kautkā neesmu redzējis pie csdd nevienu piketu
vai demonstrāciju- tātad tur viss ir labi
![]()
![]()
![]()
kautkā neesmu redzējis pie csdd nevienu piketu
vai demonstrāciju- tātad tur viss ir labi
![]()
![]()
![]()
plā...man audī izrādās apskate beigusies jau 20 dātumā
kāds negrib aizbraukt iziet???
domāju, ka nekas jātaisa nebūs...pat pakaļbremžu suporti nebūs jāmaina ![]()
![]()
kruīze arījāliek nebūs ![]()
msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Neesi pamanījis,ka apskati iziet nevari? Pats teici,ka jākrāj nauda apskatei. Atvaino, bet tas jau ir smags novirziens uz izputēšanu.
Izputēšana ir tad, kad nevar maksāt to, ko obligāti jāsamaksā. Teiksim, ja jāmaksā līzi par tačku, bet naudas ikmēneša maksājumam nav. A man mašīna nepieprasa noteiktā datumā izietu TA...
Un vispār, manā situācijā vismaz 80% latvijas autobraucēju dabūtu pakrāt naudiņu jo ar vienu algu to prieku pagrūti pacelt
ūja
cik ta tā miza maksā?
x_rays rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
tātad sanāk, ka tur tavam dižmobīlim vai nu tur nav 30kw, vai zudumi ir lielāki visādās transmisijās, riepās uttt...
Nu ja... Tā sanāk... Un ar šo domu elektrobraucējs varēs sevi mierināt, kad aķis būs tukšs jau pusceļā.
Zināji, ka Prius reāli dzīvē spēj noēst 18l/100km? Ražotājs citus ciparus sola - tikai aizmirst piebilst, ka ar šo mašīnu nedrīkst braukt garus gabalus ar pedāli grīdā.
Es nezinu, kaa ir jabrauc lai priimuss apestu 18l uz 100. Normali braucot vinjsh neko daudz vairak kaa 6l nerij. Tas pie tam jauktaa rezhiimaa. Ja domaa par ekonomiju, var paterinju ari zemak nodziit. Pats drizak nekad muzhaa ar primusu reali braucis neesi.
ja domā par ekonomiju, tad prīmuss ir jādod fanam
p.n.
šodien paskatījos renaultam vidējo - 6.2 kā briedis
starp citu - ja runa ir par paliksanu ceļā elektrības trūkuma dēļ, tad jāņem vērā ne tikai sildīšana/dzesēšana, bet arī gaismas..... un skaņa
gājēju biedēšanai
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
vispār, ja tu nepamanīji, tad Pirmais apgalvoja, ka specifikācijās tiek norādīti maksimālie NM un ZS, patiesībā dabā to var dabūt šaurā apgriezienu diapazonā....
un šaurā diapazonā arī tiek spiests uz ekonomiju...
rezultātā parādās tādi brīnumi kā 5 litri uz 100km 150zs mašīnai
Nu bet Pirmais nepamanīja, ka diskusija ir par to, vai dinamiku nodrošina Nm vai kW, nevis par to, kas rakstīts specifikācijās.
Un kādēļ gan "5 litri uz 100km 150zs mašīnai" lai būtu brīnums? Tādēļ, ka lielākā daļa neaptver, ka jaudīgs motors var braucot darboties efektīvā pusslodzē, kamēr šujmašīnai ir jāizmanto maksimālā jauda, kas jau ir tālu no efektivitātes.
kādēl brīnums???
tāpēc, ka 5 litros degvielas nav tik daudz enerģijas lai nodrošinātu 150zs jaudu laikā, kas nepieciešams 100km nobraukšanai
tas, ka viens dzinējs kautkādos savos darbības apgabalos spēj nodrošināt 150zs un citos apgabalos 5l/100km, tas ir pavisam cits stāsts
kāpēc nelikt 2 dzinējus???vienu kad vajag ekonomiju,otru jaudai ![]()
![]()
![]()
Seene rakstīja:
vispār, ja tu nepamanīji, tad Pirmais apgalvoja, ka specifikācijās tiek norādīti maksimālie NM un ZS, patiesībā dabā to var dabūt šaurā apgriezienu diapazonā....
un šaurā diapazonā arī tiek spiests uz ekonomiju...
rezultātā parādās tādi brīnumi kā 5 litri uz 100km 150zs mašīnai ![]()
![]()
![]()
![]()
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: stulbeņi
kas tad ir ZS??? pa lielam tie ir NM pareizināti ar apgriezieniem (un konstanti)
pats nestulbenis? Te jau tiek apgalvots, ka pliki Nm dod dinamiku.
Dinamikai vajag kW(Zs) - t.i. Nm + apgriezienus. Milzu Nm bez apgriezieniem vienkārši kaut ko salauzīs, bet uz priekšu netiks.
Un tiklīdz elektromotoram atgriežamies pie kW, tā ļoti saasinās jautajums par akumulatora ietilpību.
Jeb savādāk sakot - ražotājs sola, ka auto ar 12kW dzinēju spēj konstanti uzturēt 80km/h.
Manā pieredzē gan ekoauto ar 30kW un pedāli grīdā "atduras" pret vēju ~100km/h. Kādai aerodinamikai ir jābūt, lai tiktu uz priekšu ar mazāk kā pusi no šādas jaudas?
kautkur kautkad lasīju, ka teorētiski labam elektromobīlim uz 100km/h vajag ~150wh uz kilometru... pie tam uz vēja pretestību tur aiziet apmēram puse. starp citu - riepas daudz enerģijas noēd....
tātad sanāk, ka tur tavam dižmobīlim vai nu tur nav 30kw, vai zudumi ir lielāki visādās transmisijās, riepās uttt...
Bucefals rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Bucefals rakstīja:
1. Tu neatbildēji uz jautājumu.
2. Maximas stāvvietā ar līnijām apzīmēto vietu vairāk nebija. Noparkojos es attālākajā punktā attiecībā pret durvīm tuvākajā pie iebrauktuves.
Alternatīva bija parkoties ārpus stāvvietas - ja ar likumu pamatota atbilde uz manis uzdoto jautajumu ir "jā", tad turpmak tā arī darīšu.
Vai braukšu uz Rimi.
Vai nebraukšu vispār nekur.
Pirmais jautajums joprojām atklāts.
bļē, ja ôperā nebūs brīvu vietu, kurā rindā sēdošajam tu sēdīsies klēpī???
farruhs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
farruhs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
farruhs rakstīja: Pirsts...
tfu bļin... Pirts
davaj brauc man mājai jumtu palīgā uzlikt.....es tev pastāstīšu visu par pirtīm
Es pirtij jumtu jau pabeidzu... nākamnedēļ būs koka logs un koka durvis.
Vēl flīzes jāiemet un tad griesti jāliek...
Nu tu saprati... nav man laika tev palīdzēt.
P.S. Ar urāliem cenšos nepīties.
man pirts jau ir vienreiz nodegusi
cik reizes ir degusi tavējā?
Manējā nenodegs... man pie katra pakša būs pa pažarniekam.
oplā.... vadonis pie tevis pirti dzīvo?
hei, purva āzi
pie ķekavas apļa ir bamperu šķūningkantoris... telefona numuru nezini?
Bucefals rakstīja: Labrīt!
Man atkal laikam kaut kas nav kārtībā ar domāšanu...
Noliku auto Maximas stāvvietā un dabūju plāksteri.
Esot pārkāpis 131. punktu.
Cik saprotu, tad problēma ir tur, ka es biju nolicis auto vietā, kas nebija apzīmēta ar baltajām līnijām.
Ar līnijām apzīmētās vietas bija aizņemtas (brīva bija tikai invalīdu stāvvieta). Tāpēc noparkojos blakus gājēju ietvei pēc iespējas tuvāk brauktuves malai.
Neuzskatu, ka biju nolicis auto tā lai traucētu citiem satiksmes dalībniekiem - man garām visos vajadzīgajos virzienos varētu pabraukt pat tūristu autobuss.
Punkts ir šāds:
131. Stāvvietās pie ietves vai, uzbraucot uz ietves, ja stāvvieta apzīmēta ar 532. vai 533.ceļa zīmi un 827., 828., 829., 830., 831. vai 832.papildzīmi, atļauts stāvēt motocikliem, tricikliem, kvadricikliem un vieglajiem automobiļiem bez piekabēm, bet, ja stāvvieta apzīmēta ar 825. vai 826.papildzīmi, - arī vieglajiem automobiļiem ar piekabēm, kā norādīts ar attiecīgo papildzīmi un ceļa apzīmējumiem. Stāvvietās uz ietves transportlīdzekļi jānovieto vienā rindā iespējami tuvu brauktuvei. Uz ietves atļauts stāvēt velosipēdiem, mopēdiem un motocikliem bez blakusvāģa, ja tas netraucē gājēju pārvietošanos.
Bet "P" zīmes manuprāt tur nav vispār, nerunājot jau par papildzīmi kā janovieto transportlīdzekli.
Tad nu jautājums - ja stāvvietā nav papildzīmes par to kā jānovieto automašīna, bet ir līnijas uz asfalta, vai tas automātiski liedz iespēju automašīnas novietot šinī pašā stāvvietā vietās, kur šīs līnijas nav ievilktas?
besī ārā šitie tirliņi, kuriem klāt ir pasaules gals brīdī, kad neļauj noparkot kajēni pie maksimas kases (vai vismaz ieejas durvīm)
pie deglava ielas dižmaksimas ir smuki sazīmētas strīpas kur un kā stāvēt un atstātas vietas lai varētu normāli izbraukt.... katru dienu tūlīt pēc darba visas ieejas durvīm tuvāko rindu apbraucamās vietas ir pilnas ar šitādiem umņikiem, kuriem veikalā iebraukt naudas nepietiek, bet dirsa ir tik resna, ka liekus 20 metrus noiet ir par grūtu
ne jau pašvaldībnieki paši izdomā apstaigāt lielveikalus - sākotnēji jamos palūdz lielveikalu administrācija
skatījos 5gīru, tur jamie testēja zaļu teslas rodsteri
tur var atrast aptuvenas cenas
ķipa jamie sola 8 gadus garantiju aķiem - tad ir cerība, ka ar pilnu uzlādi varēs tos 100km nobraukt (ja sākotnēji paredzēts nobraukt 500+)
stulbeņi ![]()
![]()
kas tad ir ZS??? pa lielam tie ir NM pareizināti ar apgriezieniem (un konstanti)
vienkārši iekšdedzes dzinējiem griezes moments ir maziņš minimālajos apgriezienos, liels kautkur pa vidu un atkal maziņš lielos apgriezienos...
tas, ka jūs te fanojat par ahujenniem ZS ir pilnīga huiņa.... līdz tādiem apgriezieniem pie kuriem ir tie zirgspēki lielākā dīzeļsābi tiek aizgriezti vienu dienu gadā.... un daži bencīnsābi vipār nekad mūžā ![]()
![]()
bet šito iekšdedzes dzinēju piesaukšanu šite iesāka i-iņčiners.... nu i nekui tos - par elektromobīļiem labāk bazarējiet...
ko teiksiet par teslu? varbūt vēvēfans varētu testa braucienu veikt un izteikt savu viedokli
i_edgars rakstīja:
Raacens rakstīja: Lai nu kā visiem te piesauktajiem dzinējiem DARBA diapazonā raksturlīkne būs +/- vienāda un to lai viņš strādātu šai diapazonā paveiks tramsmisija.
Kāda transmisija??? Sajūgs, kardāns utt?!!
Te pagaidām par elektromobīli runājam. Tā starp citu - dažiem dzinēji pat riteņos iemontēti! Tā ka DARBA diapazons sākas no NULLES.
un tagad saliec savus tekstus ar maniem dažas lapas atpakaļ ![]()
![]()
hei, iņčiņer!! kas pa šo laiku izmainījās??? kāpēc tagad arī tavam elektromotoram grieze parādījās pie maziem apgriezieniem??? gūgli pašķirstīji???
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: hei iņčiņer..
Pirmais saka melns, tobiš ka neēdot nevar uzbaroties, bet iņčiņers saka balts????
Neēdot var vienkārši nobeigties. Bet cilvēkiem ar sajātu vielmaiņu liekais svars baisi ātri var pieaugt, pie tam neko daudz nerijot.
tad tā lai arī saka, ka ēda un barojās
es pazīstu cilvēku, kurš arī sver ~180kg
jamā ēšanas paradumi ir apmēram tādi - ja ir ko ēst, tad vajag paēst
citādi ir nespēks ![]()
![]()
![]()
farruhs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
farruhs rakstīja: Pirsts...
tfu bļin... Pirts
davaj brauc man mājai jumtu palīgā uzlikt.....es tev pastāstīšu visu par pirtīm
Es pirtij jumtu jau pabeidzu... nākamnedēļ būs koka logs un koka durvis.
Vēl flīzes jāiemet un tad griesti jāliek...
Nu tu saprati... nav man laika tev palīdzēt.
P.S. Ar urāliem cenšos nepīties.
man pirts jau ir vienreiz nodegusi
cik reizes ir degusi tavējā? ![]()
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
tev vaidzētu ražot elektromašīnas, nevis skursteņos kāpt... tu tāds gudrs izklausies
nu vai vismaz tramvajus rīgai vaidzēja pasūtināt kautkur līvānos
Atskaitot kārtējās glupības, neko citu nevari uzrakstīt? Guglē paskatījies, vai slinkums??
par papildus samaksu es tev varu izrēķināt to raksturlīkni... pie nosacījuma, ja tu man pateiksi visu par to motoru un barošanu tajā nisanā ![]()
farruhs rakstīja: Pirsts...
tfu bļin... Pirts
davaj brauc man mājai jumtu palīgā uzlikt.....es tev pastāstīšu visu par pirtīm
![]()
![]()
![]()
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
atbilstošas jaudas elektromotoram pie maziem apgriezieniem viennozīmīgi būs lielāks griezes moments
Pie cik maziem, un kādam elektrodzinējam??
Teiksim asinhronajam pie 10 apgr/min??
Kā tu domā? Cik viegli ir tevi nosaukt par gudru?????
Nu un Tevi kā nosaukt?? Par tukšpļūti!! Tikai un vienīgi. Varbūt kaut vai guglē apskatīsies kādas ir iekšdedzes dzinēja, asinhronā maiņstrāvas dzinēja un līdzstrāvas dzinēja raksturlīknes?? Tieši sadaļu par griezes momentu.
tev vaidzētu ražot elektromašīnas, nevis skursteņos kāpt... tu tāds gudrs izklausies
nu vai vismaz tramvajus rīgai vaidzēja pasūtināt kautkur līvānos
msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
Ir gan... viennozīmīgi divdesmitpiecgadīgs Audī 90
Tieši tā, izputēt tās mašīnas dēļ nevar...
līdz brīdim, kad jāsāk mainīt pakaļas bremzes ![]()
pag...nē..... ja nebrauc līdz apskatei, tad arī nauda ietaupās ![]()
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
atbilstošas jaudas elektromotoram pie maziem apgriezieniem viennozīmīgi būs lielāks griezes moments
Pie cik maziem, un kādam elektrodzinējam??
Teiksim asinhronajam pie 10 apgr/min??
Kā tu domā? Cik viegli ir tevi nosaukt par gudru?????
hei iņčiņer..
Pirmais saka melns, tobiš ka neēdot nevar uzbaroties, bet iņčiņers saka balts????
tavam hamburgīnī 1000nm ir 4000 apriezieniem...
zem 1000 apgriezieniem jams ir vājāks par jebkuru tramvaju ![]()
Pirmajam personīgi gan liekas, ka riepu pirkšanu nevar īsti pieskaitīt pie ieguldījumiem auto.... ja kādam ir pretējs viedoklis, tad kāpēc neieskaitīt arī benzīnu?
un inčiņers manāmi neskaita ne tikai riepas, bet arī logu šķidrumus uttt.... jo kā savādāk par padsmit gadien car dabūt taḑus ciparus