iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
modena 17.03.2009 13:38

Kaksis rakstīja: Kā maksā tā strādā! Tāds ir moto.

dzīt nah tādus vajag.... darbs policijā - tas ir aicinājums un Gods kalpot Latvijai.

Gribi taisīt biznesu - PN... gribētos redzēt kur tev tāpat vien iedotu dzīvokli... tikai par to ka tu varbūt labi strādāsi nākotnē....

modena 17.03.2009 13:21

Seene rakstīja:

modena rakstīja: Vai varbūt Vācijā apdzīvotās vietās, remontu zonas standartā nāk 80km/h ierobežojums

Vācijā apdzīvotā vietā ceļa remonts vairāku km garumā ar pilnu seguma atjaunošanu ilgst 2-3 dienas. Un tajā laikā tur var būt arī 30 - bet tad nevienu brīdi 24h laikā nebūs situācija, kad zīmes stāvēs vientuļi pamestas - darbi notiek nepārtraukti.

tu zini ko nozīme pilna seguma atjaunošana?

vai zini ceļa izbūves tehnoloģiju? 2-3 dienas ... nu nu... stāsti stāsti...

modena 17.03.2009 13:14

Vai varbūt Vācijā apdzīvotās vietās, remontu zonas standartā nāk 80km/h ierobežojums

modena 17.03.2009 13:13

Seene rakstīja:

modena rakstīja: varētu kā Vācijā - ceļu remontu posmos saliek foto radara brīdinājuma zīmes un foto radarus...

Es noteikti par. Tikai pilnu komplektu - arī ātrumu ierobežotu līdz 80 kā Vācijā, nevis 30.

?

Vācijā bija redzēti remonti ar 30 un 50 km/h ierobežošanu.... par kādu komplektu iet runa? Lielceļu?

modena 17.03.2009 13:09

Kaksis rakstīja:

modena rakstīja: varētu kā Vācijā - ceļu remontu posmos saliek foto radara brīdinājuma zīmes un foto radarus...

Pie mums tas būtu jādara jau uz robežas.

tur radaru zīme jau stāv....

modena 17.03.2009 11:41

varētu kā Vācijā - ceļu remontu posmos saliek foto radara brīdinājuma zīmes un foto radarus...

modena 16.03.2009 17:35

Nav visām rūpnīcas normas....

piemērām MM bremžu trubiņu nomaiņa nav normēta.... sāk parasto dziesmu ka jāskatās ka ies vaļā.... vai nekas papildus nenolūzis.... dziesma atstrādāta un tik un tā beigas dziesma par 2 cilvēkiem un divām cilvēkstundām....

modena 16.03.2009 11:11

bija līdzīgi - kā pēc stundas saņēmu rēķinu par 2 stundām... remonts bija nereglamentēts ( nav noteikta stundu norma), līdz ar to cik patērēja, tik patērēja....

Piezvanīju uz reģionālo auto markas info tālruni - šie teica ja nav reglamentēts- tad vietējie paši ceņņiku nosaka....

modena 16.03.2009 11:08

Kaksis rakstīja: Ja deksters kandidētu, tad viņa moto būtu:

"Legalizēt noteikumu pārkāpšanu!"

tu toč saproti to ko izlasīji?

modena 16.03.2009 11:07

Šie pateiks ka pie auto trīs cilvēki strādāja.....

modena 16.03.2009 11:06

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Tieši ja visu uzvestos kā kakši, būtu ideāla valsts. Tādu izlecēju deksteru dēļ jau visi sūdi notiek. Bardaks, anarhija, tie ir dekstera sabiedrotie.

Bardaks un anarhija kāreiz ir kakšu izraisīta. Kuriem viss pofig, ka tik savu sili piesmelt.....visiem,kas nepiekrīt vajag ar stekiem un pa muti...

Za to uzreiz kārtība. Vienreiz dabūji pa muti, otreiz vairs nelīdīsi... Savādāk jau nevar ārstēt cilvēkus, kuri nezina savu vietu.

Par to pašu Krieviju, kāda seriālā pareizi pateica- tikai jauni naivi uzskata ka Krievija ir liela......

Latvija nav liela- līdz ar to tavi scenāriji ir iedarbīgi tumšajos kaktos un dziļi laukos.... Rīgā diez vai tā kāds uzdarbotos... šodien viņi - rīt viņus...

Laukos gan būtu tekst - PN kamēr vesels... un pēc tam kuj ko atrastu un pierādītu....

PS. Kaksis izklausās pēc 2 kursa mentu skolas audzēkņa.... bija viņš paziņa... arī saskatījās "pareizo" filmu... tikai pat bomži šo nah pasūtīja... un pēc diviem ģipšiem pārgāja citur strādāt...

modena 10.03.2009 11:53

varu kļūdīties - bet ka tik pretim Supernetto Jūrmalā kaut kas tika manīts...

modena 06.03.2009 10:03

batka rakstīja: Ja jau šlesers ne pie ka nav vainigs ko tad viņš kladzina ka lidostu attistijis.Viņš tak neka nevar ietekmet pec modenas teikta

TP arī kladzina par treknajiem gadiem... kas no tā?

Tā telekompānijai LNT paziņoja Satiksmes ministra kandidāts Kaspars Gerhards. Viņš teica - ja jāizvēlas, kurai nozarei samazināt finansējumu taupības nolūkā, tad pastāv lielākas iespējas samazināt finansējumu ceļiem, nekā taupīt uz pensijām vai veseības aprūpes nozari.

www.db.lv/...

JL ka redzam - savu politiku nemaina... nezinu ka LVC un SM - bet pašvaldībām finansējumu jau nogrieza faktiski pa 50%.... tā kā par labiem ceļiem uz nākamiem 10. gadiem varam aizmirst.....

modena 06.03.2009 9:59

Sretsked rakstīja: Ja,es domāju,ka liela. Un es lepojos ar to,kas esmu...ka esmu latvietis un dzīvoju Latvijā.

Un, ja tu noniecini tautu,no kuras pats nāc...vai kuras zemē dzīvo...tad tu esi ČMO.

Kur es teicu ka nelepojos ar savu tautu?

Tu vari kaut nošauties aiz patriotisma jūtam - tas nemainīs mūsu ekonomisko potenciālu un statistiku... un objektivitātei nav nekā kopīga ar noniecināšanu... esam kādi ir.

Un par to valodu..... katrs lieto to kas šim ir ērtāk... ņemot vērā tavu tatāram līdzīgu interfeisu.

modena 06.03.2009 0:56

Sretsked rakstīja: tas teksts- 'mēs jau maza tauta' tiešām par tevi pasaka daudz.

1.35 miljoni no 2.261 milj... - akujenno liela tauta.... viens Londonas guļamrajons....

modena 06.03.2009 0:41

Sretsked rakstīja: Kas tad nu? Itāļu auto mīļotājs lamājas??

Modena, labi jau ir,ka tagad tu zini, tu esi tūdaliņš.

tu varbūt izņemot lētus jautājumus vari kaut ko pa tēmu pateikt? izskatas ka nevari... bet izskatās kā notirst baigi tev gribās...

dod jēdzīgus komentārus pa tēmu.....

pS. Klasisks variants- zagļi kliedz- re kur Šlesers... kamēr visi pēta SM - tikmēr šie visu valsti pa tīro izzaga.... bet auni tik kliedz ka Šlesers ir pie visa vainīgs

modena 06.03.2009 0:35

Tā ka bez politiskas gribas - mums nekas labāks nespīd......

Tie "cīnitāji par taisnību" pat nejautāja kāpēc es nepievienojos to baram.... tagad paskaidrošu - citādi deks atkal no vienas frāzes apmīzisies....

Skatoties no ceļinieka pozīcijas Šlesera laikā ( runa nav par viņa personīgiem nopelniem, bet par to ka viņa vadīta struktūra pēc dziļas žopas vismaz sāka kustēties):

1. SM LVC sāka plānot ceļu attīstību - jeb to ka viņi redz to perspektīvē

2. Aizgāja virkne ceļu izpētes projektu ( apvedceļu izpētes nepieciešamība Latvijas 40 pilsētām, galveno šoseju ( Liepājas, Jelgavas..) izpēte

3. Parādījās politiski, nevis uz standartiem, balstīta vēlme sasniegt augstākus standartus.

Šie trīs momenti ir galvenais priekšnosacījums ceļu attīstībai.

Mēs neesam tik lieli lai iegūt to ko vēlamies - un neesam tik politiski gudri, lai maksimāli izmantot savu ģeogrāfisko stāvokli lai kardināli kaut ko mainīt.

modena 06.03.2009 0:19

Veicot vienas ļoti interesantas šosejas izpēti man bija brīnišķīga iespēja iepazīt sistēmu - varbūt tagad bišk kaut kas ir mainījies - taču būtība paliek ta pati - skaitļi.

Mūsu apstākļos tie ir pārāk mazi. Un mūsu birokrātija no visu baidas.... ka piemērām ieliks pārāk lielas prognozes. Ar normālo prognozi - varētu cerēt uz minimālo 4 joslu šoseju - ar parasto prognozi jau šodien uz šosejām vajag pa 1.5 joslu katrā virzienā. Taču prognozes vismaz tad tika koriģētas tā, lai nevis dabūt no ES vairāk naudas - bet lai faktiski pārasfaltēt atsevišķus posmus, jo tie parametri daudz maz atbilstu patiesībai.

Tā kā, ja vēlamies būt objektīvi - ne visur, saskaņā ar Valsts standartu, tie apvedceļi ir vajadzīgi. Lietuvā to ir daudz - jo paši braucot kādreiz uz tiem tirgiem, mēs viņiem pacēlām intensitātes rādītājus, līdz ar to radam pamatu ceļu infrastruktūras sakārtošanai augstākām līmenim.

modena 06.03.2009 0:19

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: - mums te ta ka ambīcijas pa lielu.... priekš mūsu mazas tautas...

nu zini...ar šito tu tieši pa taisno esi pierakstījies tūdaliņu kategorijai...

Tie ir šitie 'ko tad nu mēs, mēs jau maza tauta'

losis.

ej tirst lošara....

modena 06.03.2009 0:11

Varbūt tādēļ ka leiši plāno - jo ceļi šiem ir valsts lepnums.... un ceļu fonds pēc manām domām - šiem ir gandrīz svēta lieta.

Mēs savukārt līdz 2005. gadam tik pietaisījām bedrītes..

No 1993. gada ceļiem vispār nebija normāla finansējuma - jo vara domāja par dajebko izņemot valsti... līdz ar to loģiski ka visi kuri varēja kaut kur aiziet aizgāja prom no ceļu nozares. Un izskatās ka palika tie, kuri vai nu bija īstie ceļinieki.. vai nu tie kuri bija nevis ceļinieki - bet riktīgi uzticamie birokrāti - kuri bija gatavi ar jebkādu lēmumu sadzīvot...

Sākoties ES ērai - mums garām sāka plūst ES nauda- jo mums faktiski vairs nepastāvēja normāla plānošana un nebija praktiski, izņemot atsevišķu ES finansētu mērķu sīkas izpētes.... mums pat šodien nav poņas cik daudz naudas vajag lai visu savēst kārtībā.... jo pēc sākotnējiem aprēķiniem - sanāca virs 2 000 000 000 Ls... nolēma ka tik daudz nedos - līdz ar to ierobežojas ar vienu miljardu.... ka teikt sākumam...

Ja lielākais ļoļiks mani ieskaita savā kategorijā - tas laikam liels gods.... bet man poh uz to...

Jūs te baigi spriežat par to, par ko nav nekādas poņas.... bišk agrāk bija tekst, ka salīdzinot ar Poliju - mums te ta ka ambīcijas pa lielu.... priekš mūsu mazas tautas...

Pastāv standarti un tur viss tiek balstīts uz cipariem.... ja ta riktīgi papētīt - tad pie mūsu niecīgiem ceļu noslogojumiem - šobrīd pēc standartiem - mums nekā vairāk nespīd - jo ceļu lietošanas parametri knapi tiek lietoti uz 45-50% no savas caurlaides.

modena 05.03.2009 9:52

azors rakstīja: Eu Deks - kur esi palicis? Vajag kādu komentu no tavas puses. Man liekas, ka modena ir šlesera pakaļlaizis!

bez viņa pats ar savām jūtām viens skaidrībā netiksi?

modena 05.03.2009 9:50

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja: aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

apjomi arī pieauga.....

ja viss ir tik forši - kur ir 4 joslu Jūrmalas apvedceļš? konkursu ja pareizi atceros izsludināja pirms Repšes... toties Repše naudu papildus neiedeva - jo fondu izbazarēja... un projekta nauda arī izskatās ka uz pensijām aizlaida... un pofig ka 5 gadus taupīja lielajām projektam.... projekts novecoja... tagad taisa jauno,.... labi ja to ceļu pēc 10 gadiem dabūsim.... pa tiem 7 gadiem kuri pagāja sen jau uzbūvētu un par vienu bīstamo šoseju kļūtu mazāk...

modena 04.03.2009 20:40

turbopiile rakstīja:

modena rakstīja:

batka rakstīja: Sedi sava siltaja vietiņa un laizi pakaļas kam jalaiza

nu nevajag jau citus ar sevi saildzināt....

bez pana klekša tu jau laikām ta arī neuzzinātu ka pasaule ir neželīga un taja valda korupcija..

skaidrs, ka tie kas iegūst no nozares un darboņiem, tie arī jebkādus argumentus piemeklēs atbalstam.. bet vērtējot no sabiedrības viedokļa, tad pēdējie 6 gadi SM bija SIA Šlesers un tikai.. tagad tāda grasās būt RD

tu tagad runā par visu sabiedrību? Varbūt esi deputāts ko sabiedrība ievēlēja sava viedokļa paušanai?

Sabiedrība jau uzskata ka lielāki SIA Latvija slaucītāji tieši tagad sēdes vienā valdībā...

modena 04.03.2009 20:37

STALINS rakstīja: Viena lieta ir pieciest sistēmu un aiz bezizejas darboties tajā, pavisam cita- slavēt kā vislabāko.

Alkatība aizmiglo acis.

kur es teicu ka vislabākais? sistēma jau ir valsts.... un naudu dala deputāti.... tos kuri jūs ievēlējat.... un ja Šleseram kaut kas tiek - tad tas nozīme ka tas ir kādam vajadzīgs.... jo tiem uzvarētājiem parasti ir oranža vai cita patriotiska aizmugure....

modena 04.03.2009 20:34

aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti