uge rakstīja: www.zemnieks.info Izvēlies, sakontaktējies, pieved pie mājas kad vajag.
jā ![]()
![]()
![]()
centrāltirgū arī tikai vieni vienīgi zemnieki tirgo ![]()
![]()
![]()
![]()
uge rakstīja: www.zemnieks.info Izvēlies, sakontaktējies, pieved pie mājas kad vajag.
jā ![]()
![]()
![]()
centrāltirgū arī tikai vieni vienīgi zemnieki tirgo ![]()
![]()
![]()
![]()
Kindzulis rakstīja: vajag! bet...komplektaa ar uuberkrutaas sisteemas bezkaatinja spoguliiti...komplektaa ar vadiem un neprovee iesmeereet fublju no kautkaada audi...kaatinjaa
ok, ok- dziedi unisonā
tikai ne skaļāk par solistu ![]()
![]()
Kaksis rakstīja:
Audi_B3 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Audi_B3 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Audi_B3 rakstīja:
Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur
Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!
nu, kas ta bija?
Karbī bija vaina un elektronikā!!
a huļi tu neizjauci motoru kā Vadonis topica sākumā lika???
A huļji jaukt uzreiz motoru,ja varbū vaina ne motorā!?
Nu tā tāda datoriķu paranoja ir, kā kas tā "format c:", kas normālā valodā ir kapitalka datoram (motoram)
informācijai- deksters nav datoriķis- viņš mārupes purvā sūc kūdru ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja: Eu, Pirmais, ko tad mēs tam Renim šmigā darījām airbaga vadā?? Bijām noņēmuši stūri un izdzērām airbaga spirtu ?
huiviņzin kas tavā pamuļka prātiņā toreiz bija noticis
tagad pastāsti - kāda kuja pēc tu nolauzi renaultam spoguli??? un kāda deputāta pēc tev bija tā kaste pie stūres, kurā ir gaismas un logu tīrītāju slēdži jāgriež ap savu asi???? pagriezienu mēģināji ieslēgt????
vienīgi atšķirībā no tā mēsla audī (kuram spoguļa kāja ir pielīmēta un tai pieskrūvēts spogulis), renaultam inženieri (palies dievam) nav bijuši tādi ībļi un uztaisījuši tur iekšā smuku mehānismu nu kā atsperi, kas atļauj nolauztu spoguli ar ne pārāk sarežģītām manipulācijām uzlikt atpakaļ.... pie tam nesaraujot lietus sensora un spoguļa aptumšošanas vadus ![]()
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja: jā, bljee, praider
varu tev parādīt ko un kā tu salauzi un varu pastāstīt arī visu razkaldu kāpēc tieši tā salauzšana visu to mehānismu sabojāja
ej tak tu *******, morālais pamuļķi pirmkārt, kad tas bija- pusotru gadu atpakaļ un kāds biji tu pats pašol ka tu na rečku ******* miķ, idiņ
tieši tā, TAS bija 2007 gada decembrī... un ne jau es nolauzu nost renaultam spoguli un sasipu stūres kasti.....
bet tagad pļā, izlien viens āzis un stāsta, ka kratoties saplīst kautkas
jā, bljee, praider
varu tev parādīt ko un kā tu salauzi un varu pastāstīt arī visu razkaldu kāpēc tieši tā salauzšana visu to mehānismu sabojāja
Sretsked rakstīja: uzminiet, kurai mašīnai IZJŪK airbaga pieslēguma kabelis
Protams, reno kratās,kratās un izjūk
Labs auto...veciem audi nekas pats no sevis nejūk pie airbaga.
tu jau nu āzi varēji paklusēt
nevis kratās un izjūk, bet viens mārupes pediņš pa plaņi ņem un salauž plastmasas kastu, kurā tas pasākums ir iekšā
renault dīleri piedāvā to stūres bloku pa 190 latiem
es ta viņu sataisīju, bet tomēr ir tāda neveselīga interese, kā piečakarēt to sistēmu un ja vēlreiz saplīsīs, tad lai renaulta nākamais īpašnieks domā, ka viņs dabūs pa purnu ar stabu, nevis airbagu
renault rulz ![]()
Sretsked rakstīja: Sajūga demfers, izskatās kā sajūga disks ar šlicēm centrā, kurā iebāžas kārbas pievads, ir atsperes ,kuras mīkstina triecienu... bet nav sajūga ferodo uzliku, diska ārpuse pa tiešo pieskrūvējas spararatam. Tātad, demfers.
Maksā...... 820 ls...pie dīlera....
pagājušajā gadā pirkām sajūga disku ar visiem ferodo turpat, 280 ls..ok cena. Bet nu šitais...lielums tas pats, dzinējs tāds pat, tikai jaudīgāks, turbo.
