iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492
Pirmais 19.03.2009 21:29

Sretsked rakstīja:

RLaguna rakstīja:

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja: kapitālais remonts tam motorītim vēl neprasās?

Nē, motors pat eļļu vēl nerij. 1,3 CDTI ir ļoti labs dzinējs.

bleķis. tā ir katastrofa nevis dzinējs

Domā, viņš kādreiz 5. ātrumā ir ielicis? Nedomāju gan...

meriva ar PAŠU mazāko dzinēju trāpa tajā svara klasē, kur megāne (vai audī b4) tikai ar lielāko

tavs 2.3 auģiks visticamāk ir 24latu svarā, mans 2.8 ir 45 latos

tāpat meriva - tas mazizmēra opelis ar 1.3 dīzelīti izrādās ir 45latu grupā

un tāpēc man liekas, ka viņam 5tais ātrums ir tikai 1.7 dīzelim...

tāpat kā 1.5 dCi megānei (visos tā motora variantos) ir 5 ātrumu kaste, bet 1.9 dCi un 2.0 dCi ir 6ātrumu....

mani pārsteidza tas, ka braucot ar liekāko pārnesumu viņa 1.3 opelim apgriezieni ir praktiski 2 reizes lielāki kā 1.9 megānei

megānei pirms čipošanas vispār kompis bija saregulēts tā lai pūstu cilindros tikai tik daudz degvielas lai knapākajā gaisā to varētu sadedzināt.... nekādu melnu dūmu arī uzdot gāzi grīdā.... bez jebkāda kvēpu filtra....

kāds ir redzējis kādu kūpôsu megānes (scenika) taksi????

es paeksperimentēju un paliku pie nelielas degvielas padeves palielināšanas... apgriezienos zem 1500 bišķi jūt, ka varētu iet labāk... kopējais degvielas patēriņš ir samazinājies - tas fanam varētu būt aktuāli

es jau fanam piedāvāju - es varu čut piečipot to viņa merivu lai paprovē kā īsti varētu iet dīzelis.... cerams, ka viņa turbīna var sakačāt pietiekami daudz gaisa....

Pirmais 19.03.2009 19:26

VWfans rakstīja:

kuka rakstīja: Mjaa, tas nobraukums - tas vienkaarshi irpilniigs P|ZDEC !

Es taa piesviedu veel tiem 2 gadiem paaris meenshus klaat un apreekjinajau nopbraukumu uz vienu dienu (ieskaitot gan svetdienas gan briivdienas gan sveetku dienas)

180 000 / 800 = 225km diena !!!

Man ar Opel-Meriva 1,3 CDTI, kura uzticami kalpo jau ceturto gadu, sanāk dienā vidēji 59,5 kilometri. 66016 km nobraukums 1109 dienās.

kapitālais remonts tam motorītim vēl neprasās?

Pirmais 19.03.2009 19:23

Kindzulis rakstīja: ...neir.... Krisberga eera....

a vot tu parakājies kur un kas tagad ir mans slavenais kāzu fotogrāfs

Pirmais 19.03.2009 19:20

Sretsked rakstīja: Pirmais, iedod man 60 000 eur.

tik maz nevaru nomērīt

ko tu tur rakstīji par to daudzumu vienā miulilitrā

Pirmais 19.03.2009 19:20

tā vot!

Pirmais 19.03.2009 19:19

Ideots rakstīja: Labdien.

Vai te ir sastopams Dr.Hab. Med. Pirmais on že mikstais Zutis

Habis jau sen te vairs netusē

viņu jau pirms pāris gadiem "paņēma" un "uzmeta"

Pirmais 19.03.2009 19:15

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: 1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas

Kā viņš ir ierakstīts? Tak ne jau ar permanento marķieri, bet programatiski iekodēts. Ja to čipu var ieprogramēt vienreiz, kas traucē viņu pārprogrammēt?

p.s. - man ta vienalga, vienkārši uzturu sarunu.

tikai sarunas uzturēšanas nolūkos arī mēģināšu atbildēt tā lai pat deksteram būtu saprotams

protams, ka neviens pārprogrammēt netraucē.... tikai tev kautkādā veidā ir jāspēj tam pasākumam tikt klāt un vēl jo vairāk - to mainīt

nedaudz tehnoloģijas ievadam

tagad mašinu atslēgās pārsvarā lieto pasīvos rfid čipus, tiem nav vajadzīga barošana un tos var pilnībā iestrādāt atslēgas plastmasas daļā...

