iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483
Pirmais 31.03.2009 20:27

uupis rakstīja:

gastello rakstīja: manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli

No kurienes tas dūmu mutulis???

Starpcitu MTZ bez visiem čiptjūningiem dabū tādu dūmu mutuli ārā..

vienkārši pietrūkst gaisa lai sadedzinātu visu iesmidzināto degvielu

sadeg ūdeņraža daļas, oglekļa daļas izdalās kvēpu veidā

līdz ar to palielināts degvielas patēriņš kā tas varētu būt normālos apstākļos - jo daļu degvielas izkvēpina nesadedzinot

Pirmais 31.03.2009 20:25

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: kas ir "karte"

komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...

datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt

Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.

Un metode ar "feiku" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.

tev ir tikai viedoklis vai tu zini

tad pastāsti mums (muļķīšiem) kurā vietā datu ķēdē tas čips tiek iestarpināts

Pirmais 31.03.2009 20:22

Sretsked rakstīja:

ursis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Kājas atbalsts tikai kreisajai kājai?

ko vinsh nesaprata?

es ar redzu tikai vienai kaajai...

tas kaads skjuunings? taa truba?

Uzliec brilles,labāk redzēsi. Un izpildi IQ testu...ja nespēj saredzēt,ka tā ir truba,kas guļ uz grīdas.

uz grīdas????

vēl trakāk! pēdējais kājas atbalsts ir nolūzis

Pirmais 31.03.2009 15:44

Sretsked rakstīja: Urlans cinga ir viens no tiem brāļiem dvīņiem, kas nirst zem salu tilta?

nupat biju VIDā....

tā arī nesapratu kad tad īsti to latu devalvēs.....

es tagad nezinu maksāt man tos nodokļus tagad vai pagaidīt kad nodevalvēs latu?

Ozzz, moš piezvani savam korišam Voldiņam un paprasi kā tu īsti ir!

Pirmais 31.03.2009 15:35

kas ir "karte"

es saprotu, kā tā msh lamā dažādu parametru sākumvērtību kopumu un koeficientus, ar kādu tiek ietekmēts gala rezultāts....

tobiš pamainot tos var nonākt līdz brīdim, kad motoru vispār nevar iedarbināt

komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...

datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt

tā saucamo "poverčipu" šķūnēšanas metode komonreila dīzelim tehniski feiko (uzrāda mazāku) spiedienu komonreila šinā.... tāpēc kompis liek sprauslai stāvēt vaļā ilgāk līdz ar to cilindrā nonāk vairāk degvielas....

ar nosprāgušu gaisa masas mērītāju (bez mērītāja) var braukt, tajā gadījumā komis ņems kautkādus noklusētos datus..... un siltā laikā mašīna vairāk dūmos, jo skābekļa molekulu vienā gaisa litrā būs mazāk....

Pirmais 31.03.2009 9:56

Centis_Nuudele rakstīja: gribi - izstāstīšu kādi faktori, galīgi nesaistīti ar cilindru, rada uzdegumu uz svecēm?

man nestāsti, stāsti autoram....

p.n.

ja citē, tad citē visu manu tekstu, kur tur bija par to,ka tieši cilindrs vainīgs?

Pirmais 31.03.2009 0:35

recluse rakstīja: Labi, pieņemsim ka iepūšam saturu sejā un ko tālāk ar to indivīdu?

viņš noščaudās, tad noķer tevi un atlikumu iepūš tev ānusā....

tad viņš paņem tavu rādāmkociņu un iebāž turpat blakus tukšajam baloniņam

Pirmais 31.03.2009 0:30

Sretsked rakstīja: Es gribu nopirkt bumerangu.

metamais, kas atgriežas no aizmugures

Pirmais 31.03.2009 0:29

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...

vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....

vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums

mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē

tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???

