Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: kas ir "karte"
komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...
datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt
Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.
Un metode ar "feiku" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.
tev ir tikai viedoklis vai tu zini ![]()
![]()
![]()
tad pastāsti mums (muļķīšiem) kurā vietā datu ķēdē tas čips tiek iestarpināts ![]()
![]()
![]()
![]()


















uupis rakstīja:
gastello rakstīja: manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli
No kurienes tas dūmu mutulis???
Starpcitu MTZ bez visiem čiptjūningiem dabū tādu dūmu mutuli ārā..
vienkārši pietrūkst gaisa lai sadedzinātu visu iesmidzināto degvielu
sadeg ūdeņraža daļas, oglekļa daļas izdalās kvēpu veidā
līdz ar to palielināts degvielas patēriņš kā tas varētu būt normālos apstākļos - jo daļu degvielas izkvēpina nesadedzinot