mašīnā pašā ir aktīvais nolasītājs - tam ir barošana un jamais tā uz pirkstiem runājot paprasa čipam viņa numurīti....

protams tur ir konkrēts algoritms kā tas tiek iekodēts radioviļņos, cik viņš ir garš utttt.... un protams, ka tur ir šāda tāda drošība....

tad tas numurs iet uz mašīnas kompi un kompis atļauj vai neatļauj mašīnas iedarbināšanu....

vispārīgā gadījumā pietiek ar to, ka tu zini kurus vadiņus savieno tas kompis un izdari TO viņa vietā - un visa megagudrā sistēma ir iebāžama kaķim zem astes

piemēram vecajam dīzeļopelim vienkārši uzmet cadu no sūkņa klemmes uz akumulatoru, iestum un brauc

par laimi mašīnās tagad ir vairāk elektronikas kā tavā vecajā televizorā un ražitājiem ir vieglāk noslēpt vadiņu nesavienošanas faktu

iesākuma palasi šite par RFId lv.wikipedia.org/...

lai arī signāls ir pietiekami stingri kodēts, tomēr tehniski ir iespējams to nodublēt... var tavu atslēgu nolasīt un tad tavā mašīnā iebarot..... kaut arī ražotājs (protams) saka, ka tas nav iespējams

p.n.

nu tas apmēram tāpat kā vidusmēra elektrības lietotājs nemaz iedomāties nespēj, ka var pateikt strāvas stiprumu (nejaukt ar spriegumu) drātī, nepieskaroties pat izolācijai - nu tu noteikti zināsi labāk kā tangensgalvanometru sauc tavā žargonā

p.p.n.

jā - un kas ir pats labākais vispārīgā gadījumā tu vienkārši vari par atslēgu piereģistrēt savu čipoto suni.... vai sevi pašu

Pirmais 19.03.2009 17:51

osiss rakstīja: Ja nesaprati, tad es nesūdzos- ja paša roka būs pa resnu aizlaidīšu pie dīlera, kas manā gadījumā ir citā pilsētā ~35km.

Bet pa atslēgu gan negribas maksāt Ls 100+, jācer, ka Phenom k-ko izdomās.

Pirmais rakstīja:

osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.

hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.

Centis_Nuudele rakstīja:

osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?

Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.

Renaulta inženierrisinājumi spārda.

jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves

scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...

dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)

tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž

sūdzēties tu sāksi, kad vajadzēs mainīt pavaroņikus

Pirmais 19.03.2009 17:50

mums (tiem, kas redzējuši kā vienas pensijas jau pazuda) jau nu vajadzētu nebūt tik rožainām ilūzijām par valsts lomu šajā pasākumā.... slīcēju glābšana ir paša slīcēja problēma

labākā valūta ir sāls, špickas un ziepes

Pirmais 19.03.2009 17:46

Sretsked rakstīja: Man drīzāk ir ticība valsts parādzīmēm ( drīzāk tā nekā obligācija) nekā depozītam kādā brīnumbankā.

nu brīnumbankai normālā gadījumā vajadzētu to naudu grozīt, aizdod kūdras rūpniekiem vai kautkā savādāk pelnīt čut čut vairāk kā viņi man samaksā par to depozītiu.... nu vot un viņiem paliek starpība... no tās viņi samaksā algas papīru čubinātājzaķiem un kas paliek pāri, tas tiek īpašniekiem dividendēs...

bet valsts???? aizņemas naudu, noēd to, samaksā nevienam nevajadzīgu ierēdņu armijai algās.... cerībā, ka CITAI nākošajai valdībai izdosies labāk aizņemties

un vēl cerībā, ka latu nenodevalvēs

Pirmais 19.03.2009 17:41

TDIOTS rakstīja: nūdele Tu esi pesimisc šitais nau PD 131zs mators , kam virzuļi izjūk , šas ir klasiskais 'pukinators'-nelido bet arī nemirst 'jauns'

nu pļā, krutais fofāgenmotors.... 130 zirgiem izjūk virzuļi

un kas notiek ja to 130nieku vēl sačipo????

Pirmais 19.03.2009 16:08

Sretsked rakstīja: Kā arī, naktī automašīna patērē vairāk degvielas, jo tumša uguņi no mašīnas rada papildus gaisa pretestību, jo vairāk miglas un lietus laikā.

Bet dienas laikā gaisma no lukturiem stumj lietu prom no mašīnas priekšpuses, tāpēc Latvijā pieņēma lēmumu braukt visu laiku ar gaismām, lai nav visu laiku jāslēdz iekšā ārā, lai nedilst slēdži.

par par to papildus pretestību IR taisnība, bet vispārīgā gadījumā tā nav gaisa pretestība

Pirmais 19.03.2009 16:07

sīnuss un pī

Pirmais 19.03.2009 16:06

Ozz rakstīja: medicīnā ar sīnusu saprot dobumu

ok, leņķiskais sīnuss, ko Vadonis pieminēja

Pirmais 19.03.2009 15:31

Sretsked rakstīja: Jo līkāks tilts, jo zem tā silāka dzīve.

Tas saistīts ar orientālo termālās izloces koificientu, kura leņķiskais sīnus saistās ar pī.

sīnuss pēc definīcijas saistās ar pī

Pirmais 19.03.2009 15:13

pokui tilts.... to vismaz var redzēt un naudiņa ieekonomējas kautvai nenodedzinātajā degvielā uz pārējiem tiltiem sastrēgumois stāvot....

voooot biblene gan manī izraisa šaubas par valsts līdzekļu saprātīgu izlietojumu.....

pieminiet manus vārdus - pusgadu pēc būves atklāšanas aizejiet pasktīties kas tur patiesībā iekšā būs

Pirmais 19.03.2009 15:07

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja:

šķībtiltu jamais jau sanjeema pusgatavu ,

Kurā vietā tas tilts ir līks ??

kas???? tu mārupē dzīvo??? tilts līks ir jau kopš slogojuma

Pirmais 19.03.2009 14:20

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: bet ko nu vairs un par kukuļiem blakus lodziņā-

a ko ta šamam dariit- teikt ka viņš zina

pateikt, ka saņēmis doļā tik un tik un ka ir gatavs nomaksāt no tās doļas visus nodokļus - lai tikai VIDs piestāda rēķinu

nu tāpat kā mūsu brašais prezītis izdarījās

arī caurkritis dakterītis takš

Pirmais 19.03.2009 14:17

Ozz rakstīja: bet ko nu vairs un par kukuļiem blakus lodziņā-

a ko ta šamam dariit- teikt ka viņš zina

pateikt, ka saņēmis doļā tik un tik un ka ir gatavs nomaksāt no tās doļas visus nodokļus - lai tikai VIDs piestāda rēķinu

Pirmais 19.03.2009 12:29

didzinators rakstīja: Auto pardots, aizgaja eksportaa pie curkaam ar 90000km tafelee

tobiš uz vāciju

Pirmais 19.03.2009 12:26

Sviestnesis rakstīja: tas ir kaut kāds psec...

www.tvnet.lv/...

vienu sektoru izsaimniekojis, raujās uz nākošo....

riktīgs "uzņemējs"....

Lai gan tas pašreizējais Bļirks jau arī naf nekāda dāvana...

blakus kabinetā stāv rinda ar kukuļdevējiem, a šams neko nezin...

Dienvidu tiltā pazūd 27 ļimoni kā nebījuši,

a šams blisina acis un neko nesaprot....

vai šams naf gadījumā not-king-spešala radinieks

starp birka kabinetu un to blakuskabinetu, kurā stāv tie kukuļdevēji rindā ir lodziņš, kura izmērs ir aizdomīgi pietuvināts latvijas bankas naudas zīmes liekumam

Pirmais 19.03.2009 12:12

Arnijs rakstīja: Pirmais... Tieši tā! Liek pēc kārtas aizdedzē visas esošās un jaunās atslēgas. (to uzprasa pats TECH2 pie programmēšanas) Un pie katras šādas programmēšanas nomaina veco immo kodu.

Fīča visai šai lietai ir - ja gadījumā tev ir nozudusi vai nofizģīta viena no esošajām atslēgām, tad pēc esošās atslēgas pārprogrammēšanas viņa būs derīga tikai durvju atvēršanai, bet aizbraukt auto ar to atslēgu nevarēs. Manuprāt ļoti noderīgi ir tas, ka tas ļauj iztikt ar iespējami mazāko zaudējumu, nevis mainīt jaunu TWICE bloku + atslēgas. Ja ir vēlēšanās nomainīt tikai mehānisko daļu , tad arī tas ir tāpat izdarāms, nemainot immo bloku, bet pieprogrammējot pa jaunam. (pasūtītās atslēgas atnāk tikai ar mehānisko daļu, bet immo ir "tukšs")

es vēl joprojām esmu pārliecināts, ka tehniskā realizācija tam pasākumam ir tāda

1) unikāls atslēgas kods ir ierakstīts atslēgā kopš atslēgas dzimšanas

2) mašīnas blokā ir atvēlēts zināms skaits vietu (4 renaultam, vai 7 bēmēvē)

3) kodējot mašīnas blokā tiek ierakstīti atslēgu numuri

pārējais ir atkarīgs no softa, kas realizē atslēgu piesiešanas funkcionalitāti - tobiš varētu būt tā, ka apstrādā katru konkrēto atslēgu - (maina vai dzēš mašīnas kompī atslēgas#1, vai#3 informāciju)

sābiem varētu būt tā, ka ar rūpnīcas softu tiek izdzēstas visas atslēgas un tad pēc kārtas nolasītas (no pašas atslēgas) un rakstītas iekšā....

tas nozīmē, ka manuprāt nav tā, kā Arnijs saka, ka atslēgas elektroniskā daļa ir tukša....

jo tad varētu LEGĀLI (nelegāli to protams var) 10000 atslēgās ieprogrammēt vienādu informāciju un mašīnai piesienamo atslēgu maksimālais skaits nebūtu ierobežots

(varbūt sābiem nav ierobežojuma)

Pirmais 19.03.2009 11:47

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

es oponēju apgalvojumam, ka paprasot uzrakstīt protokolu pārkāpēju vienkārši palaiž vaļā

Nu man ir kādi divi oficiāli ar protokolu izrakstīti brīdinājumi...

Bety bez naudas soda un punktiem. Pēdējais janvārī - Pārdaugavas pusē uzbraucot uz Zelta tilta 76 pie atļāutajiem 50 beidzās ar rakstisku brīdinājumu 1 punkta un Ls 30 vietā...

man ir viens brīdinājums par jostām.... jostu kampaņas laikā

par ātrumu man arī likās, ka maksāt oficiāli ir labāk un tā arī vajag darīt (jo 5 latu vietā varēja dabūt 3) visu laiku man ir bijis tā, ka viņi paskatījās bāzē vecos pārkāpumus un nemaz viņiem prātā neienāca rakstīt brīdinājumus

tagad cik iespējams izvairos no papīru formēšanas - jā es esmu "tas sliktais"

bet man tā ir izdevīgāk

kamēr mani nenoķers un nesodīs par kukuļdošanu - ES NEMAINĪŠOS....

saprati?????

Pirmais 19.03.2009 11:39

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

turbopiile rakstīja: interesanti, ka līdzīgās situācijās kā apraksīja Pirmais, pasaku, ka davai rakstam protakolu, šis pasaka, ka slimkums rakstīt un palaiž..

man pilnīgi visas reizes, kad palūdzu rakstīt protokolu, jamais ir arī uzrakstīts..... rezultātā man ir 7 soda punkti

Drīkst arī retāk pārkāpt...

Man laikam ir 2 punkti, kas +/- 1 punkta robežās gadu gaitā nosvārstās. Un nekas - esmu dzīvs, visur esmu paguvis un par nervu sabrukumu nesūdzos...

par "retāk pārkāpt" nav bazara

es oponēju apgalvojumam, ka paprasot uzrakstīt protokolu pārkāpēju vienkārši palaiž vaļā

Pirmais 19.03.2009 11:36

agrāk varēja maksāt 5lati uzreiz vai vēlāk iet "pie priekšnieka" kas uzlika sodu 3 lati

tagad ar to protokolu uzreiz ir jāiet uz banku maksāt 20, pie tam parādās datubāzēs pārkāpuma fakts un citreiz tevi uzskata par recidīvistu

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492

Lasītākie raksti

Jaunie raksti