana ar destiļeto ūdeni, atpakļpielikšana varētu maksāt teiksim 60ls.... tikpat maksā sēnes ceļojums uz varšavu....

samaksājot naudu gačam tā paliks latvijā un sildīs latvijas ekonomiku

Pirmais 26.01.2010 13:42

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: JL droši vien vainīgs arī pie tā, kā teica tas norvēģis,māju būvētājs, ka latviešu uzņēmēji NEVAR nodrošināt garantētu kvalitāti, garantētus pasūtījumus un viņš pasūtījumus veic Igaunijā,Polijā, Somijā.

Mūsu lielas daļas uzņēmēju kultūra ,izpildot solīto, ir vienkārši drausmīga. Ja mašīna ir pasūtīta un saņemts apstiprinājums no mašīnas īpašnieka uz 8:00 , tad tā noteikti ieradīsies ap 11 un paziņos, ka 'ai,man tur vajadzēja bišķi citur iebraukt' Ja logi ir pasūtīti uz 15. datums pulksten 13:00 , tad tos varēs dabūt bišķi apdauzītus ap 25. datumu, un nedaudz mazākus... un ļoti daudz tādu gadījumu, kuru dēļ cieš pārējie. Bet šie bļauj,ka Kampars vainīgs Apmēram tā.

Ir aitas, ir cirpēji...

??? kādas aitas,kādi cirpēji ?? Vienkārši, 'latvietis ' ir pareizs, viņš ir visgudrākais un nekad nepiekā nav vainīgs. Citi, vot tie ļaunie Un tad brīnās,ka nav jau nekā...un kas vainīgs ? Pareizi- Repše

Protams, Repše vainīgs. Un jau no tā brīža kad 200 savus repsēnus iemainīja pret 1Ls.

tipiska tirgussievas cienīga doma.....

a kāda starpība cik repsēnus iemainīja pret cik latiem???? kas mainītos???? vienkārši santīmi jau bija izgatavoti..... un tie būtu vienkārši jāizmet ārā.... bet klāt jāpiedrukā banknotes ar vairāk nullēm....

ja tagad tava pizģītā bliete maksā 50ls un alga ir 500ls, tad pie cita kursa tava alga būtu 500000 un bliete maksātu 50000.... baltmaize veikalā 500, benzīns 700

Pirmais 26.01.2010 13:35

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu 'slavenā' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

Tieši tā, izej sertifikāciju un brauc vesels. Mīnuss tas, ka sertifikāciju nevar iziet Latvijā, ja nav sertificēta konkrētā modeļa sērija.

nedris ja.... latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt konkrētu lūzni...

Ir divu veidu sertifikācijas - pilnā, kad sertificē konkrētu sēriju (to varbūt var teorētiski, bet ne praktiski izdarīt Latvijā) un "mazā" sertifikācija, kad sertificē jau sertificētas sērijas konkrētu modeli. To pie mums var izdarīt, izmaksā tas ap 2000Ls.

Par paštaisītajiem drapakiem nezinu, bet oskāri braukā ar IZM (izmēģinājuma) numuriem. Značit kautkā nomuhļīt var.

latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt 1 eksemplārā pašizgatavotu tačku....

taču prakstiski es nezinu nevienu gadījumu, kad kādam tas būtu izdevies....

csdd.lv/...

Bet kā ir ar tiem IZM numuriem? Tos jau tāpat vien neizsniedz...

ja būtu tas atbilstības sertifikāts (sīkāk meklē "transportlīdzekļa individuāla apstiprināšana"), tad numuri būtu īstie....

Pirmais 26.01.2010 13:33

vispār latvijas csdd pēc iestāšanās neirosojūzā vajadzētu atzīt visa eirosojūza sertifikācijas kantorus....

sanāk, ka var ar oscaru aizmaukt uz doičlandi un dabūt papīru....

droši vien, ka kautkur jau tie papīri ir iesniegti.... ne jau pa velti notiek izmēģinājumi un jamie dzelzē ar izmēģinājuma numuriem....

es iesaku pievērst uzmanību piebildei šajā lapā csdd.lv/...

Pirmais 26.01.2010 13:21

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu \'\'slavenā\'\' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

Tieši tā, izej sertifikāciju un brauc vesels. Mīnuss tas, ka sertifikāciju nevar iziet Latvijā, ja nav sertificēta konkrētā modeļa sērija.

nedris ja.... latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt konkrētu lūzni...

Ir divu veidu sertifikācijas - pilnā, kad sertificē konkrētu sēriju (to varbūt var teorētiski, bet ne praktiski izdarīt Latvijā) un \"mazā\" sertifikācija, kad sertificē jau sertificētas sērijas konkrētu modeli. To pie mums var izdarīt, izmaksā tas ap 2000Ls.

Par paštaisītajiem drapakiem nezinu, bet oskāri braukā ar IZM (izmēģinājuma) numuriem. Značit kautkā nomuhļīt var.

latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt 1 eksemplārā pašizgatavotu tačku....

taču prakstiski es nezinu nevienu gadījumu, kad kādam tas būtu izdevies....

csdd.lv/...

Pirmais 26.01.2010 13:16

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

Nu tak to jau uzreiz ieteicu - lai aizbrauc eskursijā, piemēram, uz Varšavu un viss būs kārtībā. var jau maksāt naudu par mašīnas pārjaukšanu un filtra speciālu tīrīšanu, bet var arī apvienot patīkamo ar lietderīgo

naudu viņam nokāst piesakās gačs ar saviem servisa pasniedzējiem....

interesanti, ja klients atbrauktu ar savu destilēto ūdeni.... vai būtu atlaide no cenas

Pirmais 26.01.2010 13:08

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?

a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?

Zināma taisnība gan Kaksim ir. Neatkarīgi no tā, ka kvēpu filtrs atrodas izpūtējā un izskatās pēc viena no rezonatoriem, tā saturs ir savādāks, nekā tikai bleķa truba. Un ūdens ar piemaisījumiem (skābēm) principā var būt kaitīgs keramikai. Nu tā... Tīri teorētiski. Es gan personīgi nedomāju, ka pietiekami būtiski, lai vajadzētu meklēt destilētu ūdeni.

kaksis neteica, ka jāmazgā ar destilētu ūdeni.... to teica gačs

kaksis visticamāk nemaz nezina, ka dažiem dīzeļiem ir tāds filtrs, jamais vienkārši domāja par koMisko sporta gaisa filtru

p.n.

vispār jau daudz efektīvāk ir to filtru nevis mazgāt ar destilētu ūdeni, bet vienkārši izdedzināt....

bet to gača servisa pasniedzējs varētu arī nemaz nezināt....

ja jau viņi ir nojaukuši tik tālu, ka var mazgāt ar destilētu ūdeni, tad kas viņiem traucē pūst tur cauri vienkārši karstu gaisu???

cik karstu prasīsi? atbilde ir domāju, ka pilnīgi pietiek 500 grādi pēc celsija skalas. no kurienes tāds cipars? no skolas ķīmijas kursa....

principā tur ir sasprūduši kvēpi.... kvēpi pamatā sastāv no amorfā oglekļa daļiņām, ogleklis normālā temperatūrā ir ķīmiski inerts... bet amorfais ogleklis gaisā aizdegas 300-500 grādu temperatūrā....

ar pliku karsēšanu (piemēram ar gāzes degli) nebūs līdzēts - obligāti cauri jāpūš gaiss....

un ja tas filtrs nav noņemts nost, tad pietiek tai tačkai vienkārši atstāt ķieģeli uz gāzes pedāļa, kamēr servisa pasniedzēji ir aizgājuši pusdienās

un nevajag stāstīt vēvēfanam, ka viņa mazlietoti bremžu kluči ir jāmazgā ar destilētu ūdeni

Pirmais 26.01.2010 12:39

anonimikis rakstīja: vajag izgudrot pašattīrošo izpūtēju.

principā tāds ir izgudrots.... vairumā mūsdienu tačkām (piemēram fana merivai) tas kvēpu filtrs vienkārši izdeg.... tikai šim nolūkam ir jādabū atbilstoša temperatūra... parasti kautkur vismaz grādi 300-400....

komonreilam šim nolūkam tiek veikta papildus viena degvielas iesmidzināšana cilindrā tad, kad virzulis jau iet lejā...

bet arī tas nepalīdz, ja brauc ļoti īsus gabalus... tas filtrs vienkārši nepaspēj uzsilt un izdegt....

Pirmais 26.01.2010 12:31

Kaksis rakstīja: Tu filtru no izpūtēja māki atšķirt?

a tu vispār zini kur atrodas tas kvēpu filtrs? vai tev ir tikai viedoklis?

Pirmais 26.01.2010 12:21

Kaksis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu 'slavenā' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

Tieši tā, izej sertifikāciju un brauc vesels. Mīnuss tas, ka sertifikāciju nevar iziet Latvijā, ja nav sertificēta konkrētā modeļa sērija.

nedris ja.... latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt konkrētu lūzni...

Pirmais 26.01.2010 12:20

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu 'slavenā' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

varēt jau var piereģistrēt arī latvijā.... tikai viņam ir jāiziet sertifikācija

anglijā, nopērc maisu ar detaļām, paņem klāt motoru, ātrumkasti un vēl šo to, saliec kopā, aizbrauc atrādi, ka ir apmēram tas ko kita ražotāji bija sadomājuši un reģistrē to lūzni....

pie mums tas ir nereāli...

Pirmais 26.01.2010 12:06

kāpēc aizdirsta izpūtēja mazgāšanai vajadzīgs destilēts ūdens?

Pirmais 26.01.2010 12:05

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

fanam prasi

es neesmu mainījis diskus atsevišķi

Nu tu jau te aizstāvi ideju, ka uz jauna diska jāliek lietotus kučus. Tad pamato kādēļ vispār šadu iespēju vajadzētu apsvērt. Vai arī paskaidro, kādēļ turbodzinējiem labāk lietot salona atsvaidzinātāju ar skuju aromātu...

vēlreiz atkārtojos - šajā topicā es gribu izdabūt no gača servisa kompetentu paskaidrojumu uz jautājumu "kāpēc aizdrista izpūtēja mazgāšanai jāizmanto destilēts ūdens"

Lasītākie raksti

Jaunie raksti