Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
BB 10.09.2011 21:58

Par jauno - cienu atteikšanos no rezidences un braukšanas ar trīs mašīnām ar mega apsardzi. Pagaidām atstāj inteliģenta un augsta līmeņa cilvēka iespaidu.

Par Zagleru, tagadējie slavinātāji varētu atcerēties, ka šito glābēju atveda Šķēle un kā viņu aplika pirms četriem gadiem. Nerunājot par aploksnēm un dīvāniem.

Tagad šitas veidojums ir tīrākie afēristi. Sprūdž visiem tēloja baigo maģistru, pats nav pabeidzis pat savu šaraškina kantori, kas dala diplomus internetā. Bet nav kauna apdirst mūsu universitātes. Da viņa Šveicē neakreditētā NY nezināma baņķiera vārdā nosauktā koledža ir vistālāk no prestižas augstskolas cik vien var būt. Ja šitāds būs premjers, tad Nothing special atpūtīsies. Pārējā sarakstā pilnīgs sbrods, kancelejas dāmas, bez sajēgas par reālo dzīvi, parādnieki. Aiz cīņas par oligarhiem, cīņa par citiem oligarhiem Berķi un Stepanovu, pie kam vēl ar Odiozu apsardzes firmu.

Programma vispār murgi un vājprātīgi eksperimenti, bez jebkāda pamatojuma un kaut minimāla aprēķina par piedāvāto ideju sekām.

Bet mūsu bāleliņam jau jebko var iebarot

BB 28.08.2011 15:38

muttabor rakstīja:

Pirmais rakstīja:

aizvermuti rakstīja:

Pirmais rakstīja:

aizvermuti rakstīja:

Tad attiecīgais rezistors jāslēdz paralēli!

nevajag lielīties ar savu fizikas nezināšanu

Nevajag lielīties ar savu spēju drukāt vietā un nevietā.

Iepriekš minētais par rezistora paralēlo pieslēgumu ir pilnīgi atbilstošs risinājums anonimikis minētajam variantam, ja led spuldzites pretestība ir lielāka par parastās spuldzītes kvēldiega pretestību.

kas tev traucē tukštiržanas vietā pateikt kāda pretestība ir jāpieslēdz lai lampiņa mirgotu normāli?

p.n.

Pirmais joprojām nav ieguvis atbildi uz mūzīgo jautājumu - nauhj pavarotņikos ir tie ledi jābāž?

a) kruta skan

b) visiem pacaniem tādi jau ir

c)esmu nolēmis dzīvot "zaļi" un uzskatu, ka led ielikšana pavarotņikā parastās lampiņas vietā samazinās mašīnas vidējo degvielas patēriņu vismaz par 2 litriem uz sotaka....

d) tāpēc, ka izdega lampa un pie rokas bija tikai tas leds

e) cits variants

tu laikam iestrēgi pie žigulīšiem.

var būt pajautā AUDI rupnīcai ko viņi ar tiem LED sāka ņemties pirms tas nebija saskaņots ar satiksmes noteikumiem?

AUDI ieraudzīja MAXIMA LED spuldzētes un iepatikās

BB 28.08.2011 14:52

Vispār tās blakus teritorijas jēdziens vai nu precīzāk jādefinē, nosakot kādas zīmes tur liek, vai jāiznīdē kā suga. Jo cilvēkam, īpaši svešā pilsētā nav nekādas nojēgas par to kas ir, kas nav blakus teritorija. Ir gan pārdesmit metru garas ielas, gan izbrauktuves no teritorijas ar visiem luksoforiem (mentene Gaujas ielā).

Visizcilākā situācija bija pretim tiesai Lomonosova ielā, kur uz brīdi bija saliktas stāvēšanas aizlieguma zīmes. Gabaliņu tālāk normāls krustojums, zīme aiz tā nav, tātad var stāvēt. Izrādās pāšvaldībnieki izpētījuši, ka tā tipa nav iela, jo redz tur nav ielas nosaukuma un tik līmē atspērušies. Kā cilvēkam noteikt, ka tas nav krustojums, viņus neinteresē.

BB 19.06.2011 21:29

sarashkins rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Tā kā nekuj skriet un nevajadzēs RD

+miljons

Tā skriešana īstenībā tāda psiholoģiska problēma, galvu vajag ārstēt, tāpat kā visādiem "atkarīgajiem".

Nav psiholoģija te tikai. Ja Tev no rīta jābūt Ventspilī, pēc tam vēl darbi Rīgā un vakarā Madonā, tad ir milzīga starpība, cik ātri brauc. Protams uz jāņiem alu dzert var braukt da kaut uz 50.

BB 27.05.2011 22:16

TDIOTS rakstīja:

Velomens rakstīja: Baudiet 1. un 2. daļu - www.velomens.lv/...

cepuri nost

skoc rulzz nemērā , speialized un GT gan bik iesūkā-mana pieredze

nezinu kā Teherānā(nau būc) vs Erevāna , bet ,pers.es., pa Erevānu gan ar ričuku neriskētu braukt , dalpajopisms apsolūtais taxšto , domāju ,neko neesi 'zaudējis' ,neizbaudot' Erevānas extremo satiksmi

Teherāna ir pilnīgs bardaks satiksmē ar nežēlīgu smogu. Lai gan trakāko esmu redzējis Baku.

Bet čalim respekts, ar velosipēdu tur vajag iekšas.

Savādāk Irāna forša valsts, tikai šmigot nedrīkst

BB 24.05.2011 17:40

From: Виктория Копылова [mailto: trenchant2@inbox.ru ]

Sent: Tuesday, May 24, 2011 9:41 AM

To:

Subject: ПОМОЩЬ В ТЯЖЁЛЫХ СИТУАЦИЯХ С ДОРОГИМИ ЛЮДЬМИ

БЛАГОНРАВОВА

Елена Михайловна

Адепт высшей алтарной магии.

Верну мужа в семью!

Восстановлю отношение с любимым, без греха и вреда здоровью! (За один день

Мгновенно прекращу измены, устраню любовницу вашего мужа. (Теперь страдать будет она, а не вы.

Уникальный обряд "Арабская ночь" сделает Вас единственной и желанной для него!

ОФИЦИАЛЬНАЯ ПРАКТИКА

(Чеки, письменная гарантия,

100% результат

(495)

649-21-16

646-68-40

ICQ: 640-950-460

Visas problēmas vienā sekundē

BB 12.03.2011 18:13

Par 50-60 saņiem ziemā var neslāpēt pa nakti nost, lai silti ira

BB 05.03.2011 22:42

ursis rakstīja: dulns puisiets. pie madžohediem ... un nakšņošot pie viņiem. atradis kurnakšņot,lai šo var uzreiz sašņorēt-un tirgot verdzībā. kādā harēmā par...

šim valstis trūkst,emocijas? vai vnk sliece uz pašnāvību?

Irāna ir ļoti normāla valsts, ar pozitīvu attieksmi pret ārvalstniekiem, ļoti skaistu dabu un laipniem cilvēkiem.

Noziedzība ir daudz mazāka kā pie mums.

Nevajag klausīties tupu propagandu.

Vienīgi ar velo ir ļoti bīstami, bet ne jau to iemeslu dēļ, ko visi domā. Satiksme kā jau visā šajā reģionā ir traģiska, noteikumi tiek pilnībā ignorēti.

Lai veicās !

BB 02.03.2011 22:36

IkdienasViesis rakstīja: Nu, tāpēc jau tik lielā kantorī kā RS būtu nepieciešami vismaz trīs kompetenti neatkarīgi cilvēki, kas vadoties no izmeklēšanas prakses, sniedz profesionalu atzinumu strīdus situacijās CSN gadījumos. Protams, ir oficialais dokuments, kuru iesniedz CP , kur tiek noteikta vadītāja vainas pakāpe. Bet, CP reti kad noteiks vainas pakāpi t.s. "tizlās vecenes" rīcībai. Tas tad arī jāizvērtē zinošiem profesionļiem, nevis piem. RS vadošajiem inženieriem un grāmatvedēm...Bez tam, pēdējā laikā no medijiem redzams, ka RS vadība baidās no sabiedrības noskaņojuma, kurš pret sab.transporta vadītājiem ir izveidojies negatīvs. Tāpēc, vairumā gadījumu vainīgais vadītājs "pūļa sindromam" par godu tiek izmests no darba, bet "tizlai vecenei" sapiķota kompensacija par mutes turēšanu. Domāju, ka situacija RS ir steidzami jāuzlabo, jāatceras, ka vadītāji arī ir tikai cilvēki, kuri kādu reizi kļūdās. Arī tehnika, ar kuru viņiem jāstrādā, ir tehniski novecojusi. Nezinu, vai RS kantorī darbojas transporta vadītāju arodbiedrības organizacija, bet būtu vēlams tādu izveidot. Šodienas apstākļos tas ir ļoti būtiski. Piemēram, policijas struktūrā, atjaunotā policistu arodbiedrība ir ļoti aktīva un daudz palīdz policistiem darba attiecību nodrošināšanā un stabilizacijā. Kurš katrs džekiņš ar lielākiem "pagoniem" tur vairs nevar palaist muti kā ienāk prātiņā....

RS arodbiedrība ira, nezinu kādas atsauksmes no iekšienes, bet no ārpuses, cik nācies sadarboties izskatās zolīdi. Zinu vismaz 5 tiesas, kur aizstāvēja RS darbiniekus un nepiekrita atlaišanai.

Par policistiem Tu smagi maldies. Tur ir Sūna, kurš savāc naudu, neko nedara un tukši muld. Tiem ir smagi nepaveicies.

BB 23.02.2011 23:39

www.ss.lv/...

Jauna sajūta vecākiem automobiļiem:

+ Lukturi deg labāk,

+ Gaisa kondicionieris, ir vēsāks

)

BB 23.02.2011 23:36

www.ss.lv/...

Ir arī sadaļa spirtik, vodka, sigareti

BB 23.02.2011 23:35

Ideāla sadaļa, cilvēki pat nekautrējas

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

BB 23.02.2011 23:30
BB 02.02.2011 20:16

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja:

Nav jau tā ka no nulles ir RVR tehniskā bāze un speciālisti. Nav jau aviolaineris

Manuprāt labāk kaut drusku dārgāk, bet uz vietas taisīt, kaut arī kopā ar kādu. Protams vieglāk jau no škodas atkatu paņemt, čakars mazāks.

Nu nez - tomēr tur ir MILZU BEDRE starp 1960 gadā projektētu vilcienu un modernu tramvaju. Spečuki ir, bet tie ir tikai nosacīti spečuki...

Domā mūsējie Otkatu nesagribēs, pa pārdesmit valsts garamntētiem miljoniem neuzbūvēs lāzeršovu un beigās nepazudīs ar galiem?

Es nesaprotu par ko cepiens, ka kāds RVR vienkārši NEGRIB to tramvaju būvēt? Ja negrib, par ko cepiens?

Kāpēc vbiņiem ir jāgrib to tramvaju projektēt un būvēt?

Privāts kantoris - grib būvē, negrib nebūvē...

Uzskati, ka patiešām varam un reāli spējam - atrodi (pārmāni) specus un taisi augšā. Kur problēma? Pie reize arī nopelnīsi...

Nu nav gluži tik traki, ka RVR viss no 60tajiem. Vilcienus viņi tagad modernizē un nav galīgi lohi.

Bez tam kaste, riteņi un elektromotors no 60tajiem diži mainījies nav tikai kompji klāt piekārti un dizains cits

Par to sākt pats. Ne tikai par tramvaju.Jā var sākt pats Latvijā, ja zini kur tirgosi, bet neceri saņemt kādu palīdzību no valsts, normālus kredītnoteikumus u.tml. Bet principā tas ir iespējams.

Sākt nopietnu biznesu, kur ir prognozējams faktiski tikai valsts vai valsts uzņēmumu pasūtījums, neesot labās attiecībās ar kādu partiju, kas tajā brīdī, kad sāksi strādāt, būs pie varas, ir utopija. Mazākos biznesos, lai dabūtu valsts naudiņu tāpat vajag pazīšanās ar tiem, kas pieņems lēmumus.

Par ražošanu un pievienoto vērtību. Attiecībā uz topika tēmu - tramvajs, tur ir augsta pievienotā vērtība, jo tā ir sarežģīta tehnoloģiska iekārta. Mezglu un izejvielu pašizmaksa ir zema salīdzinot ar gala produkta vērtību. Pie tam daudz lielāka kā piemēram mēbeļu ražošanā.

Protams, ja ar augstu pievienoto vērtību saprot tikai ka ne no kā taisa kaut ko (izgudrojumi, programmas utt.) tad tā protams ir zemāka. Bet tad vajag stipru izglītības sistēmu valstī.

Diez vai Latvijā būtu vērts teiksim vest un malt kafiju u.tml. tur tiešām nav liela pievienotā vērtība salīdzinot ar izejvielu cenu. Lai gan, piemēram, Liepājas Metalurgs, kausē metālu.

Savukārt viszemākā pievienotā vērtība ir nopirkt ārvalstu izstrādājumu un maksāt ārvalstu speciālistiem par šī izstrādājuma apkopi tad priekš mums tā ir ar mīnus zīmi.

BB 01.02.2011 20:10

IkdienasViesis rakstīja: No "0" procesa sākt ražot tramvajus mūsu apstākļos pagaidām ir pilnīgi neiespējami. Lai līdz tam izaugtu, nepieciešami vēl vismaz 10 gadi. Optimālākais variants būtu, ja mēs kaut kur rietumos varētu iepirkt jau gatavas tramvaju virsbūves un pārējos loriņus, un pie mums to visu montēt kopā. Tad jau pakāpeniski daļas varam sākt ražot arī paši. Kaut kas noteikti labāks par baltkrievu piedāvājumu jau iznāktu. Tik , cik Rīgai vagonus vajadzētu, varētu pakāpeniski saražot. Pēc tam jau var domāt par exportu. Manā skatījumā, pašreizējais jaunais čehu "brīnums" ne būt nav tas optimālākais risinājums - ir redzēti arī labāki. Man pašam ļoti patik Vīnes jaunie tramvaji - tiem ir izcils pāatrinājums, ļoti līgana gaita, arī Drēzdenes vagoni arī viennozīmīgi ir labāki par škodām - patīkami pārsteidz to lielais ātrums ārpilsētas linijās.

Nav jau tā ka no nulles ir RVR tehniskā bāze un speciālisti. Nav jau aviolaineris

Manuprāt labāk kaut drusku dārgāk, bet uz vietas taisīt, kaut arī kopā ar kādu. Protams vieglāk jau no škodas atkatu paņemt, čakars mazāks.

BB 29.01.2011 15:12

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

nafig mums ražošana un ekonomika

galvenais lai bezdarbnieks var ērti pēc pabalsta aizbraukt

BB 29.01.2011 14:43

Liets regulāri gan benzīns gan dīzelis, nekādu pretenziju!

BB 09.01.2011 10:33

Poličus pamācīt, ja nemīžas var:

1) trafarētā bez bākugunīm ievērojami pārsniedz ātrumi, droši sēdies astē velc pakaļ (izpildos regulāri, seku nav);

2) nekautrējos taurēt uz tiem CP kas aptur traucējot satiksmi, esmu arī arī vārdiski un personiski paskaidrojis, ko par to domāju (regulāri tā daru);

3) ja pašu tā aptur, nobrauc tā, lai nevienam netraucētu, lai CP pākāto lielāku gabaliņu;

4) Ja Tevi aptur kopā ar vēl kādu baru un ignorē, neviens noteikums Tev neliek gaidīt. Ja pēc apturēšanas neviens nenāk klāt, brauc droši tālāk (2X ir darīts - bez sekām).

BB 02.01.2011 15:29

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

BB rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?

Diez vai....

"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!

Labāk pats palasi CSN 127. punktu - tas aizliegums attiecas uz vienā utp joslā braucošajiem.

Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies

Pie mums ar to netikt galā, kamēr +20 ir noziegums, bet vilkties pa kreiso, taisīt aiz sevis kilometrīgu rindu, nepalaižot garām, speist uz gāzi, kad apdzen nekad netiek sodīts,

BB 01.01.2011 19:20

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.

Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...

Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...

otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.

Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

BB 29.11.2010 22:01

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Transporta nodokli ir iespējams maksāt arī pašam. Sīkāku INFO var atrast CSDD mājas lapā.

bez CSDD starpniecības

Tas ir kautkas no kosmiskās fantastikas…

to jau tu nezināji, vai ne? Tikai, ak tu neraža, bankā arī jāmaksā par maksājuma veikšanu...ufff.... Šausmas, kā tā var,ne?

Es jau sen piedāvāju – dokumentu uzrādīšana – maksas pakalpojums. Grib policists redzēt manus papīrus – samksā un skaties laimīgs, nevar samaksāt – tātad negrib dokumentus pārbaudīt. Elementāri.

nu tak piedāvā. sāc ar kontrolieriem trambulī.

Starp citu, tam varētu būt reāls pamats - uz etalona ir maziem burtiem rakstīts "Šī karte ir RP SIA "Rīgas satiksme" īpašums..." - tā ka par šo mantas uzglabāšanu varētu vēlēties godīgu samaksu!

Bez tam- es godprātīgi glabāju izlietotos etalonus tiem atbilstošā vietā - noliktavā (galda atvilktnē), kur nav saules gaismas (tie neizbalē) un ir biroja papīru uzglabāšanai atbilstoša temperatūra un mitrums (kondicionēts gaiss), un apsveru iespēju piesūtīt RS paziņojumu, lai šie, teiksim, 30 dienu laikā atbrauc pie manis un aizvāc savu īpašumu, pretējā gadījumā lai rēķinās ar soda naudu un ātri tikšķošu skaitītāju!

Ok, bet nez kā tas no likumiskā viedokļa - vai man ir tiesības pieprasīt RS aizvākt savu īpašumu no manas rezidences?

Vai arī šie atbrauks, konstatēs defektus un piestādīs man apmaksāt skādi par kādām nebūt skrambām un citām nodiluma pazīmēm, kas radās lietošanas laikā?

Izdari, uzraksti, kas sanāca

BB 15.07.2010 23:10

288.4. pasažieru iekāpšana un izkāpšana pasažieru sabiedriskajos transportlīdzekļos to pieturās;

Uzsvars uz sab. transp. tātad pieturā nevar izlaist pasažierus zīmes zonā.

Drusku nepareizi. Sab. transporta pieturās drīkst apstāties, ja netraucē sab.tr. arī zīmes darbības zonā.

BB 09.07.2010 23:18

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nubet tieši tā! A grafiku ierobežo pārējie lēnie tramvaji...

ja uiz līnijas visi būš jaunie tramvaji, moš arī varēs sastādī ātrāku grafiku...

Diezin vai ko tur vairāk var izspiest.

6. maršruts.

Jugla - Radio iela -

9.3 km,

21 pietura,

25 luksofori.

Braukšanas laiks - 33 minūtes. (atpakaļ -35min.)

(40.autobuss brauc tik pat ilgi)

Ņemot to visu vērā- tas ir daudz vai maz?

Teorētiski var kādu pieturu nolikvidēt. Kuru?

Teorētiski var kādu luksoforu noregulēt.

Taču praktiski jau vairākus gadus mēģinājumi izmainīt signālplānu Ropažu-Vairogu krustā, lai trambulajam nav jāstāv 2-3 min! ir kā pret sienu.

Tramvajs takš ir ātrākais sab transports, tāpēc tam veselas divas joslas.

BB 03.07.2010 15:08

Pirmais sliktu šņabi dzer, maini točku!

Normatīvie akti jau ir uzskaitīti.

Lai gan protams, būs baigi smagi atmazatsa, ja uzbrauksi uz pārejas braucošams lisapēdistam. Varbūt ar kaudzi liecinieku, vai baigi kruto ekspertu.

BB 27.06.2010 22:32

Izbraukāju svētkos pus Vidzemi un Latgali apm 500 pa asfaltu un 50 pa gruntīm policistu redzēju vienreiz uz Puškina ielas Rīgā. Laikam visi bija mežos

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti