BB rakstīja: Ieteiktu uzrakstīt sūdzību, lai pamato, kāpēc bija jābrauc 4,5h.
vo bļā, idiņi....
kāds ir mērķis tam mentu izsaukumam???? viņi ko numuru jaunu atvedīs????? vai uzrakstīs spravku bezmaksas numura iegūšanai????
KONKRĒTI!
BB rakstīja: Ieteiktu uzrakstīt sūdzību, lai pamato, kāpēc bija jābrauc 4,5h.
vo bļā, idiņi....
kāds ir mērķis tam mentu izsaukumam???? viņi ko numuru jaunu atvedīs????? vai uzrakstīs spravku bezmaksas numura iegūšanai????
KONKRĒTI!
krieviski ir labs vārds "ķerpila" ![]()
kanna rakstīja: Aiz gara laika jautājums man radās....vai nav kāds normatīvais akts, kas nosaka, cik ilgā laikā policijai būtu jāierodas pie cietušā?
Stāsts: Šodien pirms plkst. 15 konstatēju, ka manam auto Olimpya lielveikala stāvvietānozagtas abas reģistrācijas numura zīmes. Izsaucu policiju - šie saka gaidi, būsim. Nu tā es jau gaidu 4,5 h uz šo brīdi un nesparotu vai gaidīšanas laiks apdzīvotas vietas pašā centrā var būt neierobežots jeb tomēr kaut kāda loģika te apakšā arī ir?
ps
svoloči tie numuru zagļi ir. Ja kāds no zagļiem lasa, lai zin, ka labprāt viņu redzētu lielās mocībās.
pss
kādam ir pieredze ar numuru nozagšanu - kāds gemorojs mani vēl sagaida?
tik un tev par numuriem būs jāmaksā
visticamāk, ka menti arī pateiks - "ej uz csdd un saki, ka pazaudēji"
nesip prātu mentiem, uzskati, ka viņi jau ir atbraukuši un dari kā viņi tev pateiks
būtu laicīgi sācis, būtu jau tagad braucis ar jauniem numuriem ![]()
edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?
Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.
tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu
anonimikis rakstīja: man ir viens auto, no kura palikuši tikai numuri. nez ko ar tādu var iesākt? pats dzelzis jau sen (7 gadi atpakaļ) sadalīts reizinātājos un nodots lūžņos.
ja pēc iestāšanās eirosojuzā nav nekādas darbības ar viņu csdd veiktas, tad pietiek aiziet uz turieni, uzrakstīt iesniegumu in viņi to lūzni norakstīs....
ja ir izveiktas darbības pēc eirosojūzam pakaļā ielīšanas, tad līdzēt var tikai sertificēts utilizācijas kantoris (šrots)
pozitiivais rakstīja:
juha rakstīja:
pozitiivais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pozitiivais rakstīja: vobšem......jāgatavojas hokejam...nav laika Jums te... ejit ....just ejiet...neviss just...bet just...tipa kā Nike...just do it...tā Jūs just ejiet sapratāt, ble!
neaizmirsti uzsiet kules aizsargu
to sauc par spenzūru...idiņ ... bez tās es par ar divriteni nebraucu...idiņ jox
Spenzūra... Tas ir kas līdzīgs tonzūrai?
nezinu...ir līdzīgs?
www.prizmahockey.lv/...
Yonāss savulaik šuva smukākus stringus
juha rakstīja:
pozitiivais rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pozitiivais rakstīja: vobšem......jāgatavojas hokejam...nav laika Jums te... ejit ....just ejiet...neviss just...bet just...tipa kā Nike...just do it...tā Jūs just ejiet sapratāt, ble!
neaizmirsti uzsiet kules aizsargu
to sauc par spenzūru...idiņ ... bez tās es par ar divriteni nebraucu...idiņ jox
Spenzūra... Tas ir kas līdzīgs tonzūrai?
pozijam TUR ir izskūts apaļš caurums ![]()
![]()
![]()
![]()
pozitiivais rakstīja: vobšem......jāgatavojas hokejam...nav laika Jums te... ejit ....just ejiet...neviss just...bet just...tipa kā Nike...just do it...tā Jūs just ejiet sapratāt, ble!
neaizmirsti uzsiet kules aizsargu
Bucefals rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: Sadosimies rokās un dziedāsim pie kanāla......
daudz traktorus vajadzēs
Nu tādiem nolūkiem varbūt vajag ekskavatoru, greideri, vai kombainu?
vajag izrakt pietiekami lielu kanālu... lai dziesma skan plaši
pozitiivais rakstīja: kad satiekat...pasakat Redam, lai novāc tos sūda kubikus kas man te lec priekšā....apnīk krustiņus spiest....pasakiet viņam, ja nenovāks...tad Ideots viņam sados pa spurslām
nelieciet man atkārtot
tu arī nemāki sakārtot savu webdzīvi? ![]()
Sviestnesis rakstīja: Sadosimies rokās un dziedāsim pie kanāla......
daudz traktorus vajadzēs ![]()
Ideots rakstīja: vēlos pa purslām, kur var pieteikties ?
sestdien vienos dienā tev būs tāda iespēja
Sretsked rakstīja: Tā herņa, kas te apakšā šaudās ir reāls SŪDS.
nu par to herņu, kas tev apakšā šaudās te jau visi zina ![]()
![]()
![]()
![]()
azors rakstīja: www.ss.lv/...
drošvien iegāja ar pirkstiem vēdeklī un dabūja ko prasīja ![]()
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Gachs rakstīja:
Pirmais rakstīja: depo var nopirkt tādu melnu platu lipīgu lentu. tā saucamo makgaivereni....
katrā mašīna tādai ir jābūt... ja traucē mirdzošās lampiņas, tad noplēš pāris centimetrus un uzlīmē lampai virsū.
... diemžēl šeit nederēs Tava intelektuālā Renault "automobiļu" remontpieredze
Renim pat nav neko jālīmē ciet. Stiprāk uzsit pa paneli un tai lampiņai nokrīt vadi.
nav pat jāsit pa paneli - renaultam kontrukcijā ir paredzēts, ka tās lampiņas pēc 24 stundām vienkārši izdeg un vairs lieki nebesī vadītāju
Gribi teikt, ka ir cilvēki, kuri var izturēt reno 24 stundas?
nu normālā gadījumā tās lampiņas izdeg jau kamēr tā miza ir salonā
Kaksis rakstīja:
Gachs rakstīja:
Pirmais rakstīja: depo var nopirkt tādu melnu platu lipīgu lentu. tā saucamo makgaivereni....
katrā mašīna tādai ir jābūt... ja traucē mirdzošās lampiņas, tad noplēš pāris centimetrus un uzlīmē lampai virsū.
... diemžēl šeit nederēs Tava intelektuālā Renault "automobiļu" remontpieredze
Renim pat nav neko jālīmē ciet. Stiprāk uzsit pa paneli un tai lampiņai nokrīt vadi.
nav pat jāsit pa paneli - renaultam kontrukcijā ir paredzēts, ka tās lampiņas pēc 24 stundām vienkārši izdeg un vairs lieki nebesī vadītāju
Ozz rakstīja: darba kompis ir kaa medijs uz paraleelo, reklaamu pasauli...
šajaa ahuuni dinamiskajaa autoportaalaa ir ir pa reklaamai uz katru re'ģistreeto lietotaaju kas ir onlainaa
pateikšu priekšā, ka tās reklāmas nestāv uz iauto servaka.... nedomāju, ka darba kompim admins pretotos uzinstalēt kautko, kas aizliedz pieeju noteiktām tīkla daļām
Kaksis rakstīja: Laivu eļļas atškiras pēc tā, pa kādiem ūdeņiem brauc. Ja pa okeānu, tad ir speciāla okeāniskā sāls piedeva, ja pa jūru, tad jūras sāls (katrai jūrai savs). Vienīgi pa Arāla jūru var braukt bez piedevām un vispār bez eļļas. Saldūdenim atkal ir eļļa ar cukura piedevu vai cukura aizvietotāju. Daugavai labākā piedeva ir iečurāt karterī.
Karoče katram ūdenim vajag pielāgoto eļļu.
kas ir Arāla jūra????
kautkas līdzīgs plakanajam okeānam?
un kur ir baikāla jūra vai ežjūra?
depo var nopirkt tādu melnu platu lipīgu lentu. tā saucamo makgaivereni....
katrā mašīna tādai ir jābūt... ja traucē mirdzošās lampiņas, tad noplēš pāris centimetrus un uzlīmē lampai virsū
Shiirs rakstīja: laba cena. tapec ari aizgaja. noteikti vizualais ari ok. pirmais tev to nesaprast
šīri, tu toč esi getliņu bomārs.... es zinu kāda tā mašīna bija
Ozz rakstīja: bļāģ!
tiem reklaamu izgudrotaajiem netruukst viltiibas bet truukst sapraata.
labriit, nah!
kādu reklāmu?
Sretsked rakstīja: Kuram viagru ??
pataupi 16tajam datumam![]()
praiders pļā
pļā, praiders....
kuļi notirgoji manu sapņu opeli un man pat nepiezvanīji?
