Kārtot: Augošā secībā
1 2
dreamons 12.07.2007 10:24

Es braucu ar ieslegtu tikai Ka, un VG2... tad ieblaujas tikai pie durvim atsevishkjam. Verkjitis sevi atpelnijis bus driz, bet jabrauc tapat ar pratu.

dreamons 17.06.2007 20:26

Ja tribecai ir subaru raksturigaa kvalitate, tad ari 10 gadiem to vares pardot..

dreamons 07.06.2007 23:24

SteelRat rakstīja: dzirdeeju ka nopirks kaukaadus suudaninus V6 pasaateljus ar kuriem nevienu panakt nevar, jau tie izdaudzinaatie viileetie volvo ne suuda neiet. vopshem lauki ir un paliks lauki, citur pasaulee bmw m5, vai 540 peerk, porshus, citus normalus braucamos, bet musu loxatroniem jau nevar neko tadu dot zem pakaljas, norakstiis ******* ka nemetas

Nu v6 3,2 pasatts nemaz neiet slikti! Tā ka nemuldi te! Pa Latvijas ceļiem ne tikai automašīnas jauda nosaka to, kas būs ātrāks, bet arī braukšanas māka un citi faktori.

dreamons 03.06.2007 17:00

batka rakstīja: Esmu tadus jaucis.Ne jau motora resurs ir 200tk,bet sadales mehanisma.Tas ir tikai aptuvens tie 200tk.Paši audi ražotaji atzinuši viņu par neizdevušos

Ar ko tad tas sadalenes mehānisms tāds īpašs, ka tik ātri aiziet? Normālam dīzelim 500tk km ir jāiet bez nopietniem dzinēja remontiem!

dreamons 21.05.2007 22:32

Un ko tad tu domāji, ka tev iekš iauto kāds pateiks kā notjūnēt Imprezu līdz 400zs?

No 2,5 jau jaunā dzinēja, domāju, arī Latvijā tev uztaisītu tos 400+ zirdziņus. Pasākumi, kas darāmi tā lietā būtu droši vien, izplūde 3", zirneklis, degvielas padeve (jaudīgāks sūknis, lielākas sprauslas), lielāka turbīna, vēlams intercoolers jau priekšā kā evo, loti labi programēts ECU (varbūt pat kopā ar elektronisko boostcontroller, bet tas tikai minējums). Par jaunā STI mehānikas (kārbas, virzuļu u.c.) izturību nezinu- domāju 400 zs vēl vajadzētu turēt. Lai veicas!

dreamons 21.05.2007 20:30

Patiesībā pat esmu vienas imprezas (tiesa gan vecākas) īpašnieks un šo to zinu no tā visa, bet vairāk zināšu par GT, WRX. Katrā ziņā STI vienmēr būs bik smagāks par Gt vai WRX un tāpēc tam vajg bik vairāk zirgu, lai spēkotos uz asfalta (uz gruntenes STI ir labāks dēļ bloķa arī priekšējai asij). Ja lasi vāciski, varu iedot linku uz loooti labu formu par subaru.

dreamons 21.05.2007 9:54

Ir svarīgi tieši kāds STI. 2,0, 2,5US vai jau jaunais ar 2,5, kas ir paredzēts arī Eiropai? Ja no 2,0 dabūtu ārā tos 400, tad vajadzētu būt nenormālai turbo bedrei, kas uz grunteni, manuprāt, var radīt neprognozējamus gājienus. No pēdējā STI, uzliekot pilnīgi jaunu izplūdi, nočipojot, it kā var dabūt 350Zs.

Ja kas, te varbut zinās vairāk: 213.175.66.30/...

dreamons 22.04.2007 12:22

Pilnpiedziņa jau pati par sevi prasa klāt kādu 1-2 litriem. Pa šoseju, braucot līdz 120 km/h, kādi 9 litri varētu būt. Pa pilsētu 15-20. Vēl jau svarīgi automāts vai manuālā kārba- ar pirmo patēriņs bik lielāks. Vienīgi aizdomīgi īsu laiku (priekš VW koncerna, kas vienu un to pašu motoru mēdz ražot arī 10 gadus pēc kārtas) šis 3,0 motors bija ražošanā. Varbūt tam ir kāds iemesls?

dreamons 22.04.2007 11:44

A gadiņš kāds?

dreamons 20.04.2007 9:49

Marchiks_ rakstīja:

dreamons rakstīja: Kaut kur var notestēt eošu, noņemtu turbīnu?

Izjauc un apskaties, ko tur daudz testēt. Ja asij ir liela spēle un korpusā plaisas, tad vai nu remonts vai ārā.

Varbut kads zina, kā notiek turbinas kustigas daļas balansešana vai tāda nenotiek? Man turbīnas ass galā, pie uzgriežņa ir iefrēzēti nelieli laukiminji (abās pusēs- gan ieplūdei, gan izplūdei). Tas varētu būt darīts, lai būtu labāks izsvarojums?

dreamons 20.04.2007 9:19

Kaut kur var notestēt eošu, noņemtu turbīnu?

dreamons 15.04.2007 8:16

Unversālis A6 ir smukāks par to jocīgo sedanu, manuprāt.. un a6 nekas tur negrab arī unversālim.

dreamons 13.04.2007 12:35

Joekid rakstīja: Man likās, ka GTI vispār atdzīvināja tikai ar V sēriju, vai es kļūdos?

Kļūdies.

dreamons 12.04.2007 16:45

A ko no sevis izsaka šis Forda dzinējs?

dreamons 28.03.2007 19:20

Riepas tur var sūtīt- pats paarbaudiiju. Un nevajag baidiities no lētām "Noname" riepām- bieži vien maksājam tikai par nosaukumu!

dreamons 19.03.2007 22:38

googoo rakstīja:

dreamons rakstīja: Šajos un nākamajā modelī vēl mēdz iebūvēt Subaru dzinējus (parasti ar Turbo)...

naf.. subaru. ja turbo, ta porsche - eku pēdējā laika skaistākā pārbūvē - t1 + porsche 993 bi-turbo

www.race-taxi.ch/...

Tapec, ka Subaru 4 cilindru boxerdzinēju ir vieglāk un lētāk iemānīt iekšā kā Porsche 6 cilindru..

dreamons 19.03.2007 16:56

Šajos un nākamajā modelī vēl mēdz iebūvēt Subaru dzinējus (parasti ar Turbo)...

dreamons 06.03.2007 12:01

Tā ir kā laimes spēle. Varbūt dzinējs būs ok un kāds to ieliks savā a6, bet varbūt ārā metams... Es jau nu neriskētu tādu pirkt pa tādu naudu.

dreamons 02.03.2007 0:04

Šis slapjais un pēkšņi siltais laiks pēc pamatīgas ziemas ir par iemeslu neskaitāmām bedrēm. Tur kur brauktuves segas virskārtas ir nolietojusies, tur šādas bedres šādā laikā var parādīties burtiski dažu stundu laikā pie intensīvas satiksmes. Lielu ieguldījumu šādām pēkšņām bedrēm pie šiem laika apstākļiem dod smagais transports. Patiesībā Latvijas klimatiskie apstākļi ir vieni no nepateicīgākajiem, kas vien var būt- biežie sasalšanas un atkušanas cikli, pie ūdens un satiksmes klātbūtnes neblīvu (ar plaisām, bedrēm) segu vienkarši lauž. Risinājums šīm problēmām ir laicīga asfalta virskārtas maiņa vai remonts, lai nodrošinātu blīvu segu, ar darbojošos ūdens novadīšanas sistēmu uz ielas vai ceļa.

dreamons 16.02.2007 12:15

Varbūt ir vērts painteresēties tajā Blaupunkt servisā Ķīpsalā.?

dreamons 16.02.2007 11:53

Vai tiešām redaktors neko nevar izdarīt pret šādu skolnieku un slaistu spamu!? Nu palasiet kādreiz kādu forumu Anglijā vai Vācijā- tur nekas tamlīdzīgs nenotiek! Ja gribas vienkārši paākstīties-uzinstalējiet Mircu un gvelziet savas asprātības kādā čatā!

dreamons 12.02.2007 11:44

gonzalless rakstīja: Zinu, ka topiks vecs, bet vienalga nepatiik, ka visaadi Edzuli apliek Subaru. Pasham tagad Subars

Kads tad tev ir?

dreamons 11.02.2007 19:06

Diez kā šim darbonim tālāk gāja ar to STI?

dreamons 10.02.2007 16:54

augix rakstīja:

dreamons rakstīja: Šis, laikam, vēl ir tas, kam parastie (ne sporta) sēdekļi iekšā? Kāpēc nav apskates?

Seedekli sporta! 260zs tapec ka japaanu motors. Apskate nebija jo nebija pieregistreets! Un vispaar sen jau paardots!

Nu ja tā, tad man rodas jautājums, kāpēc tik lēti atdevi? 260 zs, tomēr nav 211, kas tāda gada Eiropas GT/WRX imprezai ir.. Varbūt kāds zina, ar ko šis japāņu motors tehniski atšķiras no Eiropai domātā?

dreamons 09.02.2007 10:44

Vienu gan nesaprotu: Ja jau cilvēkam naudas pietiek, kāpēc braukt ar šo pa ziemu??? Man būtu žēl tādu unikālu auto pakļaut sāls, daudzo akmentiņu u.c. mūsu ziemai raksturīgajiem apstākļiem. Turklāt, šādu jaudu novadot uz aizmuguri, uz nedaudz slidīga ceļa- tas var beigties letāli..

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti