iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 06.10.2009 15:08

Sodīšana nekad nav bijusi kā galvenais satiksmes drošības uzlabošanas instruments. Sodīšana ir tikai galējā metode, kad jau izdarīts ir viss, bet indivīds nesaprot.

Zem izdarīts ir viss jāsaprot – viss kas saistīts ar ceļa segumu, apzīmējumiem, ceļa zīmēm, pārskatāmību, gājēju drošību, luksoforiem, satiksmes intensitātes factors utt. utjp.

uupis 06.10.2009 14:58

Kaksis rakstīja: Sodīšana ir viens no veidiem kā uzlabot satiksmes drošību.

Kur tu to izfilozofēji ????

uupis 06.10.2009 13:54

tobiš ar viņu metodēm pret viņiem pašiem …

uupis 06.10.2009 13:53

… jā un lai veiktu pārskaitījumu un tas būtu ticams un drošs ir nepieciešama iemaksa no viņa 10% apmērā (tā teikt vietējais darījuma nodoklis), kuru tu pēc tam pieskaitīsi klāt pie summas…

uupis 06.10.2009 13:16

Pirmais rakstīja: viņs taču nav vainīgs, ka tas praiders tiesā nemāk normāli parakstīties

Advancētā tiesa… Jāparakstās elektroniski ar fotošopa brašu un peli …

Aizsūti šamajam kāda izskatās īstā veidlapa un piestādi šamajam rēķinu lai apmaksā avansā lasītprasmes un fotošopa kursus…

uupis 06.10.2009 13:03

schizo rakstīja: Un cik liela starpība būs braucot no Juglas uz centru?

Pirms VEF gaisa tilta sēž korķī tāpat kā visi, tikai zvana visu laiku ar savu tirkšķi…

uupis 06.10.2009 13:01

Kaksis rakstīja: Nu parēķini, parēķini, cik ilgi (cik reizes) mikriņam būs jābrauc, lai aizvestu visus vienā tramvaja sastāvā satilpstošos cilvēkus.

Un uz Bišumuižu pūļi brauc… 1000 cilvēki stundā kā minimums

Da tas tramvajs tukšojas un pildās uz Vienības gatves…

uupis 06.10.2009 12:57

Pirmais rakstīja: …neviens no dokumentiem reāli dabā pat neizskatās līdzīgs, viņs spiež uz to, ka es nezinu kādiem tiem dokumentiem jābūt un ir kautko smuku uzzīmējis

Lai zīmēt iemācās ar brīvu roku… Moš tad arī kāds noticēs…

Paraksts ir tāda parodija…

Karoč džekam vēl gadi divi jāmācās intensīvi ar šopu strādāt un jātrennē roka, lai netrīc

uupis 06.10.2009 12:51

Ja jams kadrs grib kādu apčakarēt tad lai iemācās no sākuma ar fotošopu strādāt (sliktākā gadījumā ar Corel Photo Paint). Un vēl pirms velk ar peli parukstu lai ierauj gramus 150 visīti moš džekam sanāks arī ticams paraksts…

uupis 06.10.2009 12:47

Nu kad apniks ar to kadru čakarēties, tad vari uzrakstīt ka šim dokumentam ir acīmredzamas viltojuma pazīmes, kas izpaužas kā paraksta un zīmoga viltošana. Neviens paraksts nav ar vienāda resnuma līniju un līnija nesākas un nebeidzas ar taisnu malu. Pēc Lielbritānijas likumiem par dokumentu viltošanu viņš var ielidot uz kūrortu ar rūtainu sauli uz gadiem 5 kā minimums un vēl dabūt uz kakla desmitkārtīgu parādu no uzrakstītās summas.

Pret zīmogiem un ģērboņiem briti izturas ar īpašu pietāti…

uupis 06.10.2009 12:36

Kaksis rakstīja: Nu parēķini, parēķini, cik ilgi (cik reizes) mikriņam būs jābrauc, lai aizvestu visus vienā tramvaja sastāvā satilpstošos cilvēkus.

…un galveinais ka pa 40 sant un bez valsts dotācijām …

uupis 05.10.2009 14:18

Pag pag – daudzi te aizstāv un saka tas ir tramvajs – tad kā tur īsti ir? Tramvajs vai gaļas saldētava?

uupis 05.10.2009 13:17

KSI rakstīja: ... Tā trambuļa iekšpusi vajadzētu izveidot kā nelielu bāru ar galdiņiem ....

Tāds jau vizinās pa Rīgu – ar naktspodiņiem un maziņiem galdiem. No iekšas salīmēts ar virtuves vizualizācijas uzlīmēm, bet auksts kā ledusskapis…

uupis 02.10.2009 17:29

Dark_Side rakstīja: ES LOTI ATVAINOJOS!!! So modeli... JAA vai NEE... Vaacija

www.2u.lv/...

Uz ledus ar viņām ir dddddd…

uupis 02.10.2009 15:22

Nu tak pamēriet ar hronometru (pietiek ar parastu pulksteni) cik ilgi ir ar tramvaju no Bišumuižas līdz centrāltirgum? Un pēc tam to pašu ar maršrutnieku. Cik liela starpība būs laika ziņā?

uupis 02.10.2009 15:15

Seene rakstīja: Tik nez kāpēc pilna pasaule ar lohiem, kas sliežu transportu būvē. Metro vispār kaut kas neiedomājams - vēl tuneļus jārok.

Es nesaku ka lohi tramvajus ierīko…

Katram savs… Bet Rīgas arhitektūra ar ielu platumu priekš diviem zirgu pajūgiem, purva grunts, salīdzinoši mazie attālumi nu nav tā īsti paredzēti stacionāram transporta veidam. Rīgai vispiemērotākais ir mobils un manevrētspējīgs transports.

Uz Zemitānu tilta jau ir sab. tr. josla – palid pa sliedēm vēl džimbuli un Rīga būs necaurbraucama. Vēl tik daži tilti uz kuriem vajag uzlikt tramvaju un varēsim spiegt aiz sajūsmas. Tramvajs OK. Tramvajs lēts. Vai tad 2 lati tas ir dārgi…

uupis 02.10.2009 14:48

Kanibaals rakstīja: …bla, bla, blā… dārgāka, uupim nepatiks.

Dabīgi ka nepatiks – algas samazina visiem un visur – cenas paaugstina. Trīs gadus atpakaļ 400 lohu alga bija izdzīvošanas alga – tagad kad sabiedriskais maksās 80 santīmu visi pēkšņi varēs iztikt ar 300 latiem mēnesī ???? Nu kautkā gali kopā neiet. Lektrība dārgāka, sabiedriskais dārgāks, apkure un ražošana arī dārgāka – pārtika paliks lētāka ??? Domājams ka nē. Algas mazina – valsts programma vispābā 100 lati mēnesī. Toties lētākais transports (tramvajs) par miljoniem.

Jeb ir kautkāda citādāka argumentācija sadārdzinājumam un lētākā transportlīdzekļa lētajām izmaksām un ūberlētajām biļetēm par 80 santīmiem ???

uupis 02.10.2009 14:39

Trolejbusam nevajag metālu priekš sliedēm un gulšņi ar sliedēm atkrīt automātiski ar visu ieklāšanu.

uupis 02.10.2009 13:48

Nu polārlapsa ar pankūkām un mārrutkiem un mātēm…

Cik ļimardus izgrūda e-talonos?

uupis 02.10.2009 13:32

Es kau tkad agrāk jau teicu, ka ieviešot e-talonu tarifi celsies nevis mazināsies (konduktors ir ienesīgāks un lētāks, ja kas).

www.tvnet.lv/...

Maksa par braucienu sabiedriskajā transportā varētu sasniegt 60 santīmus papildināta.

uupis 02.10.2009 13:19

Sviestnesis rakstīja: 26.03.2009 14:24 Tramvajs ir o.k.

Pirmdienas rītos jugla-teika 9 minūtes,

tas pats ar auto- 25.....

P.S.

un manispēc talāk par vefu, uz centru, tas varētu nebraukt, ja jau jums tur-centrā, nepatīk...

mums te-juglā gan patīk!!

Gatavo vienu latu par braucienu – kā nekā lētākais transportlīdzeklis. Ja ne no jaunā gada tad nākamvasar brauciena maksu varētu arī samazināt līdz 80 santīmiem…

uupis 02.10.2009 12:48

Vēl jau cenu samazinājuma griesti sabiedriskajā transporta nav sasniegti. Optimizējot, racionalizējot un investējot sabiedriskā transporta attīstībā biļešu cenu samazinājums varētu pat sasniegt 1,20 latu, kas domājams būs lielākais cenu samazinājums vēsturē un priecēs visus rīdziniekus un pilsētas viesus. Noteikti palielināsies pārvadāto pasažieru skaits, kas savukārt ļaus uzlabot ielu seguma kvalitāti līdz nultajam gludumam. Plus klāt visam tam ienākumi tikai no sabiedriskā ļaus ne tikai nosegt visus nepieciešamos, plānotos un neparedzētos Rīgas Satiksmes izdevumus, bet arī par 70% papildināt Rīgas Domes budžetu…

uupis 02.10.2009 12:36

Kanibaals rakstīja: Pirmos 20 zemās grīdas tramvajus Rīgai par 52 miljoniem eiro (36,4 miljoniem latu) piegādās uzņēmums "Škoda Transportation s.r.o.". Viena cena 1,82 milj. Ls

Njā lētāk vairs nav kur. Ne pa velti tramvajs ir lētākais transportlīdzeklis un no jaunā gada mēs izbaudīsim kā lātums atstās iespaidu. Sab. tr. paliks ievērojami lētāks – maksāsim vairs tikai 80 santīmus par braucienu līdzšinējo dārgo 40 santīmu vietā.

Sabidriskajam transportam tak jākalpo cilvēkam un jāveicina Rīgas atslogošanu no autotransporta – līdz ar ko cenu samazinājums no 40 santīmiem uz 80 santīmiem ir ievērojams (aptuveni 50%) un noteikti visi autobraucēji skatīsies ar skaudību uz sabiedriskā transporta pasažieriem un pēc iespējas centīsies izmantot to lai būtu vecumdienās mazbērniem stāstīt…

uupis 01.10.2009 17:39

brmbrmm rakstīja: vēl no tramvagoniem varētu pataisīt mega amerikasosu kalniņu atrakciju..

Atbalstīts

uupis 01.10.2009 16:41

anonimikis rakstīja: lai gan, ... ūpis ar tādu varētu tramvajus nīdēt

… paldies …

… ar makaronkāšamajiem sietiem lai braukā īstenie autoseksotāji …

Es vēl kādu laiku gribu viskiju palietot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti