iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 26.01.2010 12:04

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?

pļē, ar kvazistacionāro pipelizātoru

daži cilvēki ir iemācījušies ar apskaužamu precizitāti slīpēt lielus bleķa klučus ar kuriem salīdzinot dzinēja galvas ir salīdzinoši maziņas, kur nu vēl kluči.... kas ir no krietni mīkstāka materiāla....

klucim pilnībā pietiek, ja pārbrauc pāri ar fleksi un m-craft.lv/...

nu vai šitādu www2.220.lv/...

un kluča virsmai nav prasību uz mikroniem.... pa lielam ir tikai jāizrauj ārā iepriekšējā vecā diska ievilktās rievas

ja kas jautājumu par klučiem pacēla vēvēfana klons (skatīt linku uz to topicu manā postā augstāk) un es principiāli piekrītu fanam....

manuprāt ir jāsaprot kāpēc kautkas būtu jādara.... nevis tikai jāmaina mainīšanas pēc....

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

atbildei uz fana jautājumu - es apgalvoju, ka mazlietotu kluci (ja atceros pareizi, viņs rakstīja, ko nodilums tam ir 2 milimetri) droši VAR likt jaunam diskam! vēlams būtu to nodabūt gludu, citādi var izgadīties, ka sākotnēji bremzes būs švakākas (tas gan nenozīmē, ka nobremzēt nevarēs)

bet šajā topicā bazars ir par tēmu - "kāpēc gačiņa servīzē aizdirsta kvēpu filtra mazgāšanai ir nepieciešams destilēts ūdens"

Skaidrs, tev nav ne mazākās nojēgas pasr tehnoloģiju.

Klucim ir jābūt paralēlam diskam, vai arī viņa virsma var būt zem leņķa attiecībā pret disku?

vispār ņemot vērā, okeāna plakanumu nekas tur nav paralēli

man ir pretjautājums - kāpēc tu gribi ar fleksi to fana bremžu disku slīpēt šķībi?????

Tu vari ar fleksi nolīpēt taisnu? Es varu tikai uz acumēru, bet acumērs, kā zināms, ir sūda mērs...

tu vispār stādies priekšā kā un kāpēc mašīna bremzē???? tas tev nav ātrvilciens, kas bremzēšanai izmanto elektromagnētisko spēku, nevis berzi....

tev būtu katrā eļļas maiņas reizē jāmaina gan kluči gan diski, jo tajos būs ievilktas švīkas

kad tev kādreiz būs sagadījies tā, ka kluči nodils līdz metālam (vai gandrīz līdz tam) tad tu sapratīsi, ka nekas tur nenotiek paralēli....

tu vari slīpēt ar ko gribi..... man pilnībā pietiktu ar fleksi noraut no kluča diska ievilktās rievas un lai disks ar kluci tiek galā pats.... fans, cik es sapratu, uzlika tos klučus vispār neaiztiekot un viņa diski paši pieslīpēja...

Pirmais 26.01.2010 11:53

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

Lai uz šādu jautājumu saņemtu atbildi, vispirms paskaidro, kā līdz šādai situācijai vispār var nonākt... Izņemot versiju par santīmjāšanu kluču maiņas brīdī nenomainot diskus, kas acīmredzami ir jāmaina...

fanam prasi

es neesmu mainījis diskus atsevišķi

Pirmais 26.01.2010 11:52

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?

pļē, ar kvazistacionāro pipelizātoru

daži cilvēki ir iemācījušies ar apskaužamu precizitāti slīpēt lielus bleķa klučus ar kuriem salīdzinot dzinēja galvas ir salīdzinoši maziņas, kur nu vēl kluči.... kas ir no krietni mīkstāka materiāla....

klucim pilnībā pietiek, ja pārbrauc pāri ar fleksi un m-craft.lv/...

nu vai šitādu www2.220.lv/...

un kluča virsmai nav prasību uz mikroniem.... pa lielam ir tikai jāizrauj ārā iepriekšējā vecā diska ievilktās rievas

ja kas jautājumu par klučiem pacēla vēvēfana klons (skatīt linku uz to topicu manā postā augstāk) un es principiāli piekrītu fanam....

manuprāt ir jāsaprot kāpēc kautkas būtu jādara.... nevis tikai jāmaina mainīšanas pēc....

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu "kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

atbildei uz fana jautājumu - es apgalvoju, ka mazlietotu kluci (ja atceros pareizi, viņs rakstīja, ko nodilums tam ir 2 milimetri) droši VAR likt jaunam diskam! vēlams būtu to nodabūt gludu, citādi var izgadīties, ka sākotnēji bremzes būs švakākas (tas gan nenozīmē, ka nobremzēt nevarēs)

bet šajā topicā bazars ir par tēmu - "kāpēc gačiņa servīzē aizdirsta kvēpu filtra mazgāšanai ir nepieciešams destilēts ūdens"

Skaidrs, tev nav ne mazākās nojēgas pasr tehnoloģiju.

Klucim ir jābūt paralēlam diskam, vai arī viņa virsma var būt zem leņķa attiecībā pret disku?

vispār ņemot vērā, okeāna plakanumu nekas tur nav paralēli

man ir pretjautājums - kāpēc tu gribi ar fleksi to fana bremžu disku slīpēt šķībi?????

Pirmais 26.01.2010 11:43

par klučiem te

www.iauto.lv/...

gačs nāca klajā ar atziņu, ka klučus maiņot nôrmāli būtu jāmaina arī diski

un fana jautājums bija izskaidrot no mehānisma darbības viedokļa nepieciešamību pēc jauniem klučiem...

ValdisM rakstīja:

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

pastāsti kurā servisā Tu strādā

(lai zinu uz kurieni nekādā gadījumā nebraukt )

Pidzec, pie bremžu kluču maiņas mainīt arī uzreiz diskus.

Ielas auto tak nav F1 vai rallija auto, idio

redzu, ka daudz ko uzzini jaunu + apsaukāšanās parāda tavu intelekta līmeni.

Tā būtu normāli, bet tā neviens nedara, es arī nē

Protam,šeit tā ir teorija, nevis prakse.

Vai tu uz jauniem bremžu diskiem liec vecos klučus?

kur es apsaukājos?

es pat uzrunu Tev reakstu ar lielo burtu.Vienmēr!

-----

nu uzliku uz jauniem diksiem vecos klučus (kādus 20tk km brauktus). Nekādu problēmu.

Nu un kāpēc tā nedrīkst darīt?? Kas vainas nedaudz padilušam klucim? Biezums par pārtis mm mazāks kā jauniem, tas arī viss.

Ko tas maina no mehānikas un mēhānisma darbības viedokļa?

----------

bet nu labi, lūdzu sniedz reālus argumentus, kāpēc ir jāmaina abi gultņi.

\"Iespējams ka otrs arī var nobeigties\" -tas nav ne arguments, ne kas, no gaisa paķerti pieņēmumi.

Pirmais 26.01.2010 11:38

Kaksis rakstīja: Pirmais, pastāsti kā tu esi iedomājies to kluča virsmu padarīt gludu? Ar smilšpapīru, fleksi vai kādu stanoku?

pļē, ar kvazistacionāro pipelizātoru

daži cilvēki ir iemācījušies ar apskaužamu precizitāti slīpēt lielus bleķa klučus ar kuriem salīdzinot dzinēja galvas ir salīdzinoši maziņas, kur nu vēl kluči.... kas ir no krietni mīkstāka materiāla....

klucim pilnībā pietiek, ja pārbrauc pāri ar fleksi un m-craft.lv/...

nu vai šitādu www2.220.lv/...

un kluča virsmai nav prasību uz mikroniem.... pa lielam ir tikai jāizrauj ārā iepriekšējā vecā diska ievilktās rievas

ja kas jautājumu par klučiem pacēla vēvēfana klons (skatīt linku uz to topicu manā postā augstāk) un es principiāli piekrītu fanam....

manuprāt ir jāsaprot kāpēc kautkas būtu jādara.... nevis tikai jāmaina mainīšanas pēc....

