Danu labi, labi... VIENMEER jau VAR atrast kautko attieciigai markai NEGLAIMOJOSJU... Sjoreiz mani texti bija par to ka OPEL saliidzinaajumaa ar ieprieksjeejo gadu modeljiem ir kljuvis neadekvaati (cena pret tehnisko izpildiijumu) daargaaks...
1. visas markas ir kļuvušas dārgākas.
2. Opelis joprojaam ir viens no leetaakajiem Vaacu auto. (Tiiri subjetiivi uzskatu, ka Vaacieshi ir vislabaakie auto ražotāji)
3. Opelis peedeejos gados ir kljuvis krietni kvalitatiivaaks, pretstataa, piemeeram, VW
Ja jau juus visi te BAIGI GUDRI runaajat sjii konkreetaa gada modelis ir UH un AH un veel sazin kaads tur, pasakiet man, kas varbuut nepaarzin siikumos sjiis lietas - KAAPEEC autoplacjos tiesji VECTRA C ir saliidzinosji retaaka paraadiiba par attieciigaa gada ASTRA modeli?!
Tapeec ka videejam "praktiskajam" latvietim interesee staaties intiimaas attieciibaas ar santiimu nedomaajot ilgterminjaa, spilgs piemeers ir visi "taupiitaaji", kuri peerk diizeljus, bet menesii nobrauc knapi 1000 km. Tas poh, ka tu esi samaksaajis vienus tuukstots latus vairaak, kaa tu buutu maksaajis par benziinieka iegaadi + vinjsh ir 2 reizes vairaak noskreejis. Galvenais jau ir ietaupiit meenesii tos 20 latus katru meenesi
Kuram modelim pretstatā? Kautko tu sāc dir.t. Ja nu vienīgi Šīra Passātam.
Tīri subjektīvi liekas, ka iepriekšējais passata modelis bija kvalitatīvāk nostrādāts! Neesmu protams abus izjaucis un nesis uz ekspertīzi testēt detaļu kvalitāti, bet iesēžoties jaunajā passat gribētos sagaidīt kautko vairāk, viņš tomēr maksā 30-40 tk eiro Visvairāk ieper "kvalitatīvā" plastmasa pie ātrumpārslēga + roķenes
P.S. Ar Touareg kvalitāti viss ir okz