Maija_Eskuella rakstīja:
Pirmais rakstīja:
edijz rakstīja: Es biju kaut kā palaidis garām faktu, ka CSDD vairs neļauj tā vienkārši norakstīt auto. Jāzvana, redziet, uz kādu firmu, kurai ir papīrs, ka viņi drīkst savākt lūzni. Respektīvi kāds šrots vai tolmets. Es tai CSDD uzziņu meitenei saku - bet c`mon, man no tā auto palikuši pliki bleķi. Tā vairs nav mašīna, tie ir tikai dzelži. Un es labprāt viņus kaut kur nodotu par dzelžu cenu. Šrots būtu ieinteresēts no manis paņemt auto, kuram var kaut ko apskrūvēt vēl, tad viņi, protams, man kaut ko piemaksātu vēl. Simboliski. Bet gadījumā, ja tur neko vairs noskrūvēt derīgu nevar, tad kāda viņiem interese par maniem lūžniem. Vai pareizāk sakot - interese par bleķi kā tādu būs, bet vai man par to samaksās tik, cik es dabūtu nododot vienkārši metālos? Viņi tak gribēs noplēst sev kaut kādu procentu, sakot, ka baigais darbs tak tomēr norakstīt autiņu un blablabla. Ok, būtībā nav man tie bleķi vajadzīgi un, ja kāds atbrauktu pakaļ, savāktu un man nekas nebūtu jāpiemaksā, es nesūdzētos. Tikai man līdz galam nav pati šī ideja saprotama... Labi, ideja nav slikta - lai nemētātos mežmalā veci grausti, kuriem kāds izgriezis šasijas numurus, tu vari savu auto nodot tikai licenzētam šrotu savācējām. Tik tālu viss ir jauki. Jautājums tik, vai kāds paņems manu apskrūvēto dzelzi pretim un vēl samaksās par viņu kaut ko. Tā tomēr būtu tikai taisnīgi - es par to dzelzi savulaik samaksāju, tagad gribu pārdot. Vēl jau ir problēma ar tā kuzava transportēšanu. Riteņi nost, durvis ārā, spārni noskrūvēti. Plika bunža. Respektīvi - vilkt tādu nevar. Pat uz evakuatora viņu neuzvilksi bez riteņiem. Ir varianti: 1) es noalgoju smago mašīnu un pacēlāju, kas atbrauc, iekrauj, aizved līdz šrotam; 2) šrots brauc pakaļ pats. Bet vai šrots man pirmajā gadījumā samaksās par dzelzi pietiekoši, lai man atmaksātos transporta izdevumi? Vai otrajā gadījumā viņi paši par transporta pakalpojumiem nepaņems tik, ka es par savu dzelzi neko nesaņemšu?
Labi, tas viss būtu šrunts. Pofig varbūt, ja es arī ne santīma nesaņemtu par savu metālu, ka tik lūznis prom no sētas. Bet te ir vēl kāda nianse - par mašīnu joprojām tiek maksāts līzings. Un jāmaksā vēl gadu. Es saprotu, ka pastāv iespēja pārformēt to līzi par kaut kādu patēriņa kredītu, auto pārrakstīt uz sava vārda un tad attiecīgi ir iespēja viņu norakstīt. BET - kamēr mašīna ir līzī, viņa ir kā ķīla par aizņemto summu un attiecīgi procenti ir mazāki. Ja pārformēšu uz tādu patēriņa kredītu - tad tak procents tūlīt būs lielāks. Un tas spēlē lomu, ja man katru mēnesi šīs nianses dēļ būs bankai procentos +10 latiņi jāpiešķir. Attiecīgi, pirms es uzzināju par to jauno norakstīšanas kārtību, domāju, ka bleķi nodošu uzpircējiem tagad, bet auto noņemšu no uzskaites tad, kad būs līzis beidzies. Tagad sanāk, ka figu, tā nevar. Grrr.
tačku no uzskaites noņem tas sertificētais kantoris.... tev tikai ir jāaizdabū tā kaste pie viņiem un viņi tev iedod rozā spravku.... teorētiski, tu vari viņiem aizvest tikai izgrieztu plāksnīti ar kuzava numuru un tehpasi, bet tad tev būs jāmaksā par spravkas iegūšanu
Tikai tehpase ir uz līzinga kantora vārda .. Pirmas, izlasi visu tekstu- auto vēl gadu līzingā, bet turētājs cita mantu jau grib lūžņos nodot edijz, tu līzinga līgumu esi kaut vienu reizi izlasījis? Vai arī sacerēji šo pasaciņu vispārējai jautrībai?
nav problēmas nodot arī uz cita īpašnieka esošu tacku, vajag tikai pilnvaru....
bet laba ideja - paraut līzē tačku, iztirgot detaļās, bet to, kas paliek pāri, aizvest nolikt pie bankas durvīm un klientu pieņemšanā atdot atslēgas