Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
Iespēja 1 - vienkārši noņemt ātruma ierobežojumu (un nejauc ar motora apgriezienu ierobežotāju)
Iespēja 2 - ielādēt efektīvāku dzinēja vadības programmu, iegūstot ekonomiskāku un jaudīgāku dzinēja darbību, vienlaicīgi ar lielāku atkarību no degvielas kvalitātes UN noņemt ātruma ierobežojumu.
Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.
Ātruma ierobežotājs tam auto nekad nav bijis.
Mah ātrumu var palielināt tikai uz kinemātikas rēķina. Ja neaiztiek kārbu un riteņu diametru, tad atliek tikai celt motora apgriezienus, kas arī tika izdarīts.
eu "speciālist" vai tu gribi teikt, ka pirms tam pie maksimālā ātruma 200km/h tahometrs stāvēja redlainā.....
tobiš ātruma ierobežotāja funkciju patiesībā veca maksimālo dīzeļapgriezienu ierobežotājs????
un tad tam lūznim tika augstspiediena sūknī ar drāti sasietas olas un tagad NO KALNA PA VĒJAM var dabūt 250km/h ar tahometru krietni aiz sarkanās zonas?


















raimja sindroms