Pirmais 30.03.2009 23:47

Audi_B3 rakstīja: tagadējo dzinēju laikam vairs nav vērts celt augša,jo viņs pēdējā laikā galīgi saguris,nevelk tas autiņš pavisam Diez cik varētu maksāt cits dzinējs,un tā uzstādīšana??

ja tu taisies kādam vel maksāt par darbu, tad pērc uzreiz citu tačku

Pirmais 30.03.2009 23:46

Zoo rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Davai dzeram visi biseptolu!

Tev tikai bromu.

nakui viņam bromu, tāpat tak viņam nestāv

Pirmais 30.03.2009 23:44

Sretsked rakstīja: Kādam nevajag dekoratīvo dārza ezi ??

man jau likās, ka to kindzuli tu nevarēsi ilgi izturēt

Pirmais 30.03.2009 23:43

Sretsked rakstīja: Ursis aizbetonējis garāžas bedri? Oi, nu nevajadzēja jau visus 12m3 piebērt ar betonu.

aizgāja mazais "bumbierītis" ar sūkni un lielais 8kubīgais pilns.... izpumpēja to 20 minūtēs

Pirmais 30.03.2009 23:41

vispār jau rudenī tas auto maksāja 10reizes dārgāk.....

tikai TAS rudenis dabā bija pirms kādiem gadiem pieciem

Pirmais 30.03.2009 20:11

smart235 rakstīja: un kkad senāk, pirms gadiem desmit, bija tāda doma - izķert zaglus ar, tā teikt, ēsmu...

Un tos notvertos ne nu akurāt sist nost, bet ļoti stipri fiziski ietekmēt, ar domu, ka ietekmētais šausmu stāstu pie sevis neturēs. Apmēram, ka "ui, krastmalā, gan nevar strādāt, knapi dzīvs var palikt".

Krastmalas zagļus gan ļoti izdevīgi būtu mest pa taisno Daugavā, un tad, kad kārpās ārā, apmētāt ar akmeņeim.

pirms tam ir jāpiesien pie kājas šņore lai nepārpeld uz otru krastu un nenotinās

Pirmais 30.03.2009 19:29

recluse rakstīja: Ne visi narkomāni zog, varētu likums nestrādāt, bet ja savā īpašumā nosit zagli, tad gan varētu vismaz atzinības rakstu iedot. Ja es savā mājā pieķertu zagli, 99% ka būtu kāds līķis un es policiju neiesaistītu, nav jēga.

es jau iedomājos ko tirgotu beļašos pie stacijas

Pirmais 30.03.2009 19:18

recluse rakstīja:

edijz rakstīja: Mjā, par to, ka narikam varētu būt nazis kabatā, esmu domājis ne vienreiz vien... Tā jau dažs labs pēc skata tāds savārdzis izskatās, ka esmu vairāk kā pārliecināts, ka pat ar savu necilo masu es viņu viens pret viens izsmērētu. Bet, ja šim narkotiku aizmiglotā prāta iespaidā necilvēcīgi spēka resursi parādās komplektā ar nazi, tad nav labi...

Ir zināms gadījums, kad narikam ar mazkalibreni iešauj kājā, šamais tā īsti neesot sapratis un turpinājis uzmākties līdz mehāniski nogāzts un pamests.

Ir tāda lieta kā uzlādēti kondensatori, nekur nav teikts, ka nevar vadāt elektronikas daļas. Principā ja pieķer autozagli ir tikai divi varianti: noskatīties procesu izsaucot mentus cerēt uz kko vai nosist zagli un likvidēt, kā teica viens paziņa - mežos un ūdenskrātuvēs daudz brīvu klusu vietiņu

menti jau to praiderus palaiž vaļā, ja neizdodas piešūt kaudzi ar lietām....

vispār vajadzētu tādu likumu, ja tu kādu nosit un tas nosistais ir narkomāns, tad valsts tam sitējam izmaksā prēmiju 2 pensiju apmērā

Pirmais 30.03.2009 19:13

tā praideri

varbūt pasēžam uz cementa maisa?

Pirmais 30.03.2009 19:03

uupis rakstīja:

Dorisa rakstīja: Renaultiem zavodā pilnīgi visu izpilda caur otru galu.

+1

Un ja gribi no mainīt numura apgaismojuma lampiņu tad jāsāk jaukt no priekšējā paneļa

ir tak indivīdi pat nopietnās autoprogrammās, kas nedraudzējas ar galvu

un vēl vairāk ir tādu interneta lietāju, kas mašīnu nemaz nav dzīvē redzējuši, tikai internetā lasījusi par dažiem ībļiem, kas nav jēguši nomainīt lampiņu

Pirmais 30.03.2009 18:58

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja: Ja var atļauties, noteikti ieteiktu noteikti Citroen ņemt ar dīzeļdzinēju. C3 pietiek ar 1.4 HDI, C4, C4 Picassso - 1,6 HDI, bet C5, C4 Grand Picasso - 2.0 HDI.

Piekrītu. Un esmu iepriecināts, ka tagad tirgū pieejams brīnišķais Citroen-C3 Picasso. Mana izvēle būtu auto Exclusive komplektācijā ar vājāko 1,6 litru dīzeļmotoru (90 zirgspēki), kura degvielas patēriņš ir nieka 4,7 litri uz 100 km:

www.citroen.lv/...

www.zr.ru/...

www.autoreview.ru/...

da tu jau virtuāli pērc kādu 20to tačku

Pirmais 30.03.2009 15:40

Qued rakstīja:

Skats ir šitāds:

content8-foto.inbox.lv/...

taisi lauku šķūningu pa latiem 50

ieliec jaunas durvis - piefleksē un piesvarko stoiku pēc acumēra, noregulē savirzi un brauc

Pirmais 30.03.2009 15:37

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Qued rakstīja: Brauc tāpat kā iepriekš... tikai stūre īsti taisni nestāv, viss cits ir kā nākas.

Ko apdrošinātājs ar šito darīs?

Precizēšu, noliec kādam pa sitienam. Kaut vai mūkusalas aplī.

Runātāji jau visi lieli. Bet tu pēc tam pierādi drošinātājam ka neesi to spezjāli darījis...

drošinātājiem ir jāpierāda, ka tu to darīji speciāli....

jāskatās kas polisē ir teikts par to, ka tajā brīdī mēģināji pacelt zem bremžu pedāļa pakritušo aizkosto čīzburgeri

Pirmais 30.03.2009 15:29

Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.

tu kaut reizi esi tādu motoru redzējis???

p.n.

trubas un spices dragreisisti neskaitās

Pirmais 30.03.2009 15:27

uz šo principu balstās visefektīvākais locekļa pagarināšanas komplekts...

katru dienu tev pa pastu atsūta vienu tableti un vienu līneālu kocekļa mērīšanai

labletes ir pilnīgi nekaitīgas....

lineāli arī visi ir vienāda garuma, tikai pirmajā dienā atsūtītajam lielākais cipars ir 15cm, pēdējā - 30cm

Pirmais 30.03.2009 13:09

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Šādā gadījumā gluži vienkārši motors pirms tam ir bijis par švaku, lai augstākajā pārnesumā spētu sasniegt savus max apgriezienus.

+1

ja vien nav bijis tā ka cilvēks tur to motoru jau līdz tam ir redlainā griezis ar pēdējo pārnesumu.

teorētiski... Bet praktiski tikai kaksis var iedomāties, ka dīzelim var par 25% pacelt motora max apgriezienus un pēc tam nelasīt virzuļus pa grāvjiem.

Ja motors ir labs, tad var pacelt. Jo zavods arī ierobežotāju liek ar pietiekamu rezervi un drošības koeficientu.

pļā, nu tu jau mums esi vēl labāks fiziķis kā raimondsm

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483

Lasītākie raksti

Jaunie raksti