un neviena sakarīga atbilde uz fana jautājumu \"kāpēc nevarētu uzlikt mazlietotu kluci jaunam diskam\" nav izskanējusi.... visi tikai sauc viņu par santīmjākli un citos nepiedienīgos vārdos....

atbildei uz fana jautājumu - es apgalvoju, ka mazlietotu kluci (ja atceros pareizi, viņs rakstīja, ko nodilums tam ir 2 milimetri) droši VAR likt jaunam diskam! vēlams būtu to nodabūt gludu, citādi var izgadīties, ka sākotnēji bremzes būs švakākas (tas gan nenozīmē, ka nobremzēt nevarēs)

bet šajā topicā bazars ir par tēmu - \"kāpēc gačiņa servīzē aizdirsta kvēpu filtra mazgāšanai ir nepieciešams destilēts ūdens\"

Pirmais 26.01.2010 9:53

Gachs rakstīja:

Pirmais rakstīja:

davaj, pusmulķi, nevaig tikai ņaudēt.....

1.tu tā arī neesi atbildējis kāpēc jāmaina vesels gultnis, kurš iespējams izturēs ilgāk par nomainīto....

2.un kāpēc nevar uzlikt uz jauna bremžu diska mazlietotu bremžu kluci, ja to vispirms nodabū gludu????

3. tikai tāpēc, ka \"jaunais\" disks nespēs sadzīvot ar padzīvojušu kluci????

4.uzliksi jaunu kluci un tas pēc mēneša vai diviem būs sliktākā stāvoklī, kā mazlietotais

5.neesi atbildējis kāpēc vecs izpūtējs jāmazgā ar destilētu ūdeni

par dažu iauto gudreļu murgiem smejās daudzos forumos. tu esi viens no zvaigznēm. congrats

1.nepārspīlēju jau 10reizes esmu rakstījis, pamkelē tajā topikā beidzāmās lapas. 11reizii nerakstīšu, ja nespēj izlasīt/uztvert domu, tad mēģini vēl.

2.pag pag runa bija par nokalpojušiem klučiem, nevis par tiko uzliktiem.

3.jauns disks ir ar gludu virsmu, vecais br.klucis ir ~ nelīdzens pirms tam esot uz tikpat nelidzena diska. vecs br.kluči nebūs pilnīgā saskarē ar diska virsmu, iesp., būs sliktākas bremz. būtībā tā ir santī***šana.

4.nesapratu tavu domu gājienu

5.runa bija par dpf, nevis par vecu izputēju (domā līdzi).

var arī ar karstu ūdeni, kā jau te minēja. kāpēc ar destilētu? maz mineralju, mazak agresivs pret metālu un dpf komponentiem, iespējams, sīkāk neemsu pētijis? neesmu ķimikis. sākumā ar gaisu, tad \'ūdens un beigās ar destil. ūdeni, izžāvējam, efekts uzreiz bij jūtams. nekādu sūdzību

1) tajā topicā tu tajās 10 reizēs neko tolkam neuzrakstīji... tikai,ka tev pasniedzējs lika mainīt visus gultņus...

2) par NOKALPOJUŠIEM klučiem tas bazars nebija gan ,skaties to topicu

3) es taču takstīju - kas tev traucē pataisīt kluča virsmu gludu???

4) kas tev nesaprotams?

5) vai tu uzskati,ka kvēpu filtrs nav izpūtējs???? nu labi izpūtēja sastāvdaļa? kas pēc tavām domām tad ir izpūtējs?

davaj labāk vairāk neko neraksti, citādi tev klientu nebūs vispār

redzi....man izskatās, ka tu paskaidrot neko nespēj....

auhjeķ, izpūtējs jāmazgā ar destilētu ūdeni tāpēc ka tas ir mazāk agresīvs pret metālu a tu nemaz nepadomāji, kas ikdienā tur lido cauri????

p.n.

destilētā ūdeni vispār nav minerāļu

p.p.n.

par tiem klučiem šite bija www.iauto.lv/...

un nekādus sakarīgus argumentus no tevis izspiest nevar.... tikai \"man pasniedzējs mācīja\"

p.p.p.n.

labi,man pokuj.... ja nākajā komentārā nebūs sakarīgas atbildes vismaz par destilēta ūdens izmantošanas nepieciešamību izpūtēja mazgāšanai, es tavus komentārus vairāk nelasīšu

Pirmais 25.01.2010 23:12

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

davai parunāsim par tiem amortizatoriem

gribētos dzirdēt no Tevis argumentētu viedokli manai problēmai.