Smuki.
pirtiks par tiem sajūgiem
labāk ar airbagu tiksim galā!
vakar kautkur lasīju, ka deksters ejot peldēties ņem mazo peldriņķīti ar pīlītes galvu.
fiška ir tur, ka viņs ir pazaudējis puļķīti, kas satur tajā peldriņķī gaisu, tāpēc tā vieta parasti bāž krāniņu....
bet pērn novembrī peldoties jūrā bija tik auksts, ka viņš gandrīz noslīka
p.n. tiem, kas tankā skaidroju, ka krāniņš sarāvās un no riņķa iznāca gaiss
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: vēlos izmēģināt uztaisīt stūres airbaga zaglušku
vai ta visi renaultu dīleru servisi bankratējuši
dīlerserviss piedāvā mainīt visu bloku, kurā iekšā gaismas un pagrieziena slēdži...
citu lentu es ietinu pats..... tagad man interesē tīri tehniskas dabas jautājumi.... piemēram,kuri kontaktiņi štekerī kā un ar ko ir jāsavieno lai kompim liktos, ka viss ir sasprausts
Kindzulis rakstīja: taapat kaa lampinju diagnostika- pameeram pretestiibu.. vai palaizjam iisu impulsu...
airbagiem- bez probleemaam- 220 pieshtepselee un priecaajies par baltu maakoniiti
airbagam abu stekeru (zilā un zaļā) konstrukcija ir tāda, ka izraujot spraudni, kontakti tiek salikti uz īso....
laikam tak lai visādi pretestības mērītāji neizšauj ![]()
opelis rūsē tik ātri, ka viņi vienam opelim nemaz divreiz nepaspēj riepas nomainīt.... tāpēc kād piķi tajā vienīgajā reizē
nu pļā, vai tiešām "dinamiskākajā" auto portālā nev neviens, kurš zina kā strādā airbaga pašdiagnostika?
Audi_B3 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Audi_B3 rakstīja:
Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur
Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!
nu, kas ta bija?
Karbī bija vaina un elektronikā!!
a huļi tu neizjauci motoru kā Vadonis topica sākumā lika??? ![]()
![]()
![]()
Pirmo tagad dekstera pakaļa neinteresē, viņam ir svarīgākas darīšanas
vēlos izmēģināt uztaisīt stūres airbaga zaglušku
tobiš tā lai airbagu nevajadzētu, bet kompim varētu "nomest lampiņu"
es jau varētu pamērīt esošo airbagu, bet man bail ![]()
![]()
![]()
kā palika? vai kāds zina airgaba speceni tam renaultam?
Audi_B3 rakstīja:
Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur
Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!
nu, kas ta bija?
Sviestcs,man vajag renaulta stūres airbaga lentes iekšējā gala plastmasas vadīklu.....diemžēlviņai virsū nav nekādu ciparu,ko tev pateikt,bet varu iedot foto
pinguin rakstīja: 2,6 dzinējam ....blablabla... biezākas čaulas
kur ir tās čaulas?
audī b4 2.8 dzinējam virzuļa diametrs ir precīzi tāds pats kā 2.6 tikai gājiens ir bišķi lielāks
tobiš vienkārši ir cita kloķene.... tajā pašā motora blokā
kartera daļas ir vienādas un vārstu vāki ir vienādi - tu nemaz tos motorus nespētu atšķirt no ārpuses, ja tie būtu blakus nolikti (bez ieplūdes)
jurkins rakstīja: Nevar tam reno to lenti pielikt no audi ,man te viena lieka ir.
varbūt var.... tev tās lenta bildes ir?
šodien dabūju puslīdz veselu lenti.... tobiš pati lente ir vesela, tikai visa kaste bija piebirusi ar sasistiem stikliem un kāds viņu tādu ar stikliem bija pagrozījis.... rezultātā lentes mehānisma mazais zobratiņš uzrāvies uz stikla lauskas un pārlecis un nolauzta lentes stūres gala plastmasas vadīkla
saliku to pasākumu kopā, tur uz visa tā mehānisma ir metkas, kas atvieglo lentes "ietīšanu" tajā mehānismā...
man testeris ir laukos, bet lentei ir 7 dzīslas, bet tikai 5 štekeri galos...
mašīnas galā štekerī pienāk vēl 2 vadi....pieļauju, ka tie tur ir vienkārši rezervē kautkam nākotnē atstāti
1 vads iet uz stūres masu un 4 uz spilvenu.... man izskatās, ka viņš mēra to spilvenu...
varbūt kāds zina ko viņs īsti mēra????
vecajam renaultam uz spilvenu lentā bija 2 vadi un viss....
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Un es vispār neminēju cik skaitliski liels var būt tas pieaugums, bet tikai faktu, ka var celt apgriezienus arī dīzelim.
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
Tukšpļūtis... Saliec šos divus tekstus kopā. Pieaugums no 200 uz 250 km/h ir 25%, kas 1:1 attiecas arī uz apgriezienu pieaugumu, ja vien auto nav ar kaut kādu mistisku variatoru.
tam nav nekāda sakara ar dzinēja maksimālajiem apgriezieniem
pirms tam uz 200 braucot viņš griezās uz 3200 apgrieziem un tērēja 12litrus uz sotaku, ieberot vairāk degvielas (neaiztiekot turbīnu gaiss vairāk nepaliek) viņš tērē 20litrus, pūš melnus dūmus, jo nesadedzina visu oglekli, dod vairākjaudas un spēj pacelt to miskasti līdz 250,griežoties uz 4000 abarotiem,kur arī viņam ir maksimālā jauda
atkārtoju vēlreiz- maksimālie dzinēja apgriezieni paliek kā bija
Kaksis rakstīja: Atvieglināts spararats, atvieglināta kloķene, sporta klaņi + sporta virzuļi, sēdināta galva, atvieglināti vārsti, sporta ieplūde/izplūde = vēl visāds lērums ar atvieglojumiem un sportiem.
Nu kautkā tā.
tas viss turbodīzelim????
vakar atbrauca Sviestcs un novērtēja jauno dušu..... teica, ka esot nodalījums arī tiem, kas negrib pieliekties