Seene rakstīja: Citi savas pakaļas pārvadāšanai mēdz izmantot sabiedrisko transportu…
Tu domā tos jaunos autobusus un trolejbusus ar miglas lukturiem, kuriem nav gāzes pedāļa bet tā vietā ir tumbleris ON/OFF… ![]()
Seene rakstīja: Citi savas pakaļas pārvadāšanai mēdz izmantot sabiedrisko transportu…
Tu domā tos jaunos autobusus un trolejbusus ar miglas lukturiem, kuriem nav gāzes pedāļa bet tā vietā ir tumbleris ON/OFF… ![]()
Palaidniex rakstīja: un cik maksā zaļās vestes akcepts viņņa ķeršanai uz valdemārenes?
ar Miglas lukturiem par brīvu… ![]()
Palaidniex rakstīja: Glofmašīna ar nav nekāds dižais paraugs...
Kas tad?
San Yong?
Vai varbūt TATA NANO?
HIPPY rakstīja: Nevajag runāt pasakas – autobusu vadītāji labākajā gadījumā zin ka autobusam ir motors. Pārsvarā viņi domā ka autobus iet uz DISEL
Ja šoperis pēc kraša tiek atzīts par vainīgu tad viņam remonta izmaksas velk nost no algas… Tā tas ir… Tāpēc RS šoferi parasti ir tik uzvilkti pie mazākās skrambiņas vai sadursmes…
HIPPY rakstīja: Gribi teikt ka paßi vadˆtåji ar remont´s no savas algas tos tramvajus
Tagad jau tā ir – ja vadītājs vainīgs – maxā par remontu pats… Sen jau RS tāda systēma…
Palaidniex rakstīja: Zīmēšu savādāku situāciju, kāda novērojama uz šoejām IK DIENU
A miglas lukturi visiem ir izslēgti?
Seene rakstīja: Ja to kāds nespēj, tad sodam būtu jābūt vismaz tikpat bargam, kā par atbilstošu ātruma pārsniegšanu. T.i. - ja esi nepamatoti attālinājies no labās malas, tad sods par -km/h tikpat liels, kā pat +km/h apdzinējiem. Tad varbūt padomātu, vai 60km/h (-30) pie ass līnijas ir ļoti stilīgi.
Vēlviens pērļu likumdevējs. Galvenais sodīt…
Un tad kad pašam izraksta sodu par kautko tad ir bingo acīs un jautājums a kāpēc man es tak netīšām…
Tikpat labi Bezdarbu var apkarot ar bezdarbnieka nodokli… ![]()
brmbrmm rakstīja: Jā, ģeneratorā ir tādas mistiskas daļiņas veidotas no vara stieples vijumiem - viena daļa no šiem vijumiem atrodas rotorā, otra statorā, bet griežoties viena gar otru elektromagnētiskās indukcijas rezultātā no mazas strāviņas rotorā rodas liela strāva statorā (ģenerējas elektrība), savukārt, lai tas notiktu ir jāpieliek spēks (pārvarot elektromagnētisko pretestību) un spēku dod auto dzinējs, bet tas patērē bendžu.
Vēl tu varētu man pastāstīt par maiņštrāvas un līdzstrāvas atšķirībām, asinhronajiem un sinhronajiem elektromotoriem – un ka tam visam ir megasakars ar miglām…
Palaidniex rakstīja: uupim nedalec, ka 100 A enerģijas, lai saražotu ar iekšdedzes dzinēju vajag nodedzināt noteiktu degvielas apjomu, neatkarīgi no tā vai to ražo ar 0,5 ccm aviomodelīša motoru vai ar 5 litrīgu V8.
Vienīgais kas atšķirsies, ir lietderības koeficienti - proti cik daudz enerģijas vajag pašam dzinējam, lai tas grieztos...
Njā – sliktie miglinieki. Kā ieslēdz tos tā uzreiz klimats sasilst par 2 grādiem. Nelietīgie miglinieki, kuri norij 100 A un tamdēļ nodedzina 50 litrus stundā… Tāpēc jau laikam ir aizliegts lietot miglas lukturus, lai neradītu miglu… ![]()
Seene rakstīja: Neesmu domājis par to, vai davilkšu, bet zinu vienu - man tas nebūs iemesls izdomāt, ka šādi esmu ieguvis tiesības būt galvenajam uz ceļa un nerēķināties ar citu interesēm.
Ja par davilkšanu - nevajag zīlnieci, pietiks ar jaunlaicēniem. Nu nebūs mums pensijas. Nebūs.
Tagadējos pensī es saprotu – tad kad viņi mācījās braukt tad 100 km/h bija mega ātrums. Nu brauc viņi lēnāk un… Lai tak brauc…
Tie kas māk un var apdzīt tie arī to dara. Tie, kuri parasti klūp krāgā lēnāk braucējiem, tiem pašiem motora tilpums automašīnai grozās ap 1,3; 1,4, apdzīšanas sākums prasa lielāku ieskrējienu nēkā lidmašīnai un pats manevrs 40 minūtes un nedod dievs būs sadursme ar mušu – viss jāsāk no jauna… ![]()
Seene rakstīja: OMG... Kā kaut ko tādu var pajautāt
Piedodiet bet man nav bijuši auto ar 1,1 motoru…
Palaidniex rakstīja:118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;
Cik tas ir?
Seene rakstīja: Un manuprāt pelnīti.
Liec tu viņiem mieru – jeb zīlniece tev uzzīlēja ka līdz penzijai nedavilksi?
anonimikis rakstīja: jā, tieši tā!
Nē, tā nav.
Seene rakstīja: Bet to tak nevar. Vajag savu lepnumu pie ass līnijas izrādīt un plūtīt par displejiem uz jumta... Vai ne tā?
Tu esi redzējis ka es braucu pa šoseju ar 60-it gar ass līniju?
Tu daudz tādu braucēju esi redzējis?
Daudz, daudz, daudz vairāk ir tādu kuri taurē mācībniekiem par tūļāšanos, mirkšķina opifācijam žigulītī no aizmugures lai lec vispābā grāvī…
Palaidniex rakstīja: ja auto ir bojāts, tad saskaņā ar CSN der ieslēgt avārijas gaismas, ja tādas nav pakaļā jāpiestiprina trijstūris...
Tātad ja autombīļa dzīnējam nestrādā kāds cilindrs, jāslēdz avārijas signalizācija?
Tātad ja automobiļa dzinējam saplīsusi gaisa ieplūdes caurule pēc gaisa mērītāja, jāslēdz avārijas signalizācija?
Slinkais rakstīja: vai tas ir kaads jaunums ka elektribas paterinsh uz borta ir tiira degviela kas papildus janodedzina?
Tātad ģenerators satur kautkādas mistiskas daļas, kuras palielina tā mechanisko pretestību pie lielāka jaudas patēriņa?
Palaidniex rakstīja: Tu arī ar bodē nopirktām olām uz māju brauc 2 km/h???
A kāpēc tas nevar būt par argumentu…
Tev ar vāģi notiek ķibele – tu vienmēr un visur sauc ārā ejakulatoru, jo nevar pārvietoties ar auto kas nav tehniskā kārtībā. Te ir vietā anekdote par divām govīm…
Bet gadījumi kad ar 70-it tiek uz priekšu saviem spēkiem nav nemaz tik maz…
Es biju kautkur dzirdējis ka gaisa mitrums kautkā var ietekmēt degvielas patēriņu, ka vēkja virziens to var, bet ka ieslēgti lukturi, redzamība un diennakts laiks ietekmē – tas man gan ir jaunums… ![]()
Palaidniex rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Zini, dienas laikā pietiekami, ka lukturi spīd, jo tā noteikts CSN un tuvo gaismu spīdēšana dienas laikā redzamību NEKĀDI NEUZLABO, bet tikai tērē degvielu.
Nu,šis jau nu gan ir muļķības.
Gaišā dienas laikā esi mēģinājis sajust atšķirību trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Tam nu baigas sakars ar degvielas patēriņu…
Palaidniex rakstīja: kā arī ar savu tūļāšānos nevajag čakarēt plūsmu...
Nevienam auto uz jumta vēl nav obligāts displejs ar skrejošo rindu, kāpēc viņš pa šoseju brauc ar 70-it nevis 90-it…
Ja uz displeja iedegas uzraksts «Es čakarēju plūsmu», tad ko darīt…
Bet ja uz displeja iedegas uzraksts «Vedu zemenes nevis malku» ko tad?
Esi redzējis kāda izskatās bulku vāģa būda transportējot medus kūkas pēc tam kad šoferis iedomājas ka visi brauc pārāk lēnām un aizmirst par kravu kulbā…
Un tagad ir jautājums – Kā tu vari zināt kāpēc tas vai cits auto brauc lēnāk nekā plūsma?
Palaidniex rakstīja: MIGLAS LUKTURI!
Pajāt uz miglas lukturiem. Pasdkaties labāk cik šoferīšu mauc pa ielām ar nederīgām tiesībām…
CSL:
30.pants. Transportlīdzekļu vadīšanas tiesību izmantošanas aizliegums
(2) Transportlīdzekļu vadīšanas tiesības nedrīkst izmantot, ja:
3) par Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu uzliktais naudas sods nav samaksāts gada laikā no soda uzlikšanas dienas, — līdz naudas soda samaksai;
Esmu iemācījies pagaidīt un braukt kad tas iespējams.
Es māku braukt lēnām un māku braukt ātrāk par plūsmu.
Ko tagad darīt cepties ka vidējais ātrums Rīgā pie pirmām lietuslāsēm nokrīt par 20 km/h? Man lamāt visus ka neviens braukt nemāk? Tak nē… Kad varu tad braucu garām lēnajam – ja nevar tad nevar, ja var tad var…
Seene rakstīja:
uupis rakstīja:
Nav mans mērķis čakarēt citus – man patīk lēnām braukt augšā ievērojot zīmi – 5km/h…
Speciāli čakarē citus – tie kas lieto skaņas signālu apdzīvotā vietā, kas ir aizliegts, speciāli čakarē citus tie, kuri veido 2 joslas ielās, kur ir viena… Un tā varētu turpināt sarakstu līdz riebumam…
Jā saraksts garš... Bet izmest sevi no tā jau nu gan tev lieliski sanāk. Ar perfektu argumentu, ka vienkārši esi labāks par citiem. Nu vienkāršī tādēļ, ka tev tā PATĪK.
Un ko darīt, ja man PATĪK nelaist nevienu sev priekšā no sānceļa. Ko darīt ja man PATĪK braukt gar ass līniju ar -20km/h. Ko darīt ja man PATĪK sākt meklēt sajūgu un ātrumkloķi pēc zaļā signāla iedegšanās?
Tas viss tak nav aizliegts. Vienīgi tāda neliela necieņa pret pārējiem satiksmes dalībniekiem. Bet PATĪK tak ir svarīgāk, vai ne?
Mani tas netraucē un nerausta…
Palaidniex rakstīja: Gribat teikt, ka vienā un tajā pašā bundžā ražotājs ieliek mazu un lielu motoru, tad lielais motors ir ekonomiskāks? Ko jūs pīpējat!
Es piemēram Chesterfield…
Tu jau neesi sapratis – degvielas patēriņš slēpjas ģeneratorā – tikko tu ieslēdz miglas tā patēriņš ir nemērā griestos un te motora tilpumam nav nozīmes… Visa sāls ir miglas lukturos… Kā ieštepselē miglas – tā to jūt pat Ķegumā un Ignalīnā…