Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
modena 09.10.2013 1:34

VWfans rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: No pieredzes varu teikt, ka ar šādu sludinājumu izredzes auto pārdot ir tuvu nullei.

1. Nav bilžu (tā viena ir parodija)

2. Nav apraksta par aprīkojumu

3. Nav apraksta par auto ekspluatāciju (stilu) un to, ka pirkts LV

4. Nav uzsvērts, ka garantēts noskrējiens un caurspīdīga vēsture

Man laikam uz pārdošanu ir talants

Jo pilnīgi ikviens auto ticis pārdots, uzsverot tā labās īpašības, kā rezultātā pircējs pircis ar baudu

Nav auto, kuru nevar pārdot. Ir slinks vai tizls pārdevējs un, iespējams, neadekvāta cena!

Paldies, labi padomi! Kad likšu nākamo sludinājumu, ņemšu vērā!

www.ss.lv/...

modena 09.10.2013 1:23

aansis rakstīja:

juriz rakstīja: "dzeltenais" principā arī ir aizliedzošais signāls.

"dzeltenais" principā ir brīdinājuma signāls! Luksoforā brīdina par sarkanās gaismas ieslēgšanos vai neregulējamu krustojumu (mirgojošs). Pagriezienu lukturos par pagriezienu veikšanu vai avārijas situāciju. Ceļu remonta vietās par šķēršļiem. Bākugunīs par nestandarta transportlīdzekļiem u.t.t.

princīpā mācies CSN

56. Luksoforu signāliem ir šāda nozīme:

56.1. zaļš signāls atļauj kustību. Lai ceļu satiksmes dalībniekus informētu par to, ka zaļā signāla darbības laiks beidzas un drīz iedegsies aizlieguma signāls, var lietot zaļu mirgojošu signālu. Lai ceļu satiksmes dalībniekus informētu par laiku (sekundēs), kas atlicis līdz zaļā signāla darbības laika beigām, var lietot informācijas tablo;

56.2. dzeltens signāls aizliedz kustību, izņemot šo noteikumu 65.punktā minētos gadījumus, un brīdina par gaidāmo signālu maiņu;

56.3. dzeltens mirgojošs signāls vai divi pārmaiņus mirgojoši dzelteni signāli atļauj kustību un informē par neregulējamu krustojumu, gājēju pāreju, ceļu darbu vietu vai citu bīstamu ceļa posmu. Lai informētu par neregulējamu gājēju pāreju vai vietu, kur satiksme netiek regulēta un brauktuvi šķērso velosipēdu ceļš vai gājēju un velosipēdu ceļš, var lietot dzeltenu mirgojošu signālu vai divus pārmaiņus mirgojošus dzeltenus signālus ar attiecīgi cilvēka siluetu, velosipēda simbolu vai cilvēka siluetu un velosipēda simbolu;

56.4. sarkans signāls (arī mirgojošs) vai divi pārmaiņus mirgojoši sarkani signāli aizliedz kustību. Lai informētu par sarkanā signāla degšanas ilgumu, zem luksofora vai tā sekcijas var uzstādīt paskaidrojoša satura plāksnīti;

56.5. sarkans signāls vienlaikus ar dzeltenu signālu aizliedz kustību un informē, ka iedegsies zaļais signāls;

modena 02.06.2013 19:47

iekš radio viens pazīstams šefs stāstīja vienu reizi, ka būve tik kvalitatīvi, cik LVC šiem maksā....

Kaut nekur nav teikts, ka uz konkursu jānāk ar viduvēju kvalitāti

Paši stulbas konkurences dēļ nospiež cenas līdz mēslu līmenim, tad svinīgi apsola pa kapeikām visu ļoti kvalitatīvi izdarīt... taču kad pēc fakta kvalitāte ir viduvēja - PĒKŠŅI sāk stāstīt ka valsts šiem maz naudas maksā...

modena 02.06.2013 19:38

kolumbs rakstīja: Pagājušajā vasarā Jūrmalas apvadceļu lietuviešu uzņēmums remontēja, nosaukumu neatceros.

Darba tehnika bija gan ar LV, gan LT numuriem.

vot tā baumas rodas.... tu somu un leišu numurus māki atšķirt?

www.lemcon.lv/...

modena 02.06.2013 19:33

xx89 rakstīja: Vēlreiz saku viss biežāk vainīgs asfalta sastāvs, kas neiztur laika pārbaudi. Lietuvieši iemācījušies gatavot labāku asfalta masu!!!

Asfalta segumam kalpošanas termiņš ap 10-12-15 gadiem. Ja slodze bija mazāka, nekā aprēķināts - tad kalpos ilgāk. Ja veiks virskārtas atjaunošanu - vel 5 -10 gadus izvilks.

Leiši savus ceļus visu laiku uzturēja un remontēja.

+ šiem ir pavisam cits moments- paši būve, paši uztur. Šodien slikti uzbūvēs, rīt būs zaudējumi uz uzturēšanas.

Un par to "iemācījās gatavot" - nav vienotas receptes. Katrai rūpnīcai ir sava recepte, kura ir atkarīga no izejas materiāliem.

Jebkura gadījumā ceļu jāuztur, nevis reiz gadā palaist jeku no cūku kūts, kurš kaut kā salej bedres ar bitumenu un kaut ka pieber ar sīkšķembām izveidojot 1000 un 1 pumpu.

modena 02.06.2013 19:21

Crankshaft rakstīja:

Leiši pamanās uzvarēt tikai kā ģenerāluzņēmēji, izpildītāji vienalga ir vietējie, kurus 99% gadījumu "uzmet" un "visi gali ūdenī" ... Tā , diemžēl, ir! Nevienu leišu ceļu būvētāju šeit LV neviens redzējis nav!

Vietējie protams izraka padomju ZILus ar leišu numuriem, leišu uzņēmuma logo virsu.... vispār, ja objektīvi skatīties, toreiz fiziski nebija vietējo, kuriem tur strādāt... šobrīd joprojām katastrofāls speciālistu trūkums. No otras puses kau arī būs, ja pa ziemu laiž bezdarbniekos.

modena 10.12.2012 12:17

modena rakstīja: www.rtu.lv/... ,lv/

Pēc grūtas slimības mūžībā aizgājis Transporta un mašīnzinību fakultātes Autotransporta institūta direktors profesors Dr. sc. ing. Gundars Liberts, ilggadējs RTU Akadēmiskās sapulces priekšsēdētājs, bijušais Transporta un mašīnzinību fakultātes dekāns.

liberts_gundars_200.jpgGundars Liberts dzimis 1943. gada 31. janvārī, bērnību pavadījis Rīgā, Čiekurkalnā. Jau pamatskolas un vidusskolas laikā G. Liberts aktīvi darbojās Rīgas Jauno tehniķu stacijā, konstruējot un pašrocīgi būvējot gokartu un kļūstot par vienu no pirmajiem gokartu sacīkšu braucējiem Latvijā. Turpmākais dzīves ceļš līdz pat pēdējai stundai bija saistīts ar automobiļu transportu.

1961. gadā G. Liberts iestājās Latvijas Lauksaimniecības akadēmijas Lauksaimniecības mehanizācijas fakultātē, 1969. gadā to absolvēja, iegūstot inženiera mehāniķa kvalifikāciju automobiļu transporta specialitātē. Arī karadienests bija saistīts ar automobiļiem. Pēc studijām G. Liberts turpināja strādāt un mācīties LLA aspirantūrā Mehanizācijas fakultātes Mašīnu ekspluatācijas katedrā. 1975. gadā tika aizstāvēta zinātņu kandidāta disertācija, un G. Liberts turpināja darbu vecākā zinātniskā līdzstrādnieka amatā.

No 1977. gada viņa dzīve bija saistīta ar Rīgas Politehnisko institūtu, aktīvi piedaloties automobiļu un automobiļu transporta specialitāšu mācību metodiskās bāzes radīšanā.

1977. gadā sākās RPI autotransporta inženieru mācību process, kurā G. Liberts lasīja automobiļu teorijas kursu. 1984. gadā tika izveidota Automobiļu un autosaimniecības katedra, kuras vadītājs līdz mūža galam bija Gundars Liberts.

G. Liberta pedagoģiskā darbība bija saistīta ar lekciju kursu lasīšanu un praktisko nodarbību vadīšanu autosatiksmes drošības, autotransporta līdzekļu dinamikas, transporta sistēmu un kravu ekspluatāciju jomā. Viņš aktīvi piedalījās mācību metodiskās untehniskās literatūras izstrādē, kā arī inženierprojektu, bakalaura, maģistra un dotora promocijas darbu vadīšanā.

Paralēli tiešajiem pienākumiem G. Liberts bija iesaistīts dažādos valsts mēroga darbos, risināja satiksmes drošības, autotransporta tehniskās apskates un pārvadājumu organizēšanas jautājumus.

Gundars Liberts bija Cilvēks ar lielo burtu – gan darbā, gan sadzīvē bija dzīvespriecīgs un atsaucīgs gan pret darba biedriem, gan studentiem, gan pret jebkuru cilvēku, ar ko nācās risināt dažādus jautājumus.

Atvadīšanās notiks 12. decembrī plkst. 13 Rīgas krematorijas Lielajā zālē.

Darba kolēģi

modena 10.12.2012 12:16
modena 10.12.2012 12:15
modena 20.06.2012 21:08

Suminājumi Redam Dzimšanas Dienā!

modena 12.04.2012 8:56

DekstersFF rakstīja:

modena rakstīja: iekš inteliģentas Latvijas, kokus laikam izzāģē nevis lai gūtu ienākumus no dabas resursiem, bet tādēļ ka šie ir veci un drīz ies bojā

Tev skauž? Zāģē tu ar.

padumja inteliģenta atbilde... tev skauž ka kaimiņi dzīvo no naftas un gāzes ieguves? Ko tad tu tikai kūdru roc - sāc iegūt naftu

modena 12.04.2012 8:55

DekstersFF rakstīja: Tu atkal sācis ticēt pasakām?

nu tad uzraksti šiem ka viņi ir urlas un lohi, kuri baro ar pasakām...

www.spt-nn.ru/...

joprojām kaut kā neredzēju kaut vienu tavu patentu, citādi tu tik gudri tirš, it kā būtu izgudrotājs un profesors

modena 11.04.2012 23:23

eugenyshultz.livejournal.com/...

izskatās ka kaimiņos normālo agregātu izdomāja... drīz laikam būsim priecīgi ka pie mums ir vācu modernie foto-radari kuri knapi velk uz 75 metriem

modena 11.04.2012 18:34

un kaut ka šaubos, ka vāciešiem FR jau no +4 km/h sāk iekasēt...

modena 11.04.2012 18:30

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja: Kas teica, ka TUR fotoradari netiek slēpti?

aculiecinieks.delfi.lv/...

vienkārši nogalina daži komentāri pie raksta

ka tur zīme toč bija, utt...

.

vispār tur pat stāvlaukuma zīme nav redzama... stāvlaukumam pa vidu nobildēts akūts pierādījums.

modena 04.04.2012 10:49

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja: Menti atrakstīja.

Par to kvadrātu teksts 1:1 atbilst tai instrukcijai.

Tālāk šiem bišk nesanāca... paši sarakstīja atbildes uz visiem maniem jautājumiem... grēks būs neiesūdzēt tiesā...

visvairāk patīk, ka šie pārcentušies, un uz sūdzības būtību nav atbildējuši.... šablona atbilde. Tā ka Zivtiņš pats atkal parakstīja.... jautājums, ja amatpersona ignorē sūdzības saturu, un atraksta kaut kādu sviestu ar apvainojumiem, nevis atbild uz jautājumiem, kāpēc viņa darbiniekiem rokas līkas.... tad nu laikam varētu pie reizes mēģināt apšaubīt viņa atbilstību amatam..

Bet dari tā - raksti KNĀBam, raksti DELNAI, raksti TV vai citiem medijiem, iesaisti tiesu

DARI KAUT KO velns parāvis!

Ar tukšu fļurkstēšanu forumā par to, ka šitas slikti un tas nav labi NEKO NEPANĀKSI!

nu un hule tu to man stāsti?

ir sūdzības kuras nonāca līdz Policijas iekšējai nodaļai... un arī līdz prokuroram..

vērtīga pieredze. vienīgi nebija laika to marasmu līdz beigām novest, jo prokurors bija vienīgais cilvēks, kurš pēc būtības sniedza korekto atbildi.

modena 03.04.2012 21:32

Menti atrakstīja.

Par to kvadrātu teksts 1:1 atbilst tai instrukcijai.

Tālāk šiem bišk nesanāca... paši sarakstīja atbildes uz visiem maniem jautājumiem... grēks būs neiesūdzēt tiesā...

visvairāk patīk, ka šie pārcentušies, un uz sūdzības būtību nav atbildējuši.... šablona atbilde. Tā ka Zivtiņš pats atkal parakstīja.... jautājums, ja amatpersona ignorē sūdzības saturu, un atraksta kaut kādu sviestu ar apvainojumiem, nevis atbild uz jautājumiem, kāpēc viņa darbiniekiem rokas līkas.... tad nu laikam varētu pie reizes mēģināt apšaubīt viņa atbilstību amatam..

modena 03.04.2012 21:16

DekstersFF rakstīja: Es domāju,ka te pie vainas ir kas līdzīgs šim, aprakstu palasot, ir daudzas sakritības manāmas www.neslimo.lv/...

neesi bišk logus sajaucis?

nafig mums tava sarakste ar tavu ārstu?

modena 03.04.2012 21:14

DekstersFF rakstīja:

modena rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Interesanti, kāpēc lai būtu ķeršana uz muļķi?

Kāpēc? Vai ne tāpēc, ka samaksāt sodu ir lētāk, nekā pārsūdzēt?

Varbūt tāpēc, ka BMW īpašniekam nav tiesību pārsūdzēt?

Kā tad nē? Jānolīgst privātdetektīvu, lai noskaidrotu, kas vadījis Audi, un jāpiespiež vadītāju pārsūdzēt. Visa problēma tikai izmaksās. 10Ls ir pilnībā atgūstami

Vai tad īpašnieks nezin, kas vada viņam piederošu auto?? Nu tadneko, lai maksā.

nomaini metodiskus materiālus... citādi tavam tekstam ar realitāti nav nekāda sakara..... un paprasi zivtelei lai nomaina likumu.

CP ir izpildvara

Prevencijas pārvalde nav CP...

modena 03.04.2012 21:12

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Nu tad lai vadītājs pārsūdz.

Nu bet kā šajā gadījumā var noskaidrot vadītāju?

Nezinu,ņem un noskaidro,ja tev vajag. Drīz tu prasīsi,kā nokrāsot Sauli. Un pēc tam te ņerkstēsi,ka neviens nepalīdz.

nu ja tu padumju inteliģents nezini - huļi lieni ar komentāriem?

modena 03.04.2012 21:10

anonimikis rakstīja: nespēju saprast kur ir problēma?

drošvien ka tu slikti māki lasīt...

modena 03.04.2012 21:10

GB12 rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Interesanti, kāpēc lai būtu ķeršana uz muļķi?

Kāpēc? Vai ne tāpēc, ka samaksāt sodu ir lētāk, nekā pārsūdzēt?

Varbūt tāpēc, ka BMW īpašniekam nav tiesību pārsūdzēt?

No šīs vietas, lūdzu, sīkāk... Pie tam, rakstā skaidri un gaiši teikts, ka sodu atcels.

bet tas ir pretlikumīgi... bez audi vadītāja pieprasījuma.

modena 03.04.2012 21:09

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Interesanti, kāpēc lai būtu ķeršana uz muļķi?

Kāpēc? Vai ne tāpēc, ka samaksāt sodu ir lētāk, nekā pārsūdzēt?

Varbūt tāpēc, ka BMW īpašniekam nav tiesību pārsūdzēt?

Kā tad nē? Jānolīgst privātdetektīvu, lai noskaidrotu, kas vadījis Audi, un jāpiespiež vadītāju pārsūdzēt. Visa problēma tikai izmaksās. 10Ls ir pilnībā atgūstami

Vai tad īpašnieks nezin, kas vada viņam piederošu auto?? Nu tadneko, lai maksā.

nomaini metodiskus materiālus... citādi tavam tekstam ar realitāti nav nekāda sakara..... un paprasi zivtelei lai nomaina likumu.

modena 03.04.2012 16:39

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja: vakar laba doma patrāpījās...

izskatās ka sodus sūta tr.l. turētājam.... interesanti, vai var ka tr.l. turētāju piereģistrēt personu, kurai nav autovadītāja tiesības?

Jā - tādu auto ir ļoti daudz. Īpašnieks banka, turētājs SIA.

es par fizisko... iekš SIA pastāv maršruta lapas....

Arī nekādu problēmu. Auto īpašniekam nav nekāda tieša sakara ar auto vadīšanu. Paskaties uz to kaut vai no otras puses - tev ir auto, bet par sakrātiem soda punktiem tiek atņemtas tiesības. Auto taču joprojām paliek tavā īpašumā un neviens neaizliedz pie stūres sēsties sievai?

tehniskā pasē ir turētājs un īpašnieks... līzinga variantā - pirmais ir tam kuram sodu sūtīs...

modena 03.04.2012 16:37

Japnis rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Gadījums nav tik nožēlojams, cik tie komentāri...

gadījums apstiprina, ka radars stāv bīstamā vietā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti