Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pieredze ar turbīnas remontu

N-tony Reģ.: 05.06.2003

Vai kāds var iepostēt savu pieredzi? Kādas ir atsauksmes par TDI dzinēja turbīnas remontu/maiņu konkrētos kantoros? Vai turbīnas ir saderīgas ar A6 attiecīgo mezglu?

 
1 2 3
scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

casius rakstīja: Sveiki!

Varbuut kaads var dot padomu?! Man auto Volvo V40 1.9td - turbīma tika taisīta turbomotors.lv ellu nekur nespiezz garaam, katalizatorus izraveeja, bet.... kaut kaa liekas ka nav taada iisi laba raaviena pie uzsaakshanas ! Diapazonaa no 1300 liidz 2000rpm auto taads kaa iemidzis, peec tam iet ok. Veel, pienjemsim, braucot ar 4 atrumu ~70kmh dodot gaazi taada sajuuta ka pat biku auto takaa paliek gruuti a peec tam (sasniedzot jau ~2100rpm) viss aiziet! Kur skatiities ? ko dariit ?

Vajadzētu nodiagnosticēt, citādāk tāda zīlēšna kafijas biezumos sanāks.

Painteresējies vwmotion.lv vai audi-style.lv pie lietotāja INC, viņš gan vairāk ar VAG dīzeļiem darbojas, bet gan jau kaut ko sarunāt varēs.

Jā, atrodas gan viņš Jelgavā.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Nu re, taatad taa arii ir, kaa domaaju - nobalansee atsevishkji asi ar ratiem un gultni, peec tam njem nost kompresora ratu un montee turbiinas korpusaa, pabeidz ar kompresora rata uzlikshanu un uzgriezhnja pievilkshanu. Peldoshais gultnis manaa izpratnee, vismaz taads kaadu esmu redzeejis un jaucis - sameeraa masiiva bronzas bukse(preciizu marku nepateikshu, nezinu), kuraa griezhaas turbiinas ass un pati bukse griezhaas korpusaa, protams, ka eljlja zem spiediena pa starpu. Jaa, tai turbiinai bija tekstoliita separatori gultnjiem, bet eljljoshana ne piespiedu.

casius Reģ.: 26.08.2002
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

casius rakstīja: Sveiki!

Varbuut kaads var dot padomu?! Man auto Volvo V40 1.9td - turbīma tika taisīta turbomotors.lv ellu nekur nespiezz garaam, katalizatorus izraveeja, bet.... kaut kaa liekas ka nav taada iisi laba raaviena pie uzsaakshanas ! Diapazonaa no 1300 liidz 2000rpm auto taads kaa iemidzis, peec tam iet ok. Veel, pienjemsim, braucot ar 4 atrumu ~70kmh dodot gaazi taada sajuuta ka pat biku auto takaa paliek gruuti a peec tam (sasniedzot jau ~2100rpm) viss aiziet! Kur skatiities ? ko dariit ?

Vajadzētu nodiagnosticēt, citādāk tāda zīlēšna kafijas biezumos sanāks.

Painteresējies vwmotion.lv vai audi-style.lv pie lietotāja INC, viņš gan vairāk ar VAG dīzeļiem darbojas, bet gan jau kaut ko sarunāt varēs.

Jā, atrodas gan viņš Jelgavā.

Dzirdeejis par INC esmu, bet biju arī pie kompja pesleegts - tipa vis OK, pie kam gandriiz uzreiz peec remonta biju uz diagnostiku tieshi turbiinai (diizelcentrsR) jo likaas ka varbuut nav kaa naakas saremonteeta! Arii saka ka viss OK!

Varbuut kaadus INC kontaktus??? Cik aptuveni tas vareetu maksaat, jo auto jau it kaa iet bet ar naudaa ir kaa ir ....

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

casius rakstīja:

Dzirdeejis par INC esmu, bet biju arī pie kompja pesleegts - tipa vis OK, pie kam gandriiz uzreiz peec remonta biju uz diagnostiku tieshi turbiinai (diizelcentrsR) jo likaas ka varbuut nav kaa naakas saremonteeta! Arii saka ka viss OK!

Varbuut kaadus INC kontaktus??? Cik aptuveni tas vareetu maksaat, jo auto jau it kaa iet bet ar naudaa ir kaa ir ....

Raksti PM, citus kontaktus, vismaz es, nezinu.

www.vwmotion.lv/...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

casius - principā tas teikums par katalizatoru izravēšanu man kaut kā nepatīk. Ļoti daudziem mūsdienu auto konstrukcijā katalizators ir "ierēķināts" un tāda vienkārša izmešana var mierīgi beigties ar motora parametru izmaiņu uz slikto pusi !!!

Pieņemot ka pirms tam tā truba pie zemiem apgriezieniem rāva labāk, tad var mēģināt minēt, ka piemēram rotējošās daļas ir palikušas smagākas, vai arī assij/lāpstiņām kaut kāda iesmesla dēļ ir lielākā pretestībā kā iepriekš, un tādēļ lēnāk iegriežas turba ...

Tāpat varbūt tev kaut kur ieplūdē vai izplūdē ir iezadzies kāds lieks caurums un tas arī ietekmēs.

casius Reģ.: 26.08.2002
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: casius - principā tas teikums par katalizatoru izravēšanu man kaut kā nepatīk. Ļoti daudziem mūsdienu auto konstrukcijā katalizators ir "ierēķināts" un tāda vienkārša izmešana var mierīgi beigties ar motora parametru izmaiņu uz slikto pusi !!!

Pieņemot ka pirms tam tā truba pie zemiem apgriezieniem rāva labāk, tad var mēģināt minēt, ka piemēram rotējošās daļas ir palikušas smagākas, vai arī assij/lāpstiņām kaut kāda iesmesla dēļ ir lielākā pretestībā kā iepriekš, un tādēļ lēnāk iegriežas turba ...

Tāpat varbūt tev kaut kur ieplūdē vai izplūdē ir iezadzies kāds lieks caurums un tas arī ietekmēs.

Katalizatori bija bez zondeem vai kaadaam citaam elektronavarotiem! Njemot veeraa ka katalizatoru nav - it kaa vajadzeetu buut mazaakai pretestiibai (jo 2001 gada auto kat. toch ir aizaudzis) pie kam taa turba ir tik primitiiva pat nespeeju iedomaaties kur vareetu raut gaisu vai ko citu jo tur nekaa sarezzgjiita nav!!!

..bet paldies par viedokli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vispar bišku misēķlis sanācis dēļ līkiem pirkstiem bija domāts šī vietā:

Pieņemot ka pirms tam tā truba pie zemiem ...

šādi:

Pieņemot ka pirms tam tā turba pie zemiem ...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: casius - principā tas teikums par katalizatoru izravēšanu man kaut kā nepatīk.

Turbonizētiem auto, jo mazāks pretspiediens un lielāks trubas diametrs(plūsmas ātrums), jo labāk. Ne velti liek taisnās trubas. Katalizators ietekmē tikai tik daudz, ka tā neesamība nozīmē, ka kompis ar otro lambda zondi var nočekot tā neesamību. Otra lieta auto ar katalizatoriem pie noteiktiem režīmiem tiek padots liess maisījums, lai liekais skābeklis tiek galā ar NOx savienojumiem katalizatorā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Turbonizētiem auto, jo mazāks pretspiediens un lielāks trubas diametrs(plūsmas ātrums), jo labāk. Ne velti liek taisnās trubas. ...

Diemžēl nebūs gan gluži tā kā tu saki - jo lielāks diametrs jo labāk un arī ne visas taisnās trubas dod vajadzīgo efektu !!! Izplūdei ir jābūt precīzi sarēķinātai, lai atgāzes no katra cilindra plūstu secīgi ( tip zirneklis) uz turbu, un pēcāk ir jābūt nedaudz lielāka diametra trubai kā turbīnas izplūdes "caurums", tačū portams tas ir atkarīgs gan no turbas izmēriem, gan tās radītā spiedie gan vēl pārīša paramteru. Uztaisīsi 2 litru motoram izplūdes trubu 10 cm diametrā un visas tavas atgāzes sāks taisīt visādus virpuļus, kas tikai lieki bremzēs atgāzu plūsmu, kas atsauksies uz turbas produktivitāti !!!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Jafele vislabāk gāja, kad trubu noņēma nost, atstājot tikai "bikses" līkumus. Liesmas arī labas nāca ārā.

Vel labāk būtu gājusi ar pareizi uzbūvētu rezonātoru

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Uztaisīsi 2 litru motoram izplūdes trubu 10 cm diametrā un visas tavas atgāzes sāks taisīt visādus virpuļus, kas tikai lieki bremzēs atgāzu plūsmu, kas atsauksies uz turbas produktivitāti !!!

Jā atmosfērai ir precīzi jānoskaņo izplūde, bet turbo toč ir vienalga, kas ir aiz tā. Un tā arī ir, ka bez trubas pat ir labāk, mazāka pretestība, lielāks plūsmas ātrums, ātrāk iegriežas ļurba.

casius Reģ.: 26.08.2002
0 1 Atbildēt

???? Tas viss ir gudri utt...

Bet kur lai skataas, ko lai dara ? Preciizaak ar ko lai saak !

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Jā atmosfērai ir precīzi jānoskaņo izplūde, bet turbo toč ir vienalga, kas ir aiz tā. Un tā arī ir, ka bez trubas pat ir labāk, mazāka pretestība, lielāks plūsmas ātrums, ātrāk iegriežas ļurba.

Dāļēja taisnība - ja trubu tūliņās aiz turbas norauj vispār - tad jā ir labāk, bet ja no turbo uz to mega trubu neuztaisa pakāpenisku konusveida pāreju - nezinu vai būtiski, bet ir sliktāk !!!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pirms ļurbas protams kolektoram ir jābūt ar vienādiem trubu garumiem un pakāpeniskai, bet nav būtiski kā atmosfērai trubu secība.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par katalizatora izravēšanu un sliktāku turbīnas it kā darbību - bet atkal lielo dzinēju sakarā, nezinu, vai autiņiem tas tiek piemērots. Tā saucamā impulssturbopūte, diezgan sarežģīti izstāstīt, bet pretspiediens izplūdes kolektorā sekmē cilindra labāku pildījumu ar degmaisījumu. Tātad, ja aiz turbīnas tīras trubas, spiediens arī pirms turbīnas samazinās, daļa degmaisījuma izplūst izplūdes kolektorā. Tīri kā pieņēmums

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti