Crankshaft rakstīja: Zem -15C iedarbinot noslāpst, ja tur ar kāju apgriezienus, tad ok, uzsilstot strāda labi!
Ar ko sākt!?
--------------------------
Hmm, shitam dzineejam it kaa vajadzeetu buut Motronikam ...940 bez lambadas? Jociigi ...Vispaar tur vajadzeetu buut vienam dauktam, kursh teoreetiski var taisiit ziepes auto ar lielaaku nobraukumu - tukshgaitas apgriezienu regulatoram - novietot kopaa ar visu stellmotoru zem iepluudes kolektora. Ja vinja plunzhers liip aizveertaa staavoklii, tad taads efekts vareetu buut - iedarbinot gaiss iet tikai caur vinju.Man 240/Motronic bij preteejs efekts - jamais pielipa liidz galam atveertaa staavoklii (ar laiku tur tomeer kaut kas uzkraajas no ellas tvaikiem) un iedarbinot dzineejs reeca kaa vaajpraatiigs, bez gaazpedaalja gaaja ap 70 km/h Visu laiku bij jaabremzee, pie krustiem azh bremzes briikshkjeeja Nonjeemam, izmazgaajaam, izzhaaveejaam, uzlikaam atpakalj, viss OK.Notika tas pie bik >200kkm nobraukuma. Mok papeeti to mezglu, ja taadsir, protams.
Auto ar 500 000 noskrējienu.
Apskatīsies un izstāstīs rezultātu!
Paldies Zoo par saitu, labs!
Nezinu kāpēc, bet VW T3/4 rūsē vairāk nekā mana vectēva ZAZs(man tāds iespaids) Vecajiem tranzitiem piedodu bet tiem kantainajiem . . . paziņam darbā bija kravs tranzīts, 3 gados ap 60 000 (maz) bet sliekšņi norūsējuši mēmi. Garantija pasūtīja!
Pašam tagad vajag pasažieru busu. Ģimene aug. Nevaru saprast, T5 vai Vito. Kas tieši T5 par elektriskajām problēmām? Ir dzird;ets par sadales vārpstām, kas sadilsts neskatoties uz "gudrajām eļļām u.t.t."
Un pakomentējiet Vito. Man jau patīk. Un vai visiem Vito aizm. pneimo piekare???