Kārtot: Augošā secībā
sajugs 17.10.2008 22:35

Nezinu kāpēc, bet VW T3/4 rūsē vairāk nekā mana vectēva ZAZs(man tāds iespaids) Vecajiem tranzitiem piedodu bet tiem kantainajiem . . . paziņam darbā bija kravs tranzīts, 3 gados ap 60 000 (maz) bet sliekšņi norūsējuši mēmi. Garantija pasūtīja!

Pašam tagad vajag pasažieru busu. Ģimene aug. Nevaru saprast, T5 vai Vito. Kas tieši T5 par elektriskajām problēmām? Ir dzird;ets par sadales vārpstām, kas sadilsts neskatoties uz "gudrajām eļļām u.t.t."

Un pakomentējiet Vito. Man jau patīk. Un vai visiem Vito aizm. pneimo piekare???

sajugs 10.01.2008 19:57

Crankshaft rakstīja: Zem -15C iedarbinot noslāpst, ja tur ar kāju apgriezienus, tad ok, uzsilstot strāda labi!

Ar ko sākt!?

--------------------------

Hmm, shitam dzineejam it kaa vajadzeetu buut Motronikam ...940 bez lambadas? Jociigi ...Vispaar tur vajadzeetu buut vienam dauktam, kursh teoreetiski var taisiit ziepes auto ar lielaaku nobraukumu - tukshgaitas apgriezienu regulatoram - novietot kopaa ar visu stellmotoru zem iepluudes kolektora. Ja vinja plunzhers liip aizveertaa staavoklii, tad taads efekts vareetu buut - iedarbinot gaiss iet tikai caur vinju.Man 240/Motronic bij preteejs efekts - jamais pielipa liidz galam atveertaa staavoklii (ar laiku tur tomeer kaut kas uzkraajas no ellas tvaikiem) un iedarbinot dzineejs reeca kaa vaajpraatiigs, bez gaazpedaalja gaaja ap 70 km/h Visu laiku bij jaabremzee, pie krustiem azh bremzes briikshkjeeja Nonjeemam, izmazgaajaam, izzhaaveejaam, uzlikaam atpakalj, viss OK.Notika tas pie bik >200kkm nobraukuma. Mok papeeti to mezglu, ja taadsir, protams.

Auto ar 500 000 noskrējienu.

Apskatīsies un izstāstīs rezultātu!

Paldies Zoo par saitu, labs!

sajugs 10.01.2008 10:24

Zoo rakstīja: Lai gan-

es neliktos ne zinis....

ar kaaju pietureetu i viss....

tur veel automaat čoks ir, varbuut tas gļuko

tagad tak nav -15 no riita

A kur tas čoks?!

Varbūt ir zināms kāds saits priekš volvo, elektriskās shēmas apskatīt utt.(ka piem elcats.ru/saab vai saabfaq.msk.ru/...

sajugs 03.08.2007 7:48

Es te metu acis uz Yamaha M12, te parādās MINN KOTA par kuriem neak denko neesmu dzirdējis . . . kāda atsauksmes?

sajugs 11.07.2007 16:40

Kur var aizdzīt VW vai MB uz pirkšanas diagnostiku????

sajugs 10.07.2007 9:55

Kindzulis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Provodka, piemēram. Tās pēc vairāku Latvijas ziemu pārciešanas vairs vienkārši nav.. Un uzreiz pēc garantijas tās atjaunošana maksā

Ļoti kaprīzi šie IVECO. Kas brauc ar Sprinteriem bēdu nezin, tajā pašā laikā itāļu brīnums pa servisiem vien dzīvojas. Tas tiešām no transporta firmu pieredzes Latvijā. Kā teica kāds vācietis, no kura iegādājāmies labu Sprinteri, da sind Mercedes un alle andere sind nur Schrottwagen

tajaa pashaa laikaa... jaaskataas ir tikai vaacijaa vaaktie.. tie kas naak turku i iveco liimenii

paareejais: motori labaaki kaa folksim... bundzja puust taapat... hadene ir oki

BET... liidz 3.5 tonnaam dubultie ritenji buus TIKAI ivekjim ja vien auto nav regjistreejot muhljiits

Kā var zināt, kur likts kopā???

Es te Mobile paskatījos, ņemuhļīts buss in Germany vismaz ar 400k noskrējienu un parūsējis! Latvijas tirgū ap 200k, nerūsējuši! Diezgan smieklīgi!

Ja MB, kāds motors vispateicīgākais!

sajugs 09.07.2007 16:58

kasinsh79 rakstīja: Tev jāņem MB SPRINTER

Ja nopietni, tad šie IVECO ir pats švakākais, ko vispār vari nopirkt. Problēma uz riteņiem, nemitīgi servisa apmeklējumi elektroiekārtas defektu dēļ, ziemā problēmas ar degvielas sistēmu (mazākais ūdens daudzums dīzelī un kirdik) - tas viss info no reāliem lietotājiem, kuri otru tādu JAUNU darba autiņu nekad mūžā nepirkšot.

A kādi ir elektro defekti??? ūdens jebkuru tiešās iesmidzināšanas dīzeli nokaus ātrāk, kā vecos dīzeļu!

Par MB - nezinu kāpēc, bet man bail no tiem.

sajugs 09.07.2007 16:55

Kindzulis rakstīja: ivekjis manupraat glujkainaaks ir... bet matoriishi labaaki...

tb mazos apgriezienos labaak velk... (subjektiivs varbuut veerteejums bet taada sajuuta bij ar 2.5tdi LT braucot)

skaies uz >3.5T vai tie kas naak LT46 un Ivekjis 4912?

Es skatos līdz 3.5t

Lasītākie raksti

Jaunie raksti