Tātad -pirms 2 gadiem uzliku jaunus amortiņus, Gabriel.

Nobraucu 82 000km un nu viens ir pilnīgā disrā (viss štoks un pilņiks eļļā) un atnākot decembra vidū salam, sāka iesalt un sist cauri.

Nu lūk ko darīt tagad man?

Nopirkt vēl vienu tādu pašu gabriel un nomainīt tikai bojāto (otrs strādā kā vajag). Runa iet par nevelkošais aizmugures tiltu, neatkarīgā piekare, kaut kāda daudzsviru un pilnīgi nekustīgu aizmugurējo tiltu.

Kādi ir argumenti , ka nedrīkst mainīt tikai vienu ?

Arguments, ka kaut kad pēc tam var nobeigties arī otrs, nav nekāds arguments,

P.S. Starp citu Gabriel oficiālajā mājaslapā pašā lapas vidū stāv liels paziņojums -ka viņi rekomendē mainīt amortiņus ik pa 50 tk miles-jeb 82tk km -tātad ražotājs ir precīzi izrēķinājis savu darinājumu mūžu

Protams, ka jāmaina abi reizē,jo pēc Tevis rakstīta esi nobraucis aptuveno amortizatora kalpošanas mūžu. Otrs, it kā vēl dzīvais, amortizators noteikti nepilda savas funkcijas par 100%. labi ka strādās uz 30-40%. Tad nu nomainot tikai vienu, iegusi nestabilu automobili. Tā puse, kur nomainīts amort. būs stabilāka stingrāka nekā otra puse. Amortizators saglabā saķeri starp ceļu un riteni, ja dēļ beigta amja netiek slāpētas svārstības, tad automašīna šupojas, līkumos ir nestabila, pasliktināš automašīnas bremzēšana, tiek bojāta pārēja balstiekāra utt tā var sarakstīt daudz un dikti.

80k km ar amjiem pa LV ceļiem ir norm cipars. laiks mainīt abus. ceru, ka neesi tik naivs un nedomā, ka otrais amis strādā kā vajag. Nevienmēr mašīnas iešupošana ar rokām parāda amju īsto stāvokli. Mums tā ir iegājies, ka daži amjus maina jau galējos stāvokļos, ka viss štoks, korpuss eļļa, vai arī kad jau amīts noķīlē. (pirmais noteikti iebildīs ka var jau vēl braukt )

Ja ir vēlme, aizbrauc uz amortizatoru stendu - pārbaude daudz laika neaizņem ceru, ka atbildēju.

davaj, pusmulķi, nevaig tikai ņaudēt.....

tu tā arī neesi atbildējis kāpēc jāmaina vesels gultnis, kurš iespējams izturēs ilgāk par nomainīto....

un kāpēc nevar uzlikt uz jauna bremžu diska mazlietotu bremžu kluci, ja to vispirms nodabū gludu???? tikai tāpēc, ka "jaunais" disks nespēs sadzīvot ar padzīvojušu kluci????

uzliksi jaunu kluci un tas pēc mēneša vai diviem būs sliktākā stāvoklī, kā mazlietotais

neesi atbildējis kāpēc vecs izpūtējs jāmazgā ar destilētu ūdeni

tikai sūdzies, ka servisam nav klientu

Pirmais 25.01.2010 19:31

Centis_Nuudele rakstīja: Dīzelim pirms ziemas vajag nomainīt svečvadus.....

man ir aizdomas, ka to tev servisā pie gačiņa pateica

Pirmais 25.01.2010 19:29

anonimikis rakstīja:

vecīt, ja tu domā, ka tā ir Brisele, tad diezgan smagi maldies. Lielākā daļa no direktīvām ir rekomendāciju formā. Vietējie smerdeļi tās ievieš pilnīgi bezjēdzīgi.

pasties biku augstāk.... pa lielam sanāk tā, ka rekomendējošu regulu par atjaunojamo resursu ieviešaanu īsteno uz obligātas (lai trāpītu eirozonā) prasības rēķina.

un vienkārši bāleliņam izgadījās trāpīt pareizajā brīdī uz pareizā zirga.... un biki pietika prātiņa sashēmot pa savam....

vieglākās shēmas jau ir sashēmotas.... tagad ir grūtāk.... laikam tāpēc āža kāja izlien nevis pēc 10 gadiem bet ātrāk

Pirmais 25.01.2010 15:35

Fartuks rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Fartuks rakstīja: Mega tačkai ir 5 gadīgs aķis... kuram patīk, ka viņu pirms došanās ceļā izvanno.

renaultam iekšā ir dzimtais aķis.... jamais ir vecāks pr 5 gadiem

Nu labi,beidz lielīties! Pienāks brīdis, kad tavs aķis arī tevi uzmetīs.

Tā teikt- pat vislabākie tauki kādreiz sabojājas.

es jau laicīgi taisos iepirkt jaunu.... moš pat no jums, šmekulantiem....

Pirmais 25.01.2010 14:41

Pirmais rakstīja:

Gachs rakstīja:

pežo 307 dpf tika iztīrīts ar destilētu ūdeni+spiediens+karts gaiss.

padalies.... kāpēc tieši DESTILĒTS ūdens?

nu tā čista kā kompetents servisa meistars

jā.... un kādam ir jābūt spiedienam un temperatūrām

p.n.

pie zināmiem apstākļiem tajā servisā varētu darboties veiksmīga dimantu ražotne

Pirmais 25.01.2010 14:36

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja: man liekas, ka nesanāks.....

tagad kartupeļi maksā ~20 saņus..... ja aizliegs kartupeļu importu, tad kartupeļi nekad nebūs lētāki par latu kilogramā....

un latvietis teiks, ka viņam nemaz neatmaksājas to kartupeli audzēt

To vajag darīt valstiski, kā Baltkrievijā. pateikt, ka max kartupeļu cena ir tik un tik, ja ne nošausim.

Ja nopietni, tad visu izšķir tehnoloģija. Ja tev ir tikai 2 ha, tad tos apkalposi ar to pašu veco belarusu un "kratītāju", pieaicinot talkā ģimeni un kaimiņus. Bet ja ir 2000 ha, tad izmanto one man tehnoloģiju, kur visu dara mehanizēti, katru daiktu vada viens cilvēks. Tad arī tā karutpeļu kg pašizmaksa būs 5 sant.

pazīstu norvēģijā vienu kartupeļu audzētāju.... viņš pārdod kartupeļus rudenī (no lauka - piebrauc mašīna, noliek konteineru, ko nākamajā dienā savāc - līdzīgi kā mums atkritumu konteinerus) pa 7, bet ziemā (glabātus) pa 10 saņiem...

neatceros cik viņam bija platība... viņš teica.... bet nebija nekādi hektāru simti.... cenas atceros.... tās bija nepilna krona un pusotra krona par kilogramu....

sēklu drīkst ataudzēt tikai kautkādu gadu skaitu (neatceros, toļi 2 vai 3) tad jāpērk atkal jauna no sēklas audzētājiem... fiška ir apstāklī, ka ataudzējot notiek negatīvā atlase.... sēklai atstāj mazākos kartupeļus...

vēl ir tāds nieka apstāklis, ka norvēģijā ir akmeņaina zeme.... viņš katru gadu kautkādā savas zemes apjomā lasa akmeņus.... tas izskatās, tā, ka laukā sadzen tādas dziļas vagas... apmēram kā kartupeļiem, tikai traktora platumā... un ir tāds aparāts, kas "izsijā" to lielo vagu....

Pirmais 25.01.2010 14:08

Ozz rakstīja: teorija veesta ka aķi pirms šķilšanas vajagot ar iesleegtaam gaismaam patureet kaadu pusminuuti vai drusku ilgaak.

taisnība..... aķis sasilst un labāk vaicas ķīmiskā reakcija, kuras rezultātā rodas tā elektrība....

dīzelim labi palīdz sveču vairākkārtēja sildīšana....

Pirmais 25.01.2010 14:05

Fartuks rakstīja: Mega tačkai ir 5 gadīgs aķis... kuram patīk, ka viņu pirms došanās ceļā izvanno.

renaultam iekšā ir dzimtais aķis.... jamais ir vecāks pr 5 gadiem

Pirmais 25.01.2010 13:34

vaita grieķus jau izpirda no eirozonas?

Pirmais 25.01.2010 13:28

tātad ir 2 regulas

1 - ieteikums izmantot atjaunojamos resursus

2 - stingrs noteikums, ka budžeta deficīts nedrīgst pārsniegt 3% lai iestātos aurozonā

lai izpildītu PIRMO regulu mēs ziedojam OTRO

tobiš aizņemamies naudu lai varētu sponsorēt dažus vienlīdzākos, kas rupji slauc pārējo tautu....

un daudzās jomās ir līdzīgs bezpreģels - kāds vienkārši paziņo MUMS VAJAG UN MĒS DARĪSIM.... a kāpēc nevar pispirms parēķināt vai mums SANĀK?

kāpēc deksters vispirms 3 gadus rok kūdru ar lāpstu un tikai tad nopērk maziņo ekskavātoru?????

a kāpēc valstij vajag uzreiz visu PAŠU-PAŠU lielāko ekskavatoru, lai arī kūdru tā nemaz vēl nerok???

Pirmais 25.01.2010 13:21

man liekas, ka nesanāks.....

tagad kartupeļi maksā ~20 saņus..... ja aizliegs kartupeļu importu, tad kartupeļi nekad nebūs lētāki par latu kilogramā....

un latvietis teiks, ka viņam nemaz neatmaksājas to kartupeli audzēt

Pirmais 25.01.2010 13:17

Gachs rakstīja:

pežo 307 dpf tika iztīrīts ar destilētu ūdeni+spiediens+karts gaiss.

padalies.... kāpēc tieši DESTILĒTS ūdens?

nu tā čista kā kompetents servisa meistars

Pirmais 25.01.2010 13:09

Fartuks rakstīja: Morgens!

Svētdien MB negribēja laisties. (Berģos naktī bija -27).

Ar fēnu sasildīju degvielas filtru (ja nu kas...) un iemetu aķi karstā vannā... pēc 30 minūtēm no pus aborota aizgāja.

Šorīt vispābā bez problēmām (Juglā bija -23).

Takšto... MB rullē.

auhjeķ kādas jums ir megatačkas

renaults pielec pouhj kur rīgā vai pļavā.... pļavā parastiu par 3 grādiem aukstāks....

sestdienas vakarā siltumsūkņa termomentrs rādīja -22.3... man ir ķīnā ražots cipartermometrs, kas atceras minimālās un maksimālās temperatīras iekšā un āra.... tad nu pa nakti esot bijis tikai -25.8....

laikam 1.2 grādi pietrūka lai būtu jāmērcē renaults karstā ūdenī vai jādarbojas ar lodāmuru

Pirmais 25.01.2010 13:05

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Sretsked rakstīja:

CRDI rakstīja:

Jo redzi, tavu sapņu lielākie ļaundari, ja arī ko sashēmoja, tad to darīja pēc iespējas likumīgāk, vai arī tā lai to būtu praktiski neiespejami pierādīt. A JL, pat nodoklus (valstij un iedzīvotājiem vajadzīga lieta bla, bla, bla...) nevar ieviest tā lai to maksāsana nebūtu likupārkāpums.

re kā, reliģija no dažu Baltā zirga jājēju partijas labi iesakņojusies, ka pat tūdaliņi akli ar siekalainām mēlītēm kaifā joprojām

Tu tiešām muļķis, vai kā..... es gribēju teikt, JL ir tūdaliņi: ne shemot māk, ne valst vadit....

valsti vadīt manuprāt nenozīmē panākt lai valsts budžets nav mīnusos.... (kas arī īsti nesanāk) bet gan darīt visu lai latvija EKSPORTĒTU vismaz kautko.... un lai eksports būtu vismaz tik liela kā imports....

un lai eksportētu nevis banku par parādiem atņemtās mašīnas, bet kautko reālu šeit uz vietas saražotu....

kāpēc tā nevarētu būt elektrība no kikas dzirnavām moš to pa taisno (apejot latvenergo) tirgot uz ārzemēm par konkurētspējīgu cenu.... un ja eiropas savienība vēlas, lai piemakā par ekoloģiju

Nav obligāti jāeksportē, pietiek ar sava tirgus aizsardzību.

vai tu piedāvā neļaut importēt elektrību?

Ja paši varam uzcelt AES, tad kāpēc ne. Nu jā, jāļauj taču lietuviešiem, mums tur būs sava "doļa".

Ja pa nopietnam, tad importēt vajag to, kā nav pašiem. Resursus (par adekvātu ciparu) vajag improtēt pa maksimumu, lai savējos taupītu nebaltām dienām.

tas "adekvātais cipars" kautkur ir jānopelna

normāli būtu tā, ka no šeit esošajiem resursiem mēs ražotu dajebko, ko varētu pārdot pasaulei.....

konkrēti man nav nekādu iebildumu arī gāzes elektrostaciju būvēt.... tikai ar nosacījumu - ja mēs varam pārdot uz ārzemēm vismaz tik daudz elektrības, lai naudas izteiksmē nosegtu gāzes iepirkumu un stacijas operatīvās izmaksas....

ja ceļam (tobiš tērējam naudu) tikai tāpēc lai mums būtu politisks pamats maksāt krievijai, tad varbūt ir jēga izstāties no neirosojūza un nodibināt baltijas guberņu krievijas federācijas sastāvā?

Pirmais 25.01.2010 12:48

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Sretsked rakstīja:

CRDI rakstīja:

Jo redzi, tavu sapņu lielākie ļaundari, ja arī ko sashēmoja, tad to darīja pēc iespējas likumīgāk, vai arī tā lai to būtu praktiski neiespejami pierādīt. A JL, pat nodoklus (valstij un iedzīvotājiem vajadzīga lieta bla, bla, bla...) nevar ieviest tā lai to maksāsana nebūtu likupārkāpums.

re kā, reliģija no dažu Baltā zirga jājēju partijas labi iesakņojusies, ka pat tūdaliņi akli ar siekalainām mēlītēm kaifā joprojām

Tu tiešām muļķis, vai kā..... es gribēju teikt, JL ir tūdaliņi: ne shemot māk, ne valst vadit....

valsti vadīt manuprāt nenozīmē panākt lai valsts budžets nav mīnusos.... (kas arī īsti nesanāk) bet gan darīt visu lai latvija EKSPORTĒTU vismaz kautko.... un lai eksports būtu vismaz tik liela kā imports....

un lai eksportētu nevis banku par parādiem atņemtās mašīnas, bet kautko reālu šeit uz vietas saražotu....

kāpēc tā nevarētu būt elektrība no kikas dzirnavām moš to pa taisno (apejot latvenergo) tirgot uz ārzemēm par konkurētspējīgu cenu.... un ja eiropas savienība vēlas, lai piemakā par ekoloģiju

Nav obligāti jāeksportē, pietiek ar sava tirgus aizsardzību.

vai tu piedāvā neļaut importēt elektrību?

Pirmais 25.01.2010 12:12

CRDI rakstīja:

Sretsked rakstīja:

CRDI rakstīja:

Jo redzi, tavu sapņu lielākie ļaundari, ja arī ko sashēmoja, tad to darīja pēc iespējas likumīgāk, vai arī tā lai to būtu praktiski neiespejami pierādīt. A JL, pat nodoklus (valstij un iedzīvotājiem vajadzīga lieta bla, bla, bla...) nevar ieviest tā lai to maksāsana nebūtu likupārkāpums.

re kā, reliģija no dažu Baltā zirga jājēju partijas labi iesakņojusies, ka pat tūdaliņi akli ar siekalainām mēlītēm kaifā joprojām

Tu tiešām muļķis, vai kā..... es gribēju teikt, JL ir tūdaliņi: ne shemot māk, ne valst vadit....

valsti vadīt manuprāt nenozīmē panākt lai valsts budžets nav mīnusos.... (kas arī īsti nesanāk) bet gan darīt visu lai latvija EKSPORTĒTU vismaz kautko.... un lai eksports būtu vismaz tik liela kā imports....

un lai eksportētu nevis banku par parādiem atņemtās mašīnas, bet kautko reālu šeit uz vietas saražotu....

kāpēc tā nevarētu būt elektrība no kikas dzirnavām moš to pa taisno (apejot latvenergo) tirgot uz ārzemēm par konkurētspējīgu cenu.... un ja eiropas savienība vēlas, lai piemakā par ekoloģiju

Pirmais 25.01.2010 12:06

ahujeķ, cik iauto labi var ielikt linkus....

moš šitā sanāks?

www.likumi.lv/...

Pirmais 25.01.2010 12:04

kad jaunais laiks sadūšosies un atcels šitos noteikumus, tad es ticēšu, ka viņi vismaz kautko var...

www.akti.lv/... ,%20izmantojot%20atjaunojamos%20energoresursus,%20un%20cenu%20noteik%F0anas%20k%E2rt%EEbu

kāpēc man ir jāmaksā par kāda uzņēmēja labi izbīdīta projekta ietvaros noorganizētu garantētu peļņu????

ja jau brīvais tirgus, tad brīvais....

Pirmais 25.01.2010 11:59

ai da visi viņi vienādi.... ar to starpību, ka kāds kādam ir čoms un čomi jau ir vienlīdzīgāki par pārējiem....

es kādu laiciņu atpakaļ teicu, ka esmu sēdējis kazino pie viena galda ar jl topa vīreli, ar tādu, kas tagad nav īsti atklāti pie šprices.... bet nu toreiz bija gan.... bet nu viedoklis man par jamo ir gan

protams, ka ar jēell saistītie cilvēki nekādā gadījumā nav TĀDI protams, ka nav manas acis taču kļūdās, avīzēs tak ir ierakstīts kā patiesībā bija....

vēl viens novērojums no dzīves, kas liecina, ka īpaši tālu mēs netiksim.... jo nepazīstam pareizos cilvēkus....

man sievas bērnības draudzenes vecākiem vecrīgā ir neliela kafejnīciņa.... uz to reizēm iet arī daļa no tā mūsu varenā sotaka..... un protams (kā jau brīvā un demokrātiskā valstī) tur piestaigā arī kriminālo aprindu autoritāte (kuras pagaņalu es šeit neminēšu)

interesenti ir pavērot kā vadošā sotačiņa pārstāvji pielec kājās un iet sasveicināties, kad telpā ienāk svarīgais cilvēks

partiju sistēma latvijā nestrādā un nekad arī nestrādās.... jo valsts interesēm tuvāks katram tuvāks ir personīgais miljons....

mums visās partijās ir spēcīgi politiķi..... kas nekautrējas apmest to, kas palicis pāri no kažociņa otrādi kaut 3reiz nedēļā (izņemot rubiku, par ko arī viņu cienu)

valstsvīri domā par to lai valstij būtu labi pēc gadiem.... politiķi tālāk par nākamajām vēlēšanām redzēt nav spējīgi....

kāpēc mums ir tāds totāls valstsvīru trūkums?

jēlīšu darboņi savulaik svinīgi deva zvērestu, ka ja aizies no jaunā laika, tad atteiksies arī no deputāta amata....

kurš no viņiem to izdarīja????? izdomāja atmazku, ka tas vairs nav tas jaunais laiks un viss....

es te tagad esmu Sviestca kantorim sps auto parādā 100 latus.... es nemaksāšu, jo tas Sviestca kantoris vai nav Tas Sviestca kantoris.....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti