markss rakstīja: Tu gribi pateikt ka par 55 minūtēm pārdevi mašīnu
Pārdod manu, nopelnīsi
Nav brīnums, ka tik baudāmu auto pārdod ātrā tempā. Hondas kvalitāte pārliecina!
markss rakstīja: Tu gribi pateikt ka par 55 minūtēm pārdevi mašīnu
Pārdod manu, nopelnīsi
Nav brīnums, ka tik baudāmu auto pārdod ātrā tempā. Hondas kvalitāte pārliecina!
Gregers rakstīja:
Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.
Ko labu Gaujienā darīji?
Bieži braucu uz turieni ar sievu un bērniem pie viņas vecākiem.
Velomens
Sodam vajadzēja būt kādu 50 latu apmērā! Kas gan mūsdienās ir piečuks? Tur pat 6 litri dīzeļdegvielas nesanāk...
Seene rakstīja:
Nevajag nekādus baisos kalnus. Vidusmēra nemotors bez pārslēgšanās netiks galā pat ar mūsu līdzenumu zemes šosejām. Piemēram, Valmieras. Ir sanācis braukt ar kruīzu mašīnai, kam motors ir uz robežas - Multivan ar 1.9 - kruīza izmantošana bija gandrīz neiespējama - kruīzs atslēdzās ātruma krituma dēļ ļoti bieži.
Mana Meriva 1,3 CDTI stāvajā kalnā pie Plāča, braucot no Valmieras puses, ceturtajā pārnesumā stabili velk augšā ar 60 km/h.
Piekrītu DjedMorozam.
Besī ārā tas, ka tiek propagandēta ātruma pārkāpšana:
Apdrošinātāji sava biznesa labad pakļauj riskam cilvēku dzīvības. Cēloņsakarība šāda:
1) klients saņem Ātruma polisi;
2) klients jau pavisam droši brauc ar 110 km/h, pārkāpjot ātrumu;
3) klients pierod pie šī nelegālā ātruma;
4) klients biežāk panāk lēnāk braucošos;
5) klientam biežāk rodas situācijas, kad ir vēlēšanās apdzīt;
6) viena no apdzīšanas reizēm izrādās liktenīga, jo netiek veikta drošos apstākļos, redzot pietiekami garu ceļa gabalu uz priekšu - rezultātā avārija ar cietušajiem.
Ļaunums nav tik daudz pašā ātrumā, kad auto brauc pa savu joslu, bet gan tajā apstāklī, ka ar 110 km/h braucošs pārkāpējs diezgan bieži panāk noteikumus ievērojošos vadītājus un tad nespēj nogaidīt apdzīšanai piemērotu brīdi. Brīvdienās, nobraucot 696 km pa Latviju, šitādus kretīnus atskatījos dafiga.
staar rakstīja:
Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas.
Nu, nu, neticu. Nav viņiem tai Beļģijā tik lielas tās algas. 1000 latu uz rokas mēnesī ir pasūdīga alga, 1500 - vidēja, 2000 - palaba alga, vairāk par 2000 - laba alga. Ja ģimenē viens pelna, teiksim, 1800 latu, otrs - 1400 latu, tad ģimenes ienākumi ir 3200 latu uz rokas mēnesī. Nesaki, ka šādi cilvēki tur nepērk jaunu vidusmēra vieglo auto, piemēram, lieliskos Opel-Meriva 1,7 CDTI vai Nissan-Note 1,5 dCi !
Uz šīs Meganes esošos FP sērijas numurus dalīja 2005.gada oktobrī. Visticamāk, auto ir bijis vairāk kā viens saimnieks.
Dzonijs_007 rakstīja: es teiksu taa ja blakus buus neste un statoil tad pildiisos nestee, kaut vai taapeec ka leetaak un galvenais nav rindaa jaastaav aiz visiem desmaižu pirceejiem bet ja masiinas panelii mirgos briidinaajuma lampina ka loti az benziina un statoils buus pa celam tad citu tanku speciaali nemekleesu, tatad kurs tanks pa celam tur pildos.
Es pie iespējas uzpildu dīzeļdegvielu Nestē, bet, ja nav pa ceļam un bāka tuvojas tukšumam, tad, izmantojot ,,Latvijas Avīzes,, atlaižu karti, kas dod 0,9 santīmu atlaidi uz litru - Statoilā. Jelgavā ir tāda situācija, ka Statoili ir centrā, bet Neste nomalē, uz kurieni retāk sanāk braukt.
Ja braucu uz Rīgu, tad parasti iebraucu Nestē Vienības gatves un Graudu ielas krustojumā.
R0ze rakstīja:
Eu a kādas figņas taisa uz A2 pie Siguldas... Es domāju ka mok uztaisīs 4 joslas, bet fig tās pašas 2 joslas, bez tam tagad apmales ir tik šauras ka reāli auto nobraukt tur nevar, kas nozīmē ka tiek kam notiek kāda tehniska šaize stāv uz pusceļa..
Un grāvis 2 metri uz leju iet...
To posmu var apbraukt, pie Sēnītes nogriežoties uz Inčukalnu, tad Inčukalna pievārtē pārsimt metrus aiz dzelzceļa nogriežoties pa kreisi, tad pēc 5,5 km vēl pa kreisi uz Stīveriem un Stīveros pa kreisi uz Siguldu. Zaudējums apmēram 10 minūtes, ja pa grants ceļu brauc saudzīgi.
Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.
Vakar Mažeiķu naftas tirdzniecības nama dīzeļdegvielas vairumcena pārsniedza 95.benzīna vairumcenu par 9 santīmiem, sasniedzot 80,6 santīmus. Tas nozīmē, ka drīzumā dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības cena pārsniegs 85 santīmus. Man kā dīzelistam tas nepatīk.
msh rakstīja:
Toties lielais vairums ķīseļu pie tiem 160 draudēs izlēkt no motortelpas
Manējais 1,3 CDTI nemaz tik ātri neiet.
TDIOTS rakstīja: citaadi jaunais tomaac ir stipri baudaamaaks bet nu tie max 2,0 diibeliishi reaali besii pat uz sierzemi nu jau oficciaali dod 2,4l , nemaz nerunaajot par ACURA turboo un 3,5l 280zs , karoch apdala muuss- jevropieshus konkreeti
Es gan salīdzinoši ne tik jaudīga 2 litru benzīnnieka esamību Honda CR-V modeļu klāstā uztveru ar prieku kā iespēju ietaupīt, jo auto cena tad neskrien debesīs, bet no skata taču auto tāpat kruts.
Centis_Nuudele rakstīja:
ak rakstīja: Es arī braucu testa braucienu pa gandrīz to pašu ceļu. Jā, patika tas, ka salons diezgan labi nostrādāts, nekas negrab.
Atradis ar maršrutu, kur testēt salona grabuļus... Pa jūrmaleni...
sorry...
Ja gribas pamatīgāk notestēt Hondu-CR-V pirms iegādes, tad par 45 latiem diennaktī plus benzīna izmaksām var to noīrēt un izbraukt kaut vai pa jauko Kabiles - Kuldīgas grants ceļu:
Redz, kur apraksti par jauno Honda CR-V:
Gregers rakstīja: Joprojām strādā savos 74 jo negrib mājās sēdēt un jo projām normāli brauc ar savu kādrei jaunu iegādātu VW Jetta 1.6l diesel.
Pēc motora spriežot, tā būs kaut kāda 80.gadu Jetta, jo tagadējai ir 1,9 TDI un 2,0 TDI.
Gregers rakstīja:
Zoo rakstīja: Nedris,netàlais!ar to pasu saljaru tavai oomei maizi un pienu ved.
Ja tu to man, tad manējā pati aizbrauc pakaļ!
Joprojām strādā savos 74 jo negrib mājās sēdēt un jo projām normāli brauc ar savu kādrei jaunu iegādātu VW Jetta 1.6l diesel.
Un joprojām ienīst raudātājus...
Šajā gadījumā svarīgi, vai ome brauc ar vecu Jettu, ko ražoja līdz 1992.gadam vai arī ar jauno Jeetu, ko sāka ražot 2005.gadā. Atšķirība milzīga, jo pa vidu bija Vento un Bora.
2007.gada janvārī es ar jauno Honda-CR-V izbraucu testa braucienu. Izvēlējos izbraukt ar benzīnnieku, kam ir automātiskā ātrumkārba. Mašīnai bija 380 km nobraukums. Nesen bija uzpildīta bāka, un pirms manis bija braukuši daži cilvēki. Borta kompjūters rādīja vidējo benzīna patēriņu 11,1 litru uz 100 km un to, ka vēl ar bākā esošo degvielu var nobraukt 508 km. Bākas lielums 58 litri. Es braucu gar Spices aizmuguri laukā uz Jūrmalas šoseju, tad pagriezos uz lidostu, pirms lidostas griezos atpakaļ, tad atkal laukā uz Jūrmalas šoseju, tad pa kreisi gar Spici līdz Ventspils ielai, tad pa labi pa Ventspils ielu gar ,,Hanzas maiznīcām,, , pa labi pa Krūzes ielu līdz Liepājas ielai, tad laukā uz Jūrmalas šoseju un atpakaļ līdz Hondas veikalam. Mana brauciena laikā kompja uzrādītais benzīna patēriņš saglabājās 11,1 litrs uz 100 km - tik, cik līdz tam bija izrēķinājis. Tehniskie dati saka, ka patēriņam pilsētā jābūt 10,9 litriem. Tā kā auto vēl pavisam jauns, neiebraukts, tad jāsecina, ka patēriņš atbilst vēlamajam un nemaz nav liels priekš palielas, komfortablas mašīnas ar pilno masu 2,1 tonna. Nogriežoties uz lidostu, kur beidzās pilsēta, ieskrējos līdz 100 km/h, iztaisot kikdaunu. Uzrāviens tāds viduvējs - strauji braucēji noteikti apgalvotu, ka vājš. Visumā mašīna tādējādi ir laba nesteidzīgai, mierīgai, komfortablai braukšanai, jo skaņas izolācija man likās ļoti laba. Mašīna gaitā bija nedaudz pacieta, toties ļoti stabila līkumos un uz laba ceļa seguma.
Šodien Jelgavas Statoilā 95.benzīns 75,9 santīmi, dīzelis 83,4 santīmi.
Nav tālu tās dienas, kad dīzeļdegviela benzīntankā maksās virs 85 santīmiem - šodien vairumtirdzniecībā dīzeļdegvielas cena pirmo reizi pārsniegusi 80 santīmus, bet mazumtirdzniecībā normāli jābūt 5 santīmiem klāt:
Honda-CR-V tiek aizvien pārdots ļoti veiksmīgi. Šā gada pirmajos četros mēnešos Honda-CR-V no jaunajiem auto ieņem trešo vietu pārdošanas apjoma ziņā.
1. Škoda-Octavia - 377 mašīnas;
2. Škoda-Fabia - 277 mašīnas;
3. Honda-CR-V - 269 mašīnas.
didzinators rakstīja:
mazdainis rakstīja: Topicu var slegt.
Vakar apskatijam vienu sudrabotu rav4, 2002 - radiniecei iepatikās- ņemšot. Esot lielaks ka COLT un drosaks.
P.S/. Auto no vaczemes, sanaca kad viens pazina kas dzen vagenus šito bija atdzinis. Price ~8000lvl
Par otro gadu 8000lvl, nu laikam sapipejies esi!
Toyotai-RAV4 cenas turas labi. Redz, kur 2002.gada RAV-4 maksā gandrīz 9 tūkstošus latu:
UUSA rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Nu šorīt aplīkojot Nesti sirds priekā salecās - 81,7 santīmi par litru!
Lai dzīvo ES, lai dzīvo MN, lai dzīvo pasaules naftas ieguves un pārstrādes korporācijas! Aleluja!!!!
Rēzeknē?
Vakar Rīgā bija īpatnēja situācija. Dienas vidū dīzeļdegviela dažās Nestēs maksāja 79,7 santīmus, bet dažās 81,2 santīmus. Tāpat dažos Statoilos - 80,9 santīmus, bet citos - 82,4 santīmus.
Velomens rakstīja: 7dien mamma brauca uz Rēzekni,nu nepaklausīja mani,lai brauc caur Madonu. Rezultātā zvana man un saka,ka braukusi sešas stundas! 29 luksofori,esot visi nervi sačakarēti!
Kad vēl nebija nekādi remonti,tad vienmēr ir braukusi 2:30h
Tad jau Tev mammīte baigā gāzēja, izspiež vidējo ātrumu 96 km/h. Lai to sasniegtu, kur iespējams, jātur kādus 120 km/h!
mazdainis rakstīja:
Kadas vel idejas cenu grupa lidz 10-11 k EUR, mazs un ekonomisks. ???
Maza skoda?
Tur sanāk mazlietota Meriva - 2005.-2006.gads ar nobraukumu 30-50 tūkstoši km. Piemēram, šāda:
Ar Colt neesmu braucis, taču ar 2004.gada Toyota-RAV4 (2 litru benzīns, automāts) gan. Pagājušā gada vasarā noīrēju šādu RAV-4, kurai nobraukums, šķiet, bija 40 tūkstoši km - ,,bardačokā,, atradu servisa grāmatiņu. Pabiju Jelgavā, Tukumā, Talsos. Braucu gan pa šosejām, gan pa grants ceļu. Jāteic, ka biju gaidījis no šī auto vairāk - uz sliktas kvalitātes asfalta, kādi Latvijā ir vairumā, kā arī uz grants ceļa RAV-4 likās mazāk stabils nekā mana 2006.gada Opel-Meriva. Kaut kā tas auto stipri svārstījās, sajūta tāda, ka lidinās pa gaisu. Skaņas izolāciju arī biju gaidījis labāku. Jāsaka, ka samērā patīkama braukšana bija uz ideāla asfalta, kā arī nesteidzīgi stumdoties sastrēgumos (pateicoties automātiskajai ātrumkārbai). Vidējais benzīna patēriņš toreiz sanāca 8,5 litri uz 100 km, braucot samērā mierīgā tempā (80-100 km/h pa šoseju, 50-60 km/h pa grants ceļiem). Vispār nesaprotu, kamdēļ tos RAV-4 tik daudz pērk? Varbūt jaunās paaudzes modelis ir baudāmāks?
Ozz rakstīja: bija te taads pilsonis, Vigants peec nika...
ar putaam uz luupaam klaastiija, ka hjundai matrikss( laikam ka)ir zaebis štelle un komplektaa ar opliizi vispaar labaaks nekas buut nevar....un taa vinjam laiks ietaupaas par ko $$$ pelniit ka vai nu....
tagad gribeetos zinaat kaa vinjam iet, vai tas matrikss veel dveš, un kaadas ir prognozes, ka vinjam to urnu diileris panjems atpakalj bez batonu spraušanas visaadaas atverees...
Manai Merivai 1,3 CDTI tagad divarpus gadi, 54332 km nobraukums un viss rullē.